Μετάβαση στο περιεχόμενο

Γουί αρ φορ δε φέστιβαλς*

23/11/2008

* δάνειο (βλέπε κλοπιράιτ) από Πασταφλώρα η οποία αναμένει τη λήξη της 9μηνης σύμβασης της!

Μιας και η διάθεση μας είναι πολύ ευχάριστη…(άνευ σοβαρού λόγου) και επειδή δεν μπορώ να γράφω μόνο σοβαρά ποστ, θα δείξω στο φιλοθεάμον κοινό πως το βλογ ετούτο διαθέτει ευρύτατη κουλτούρα που δεν τη λησμονεί, όσες σκοτούρες κι αν έχει η καθημερινότητα.

Παραθέτω λοιπόν ευχάριστο και ψυχαγωγικό βίδεο το οποίο είναι αφιερωμένο εξαιρετικά στους γνωστούς γέρους του Μάπετ σόου.

Απλά τέλειο!!!

Δείτε πως οδηγούν τον καλεσμένο στην τρέλα! Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει….;

Με πολύ πολύ αγάπη!*

*σας το χρωστούσα καιρό τώρα! Που κάθε φορά κάνετε κοτέτσι το δικό σας αλλά και τα «ξένα» βλογς…

Και αφιερώνω σε όόόλα τα υπόλοιπα παιδάκια που έρχονται από δω και περνάμε καλά το εξίσου φανταστικό…

Mahna Mahna

΄Γνωρίζω πως ως φιλόμουσα και καλλιεργημένα παιδιά θα το εκτιμήσουν δεόντως!

Ιδιαιτέρως όμως το αφιερώνω στην μανδάμ Πασταφλώρα που θα γίνει Μάνα…μ!

19 Σχόλια leave one →
  1. 23/11/2008 13:55

    Γρουμμφφμπ βπουμ αφφμμπγγρομ αφποουμμγ (θέλω να μιλήσω, να πω ευχαριστώ, αλλά δεν μπορώ. Ο Τσαλ με έχει βάλει κάτω και με ταΐζει σελίδες από Κεφάλαιο του Μάρξ! -κι είμαι μόνο στα Περιεχόμενα ακόμη… κλαψ, λυγμ και μαμ-μαμ)

    Υ.Γ1. » Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει….;» Μοιάζετε κι εσείς του Γκρέγκορι Πέκ;

    Υ.Γ2. Δε σου μιλώ (είπαμε, όταν τρώνε δεν μιλάνε, εχω τρόπους εγώ!)

    Υ.Γ3. Φιλώ την αριστερή σας (με γεμάτο στόμα; μπλιαχ! τελικα δεν έχω τρόπους!)

    Υ.Γ4. Εκατουρήθηκα από τα γέλια :lol 😆 😆 (τώρα περιμένω να λειτουργήσουν κι άλλα όργανα…, μην, πάει το μυαλό σου στο κακό! όόόόχι, Στην καρδια αναφέρομαι… )

    Υ.Γ5. Κοτέτσι το βλογ μας ; Αποκλείεται!!!!!! Αν είναι έτσι θα φωνάξω το «Άλλαξέ το» (θα πάρουν τον Τσαλ, θα μου δώσουν μπουφέ με καθρέφτη ροτόντα!).

    Υ.Γ6. Κοτέτσι το βλογ σας; Μινιμαλιστικό. Θα στο κάνω εγώ στάβλο…

  2. 23/11/2008 14:07

    Μέχρι και βλογ μου αντιδρά και σε στέλνει για έγκριση πρώτα πριν σε αφήσει να σχολιάσεις. Το σύμπαν αδελφέ συνωμοτεί πάλι εναντίον σου!
    Περιμένω συντρ. Τσαλ για να δει και να καταλάβει τι εννοούσα όταν τον έλεγα γέρο του Μάπετ σόου.
    «μπουφέ με καθρέφτη ροτόντα» Τι εννοείς;;;; εννοείς στρογγυλό καθρέφτη; Είσαι όντως γέρος τελικά, άκου να αποκαλείς ροτόντα το στρογγυλό!
    Άσε κάτω τον σύντροφο Τσαλ. Δεν τα έμαθες ότι έχει κηρυχθεί στρατιωτικός νόμος και δε σε παίρνει για ανοίγματα;

  3. 23/11/2008 14:10

    Μπαλονάκι, ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ είσαι φοβερή!!! Γέλασα μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο και πρέπει να το παραδεχτώ ότι μου λείπει πολύ το Muppet Show. Θέλουμε και συνέχεια ε! (και στην ανάρτηση και στη διάθεση), φιλικά

  4. 23/11/2008 15:03

    ωραίοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
    Καλή εβδομάδα

  5. 23/11/2008 15:38

    Έχεις δίκαιο, οβάλ (αβγοειδές δλδ) ήθελα να πω, ροτόντα μου βγήκε, αν και δε θα ήτο κακό δυο σε ένα…
    Ε, για τις βλακείες που αρθρώνω, μετά το Κεφαλαιο θα πάω να μασουλήσω (οικιοθελώς, έτσι;) λίγο αρτ εντ κραφτ, λίγο αρ νουβώ και για επιδόρπιο γκαουντί.

    Υπόσχομαι πάντως όλα αυτά να τα μασουλήσω πάνω σε… ροτόντα!

