Skip to content

Μα πόσο κοκομπλόκο πια;

25/10/2010

Πραγματικά όμως αναρωτιέμαι! Νομίζω πως οι ευθύνες πρέπει να αναζητηθούν στο ότι η ροή πληροφοριών με υπερβαίνει. Και στο ότι το παράλογο με παραλύει. Παραλύει τον εγκέφαλό μου και δεν μπορώ να αποκωδικοποιήσω τις σκέψεις μου!

Πριν από 10 μέρες ο Άγγελος Τσέκερης έγραψε ένα πολύ ωραίο κείμενο στην Αυγή (δείτε το εδώ) και περιέγραψε με τον καλύτερο τρόπο πολλές από τις σκέψεις μου. Και μου έκανε ακόμα πιο ξεκάθαρο το γιατί έχω σταματήσει να ακούω ειδήσεις στα τηλεοπτικά κανάλια!

Όταν το θέμα είναι ότι αυτή η κυβέρνηση μας οδήγησε στο Μνημόνιο, τα δελτία των 8 αναζητούσαν το ποιος είπε στον Γιούνκερ το ότι η Ελλάδα είναι διεφθαρμένη. Σαν κουτσομπολίστικα μεσημεριανάδικα!

Και σήμερα θα κάνουν τεμενάδες στον Πρωθυπουργό στην διακαναλική συνέντευξή του. Με στημένες ερωτήσεις και στημένες απαντήσεις…με γνωστό το περιεχόμενο των βασικών δηλώσεων του ΓΑΠ. Γιατί αυτοί, μαζί με τους διαφόρους της κυβέρνησης ΓΑΠ ζούνε σε έναν αποστειρωμένο κόσμο.

Και θα ήθελα να ήξερα λοιπόν: Γιατί να δω σήμερα αυτή τη συνέντευξη; Τι θα κερδίσω; Τι θα κερδίσουνε όσοι και όσες την δούνε;

Προσωπικά, βαρέθηκα να φορτώνω με παράλογα το μυαλό μου.

Αλλά βαρέθηκα και να μιλάω για την αριστερά ως κάτι αφηρημένο και στο διαταύτα η αριστερά να αυτοακυρώνεται.

Και προτιμώ να παρατηρώ τα τεκτενόμενα στην Γαλλία, όπου οι εργαζόμενοι βγαίνουν στους δρόμους και διεκδικούν τα αυτονόητα, παρά να περιμένω τις 15 Δεκέμβρη που κήρυξε η ΓΣΕΕ απεργία!

Στις εκλογές αυτές έχω αποφασίσει τι θα ψηφίσω…σίγουρα δεν έχω την θέρμη που είχα στις τελευταίες 3 εκλογικές αναμετρήσεις, αν και είναι ίσως οι πιο σημαντικές εκλογές της τελευταίας 5ετίας. Φυσικά δεν απέχω, φυσικά και συμμετέχω…και φυσικά πάντα θα ελπίζω για το καλύτερο.

Αλλά με αυτό το λαό, που φαίνεται να ξαναεκλέγει (ίσως και από την πρώτη Κυριακή) τον χειρότερο δήμαρχο που έχει περάσει από την Αθήνα, δεν ξέρω πόσες ελπίδες μπορώ να έχω. Ξεκαθαρίζω: δεν ρίχνω ευθύνες στον λαό για την πολυδιάσπαση της αριστεράς, όχι βέβαια! Αλλά ειδικά στην Αθήνα, η πρόταση της Ανοιχτής Πόλης είναι ό,τι σοβαρότερο έχει παρουσιάσει η αριστερά σε αυτοδιοικητικό επίπεδο τα τελευταία χρόνια. Με πρόγραμμα και πλούσια δράση, με συμμετοχή των πολιτών και παρουσία σε όλα τα κινήματα πόλης.  «Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε;» που λέει και ο Τσέκερης στο παραπάνω άρθρο!

Για το εγχείρημα της Αττικής Συνεργασίας – Όχι στο Μνημόνιο θα αναφερθώ άλλη φορά. Να πω μόνο πως επέλεξα να στηρίξω αυτό το εγχείρημα για ιδεολογικοπολιτικούς λόγους και όχι λόγω «κομματικής πειθαρχίας» (λόγο που θεωρώ εξίσου σημαντικό με τους ιδεολογικοπολιτικούς λόγους). Ίσως να ανοίξει η συζήτηση στα σχόλια…δεν θα την αρνηθώ!

υ.γ. Δεν μπορείτε να πείτε…τρικυμία εν κρανίω!

Advertisements
34 Σχόλια leave one →
  1. 25/10/2010 15:16

    Καλησπερα.
    Δεν ψηφιζω στο δημο της Αθηνας, οπότε δεν εχω και σαφη αποψη για τα προεκλογικα.

