Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συσσωρευμένη πολιτική εμπειρία, σου λέει μετά!

21/01/2010

Δεν έχω μια ολοκληρωμένη σκέψη να πω. Ίσως γιατί ανακατεύομαι με πολλά πράγματα ταυτόχρονα και έτσι το μυαλό μου είναι γεμάτα θράυσματα.

Σκέφτομαι πολύ τα τεκτενόμενα στον ΣΥΡΙΖΑ και είμαι αρκετά φορτωμένη. Ήθελα να γράψω από χτες 5 πράγματα αλλά, όπως έχω ξαναπεί, προτιμώ να γράφω για αυτά τα θέματα όταν είμαι ήρεμη για να είμαι και πιο αντικειμενική (αν γίνεται αυτό).

Έγραφα πριν μια βδομάδα πως πραγματικά, λόγω ηλικίας,  δεν έχω και κάποια σοβαρή πολιτική εμπειρία αλλά κινούμαι διαισθητικά.

Και δεν μπορώ να βλέπω τελικά πως αυτά που κάνουν αυτοί και αυτές που έχουν «συσσωρευμένη πολιτική εμπειρία» είναι 15.736.837.821 φορές πιο παράλογα και αυτοκτονικά από αυτά που θα έκανα εγώ που κινούμαι βάσει διαίσθησης.

Θα μπορούσα εδω να ξεκινήσω την ανάλυση επί του προηγουμένου αλλά σήμερα το πρωί άκουσα την εκπομπή του Τσέκερη και του Κυρίτση στο γνωστό ραδιόφωνο και εκεί προς το μέσον της εκπομπής άκουσα το ξέσπασμα του Τσέκερη και ταυτίστηκα! Νομίζω πως λέει πολύ μαζεμένα όλα αυτά που ήθελα να πω. Ακούστε την, αν θέλετε να μάθετε τι πιστεύω πως συμβαίνει (το σημείο που σας λέω είναι από το οο:31:33 έως το 00:38:14)

Εκπομπή «Νέα κατάσταση, νέα καθήκοντα» 21/01/10

Μόνοι μας δένουμε αδέλφια το σκοινί που θα μας κρεμάσουνε!

Επειδή όμως συμβαίνουν και πράγματα που τα χαίρομαι, θέλω να σας πω για αυτά. Έτσι, σήμερα το απόγευμα στις 7:οο στον Ιανό έχει μια πολύ καλή εκδήλωση προς τιμή των αγωνιστριών που έλαβαν μέρος στον Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας και εκείνων που εξορίστηκαν στα στρατόπεδα γυναικών. Προσωπικά, θα πάω. Και το σημερινό Εντός Φύλου στην Αυγή σε αυτές τις γυναίκες είναι αφιερωμένο.

Βάζω εδώ την πρόσκληση για όσες και όσους ενδιαφέρονται:

Το Τμήμα Φεμινιστικής Πολιτικής του Συνασπισμού, σας προσκαλεί στην εκδήλωση που διοργανώνει προς τιμή των αγωνιστριών που έλαβαν μέρος στον Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας και Εκείνων που εξορίστηκαν στα στρατόπεδα γυναικών.

Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2010 ώρα 19:00

Πολυχώρο  IANOS,  Σταδίου 24

Προβολή της ταινίας «Η ΖΩΗ στους Βράχους», της ΑΛΙΝΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση

Θα μιλήσουν:
η Μαρία Μπέϊκου, αντάρτισσα στον ΕΛΑΣ και μετά την απελευθέρωση αντάρτισσα στο ΔΣΕ.
η Ευαγγελία Σκευοφύλακα, εξόριστη και βασανισμένη στη Μακρόνησο
και

η σκηνοθέτης Αλίντα Δημητρίου

Συντονίζει:
η Λίτσα Δουδούμη, υπεύθυνη Τμήματος Φεμινιστικής Πολιτικής του Συνασπισμού.

Θα χαρούμε πολύ, να έρθετε και να λάβετε μέρος στην συζήτηση που θα ακολουθήσει. Είναι ένα διαρκές χρέος μας προς όλες και όλους που αγωνίστηκαν για την ελευθερία και την ανεξαρτησία της πατρίδας μας.

Θα σας περιμένουμε.

