Skip to content

Τσαντίλα

25/01/2010

τα έχω πάρει με την πάρτη μου!

Είμαι κολλώστρα αν και δείχνω τσαμπουκαλού. Έτσι, σήμερα την πάτησα από έναν τρελό κι αντί να του γυρίσω την τρέλα του μες στα μούτρα του απλά σιώπησα. Δεν άντεξα να αντικρούσω το παράλογο και τώρα θα πληρώσω το τίμημα! 176 ευρά, απλά γιατί δεν αντέδρασα δυναμικά!

Ασταδγιάλα δηλαδή!!!!! Και σε αυτόν και σε μένα!!!

Άλλο ποστ ήθελα να γράψω σήμερα…αλλά δεν μου βγαίνει τώρα που είμαι μες στην τσαντίλα.

Έτσι απλά θα πω ξανά, όπως και πριν από ένα χρόνο, ένα αντίο στον Πάνο Τζαβέλα

Και φέτος θα βάλω το πιο πιο πιο αγαπημένο μου τραγούδι του!!!!

υ.γ. (πόσα χρόνια πίσω με πηγαίνει αυτή η φωνή…γεια σου ρε μεγάλε Πάνο)

26 Σχόλια leave one →
  1. 25/01/2010 21:25

    μην αρχίσετε τις ερωτήσεις τώρα…πρέπει να το βάλω πίσω μου.
    Απλά, το μπαλόνι είναι και το ημερολόγιό μου. Θέλω λοιπόν σε ένα χρόνο να το διαβάσω και να γελάσω για αυτά που μου συνέβησαν σήμερα.
    Είναι κι αυτό μια θεραπεία 😉

  2. 25/01/2010 22:51

    επειδή ξέρω πώς είναι, απλά σου κάνω πατ πατ πατ!

  3. 25/01/2010 23:10

    με προβληματίζεις μπαλόνι, αλλά θα φανώ διακριτικός…
    πατ πατ κι από ‘μένα λοιπόν!

  4. 25/01/2010 23:37

    Μ’ αρέσει που επέλεξες να τ΄αφήσεις πίσω. Μαθήματα παραδίνεις? 😀

    Πολλά πατ!

  5. 25/01/2010 23:54

    Α, ρενάτα κάτι σε ήθελα! Έσύ δεν είχες κάνει πέρυσι μία ανάρτηση με έναν κήπο με λουλούδια κάπου στο Χαϊδάρι; (Νομίζω ναι, αλλά δεν μπορώ να το βρω στο μπλογκ σου). Από τότε τον ψάχνω, αλλά μάταια. Θέλω να πάω την Κυριακή, έχεις να δώσεις καμία οδηγία πληζζζζ;;

    • 26/01/2010 00:08

      Silent,είναι ο Κήπος Διομήδους, Ιερά Οδός (δε θυμάμαι πόσο) . Πολύ κοντά στη στροφή του Δαφνιού. Η είσοδοός του είναι απέναντι απ’ το παρκάκι (παιδική χαρά και γήπεδα) ανάμεσα Ιερά και Καβάλας! Ανήκει στο Πανεπιστήμιο Αθηνών πλέον.

      http://www.athinorama.gr/daylife/articles/default.aspx?i=1648&c=votanikos

      Τι να σου πω. Πολλή ομορφιά ολούθε! 🙂 Εμείς ξεναγηθήκαμε πέρσι. Δν πολυπρόσεαξ τα μονοπάτια (είχα την έννοια στα μπουρμπούλια). Όρεξη για περπάτημα να ΄χεις και μπαταρίεες για την φωτογραφική! 😉

  6. 26/01/2010 00:27

    σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! έρχομαι από κει να το ξεκοκαλίσω!

  7. 26/01/2010 00:34

    Να πεθάνουν οι οχτροί μαςςςςςςςς…….
    (στη λησμονιά….)

    Χαλάρωσε μπαλονάκι…..
    (και είσαι τσαμπουκαλού…λέμε…τσεκαρισμένο….απλά ήσουν ντεφορμέ σήμερα….)

    :-)))))

  8. 26/01/2010 06:01

    Καμιά φορά το εύκολο είναι να βάλεις φασαρία και το δύσκολο είναι να κάνεις το κορόιδο..

  9. 26/01/2010 11:12

    @Ρενάτα και Silent
    😡 😡 😡 😡
    μα τι κάθεστε και αντιγράφετε το κουτάβι;;;; Επίτηδες το κάνει επειδή ξέρει πόσο πολύ μου τη σπάει το πατ πατ πατ στην πλάτη!!!
    Επειδή απλά παρασυρθήκατε και ήταν ειλικρινής η συμπάθεια…σας συγχωρώ!
    Αλλά μη τσιμπάτε λέμε από το κουτάβι!
    Μπράβο ρε Ρενάτα που μου το θύμησες αυτό το ποστ σου! Αλλά τώρα κάνει κρύο, θα περιμένω λίγο να ξανακάνει άνοιξη. 😉
    @Ακα
    να πεθάνουν λέμε…και ο συγκεκριμένος ειδικά τρελός…γκρρρ
    πολύ ντεφορμέ όμως ρε γαμώτο!
    @Greek Rider
    καλωσήρθατε κι από εδώ
    γενικά έχεις δίκιο…χτες ήταν δύσκολα και τα δύο! Σου λέω κόλλωσα τελείως!