    Αλλά ηθελα να ρωτησω κατι (εντελως καλοπροαιρετα). Αν ο Μητροπουλος κατεβαινε χωρις καμια κομματικη υποστηριξη, θα ισχυαν οι ιδεολογικοπολιτικοι λογοι στους οποιους αναφερεσαι;
    Θα το στηριζες το εγχειρημα και αν το κομμα του επελεγε καποιον άλλο;

  2. 25/10/2010 16:11

    Εγώ πάλι αρνούμαι να ψηφίσω μετανοημένους πασόκους. Που μάλιστα, ακόμα και σαν εικόνα αναπαράγουν το Πασόκ της δεκαετίας του 80, δλδ ό,τι πιο λαϊκάτζα έχει υπάρχει. Είναι ζήτημα αρχής.
    Το σκέφτηκα καλά και κατέληξα ότι είναι κοντόφθαλμο να προσπαθείς να προσελκυσεις τους δυσαρεστημένους πασόκους, ρίχνοντάς τους για δόλωμα έναν επίσης «δυσαρεστημένο» δικό τους. Η μαγκιά θα ήταν να καταφέρεις να τους πείσεις πως ένας αριστερός υποψήφιος και ένα αριστερο σχήμα πρέπει να στηριχτεί σήμερα.
    Στην τελική, αν εγώ ήμουν δυσαρεστημένη πασόκα θα ψήφιζα Δημαρά, που θα τον ένιωθα πιο κοντά μου.
    Και, μολονότι, κινδυνεύω να φάω κράξιμο, ομολογώ πως οι θέσεις του Αλαβάνου με βρίσκουν πιο σύμφωνη. Αν δεν ήταν το συγκεκριμένο πρόσωπο δλδ, που γενικά δε με πείθει, θα με έβλεπα κοντά σε μια τέτοια επιλογή.
    Αυτά προς το παρόν, μπορεί και να δευτερολογήσω! 🙂

    • 26/10/2010 01:21

      Οι θέσεις του Αλαβάνου; Όπως; «Θα απαγορεύσουμε την είσοδο στα μέλη της Τρόικας στα κτήρια της Περιφέρειας» ?

      • 26/10/2010 16:48

        Όπως η έξοδος από το ευρώ. Όπως η πτώχευση. Αυτά είναι θέσεις.
        Αυτό που αναφέρεις δεν είναι θέση, είναι πυροτέχνημα (δλδ ένα από τα στοιχεία που τον καθιστούν αναξιόπιστο).

      • 26/10/2010 19:09

        «Την πρόθεση του να προχωρήσει στην ίδρυση νέου κόμματος για να καλύψει το κενό που υπάρχει στην Αριστερά και δεν μπορούν να εκφράσουν τα υπάρχοντα πολιτικά σχήματα εξέφρασε ο Αλέκος Αλαβάνος με συνέντευξή του στη διαδικτυακή τηλεόραση του Αθηναϊκού Πρακτορείου»

        Ρε συ Κροτ δεν έτρωγες τη γλώσσα σου καλύτερα;

        🙂 🙂 🙂

      • 26/10/2010 23:05

        Δηλαδή συμφωνείς με την θέση «έξοδος από το Ευρώ»? Είναι η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ μαλακία που μπορεί να κάνει κανείς αυτή τη στιγμή, για λόγους απλών μαθηματικών:
        Αυτή τη στιγμή το χρέος είναι σε €. Άρα χρωστάμε 300δις ΕΥΡΩ. Βγαίνεις από το € και επανέρχεσαι στις δραχμές, ας πούμε.
        300*340,75=102,225 Τρις δραχμές.
        Αυτό το κάνεις, για να μπορείς να «κόψεις χρήμα» και να κάνει υποτίμηση. Χμμμ. Ας πούμε 10%? Αυτόματα το χρέος σου γίνεται 330δις, γιατί πάλι σε € πρέπει να πληρώσεις.

      • 26/10/2010 23:07

        …για να μην πούμε πόσο θα αγοράζεις το πετρέλαιο, ας πούμε….

      • 27/10/2010 17:14

        η έξοδος από το ευρώ δε μπορεί να σταθεί μόνη της. Συνδυάζεται με αναδιαπραγμάτευση του χρέους ή/καιπαύση πληρωμών. Αλλά επειδή τα σχόλια δεν χωράνε τέτοια συζήτηση, προτείνω τα εξής αναγνώσματα:
        http://aristerovima.gr/details.php?id=660
        http://aristerovima.gr/details.php?id=768

      • 27/10/2010 17:19

        Silent, τώρα σε πρόσεξα…
        Μωρέ δεν έπαιζα λόττο καλύτερα αντί να τοποθετούμαι?

  3. 25/10/2010 18:04

    Αυτό το κοκοπλόκο δεν το παθαίνεις μόνο εσύ.
    Εδώ να δεις που μέχρι κι επενίτες έχω δει σε «ενωτικό» συνδυασμό «αριστερού» που επεβλήθη απ΄οτα πάνω. Ρε ουστ! (να πω κι εγώ τον πόνο μου)
    Πάντως όσον αφορά τους περιφερειάρχες συμφωνώ τόσο με την Κροτ κι έχω τις ίδιες ενστάσεις!!
    Κουλουβάχατα!

