Skip to content

επανασύνδεση

08/05/2011

καμια φορά, όταν έχει περάσει μάλιστα καιρός από τότε που έχεις να πεις κάτι, έχεις 100.000.000 πράγματα να πεις. Και δεν ξέρεις από πού ν’ αρχίσεις!

έτσι και σε μένα….θέλω να σας πω πολλά από αυτά που περιμένετε να ακούσετε…αλλά εγώ πνίγομαι από χαρά, πέρα από την σκοτεινιά που μας τριγυρίζει!

σε λίγες μέρες, ο καλός μου κι εγώ θα πάψουμε να είμαστε μονάδες και θα μετατραπούμε σε συζυγία!

Και αυτό είναι μοναδικό…είναι συγκινητικό…και σήμερα γλέντησα μέχρι τώρα το χαρμόσυνο που επίκειται! Και δε θέλω να κοιμηθώ!

Και το λέω και σε σας!

3 μήνες τρέξιμο σε δουλειές και φουσκονεριές για να φτάσει αυτή η μέρα, σε 4 μέρες δηλαδή είναι η μέρα αλλά έφτασε!

Άντε βρε…και στα δικά σας!

28 Σχόλια leave one →
  1. 08/05/2011 05:07

    Η ώρα η καληηηηηηηηηηηηη! Να είναι βίος σας ανθόσπαρτος και αγγελικός!

  2. 08/05/2011 05:27

    Είδες κοριτσάκι μου, που στο είπα…?
    Δεν διαβασα τίποτε στο μπλογκ σου…
    Έτσι κι αλλιώς στα είπα κι από κοντά…
    να είστε καλά μαζι, βίον ανθόσπαρτον και άλλα ηχηρά παρόμοια!
    Σε έχω φίλη κοπελάρα μου και σένα κι αυτό το άξιο παληκάρι που την Πέμπτη θα γίνετε ενα οι δυο σας!
    Άντε και στα δικά μας τα λέφτερα…! ( καλά, εγώ ένα νόμο περιμένω…!)
    Μάκια μπόλικα

  3. 08/05/2011 09:19

    🙂 Να σου πηγαίνουν όλα πάντα καλά και τέλεια

  4. 08/05/2011 09:19

    Ε, τότε να σας αφιερώσουμε ένα τραγουδάκι για την περίσταση!

  5. 08/05/2011 11:21

    τρεις μήνες προετοιμασίες δεν είναι τίποτα: άλλοι ετοιμάζονται δυο χρόνια.
    τις καλύτερες ευχές μου, μικρό εγωκεντρικό μπαλόνι, που εδώ ο κόσμος χάνεται κι εσύ πας και παντρεύεσαι! :Ρ

  6. 08/05/2011 11:31

    Ε να είδες , αυτά κάνεις …
    «Βαράς» κάτι ξεγυρισμένες απουσίες κι όταν επιστρέφεις μας πετάς ένα «άντε και στα δικά σας» και θαρρείς ότι καθάρισες ;
    Εμ δεν είναι έτσι !
    Όλα καλά κι ωραία , να ζήσετε και βίον ανθόσπαρτον ολόψυχα , αλλά αυτό το τελευταίο τι το θέλεις κοπελιά μου ; ε ;
    Όπως και νάχει , νάστε πάντα καλά κι ευτυχισμένοι μαζί και να δημιουργείτε !

  7. 08/05/2011 12:29

    Δηλαδή στις 12 Μάη μήνα; Πες μου και την ώρα για να τραγουδήσω εκείνη τη στιγμή το «Σήμερα γάμος γίνεται σ` ωραίο περιβόλι…» .

    Να υποθέσω ότι η επόμενη ανάρτηση θα έχει μια εικόνα με κουφέτα;
    Και του χρόνου τέτοια μέρα μπορεί να σου λέμε χρόνια πολλά;

    Η ώρα η καλή μπαλόνι!
    Πάντα ευτυχισμένη/ οι.

    Υ.Γ. Μια παραίνεση για τον γαμπρό: «Γαμπρέ τη νύφη ν` αγαπάς»

  8. 08/05/2011 14:16

    Τα έμαθα προχτές το βράδυ. 😉 Ήταν κάτι αναμενόμενο, αλλά δεν παύει να με χαροποιεί. 😀

  9. 08/05/2011 14:47

    καλά μου παιδιά,
    αισθάνομαι πολύ χαρούμενη που αν και χάνομαι με θυμάστε και περνάτε να μου ευχηθείτε!