    Υ.Γ. έγκριση, ε; χμ, ικανοποιημένος νιώθω, ( υπάρχει κι η απέκκριση… ω, δε μιλάνε έτσι συγνώμη 😳 )

  6. manetarius permalink
    23/11/2008 19:26

    Χαχαααα…το πρώτο βίντεο είναι αγαπημένο μου…!!!
    Απίστευτο! Κάθε φορά τρελλαίνομαι στο γέλιο εκεί που του λένε οτι στέκεται πολύ κοντά στο κοινό και του προτίνουν να πάρει το αυτοκίνητο!!!
    Απίθανοι οι γέροι…μανά μανά!!

  7. tsalapeteinos permalink
    23/11/2008 23:34

    Πολύ διασκεδαστικοί οι «γέροι» και φυσικά διαχρονικοί… εγώ προφανώς είμαι ο «αριστερός», λόγω… πολιτικής χαρτογράφησης αλλά επιπλέον δεν μπορεί να είμαι ποτέ ο δεξιός γιατί φέρνει στο… Μητσοτάκη (φτου καντεμιά μακρια από μας). Χρειαζόταν ένα ψυχαγωγικό διάλλειμα μετά από τα τελευταία «βαριά» θέματα. Συκοφάγε όταν χωνέψεις το «Κεφάλαιο» πες μου να σου φέρω τα άπαντα των Λένιν, Τρότσκυ και Γκόρμπυ. Και για επιδόρπιο τον «Πόλεμο και Ειρήνη» του Τολστόη.

  8. 23/11/2008 23:44

    Πλάκα έχουν!!

  9. 23/11/2008 23:47

    @ Τσαλ

    Έφαγα, χώνεψα, και τώρα…υπογράφω γραμμάτια, ευχαριστω.

    αυριο, πουλί μου, κατα το δεκατιανό πάλι, ναι;

    Όχι τιποτε άλλο, δηλαδή, μη χαλασω τη δίαιτα…

  10. 23/11/2008 23:52

    Δάκτυλος γερο φρικιών, αγαπητή μου…
    τους χαρίσατε βίντεο και χαρίσατε και κάτι λίγο και σε μας-στα ροζ ντυμένο-έλα μου όμως που μας προειδοποιεί is not available…
    δάκτυλος σας λέω, οι σεξιστές αποθρασσύνθηκαν!
    φιλιά!

  11. 24/11/2008 00:08

    Πολύ χαίρομαι που όλοι το διασκεδάσατε!
    Και ακόμα περισσότερο που η εκπαίδευση του Συκοφάγου προχωρά σύμφωνα με το πρόγραμμα!
    Αγαπητή Ανεπίδοτη, εμένα δε μου βγάζει την εν λόγω προειδοποίηση!
    Είστε σίγουρη αγαπητή;
    Για δοκιμάστε και οι υπόλοιποι!
    Να περνάτε, θα έχω κι άλλα καλά! Λίαν συντόμως

  12. 24/11/2008 00:19

    καλό μου μπαλόνι σε μερσώ για το γέλιο!!!
    καλή μας βδομάδα, ευτυχώς ο ξένος δάχτυλος κατετροπώθη!Μπράβο μας!
    τις ευχές μου στην φίλη σας για το μωράκι της!
    μεταξύ μας, οι ροζούληδες μούκαναν για τσαλ. και φλώρο, το μανά μανά για…συκ.
    μούφερνε..μια από δω, μια από κει..(μυστικό, μην το λές σε κανέναν..)

  13. 24/11/2008 00:30

    ε μη το παραχέσομεν…
    δεν είναι και ΌΛΑ τα βίδεο για αυτούς…
    Στο είπα και στο σπίτι τους εχθές…παρασυγχρωτίζεσαι μαζί τους και αυτό είναι επικίνδυνο!
    τους βλέπεις παντού!
    Σας μερσώ εξίσου και καλή εβδομάδα εύχομαι και σε σας!

  14. 24/11/2008 00:52

    @ Μπαλονι

    Τουναντίον, να το παραχέσομεν (ξέρετε τι έχω φάει απ’ το πρωί;)

    Υ.Γ. Ναι, παντού να κοιτατε, και λίγο πίσω σας, ναι..

    @ Ανεπίδοτη!

    Δεν ειμαι δα και τόσο τριχωτός! Ωστόσο, λέτε να τους χαλώ τη μανέστρα στο μαγαζί; Μπορεί-μπορεί…

    Μανά-μανά…

  15. 24/11/2008 00:59

    Πω πω πω πω πω…μα τι αίσχος Συκοφάγος…..
    Μανά-μανά στα μούτρα σου

  16. 24/11/2008 07:44

    Εμένα πάντως μου έφτιαξε τη Δευτέρα! Καλημέρα, κόκκινο μπαλόνι! Καλή βδομάδα να έχουμε.

  17. 24/11/2008 10:16

    Καλημέρα elf.Καλωσήρθες στο σπιτικό μας!
    Ό,τι μπορούμε κάνουμε για τη διάθεσή σας!

  18. ethan permalink
    24/11/2008 22:48

    Θέλω να επιστρέψουν τα μάπετς στην τηλεόραση ΤΩΡΑ!

  19. 25/11/2008 01:51

    @Ethanνάκο: να κάνουμε σχετικό αίτημα! Στην κρατική μάλλον έχουμε κάποιες πιθανότητες!
    Πάντως συμφωνώ!
    Καλορίζικο το νέο σπίτι. Το πολύ ωραίο, αισθητικά, και πάντα με ωραία γκομενάκια εύχομαι (για οφθαλμόλουτρα και όχι μόνο) , εντός και εκτός βλογ! Τις παρατηρήσεις μου τις έκανα επι τόπου!
    Σας φιλώ αγαπητέ!

Σχολιάστε