  4. 26/10/2010 00:19

    Καλησπέρα ,
    δυστυχώς ή ευτυχώς , (μάλλον δυστυχώς γιατί είχα «νοσοκομειακά» τρεχάματα) , δεν την είδα , αν και από ότι φαντάζομαι θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τον Καλαμούκη , παρά για μένα .
    Δυστυχώς , δεν διάβασα ολόκληρη την ανάρτησή σου με την προσοχή που θα έπρεπε .
    Χαίρομαι όμως , γιατί τοποθετείσαι θαρραλέα και γιατί αναφέρεσαι σε ένα ζήτημα , που , από όσο μπορώ να παρακολουθήσω στο νετ , δεν το αγγίζουν με τον τρόπο που νομίζω χρειάζεται .
    Συμφωνώ με την τοποθέτησή σου , στο περί πειθαρχίας ζήτημα αλλά διαφωνώ πάνω στην απόφαση που καλείσαι να πειθαρχήσεις . Εγώ , έχω το προνόμιο (?) να μην χρειάζεται να μπω σε διλήμματα τέτοια .
    Θα συμφωνήσω με την «ΚΡΟΤ» κι απλά θα ήθελα να σας πάω λίγα χρόνια πίσω . Δεν θέλω να υποτιμήσω ούτε τις γνώσεις σας , ούτε το κριτήριό σας . Αλλά αφήστε με …
    1986
    Αρθρο 4
    ΓΣΕΕ διασπασμένη
    Αρσένης
    Ενωτική ΓΣΕΕ
    Κίνηση 1700περίπου πολιτικό/συδικαλιστικό στελεχών του ΠΑΣΟΚ στο ΤΙΤΑΝΙΑ
    Ιδρυση του ΣΣΕΚ
    ………………………..
    Κατάληξη
    Ξανά Υπουργός του ΠΑΣΟΚ ο Αρσένης .
    Επιστροφή των «ανταρτών» στο ΠΑΣΟΚ
    Τελικά ο κυματοθραύστης του λαικου κινήματος (του όποιου κινηματος) λειτούργησε άψογα .
    Ολα αυτά , μπορείτε να τα βρε΄τε στο νετ , με στοιχεια , διακυρήξεις πανομοιοτυπες με τις σημερινές (των αντίστοιχων σημερινών ανταρτών) με ονόματα κλπ.
    Για να μην σας κουράζω .
    Δεν πιστευω καμία μετανοιωμένη «κουφάλα» .
    Εγώ έτρωγα τις απολύσεις από τα εργοστάσια της Ιωνίας την μια πίσω από την άλλη , όταν αυτοί προετοίμαζαν τους εαυτούς τους για υπουργικούς θώκους επόμενων κυβερνησεων ΠΑΣΟΚ.
    Εγώ σάπιζα στις ουρές του ΟΑΕΔ , όταν αυτοί έτρωγαν μισθούς αεργίας από ΔΕΚΟ.
    Τώρα , δεν υπάρχει καμία περίπτωση να στηρίξω ένα τέτοιο ψηφοδέλτιο και λυπάμαι που το λέω , θα κάνω και δουλειά να μην το στηρίξει και κανείς γνωστός μου .
    Μπορεί να ακούγετε ,»αντιενωτικό» και μάλλον είναι . Αλλά εδώ θα επαναλάβω αυτό που λέει Η ΚΡΟΤ «Η μαγκιά θα ήταν να καταφέρεις να τους πείσεις πως ένας αριστερός υποψήφιος και ένα αριστερο σχήμα πρέπει να στηριχτεί σήμερα.»
    Αν ο Μητρόπουλας , είχε θέμα με το κόμμα του , ας το έφτυνε κανονικά , κι όχι ύστερα από διαβουλεύσεις κλπ κλπ
    και μάλιστα όχι τώρα , αλλά τότε που το διαπίστωσε πριν από χρόνια με αντιεισηγήσεις και κουραφέξαλα . Δεν είχε όμως το πολιτικό ήθος να το κάνει , γούσταρε να ζεσταινει την καρέκλα του δίπλα στον αυτιά και να φτιάχνει το ιματζ του καλού πασόκου .
    Οι θέσεις του συνονόματου μου , του άλλου του Αλαβάνου , με βρίσκουν σύμφωνο . Διαφωνώ όμως και μ αυτόν για άλλους λόγους , έχω κάτι ανοικτούς λογαριασμούς μαζί του από παλιά , αν ξεκινήσει κουβέντα θα τους πω .
    Αν πάλι με ρωτήσεις τι θα ψηφίσω , ειλικρινά δεν ξέρω . Είναι οι χειρότερη πιστευω εκλογική αναμέτρηση που έχω ζήσει .
    Ουφ τα είπα , θα έσκαγα , είχα και την κυρά Χ στο νοσοκομείο (δημόσιο) και είμαι κάπως , αλλά είμαι σίγουρος ότι η στέγη εδώ είναι φιλόξενη .