    Σας διαβεβαιώ πως ο γαμπρός με αγαπά και πως τον αγαπώ κι εγώ πολύ! Και αυτός είναι ο κύριος λόγος που χαίρομαι για όλο αυτό! Γιατί έχω βρει ένα σύντροφο και φίλο που ξέρει τι σημαίνει ΜΑΖΙ!

    επί του προσωπικού:
    @Πετρούλα
    Μανίτσα είσαι μια μικρή θεά!
    @Άνθρωπο στον Πλανήτη
    σ’αγαπώ πολύ! ελπίζω να φαίνεται αυτό και στο δια ζώσεις!
    εγώ θέλω να είσαι ευτυχισμένος…με όποιον τρόπο!
    @elasticrash
    θενξ φιλτατε. και σε σας τα καλύτερα! και με όσο το δυνατόν λιγότερες ορθοπεταλιές!
    @silent
    αχ ρε αγόρι…μουσικάρα έβαλες πάλι! 🙂
    @κουτάβι
    3 μήνες είναι άσχετο τρέξιμο, οι προετοιμασίες κράτησαν 1 μήνα, εντός του άλλου τρεξίματος! Αν θες, μπορείς να τελειώνεις γρήγορα με τα του γάμου…αλλά αν θες υπερπαραγωγές δεν ξεμπερδεύεις ούτε του αγίου π…ανήμερα!
    (πάω και παντρεύομαι και θα φύγω και σε μέρη εξωτικά…έτσι!!!)
    @ο κύριος αμ
    στα δικά σας και στον παιδιών σας κύριε αμ μου!
    με ό,τι βολεύεστε…κυρίως όμως ευτυχισμένοι μαζί. Αυτό είναι το θέμα, το ΜΑΖΙ.
    @ωδικό πτηνό
    στις 3 το μεσημέρι…εσύ κάντο στις 4 γιατί εμείς θα είμαστε και μια ώρα μετά από σας!
    κουφέτα δεν θα έχουμε, χμμχμμ δεν τα σκέφτηκα καν. αλλά η επόμενη ανάρτηση σας εγγυόμαι πως θα έχει ντάκιρι και μοχίτα και φοίνικες (χιντ!)
    υ.γ. μ’αγαπά…σας βεβαιώ!
    @Ρενετάκι
    γλυκιά μου, τα αναμενόμενα είναι και τα καλύτερα!
    θα στα πω μετά!

  10. 08/05/2011 18:04

    Αααααα, ώστε για αυτό η τόσο πολύμηνη απουσία. Βίον ανθόσπαρτον λοιπόν με όμορφα, κόκκινα μπαλόνια!

  11. 08/05/2011 19:41

    εσένα σου ευχήθηκα και από κοντά, του άλλου του μπαγάσα από το τηλέφωνο τώρα και βλοκικές ευχές :
    Τα καλύτερα σας εύχομαι πουλάκια μου! Η ώρα η καλή!

    Υ.γ και κοίτα μην το τρέχεις το αγόρι στα μουσεία εκεί που θα πάτε ταξίδι του μέλιτος!

    • 08/05/2011 20:52

      Συναδέρφι, έχουμε πει άμα κατεβαίνεις να σφυράς. Το ξέχασες;

      • 09/05/2011 00:08

        σορρυ συναδέλφι αλλά δεν πρόκανα, έτρεχα συνεχώς!

  12. 08/05/2011 20:14

    η ώρα η καλή, κάθε ευτυχία σας εύχομαι 🙂

  13. 08/05/2011 23:12

    αχ τι να πω κ εγώ, όλα τα καλά του Θεού να έχετε, να είστε ευτυχισμένοι, ήρεμοι, αρμονικοί και όταν πέφτετε στο κρεβάτι να στενάζουν οι σουμιέδες από το σεξάκι το καυτώ το πρόστυχω!

    μπαλονάκι μου! -)

  14. 08/05/2011 23:19

    Καταρχήν εικάζω ότι εφόσον ο γάμος θα τελεστεί καθημερινή, θα είναι πολιτικός. Προφανώς στηρίζουμε το κοσμικό κράτος και τους θεσμούς του, μέχρι να γίνουμε εργατικό κράτος.