Αύριο το πρωί είναι μια πολύ σημαντική δίκη και καλό είναι να πάνε όσες και όσοι μπορούμε. Είναι η δίκη της Στέλλας Πρωτονοταρίου, πρώην διευθύντριας του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών. Διαβάστε σχετικά εδώ. Τώρα μάλιστα που περιμένουμε το νομοσχέδιο περί της ιθαγένειας, πολύ θα ήθελα να δω τι λέει η Διαμαντοπούλου σχετικά με αυτή τη δίκη, όπου ο μόνος μάρτυρας κατηγορίας είναι ο νυν διευθυντής και ο οποίος ισχυρίζεται πως εφάρμοζε «άνωθεν εντολές» . Να θυμήσω πως όταν η Διαμαντοπούλου ήταν στην αντιπολίτευση είχε ταχθεί υπέρ της κ. Πρωτονοταρίου.

Και το Σάββατο θα είμαι εκεί:

Συμμετέχει και η τοπική επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ 1ου Διαμερίσματος καθώς και η τοπική επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ 7ου Διαμερίσματος. Εδώ το κάλεσμα των φορέων.

υ.γ. Χρόνια πολλά φιλενάδα!

9 Σχόλια leave one →
  1. 21/01/2010 23:23

    Ουφ!!

    (Καλα τα ειπε ο Τσεκερης)

  2. 22/01/2010 01:09

    Φοβάμαι ότι θα χαλάσω την καλή εντύπωση που φαίνεται να σου έχω δημιουργήσει (:) ), αλλά, πείτε με ηλίθια, στα του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙΠΟΤΑ (ο Τσέκερης πάντως βοήθησε λίγο, να μας ενημερώνεις για κάτι τέτοια!). Είναι τόσες πολλές οι απόψεις, οι τάσεις, οι συνιστώσες και-δεν-συμμαζεύεται, που έχω χάσει την μπάλα: αδυνατώ να καταλάβω ποιος είναι με ποιον, γιατί, γιατί λέει ή κάνει κάτι… Και νομίζω ότι ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ. Με αφορά η πολιτική, με αφορά η κοινωνία, με αφορά η Αριστερά, αλλά με το κόμμα που θέλει να την εκφράσει έχω παραδώσει πνεύμα πια. Και για να παραφράσω το ποίημα της Νεσιέ Γιασίν για την Κύπρο: «το δικό μου το κόμμα έχει μοιραστεί στα 843 / ποιο από τα 843 κομμάτια εγώ πρέπει να αγαπώ»;
    Αυτό ήταν το δικό μου παραλήρημα. Ευχαριστώ.

    ΥΓ. Καλέ, άφηνε κάνα σχόλιο! Αλλιώς θα αρχίσω να βάζω «ερωτήσεις κατανόησης»: δεκταί απαντήσεις γραπτώς ή και σε auto-cad. 🙂

  3. 22/01/2010 11:01

    Εγώ έχω πει σε ανύποπτο χρόνο πως χρειάζεται μια καλή… εθελουσία στην ηγεσία, όχι μόνο της αριστεράς αλλά και του τόπου γενικότερα. Επίσης χρειάζεται οπωσδήποτε να ενισχυθούν τα κοινωνικά κινήματα «από τα κάτω», ώστε να καθοδηγήσουν και τα κόμματα προς την κατεύθυνση που είναι αναγκαίο, αντί το αντίθετο όπως γίνεται συνήθως.

    Για την εκδήλωση στον Ιανό για τις αντάρτισσες είχα ενημερωθεί, αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσα να παραστώ λόγω… θεομηνείας. Για τη δίκη της κας Πρωτονοτάριου τα έχουμε ξαναπεί βέβαια. Δύο ακόμα σημαντικές χώρες έλαβαν ή λαμβάνουν χώρα αυτές τις μέρες. Στη μία γλίτωσε τα ισόβια ο μπράβος φονιάς του Αυστραλού νέου στη Μύκονο, ενώ η δίκη Γρηγορόπουλου ξεκινά μετ’ εμποδίων στην Άμφισσα. Άσχετη η μια υπόθεση από τις άλλες; Δε σχολιάζουμε αποφάσεις της δικαιοσύνης; Προφανώς και σχολιάζουμε, όταν ο ίδιος ο φορέας της δικαιοσύνης έχει δείξει ότι έχει λερωμένη τη φωλιά του και μας οδηγεί στην υποψία ότι όχι μόνο ο κόσμος της νύχτας, αλλά και μέρος του δικαστικού και του πολιτικού κυκλώματος ελέγχεται από τη… μαφία. Έρχεται έτσι στο προσκήνιο και το ζήτημα για ανάγκη μεταρρύθμισης του νομικού συστήματος, ώστε σε υποθέσεις κοινωνικού χαρακτήρα και ενδιαφέροντος να συναποφασίζει σώμα ενόρκων, για να μην έχουν την παντοδυναμία οι δικαστές.