    σ.σ. παρεμπιπτόντως , τα σχόλια του Τσέκερη είναι πάντα ενδιαφέροντα ακόμα κι αυτά που γίνονται με κλειστά τα μικρόφωνα και κατεβασμένο το στυλό :))))))

    • 26/10/2010 00:22

      βρε μπας και είμαι εκτός θέματος πάλι ?

      • 26/10/2010 00:30

        εντός θέματος είσαστε όλοι και όλες.
        Αύριο δεσμεύομαι να απαντήσω γιατί σήμερα λέω να κοιμηθώ μετά από το Ocean 12 που επέλεξα να δω έναντι του ΓΑΠ.

        Θα τα πούμε αύριο!

      • 26/10/2010 01:28

        μια χαρά είσαι σύντροφε…

    • 26/10/2010 13:19

      ειδικά στον κύριο ΑΜ θέλω να πω τα εξής:
      1. περαστικά για την κυρά Χ
      2. πάντα εδώ θα σε δεχόμαστε να λες τον πόνο σου. Σ’αγαπάμε άλλωστε!
      3. Θεωρώ λάθος να συγκρίνουμε το σήμερα με άλλες εποχές. Η δεκατεία του 80 ήταν εντελώς άλλη κατάσταση και για το ΠΑΣΟΚ και για την αριστερά! Ας επαναπροσδιορίσουμε όλα αυτά στο σήμερα.
      4. Ο Αλαβάνος μίλησε πρώτος για σύγκλιση με την Σοσιαλδημοκρατία και με ιδιαίτερη θέρμη. Τώρα γιατί δεν λέει τίποτα; Δεν πέρασαν δα και 5 χρόνια από τότε που τα έλεγε…ούτε 1 χρόνος δεν πέρασε (το κερατάκι μου μέσα) !

  5. 26/10/2010 01:27

    Ο Μητρόπουλος δεν είναι καν «μετανοημένος ΠΑΣΟΚος» είναι ORIGINAL ΠΑΣΟΚος.
    Πως το λέτε εσείς οι Αριστεροί; Οπορτούνας!

    ΠΑΣΟΚος και ΠΑΣΟΚος από το ίδιο το βαρέλι;

    Υπάρχουν και άλλοι ΠΑΣΟΚοι, που θα κόλλαγαν καλύτερα.
    Εγώ τον Μητρόπουλο δεν τον ήξερα.
    Είδα την περιβόητη συνέντευξη του στο ΜΕΓΚΑ την ημέρα που ανακοινώθηκε η υποψηφιότητα του. Εκεί αποφάσισα ότι ΔΕΝ.
    Ούτε Αλαβάνο βέβαια.
    Ούτε ΑΝΤΑΡΣΥΑ βέβαια.
    Δημαράδες, Σγουροί, Κικίλιες, Άδωνης, εννοείται δεν παίζουν.

    Κοινώς, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΣ ΤΟΝ ΗΠΙΑ!

    (ρε γμτ, ο Πητ Παπαδάκος, ήταν ανάγκη να βάλει υποψηφιότητα με τον Άδωνη; Θα ήταν μια λύση).

    • 26/10/2010 20:01

      Υπάρχουν και χειρότερα. Και δημαρχιακώς να την κάτσει κανείς! (Εγώ δλδ)

  6. 26/10/2010 10:07

    Χρωστάω τρόπον τινά και εγώ «ξεκάθαρη» θέση, αφού δεν την τολμάω και στο δικό μου το βλογόσπιτο.

    Για την Πορτάλιου, συμφωνώ απόλυτα: είναι πράγματι μια εξαιρετικά αξιόλογη πρόταση και η Ανοιχτή Πόλη έχει αποδείξει πως ως δημοτική παράταξη έχει κότσια και αφοσιωμένους ανθρώπους.

    Τα δύσκολα είναι στην Περιφέρεια…
    Αν ψηφίσω Μητρόπουλο θα είναι για λόγους κομματικής πειθαρχίας, σε ένα κόμμα που δεν πειθαρχεί κανείς. Δεν θεωρώ πως με τέτοια τεχνάσματα προσελκύεις ψηφοφόρους στα δικά σου νερά. Ακόμη και αν τους φέρεις, εύκολα τους χάνεις (γίνεται συχνά αυτό…). Δεν θεωρώ πως ο Μητρόπουλος είναι η καλύτερη πρόταση σε ένα τέτοιου είδους τέχνασμα, αλλά έχουν βαρύτατες ευθύνες για όλους αυτούς τους απίθανους χειρισμούς όσοι στο Συνασπισμό ήταν υπέυθυνοι γι’ αυτούς- κάποιοι επιβραβεύονται κιόλας με τη θέση του υποψήφιου αντιπεριφερειάρχη…
    Υπακούοντας στην κομματική πειθαρχία υπερασπίζομαι την ενότητα. Θα έρθει η ώρα της κριτικής στις αποφάσεις.