    Δεύτερον, κρίνω θετικό το τάιμιν: Με το σάλο να έχει κοπάσει από τον πριγκιπικό γάμο του Λονδίνου, δε θα έχετε μεγάλο συναγωνισμό για το κοσμικό γεγονός του μήνα!

    Τέλος, προφανώς θα έχετε κάνει ήδη σχέδια για το ταξίδι του μέλιτος (σε άλλους καιρούς που οι εργατικές κατακτήσεις ήταν σε ανοδική φάση λέγαμε «μήνας του μέλιτος»). Αν υπήρχε ακόμα περιθώριο επιλογής θα πρότεινα τις νήσους Μαλδίβες, μιας και πρόσφατα ξέσπασε εκεί εξέγερση κατά του τοπικού σατραπίσκου και είμαι σίγουρος πως θα συμβάλλατε τα μέγιστα – αφού και ο γαμπρός είναι καλός σύντροφος – και μάλιστα με ιδανική αφορμή!

    ΥΓ: Να μην ξεχάσω να ευχηθώ να ζήσετε ευτυχισμένα και… σοσιαλιστικά, και καλούς απογόνους συντρόφους!

  15. 09/05/2011 01:00

    Με το καλό!!! Πολλάαααααααααααααα φιλιά!!

    Αφιερωμενο εξαιρετικα αυτο δω το πανεμορφο αγαπησιαρικο:

    🙂 🙂 🙂

  16. HappyHour permalink
    09/05/2011 09:28

    Ααααα! Να ζήσετε, να ζήσετε!!! Μπράβο ρε σεις! Κι όσο σκέφτομαι πως γνωριστήκατε… Μπράβο μπράβο παιδάκια, κλαπ κλαπ! Τα καλύτερα κι απο μένα!

    Αλλά καλά την Πέμπτη θα παντρευτείτε; Την Τετάρτη έχομε ΑΠΕΡΓΙΑ αν το ξεχάσατε και απ’ ότι εικάζω θα γίνει κι η επανάσταση… χαχαχαχα ε καλά λέμε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα χιχιχεχε!

    Και που θα πάτε αν επιτρέπεται ταξίδι του μέλιτος; (κι άσε το κουτάβι να βαβιζεί απο τη ζήλεια του τα λέει-ποιος θα την επάρει τώρα που μεγάλωσε 😛 )

  17. 09/05/2011 21:48

    Ευτυχία και στους δυο σας! Και σε σενα Κοκκινομπαλόνι («…knowing too much and having come so far…») αντί για άλλο δωράκι :

  18. 09/05/2011 23:25

    Είστε από τα πιο ταιριαστά ζευγάρια που έχω δει και χαίρομαι πολύ που σας έχω γνωρίσει . Η επιτυχία της συζυγίας είναι σίγουρη !

    Να είστε πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι όσο θα είσαστε εκείνη την ημέρα και να στηρίζετε πάντα ο ένας τον άλλον και στα καλά και στα δύσκολα, όπως κάνατε μέχρι σήμερα και όλα θα πάνε μια χαρά .

    Η ώρα η καλή ! 😀

    ( και άξιοι οι κουμπάροι 😉 )

  19. 10/05/2011 08:57

    Καλημέρεεεεεες!
    εμφανίστηκα πάλι. το τρέξιμο πάει σύννεφο αλλά είπα να σας πω 5 λεπτά τα νέα κι από δω

    οι ετοιμασίες κράτησαν κανά μήνα, και κυρίως γιατί εγω κωλυσιεργούσα και δεν πήγαινα στην ώρα μου για να πάρω τα χαρτιά. Αλλά εντάξει τωρα, όλα τα έχω έτοιμα.

    εχω λοιπόν να σας πω ότι όλα είναι μια ιδέα. ειδικά αν οι κυρίως ετοιμασίες είναι για το ταξίδι που θα ακολουθήσει και όχι και τόσο για τον γάμο. 🙂

