Skip to content

Ραντεβού την Παρασκευή

16/11/2010

Στην παρουσίαση του πρώτου του μυθιστορήματος ήμουν εκεί. Και ήταν η πρώτη φορά που τον γνώρισα έξω από τη βλογική γειτονιά, αν και την περισσότερη ώρα ήμουν με τον Βλάχο που προσπαθούσε να μας πείσει ότι είναι ο πιο όμορφος (φευ)!

Αυτό το πρώτο λοιπόν που διάβασα από αυτόν, «Το παραμύθι του ύπνου», μου άρεσε πολύ.

Το δεύτερο το διάβασα αποσπασματικά…από πέρυσι δηλαδή το διαβάζω που ανέβαζε κομμάτια στο βλογ του και από κάποια που μου έστειλε. Κριτικός δεν είμαι, απλή βιβλιοαναγνώστρια είμαι και μου άρεσαν πολύ!

Αυτή την Παρασκευή 19/11 ο Παναγιώτης, ο px μας δηλαδή, παρουσιάζει το νέο του βιβλίο στη γειτονιά μας, στο Μεταίχμιο της Ιπποκράτους.  Η Κοκκινομπαλόνη θα είναι σίγουρα εκεί…και για το βιβλίο αλλά και για να ξαναδώ τον σύντροφο Πιχι.

Και φυσικά για να δω τον Βλάχο, να πιούμε κανα σκατς και να διαπιστώσουμε όλοι μαζί για ακόμα μια φορά πόσο πιο κούκλος από τoν Πιχι είναι (μουΑΑΑΑΑΑΑΑΑχαχαχχαχαχαχχαχαχαα)

Πάρτε και την πρόσκληση:

19/11, 8:00 μ.μ.,
Πολυχώρος ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ (Ιπποκράτους 118)

Οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ σας προσκαλούν την παρουσίαση του νέου μυθιστορήματος του Παναγιώτη Χατζημωυσιάδη, «ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ».


Θα μιλήσουν:

ο Κώστας Καλημέρης, κριτικός λογοτεχνίας-συγγραφέας,

– ο Κώστας Γ. Παπαγεωργίου, ποιητής-κριτικός λογοτεχνίας.

Συντονίζει ο Κώστας Βούλγαρης, κριτικός λογοτεχνίας-συγγραφέας.

Αποσπάσματα από το βιβλίο θα διαβάσει ο ηθοποιός Μανώλης Μαυροματάκης.

Μην αργήσετε…θα χάσετε! Ειδικά όταν αρχίσουν οι ερωτήσεις του κοινού, εκεί είναι τα καλύτερα!!!!!

υ.γ. Πήγα ταξίδι στη Βουδαπέστη κι έχω να ετοιμάσω ωραιότατο ταξιδιωτικό ποστ με τιπς και εξαιρετικές φωτογραφίες. Θα το κάνω μόλις βρω λίγο χρόνο, αλλά θα το κάνω σύντομα γιατί πιάσαμε αράχνες εδώ μέσα και δε μ’ αρέσει το θέαμα!!! Τα πολιτικά θα τα ξαναπιάσω μόλις με εμπνεύσουν και πάλι. Και ελπίζω να μην αργήσουν κι αυτά.

7 Σχόλια leave one →
  1. 17/11/2010 00:07

    Καλώς ήρθες και από τη Βουδαπέστη και από τα στενάχωρα Μπαλόνη. Ελπίζω να σε δω αύριο στην πορεία

  2. 17/11/2010 07:00

    ε ναι βρε παιδάκι μου , μας άφησες εδώ να κάνουμε την βρώμικη δουλειά , ξαραχνιάσματα , ξεσκονίσματα κλπ 🙂

  3. 17/11/2010 10:33

    Ακόμη το φυσάω και δεν κρυώνει: «ο κ. Πετρίδη, μου άρεσε ως χαρακτήρας» μου λέει ο Βλάχος, «ποιος κ. Πετρίδης;» τον ρωτάω, «ο δευτεραγωνιστής, ρε, του βιβλίου σου» μου λέει. Πάνιασα…
    Δασκαλέψτε τον, σας παρακαλώ, να μη μου ξαναβάλει δύσκολα…
    (Σε ευχαριστώ πολύ. Να τα πούμε)

  4. 17/11/2010 10:17

    Μπονζουρ αδέλφια!
    @Κατσαμάκη, θα πάμε την Παρακευή στην παρουσίαση; άντε έλα!
    @κύριο ΑΜ
    πω πω…κι είχα να βάλω σκούπα τουλάχιστον 2 βδομάδες!!!
    Αίσχος μου!
    @πιχι
    Σε νιώθω φίλε, σε νιώθω…ο Βλάχος μπορεί να σε οδηγήσει στην τρέλα…έτσι είναι η Καρδίτσα φίλε…τρέλα κορδέλα! Θα τον συγκρατήσω, όσο μπορώ.

  5. 17/11/2010 19:56

    Θα σας έλεγα τι θα συγκρατήσετε αλλά έχετε που σας αγαπάω την βλαχιά μου μέσα…

    Φιλιά στα μούτρα σας, θα έρθω εκεί αξύριστος, μπας και πάρει κανα πόντο ομορφιάς ο άσχημος…

  6. 17/11/2010 19:58

    «έχετε»;
    Τι έχετε;
    «Χάρη» έχετε ήθελα να γράψω…
    (και εμένα βεβαίως….)

  7. 19/11/2010 13:59

    Ελπίζω βάσιμα πως ήρθες με γεμάτο χαρτοφύλακα με φρέσκα στοιχεία σχετικά με την ουγγρική «αντεπανάσταση» του 1956 αλλά και την αντίσταση του μαγυάρικου λαού στο ΔΝΤ! Όσο για το παρουσιαζόμενο βιβλίο… ακούγεται σαν πολυτεχνικό εγχειρίδιο!

Σχολιάστε