    Ο Αλαβάνος δεν με αφορά. Οι σωτήρες έχουν τελειώσει νομίζω, ομάδες και συνασπισμοί και συμμαχίες χρειάζονται. Θεωρώ εξαιρετικά φτωχό το ψηφοδέλτιό του, με εντυπωσιάζει το πόσο φτωχό είναι, πόσες εσωτασικές ισορροπίες επιχειρεί να κρατήσει. Ο Αλαβάνος έχει προσβάλει τα μέλη του πρώην κόματός του, έχει αρνηθεί να συζητήσει τις απόψεις του, θεώρησε πως η βάση της «Αριστεράς» είναι πρόβατα που ψάχνουν τσοπάνη. Οι κορώνες του είναι λαϊκιστικές και ο ριζοσπαστισμός του επίπλαστος και επιφανειακός.

    Η Αριστερά που δεν συνεννοείται θα πρέπει να πάρει οριστικά και ξεκάθαρα το μήνυμα των ψηφοφόρων της. Η Κίνηση συνάντησης με το σοσιαλδημοκρατικό χώρο που είναι συνεδριακή επιλογή του ΣΥΝ κατά τη γνώμη μου υπηρετείται πολύ φτωχά από το Μητρόπουλο. Θα ήταν πιο πλούσια τα αποτελέσματα αν το Μέτωπο δεν ανακάτευε τόσο την ιστορία και ο ΣΥΝ ήταν πιο θαρραλέος στα ξεκαθαρίσματα των «ιδεολογικών» και προσωπικών λογαριασμών.

    [κάθε φράση που έγραψα χωράει συζήτηση ή απαξίωση από τον καθένα σας. Ο γραπτός λόγος έχει το κακό ότι δεν μπορεί παρά να περιορίζεται σε όσα διατυπώνονται κάποια στιγμή, είναι μονόπλευρος και δυσκίνητος. Δεν σκοπεύω να επανέλθω με διευκρινήσεις-όμως μια προφορική συζήτηση θα ήταν πιο ξεκάθαρη και πιο δίκαιη για τις απόψεις όλων…]

    • 26/10/2010 17:10

      Ρε Γιώργο, ούτε στο ΚΚΕ να ήσουν!
      Φοβάσαι μη σε διαγράψουν δλδ? :Ρ

      [οκ, ξέρω τι εννοείς, απλά σε πειράζω].

      Στα σοβαρά τώρα, κι επειδή τον καταλαβαίνω τον πόνο σου, έτσι για να στρίψω λίγο το μαχαίρι στην πλήγη, έχω τις εξής παρατηρήσεις:

      1. τέχνασμα? τέχνασμα? Δεν με αφορά προσωπικά μια αριστερά που κάνει «τεχνάσματα» για να ψαρέψει ψηφαλάκια από το διπλανό καλάθι. Η αριστερά που με αφορά εμένα, έχει καθαρές θέσεις και δεν φοβάται να τις πει, ακόμα κι αν είναι με την πλάτη στον τοίχο. Επίσης, έχει στελέχη τα οποία είναι ικανά να στηρίξουν αυτές τις θέσεις. Δημόσια, όπως πχ το έκαναν το Δεκέμβρη του ’08, όταν όλος ο κόσμος τους έβριζε ότι σπάγανε βιτρίνες. Τέρμα στις αυταπάτες -που λένε κι αυτοί που κάποτε χαϊδεύατε. 😉

      2. Σε αυτή τη φάση θεωρώ ακόμα και σαν τακτικισμό ελεεινό σφάλμα τη στροφή προς τη σοσιαλδημοκρατία. Ειδικά σε αυτή την συγκυρία, κάνεις ριζοσπαστικά πράγματα, δεν κωλοτρίβεσαι με το ΠαΣοΚ (που δεν είναι καν σοσιαλδημοκρατία πλέον). Άλλωστε, αυτή τη δουλειά, την έχει αναλάβει ο φίλος σας ο Φώτης και ο φίλος σας ο Γρηγόρης. Και την κάνουν καλά, μας αρκούν αυτοί.

      3. Ο Αλαβάνος σαν πρόσωπο, προσωπικά, με έχει απογοητεύσει αφάνταστα και μου το χρωστάει αυτό, να το ξέρει. Είχα πραγματικά πιστεψει στον Αλαβάνο (δλδ εφτασα στο σημείο να ψηφίσω Σύριζα, πόσο πιο χαμηλά να πέσω!). Προφανώς και πλέον δεν με αφορά ούτε και με πείθει.
      Οι θέσεις όμως που υιοθετεί τώρα, είναι θέσεις που εγώ προσωπικά είχα και πριν να τις πει αυτός, οπότε ναι, συμφωνώ σε πολλά μαζί του. Σε πολλά από αυτά που λέει τώρα. Αλλά επειδή δεν ξέρω αν θα τα λέει και σε 10 μέρες, είναι non option.