    @the elf at bay
    νομίζω αγαπητέ μου ήμουν αρκετά αναλυτική στον πρόλογο! Η τρίμηνη (και βάλε) απουσία οφείλεται σε ένα βουνό από δουλειές που φορτώθηκα από τον Νοέμβρη και που με γέμισαν άγχος τρελό!
    Θα ανακάμψω όμως!
    @ρεμαλορέμαλο!
    μου τα είπες και πολύ χάρηκα που σε είδα έστω και στα πεταχτά. Για την ΑΕΚ δεν θα πω κουβέντα, αστα βράστα σύντροφε!
    Μουσεία; ε δεν έχει μουσεια! κανά βοτανικο κήπο όμως;
    @ρενάτα
    πες του τα ρενάτα, πες του τα! μια ξεπέτα έκανε και σε μας και μάλλον γιατί είχε μάθει τα χαρμόσυνα και ήθελε να ευχηθεί…ο βλαχοδήμαρχος!
    @μαλερ
    ευχαριστούμε πολύ αγαπητέ συνάδερφε! πάντα ευτυχία και σε σας!
    @προβατίσιους μου
    πω πω πω…ήρθες και με ένα σχόλιο ανέβηκαν κατακόρυφα τα σεξόνια στο τίμιο βλογ μου!
    το εφαρμόζουμε και ελπίζω να το εφαρμόζουμε πάντα! (χε χε χε)
    σ’ευχαριστούμε, μποθ οβ αζ! σμακ 🙂
    @συντροφο Τσαλ
    ρε συ…πόσο κοντά έπεσες!!!! ήμασταν έτοιμοι να πάμε εκεί αλλά τελικά θα πάμε κάπου αλλού, όχι πολύ μακριά από τις Μαλβίδες όμως.
    Και όταν ξεκίνησαν οι συγκρούσεις την προηγούμενη βδομάδα συζητάγαμε ακριβώς αυτό! Μήπως δηλαδή συνδυάζαμε επανασταση και τουρισμό!
    Αλλά ήταν πλέον αργά, δεν γίνεται δυστυχώς. Βέβαια, αν τα πράγματα εξελιχθούν και η ανάγκη με καλέσει στις Μαλβίδες, θα κάνω πέτρα την καρδιά μου και θα πάω κι από κει!
    (υ.γ. και συντρόφισσες σύντροφε, και συντρόφισσες)
    @Plagal
    αχ εσείς με τα αγαπησιάρικά σας! Θενξ μεσιέ
    @Χαρουμενόπεδο
    Καλώς την. Ναι Πέμπτη θα παντρευτούμε. Αν προηγηθεί επανάσταση, το πολύ πολύ να κανουμε τον γάμο με τα αμπέχωνα! χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχχα
    έδωσα χιντ στον τσαλ, τα υπόλοιπα με την επιστροφή!
    @Χάρη
    αχ βρε Χάρη μου…σ’ευχαριστούμε πολύ πολύ! Και μην ξεχνάς, μας χρωστάς ακόμα μια επίσκεψη.
    @Αουρα
    🙂
    κι εγώ έτσι νιώθω ρε Άουρα, αλλιώς σιγά μην έπαιρνα τόσο σοβαρές αποφάσεις! 😉
    ΣΜΑΑΑΑΑΑΑΑΚ
    υ.γ. το επόμενο σουαρέ μην το κάνετε ΣΚ ρε, για να μπορώ να έρθω!!!! Λάσπη κι εγώ να λείπω; δεν κάνει!

  20. 10/05/2011 12:38

    να ζήσετε 🙂

  21. 10/05/2011 20:30

    μπράβο μπαλονάκι! συγχαρητήρια!

    αν καλεσμένη έχετε και την Πίπα (τι θα πει ποια Πίπα) με χαρά να πάρω το πρώτο τρένο (…) και να γίνω ξεδιάντροπος wedding crasher!

    • 10/05/2011 23:56

      έχασες αφεντικούλι!
      δεν την καλέσαμε (αν και πολύ μας την έπεφτε να την καλέσουμε…κυρίως στο αγόρι μου την έπεφτε)
      αν θες όμως, προλαβαίνεις να πάρεις το τρένο.
      φιλιααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

  22. 11/05/2011 10:36

    Mπραβοοοοοο!!! 🙂 Να ζήσετε!!! Πάντα ευτυχισμένοι !!!Τα καλύτερα εύχομαι μέσα απο την ψυχή μου!!! Φιλιά!!!

  23. 14/05/2011 14:58

    αντε βρε και καλούς απογόνους! (θα πήξετε ψαρούκλες!)
    χχχχ

  24. 17/05/2011 19:21

    Πολλές ευχές αγαπητή μου, να ζήσετε να ευτυχίσετε και καλά μπαλονάκια 🙂

Σχολιάστε