    • 26/01/2010 15:19

      Εγώ ήθελα να σου πω το κλασικό σε τέτοιες περιπτώσεις (για μένα) «να ‘ρθω να δείρουμε;» αλλά εσύ είπες πως τ΄αφήνεις πίσω.Οτσέι? :mrgreen:
      Φιλιάά

  10. 26/01/2010 11:21

    Collostre Balloοn,
    νομίζω πως για την περίπτωσή σου βέβαια θα ήταν εγκληματικό το πατ πατ πατ και αδυνατώ να καταλάβω ποια κίνητρα κρύβονται πίσω από αυτούς που σου προτείνουν πατ πατ πατ.

    Όλοι ξέρουμε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις απαραίτητο είναι πρώτα έα χρου χρου χρου και μετά τρία δυνατά τοκ (: τοκ τοκ τοκ δηλαδή)για να επανέλθεις στην pro-collostre εποχή…..

  11. 26/01/2010 12:52

    πες τα ρε Γιώργο…πες τα
    γύρισα σπίτι και έκανα πολλά τοκ τοκ τοκ στον τοίχο!

    τα κίνητρα του κουταβιού δεν είναι ευγενή…δεν με ξεγελά εμένα 😉

    Θα ξαναέρθει η τσαμπουκαλού Μπαλόνη, πού θα μου πάει!

  12. 26/01/2010 15:25

    Πες πως σου πέσαν τα ευρά απ’την κωλότσεπη. Τον τσαμπουκά μας τον κρατάμε για τα πραγματικά σοβαρά ζητήματα!

  13. 26/01/2010 16:56

    Πες τα βρε Κ2 (λαγωνικό ή κορυφή?)!!!

    Ας τον τρελό στην τρέλα του ρε Μπαλόνη!

  14. 26/01/2010 18:13

    ααααα, τώρα μόλις πρόσεξα αυτή την οργανωμένη συμπαιγνία εις βάρος μου!

    Φταίω εγώ που είμαι πονετικιά και αλληλέγγυα! ουφ!!!

    ΠΑΤ ΠΑΤ ΠΑΤ!! 👿

    [Γιώργο, κι εσύ τέκνον??!?! 😦 ]

  15. 27/01/2010 10:51

    Έτσι είναι οι συμπαιγνίες: οργανώνονται μέσω μηχανισμών και προβάλλονται ως θετικές συμβολές…..

    ουπς

    Κροτούλα μου νόμιζα πως είχα ξεμπερδέψει με τη δική σου τη γενιά
    (χαχαχαχα)

  16. 27/01/2010 10:53

    Εγώ πάντως οργάνωσα ήδη μίνι εκδρομή την Κυριακή το πρωί στον κήπο και μαζεύω υποψηφιότητες!! Ο καιρός σαν καλύτερος που φαίνεται σήμερα, άρα ίσως είμαστε τυχεροί!

    Viva Renata!

    (πατ πατ)

  17. 27/01/2010 11:07

    😆 😆 😆

    @Κιουπέπι2…όπως είδες, είπα να ακολουθήσω τη «γραμμή» σου
    @Αντιδρασέξ…το κιουπέπι2 είναι ΚΟΡΥΦΗ!!!
    @Κροτ…άμα αργείς, αυτά παθαίνεις!
    Και ο Γιώργος είναι απλά με το σωστό και το δίκιο. 😆 😆 😆
    @Γιώργο…τρελαίνομαι όμως που είσαι τελείως εντός κλίματος!
    @Silent…δεν μπορώ αυτό το ΣΚ, είμαι booked. Αλλά θα το οργανώσουμε για άλλη φορά. Προς το παρόν πάμε για πάρτυ 😉

    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ «ΠΑΤ ΠΑΤ ΠΑΤ» ΕΙΠΑ 👿

  18. 27/01/2010 13:18

    Γιώργο, ΝΟΜΙΖΕΙΣ!!

    Μπαλούν, ΠΑΤ ΠΑΤ ΠΑΤ (συγκαταβατικό χαμόγελό, που στάζει μέλι!)
    και
    I rest my case!

  19. 27/01/2010 14:09

    (φτου ρε γαμώτι μου…δεν ξεμπερδέψαμε από το κουτάβι 🙄 )

    ευτυχώς που ξεκουράζεις την περίπτωσή σου…όλο στο πέρα δώθε την είχες και την βλέπω ιδροκοπημένη! 😆

  20. 27/01/2010 20:46

    Κροτ, ΠΑΤ ΠΑΤ ΠΑΤ ΡΟΜΠΕΡΤΣΟΝ στο σπίτι σου μωρή!

  21. 27/01/2010 20:47

    Ξεκουράζει την περίπτωση της ή τη βαλίτσα της?

  22. 28/01/2010 01:23

    Αξέχαστος ο Πάνος. Εμένα μου αρέσει περισσότερο ο «κυρ Παντελής», ο επίσημος ύμνος της… εσωκομματικής αντιπολίτευσης στο σιορ Συκοφάγο!

Σχολιάστε