      4. Όσο για το Μητρόπουλο, θυμείστε μου λίγο; Πότε παραιτήθηκε από το Εθνικό Συμβούλιο του κόμματός του; Στο οποίο κόμμα, νομίζω πως εξακολουθεί να ανήκει;
      Δλδ, μια στιγμή:
      το ΠαΣοΚ μαζί με το ΔηΑρι κατεβάζουν τον «ανεξάρτητο» Καμίνη στην Αθήνα και τον «ανεξάρτητο» Μπουτάρη στη Θεσσαλονίκη. Το ΠαΣοΚ κατεβάζει τον «ανεξάρτητο» Σγουρό στην περιφέρεια.
      Και ο ΣΥΝ κατεβάζει τον «ανεξάρτητο» Μητρόπουλο;
      Εγώ γιατί νιώθω πως με δουλεύουν;

  7. 26/10/2010 11:47

    Καλημέρα!
    Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχουν μετανοημένοι πολιτικοί. Εννοώ ότι μου φαίνεται λάθος η συγκεκριμένη θεώρηση. Υπάρχουν άνθρωποι που ως πολιτικά όντα κρίνουν την πολιτική συγκυρία και επανακαθορίζουν τη στάση τους και την θέση τους.
    Αυτό έχουμε μάθει να το αποκαλούμε Οπορτουνισμό, χώρις να έχουμε δίκιο πάντα. Είναι λογικό βέβαια να σκεφτόμαστε έτσι, αφού το πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα έθρεψε κάθε λογής πολιτικάντηδες που, με αμιγώς συμφεροντολογικά ελατήρια, αλλάζουν θέση στο πολιτικό χάρτη.
    Από την άλλη όμως, θα πω πως το εγχείρημα της συνάντησης με τα υγιή τμήματα της σοσιαλδημοκρατίας είναι μεγάλο στοίχημα! Το έβλεπα και το θαύμαζα στην Γερμανία (μη μου την πέσετε, δεν συγκρίνω τα ασύγκριτα) και θέλω να βλέπω βήματα που θα μας φέρουν πιο κοντά σε αυτό! Εκεί να δείτε πόσες εσωτερικές τριβές έφερε στο PDS η σύγκλιση με τον Λαφοντέν, ο οποίος μπήκε μπροστά μαζί με τον Μπίσκι σε όλη αυτή την προσπάθεια.
    Ιδεολογικά λοιπόν και πολιτικά πιστεύω πως η σύγκλιση είναι, πέρα από συνεδριακή απόφαση, μια σωστή πολιτική στρατηγική! Τα πρόσωπα θα κριθούν (αν και οι τελευταίες συνεντεύξεις του Μητρόπουλου δεν ήταν κακές, καθόλου κακές) και θα κριθούν και από την συνέχεια που θα έχουν. Και ελπίζω αυτό να απαντάει και στην απορία που έβαλε ο Αντώνης (καλωσήρθες Αντώνη)
    (Να πω εδώ πως συμφωνώ πολύ με τον Κατσαμάκη για τις ευθύνες του ΣΥΝ, πάρα πολύ).

    Για τον Αλαβάνο, δεν έχω να πω τίποτα. Τα έχω πει – γράψει στο παρελθον και δεν χαλάω πια ούτε στάλα από το σάλιο μου για πάρτη του. Ο λαϊκισμός περισσεύει (χωρίς να παραγνωρίζω πως στο θέμα με τον Αγιο Παντελεήμονα στάθηκε εξαιρετικά, σε μια τηλεοπτική του συνέντευξη που παρακολούθησα), και ευτυχώς για μένα, οι μεγάλοι τιμονιέρηδες δεν υπήρξαν ποτέ στην πολιτική μου συγκρότηση!

    Αυτάαααααααα
    Καλημέρα….

    υ.γ. την διακαναλική την είδατε;

  8. 26/10/2010 16:17

    Χθες βράδυ η τηλεόραση μας πρόσφερε ολική πλύση εγκεφάλου: 2 ώρες Παπανδρέου, 1 ώρα Μητσοτάκη, 1 1/2 ώρα Πρετεντέρη! Θα έπρεπε κανονικά ο Ιατρικός σύλλγος να βγει να απαγορεύσει αυτή την αλληλουχία εκπομπών!

    Σχετικά με την πρόθεση ψήφου, συμφωνώ κι εγώ πως η Ανοιχτή Πόλη έχει δείξει την τελευταία τετραετία δυναμική παρουσία, και μάλιστα ιδιαίτερα σε υποβαθμισμένες περιοχές του Δήμου Αθηναίων και φυσικά όχι μόνο σε επίπεδο ηγεσίας. Το δυστύχημα είναι πως η σοβαρή και αξιόλογη κατά τα άλλα υποψηφιότητα της κας Πορτάλιου αδικείται από… σκηνική παρουσία – σύμφωνα με τα κριτήρια των πλατιών εκλογικών μαζών, για να μην παρεξηγηθώ. Κακά τα ψέμματα, για να ψηφιστεί αθρόα μια θηλυκή υποψηφιότητα χρειάζεται είτε να είναι εμφανίσιμη (βλ. Ράπτη, Καϊλή) είτε να εκπροσωπεί παραδοσιακή ανδρική πολιτική αισθητική με γυναικείο περιτύλιγμα (βλ. Ντόρα, Άννα κ.α.). Με πολύ λίγες εξαιρέσεις δυστυχώς.