  4. 23/01/2010 21:00

    Συντάσσομαι με το Κουπέπι.
    Επίσης, προτείνω να αναλάβει ο Τσαλ που και εμπειρία έχει και κριτήριο!

    😛
    😛
    😛
    😛

    😉

  5. 24/01/2010 00:35

    Δε σφάξαμε, να υποστώ εγώ τη… φθορά της εξουσίας! Προτεινώ τον πιο διακριτικό αλλά εξίσου νευραλγικό ρόλο της ιδεολογικής καθοδήγησης και κίνησης των νημάτων από το παρασκήνιο, ως άλλος… Μισέλ Πάμπλο.

  6. 24/01/2010 02:32

    Κουπέπι, δε χρειάζεται να αγαπάς καμιά τάση,αντίσταση, συνιστώσα,φράξια ή γκρουπούσκουλο. Και αυτό είναι το ζήτημα, να επικρατήσουν αυτά τα μυαλά.
    Το χω ξαναπεί, θα το ξαναπώ χοντρά:
    Μας πηδάν χωρίς σάλιο και εμείς (αυτοί) τσακώνονται για το χρώμα της καπότας.

  7. 24/01/2010 11:32

    🙂 Αντιδρασέξ! Τελικά δεν είμαι τόσο πρωτότυπη όσο νόμιζα! Γιατί χρησιμοποιώ κι εγώ μια αντίστοιχη έκφραση: Μας πηδάνε κι εμείς τσακωνόμαστε για το ποιος θα πάρει τη βαζελίνη (εναλλακτικά: για τη μάρκα της βαζελίνης).

  8. side21 permalink
    25/01/2010 01:53

    Κοντός ψαλμός αλληλούϊα !!!
    Κάποια μαγαζάκια πρέπει να κατεβάσουν ρολά …
    Κάποιοι να πάρουν σύνταξη …
    Κάποιοι (αν θέλουν) να πάρουν μετάταξη (όπου θέλουν) …
    Και ν’ αφήσουν τον κόσμο της Αριστεράς ν’ ασχολείται με
    τα πραγματικά προβλήματα που τον βασανίζουν !!!
    Καλή βδομάδα …

  9. 25/01/2010 10:32

    καλημέρα σας
    δεν σχολίασα καθόλου, μάλλον γιατί δεν έχω κάτι να προσθέσω σε αυτά που είπα ήδη. Και όπως λέει και ο Side21, κοντός ψαλμός αλληλούια.
    Θα μάθατε τι έγινε το Σάββατο, αν δεν μάθατε, διαβάστε εδώ. Δεν τα κατάφερα να πάω στην ώρα μου. Ήμουν και λίγο κρυωμένη από την Παρασκευή και άργησα να ξεκινήσω. ΤΣΑΝΤΙΣΤΗΚΑ με τον εαυτό μου γιατί τώρα τελευταία όλο χάνω πράγματα. Το μυαλό μου είναι γεμάτο τρύπες και ξεχνάω υποχρεώσεις…Έτσι έχασα και ένα κυριακάτικο ραντεβού, όπου θα μάθαινα σημαντικά πράγματα που προς το παρόν τα ψυχανεμίζομαι μόνο.
    Τελοσπάντων, σκέφτηκα μερικά πράγματα το Σάββατο, ήθελα να τα γράψω την Κυριακή αλλά με έπιασε η γνωστή κυριακάτικη μουργέλα. Θα τα γράψω το απογευματάκι που θα γυρίσω σπίτι!
    Φιλιά συντρόφια!

Σχολιάστε