    Επί της περιφέρειας, συμμερίζομαι κι εγώ τις επιφυλάξεις των προηγούμενων για την υποψηφιότητα Μητρόπουλου. Η ιδέα ήταν καλή για προσέγγυση με τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ, αλλά η επιλογή προσώπου ατυχής. Ατυχείς επίσης και οι υποψηφιότητες Αλαβάνου και Ψαριανού, για διαφορετικό λόγο καθεμία. Να ρίξω επίσης στο τραπέζι και την υποψηφιότητα Χάγιου (με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ), πρώην στελέχους του ΚΚΕ και με εμπειρία στα αυτοδιοικητικά. Επειδή είμαι κι εγώ κατά της αποχής, μάλλον «φλερτάρω» με τον τελευταίο, ενώ δεν αποκλείω και την «έκπληξη» Παφίλη στη λογική να καταγραφεί τουλάχιστο ένα ικανοποιητικό εκλογικό ποσοστό από κάποιο χώρο της αριστεράς.

    Αυτά για την ώρα και…ραντεβού στις… κάλτσες!

    • 26/10/2010 20:22

      Παφίλη?! Παφίλη!!?
      ποιος είσαι εσύ φιλαράκι και τι έκανες στον Τσαλ?

      • 27/10/2010 00:20

        Ηρέμησε σύντροφε, αυτοδιοικητικές είναι οι εκλογές, είναι… χαλαρή η ψήφος!

  9. 26/10/2010 17:20

    Μπαλούν, καλό το παράδειγμα της Γερμανίας, αλλά όπως είπες κι εσύ, μη συγκρίνουμε τα ασύγκριτα. Επειδή στην Ελλάδα έχουμε άλλου τύπου παράδοση και ιστορικότητα, δεν έχει νόημα να πάμε να αντιγράφουμε το Λαφοντέν, που είναι εξαίρετος για την Γερμανία, αλλά λίγος για την Ελλάδα.
    Επίσης, δεν είδα και καμιά τρομακτική μετατόπιση στις θέσεις του SPD, Γερμανοί σοσιαλδημοκράτες ήταν και αυτό παραμένουν.
    Εκτός αν ο στρατηγικός μας στόχος είναι το 15% στις κάλτσες. Σε αυτή την περίπτωση, εμένα δε με ενδιαφέρει να στηρίξω κανένα τέτοιο εγχείρημα. Ο δικός μου στρατηγικός στόχος είναι μια δίκαιη κοινωνία, όχι η μείζονα αντιπολίτευση.

    Κατά τα άλλα, για το Μητρόπουλο δεν έχω να πω κάτι άλλο, πέραν όσων είπα και στο Γιώργο.

    Όσο για τους μεγάλους τιμονιέρηδες, επειδή εμένα ήταν μέρος της συγκρότησής μου, θέλω να σου θυμήσω πως τέτοιες αναφορές έχει και ο Πρόεδράς σας -βάση δηλώσεών του. 😛

    Τέλος, Τσαλ φορ πρέζιντεντ, στηρίζω και δίνω ψήφο εμπιστοσύνης στον Τσαλ! (αν εξαιρέσουμε την αναφορά στο Παφίλη δλδ).
    [Τσαλ, πώς σου ξέφυγε η χτεσινή επέτειος? Και σε ψάχναμε και στου Silent που ανοίξαμε κουβέντα για την ουτοπία!]

    Πολλά φιλιά από την αριστερίστρια της γειτονιάς σας! 🙂

  10. 26/10/2010 20:38

    Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με την Κροτ (δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλά συμβαίνει).

    Με έχουν εκνευρίσει αυτές οι εκλογές , με εκνευρίζει η διάσπαση (χίλια κομμάτια γίναμε το κέρατό μου μόνο στην περιφέρεια Αττικής έχουμε 5 «αριστερούς» ,με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, υποψηφίους), με εκνευρίζουν τα εκβιαστικά διλήμματα που ΓΑΠ με στόχο να περιορίσει τις διαρροές του ΠΑΣΟΚ και κατα τα άλλα οι εκλογές είναι αυτοδιοικητικές .

    Υ.γ μόνο 30 λεπτά άντεξα μετά είδα και εγώ Οσεαν 12 (μέχρι και το Τηλεκέρκυρα την διακαναλική είχε)

    • 26/10/2010 21:48

      Είδες πως έρχονται τα πράγματα; 😐

      Είσαι να τη φωνάζουμε «Ινστρούχτορα»; 😉 😆 😆

      • 27/10/2010 17:22

        Τουρνέ, εσεύ κια η Χάππι να το κοιτάξετε αυτό, είναι σοβαρό, δεν παίζουν με αυτά τα πράγματα!

        Ρενάτα, Ε ΟΧΙ! Ινστρούχτωρ είναι ο Τσαλ -ή η Μπαλούν. Εγώ είμαι μια φτωχή και άστεγη κάου-γκερλ! 😛

    • 27/10/2010 18:48

      Άμα θέμε (το συναδέλφι κι εγώ) θα το κάνουμε. Θα ΄σαι το ινστρουχτοράκι μας! 😛

  11. 27/10/2010 00:49

    Η περίφημη σύγκλιση με το χώρο της σοσιαλδημοκρατίας είναι ρεαλιστική εφόσον η φιλοδοξία είναι η κατάληψη της πολιτικής εξουσίας και όχι απλά μια μαχητική -μείζονα ή ελάσσονα- αριστερή αντιπολίτευση. Σε τέτοια περίπτωση όμως η σύγκλιση δεν γίνεται να είναι ιδεολογική, γιατί υπό τις σημερινές συνθήκες το ζητούμενο δεν είναι να ρίξει η αριστερά νερό στο κρασί της αλλά το αντίθετο: να γίνει πιο ριζοσπαστική και διεκδικητική! Επίσης οι πρόσφατες εμπειρίες τέτοιων «συνεργασιών» (οικουμενικές κυβερνήσεις κλπ) έδειξαν πως τελικά το ΠΑΣΟΚ έβγαινε κερδισμένο με ένα επιπλέον δεκανίκι και η – εκάστοτε – αριστερά απαξιωνόταν και συρρικνωνόταν ακόμα περισσότερο.

    Σύγκλιση ναι λοιπόν, αλλά σε επίπεδο κοινωνικής βάσης, διεκδίκησης, αγώνα! Αυτο είναι το Ενιαίο Εργατικό Μέτωπο: Βαδίζουμε χωριστά και χτυπάμε μαζί! Και παράλληλα δημιουργούμε και πολιτικές προϋποθέσεις για συνεργασία σε κομματικό επίπεδο, με πραγματική σοσιαλιστική προοπτική. Ένα παράδειγμα. Στην εταιρία που εργάζομαι η συνδικαλιστική παράταξη που εκπροσωπεί την αριστερά (απαρτιζόμενη κυρίως από προερχόμενους από το ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ) πρόσφατα έκανε άνοιγμα και πήρε με το μέρος της πολλούς συναδέρφους από το χώρο του ΠΑΣΟΚ, της ΠΑΣΚΕ δλδ. Πιθανότατα αυτοί οι άνθρωποι συνεχίζουν να είναι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ στις κεντρικές εκλογές. Αν υπήρχε όμως σοβαρή και εννιαία πολιτική πρόταση από την αριστερά, θεωρώ ότι εύκολα θα την υιοθετούσαν, αντί να στραφούν σε λύσεις… Δημαρά ή Ψαριανού.

    ΥΓ: Τον Παφίλη τον ανέφερα για έκπληξη, μην χαλάτε το εκλογικό σασπένς! Δεν περίμενα ότι θα είχα τέτοιο ρεύμα, διαφορετικά θα κατέβαινα κι εγώ ως υποψήφιος… Αττικοβοιωτίας!

  12. 27/10/2010 01:13

    Να μην το ξεχάσω. Για… μπόνους τρακ (όπως λέμε φαστ τρακ) μπαλόνη ρίξε μια ματιά και σε αυτό (αν δεν το χεις δει).

    Η λιτότητα πλήττει δυσανάλογα τις γυναίκες

  13. 30/10/2010 09:16

    Θερμή Καλημέρα και ευχές για όμορφο Σαββατοκύριακο !

    υ.γ. ρε παιδιά αυτοί όλοι είναι του ευρωμονόδρομου … τι θα αλλάξει αν εκλεγούν τέτοιοι ;;;
    το πρόβλημα είναι μόνο ή απλά να αδυνατίσει το πα»σό»κ ;;;;;;;;;;;
    ή η συγκεκριμένη πολιτική γραμμή ;

  14. Ανώνυμος permalink
    06/11/2010 22:10

    Eγώ ψηφίζω με βαριά καρδιά Μητρόπουλο (και εν γνώση μου ότι πρόκειται περί φαιδρού προσώπου) ελείψη άλλης σοβαρής εναλακτικής πρότασης.
    Κικίλιες, σγουροί, δημαράδες, ψαριανοί κλπ με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Με τις άλλες τρεις αριστερές υποψηφιότητες (Παφίλη, Αλαβάνο, Χάγιο) έχω σοβαρότατη διαφωνία στο κομβικό σημείο της εξόδου από το Ευρώ, συμφωνόντας με τον αντίδραση και σεξ παραπάνω…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: