Skip to content

σύντομο πολιτικό σχόλιο

10/06/2010

Δεν θέλω να μιλήσω, δεν ξέρω αν αρνούμαι ή βαριέμαι ή είμαι απλά στεναχωρημένη! Θα μου περάσει φαντάζομαι!

Ο Νάσος Ηλιόπουλος νομίζω τα είπε πάρα πολύ καλά στο συνέδριο του ΣΥΝ. Αξίζει τον κόπο να τον ακούσετε:

Άλλωστε τα γεγονότα τρέχουν, οι αγώνες που πρέπει να γίνουν δεν θα περιμένουν επ’άπειρον τον ΣΥΡΙΖΑ να αποφασίσει τι θα κάνει με τον εαυτό του! Ελπίζω ότι θα τους κάνουν οι κανονικοί άνθρωποι, με ή χωρίς τον ΣΥΡΙΖΑ!

Και επειδή πράγματα δεν συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα, να, δείτε τι κάνουν τα συντρόφια στη Γερμανία

2 μόνο κουβέντες θέλω να πω προς τους συντρόφους βουλευτές (κυρίως) της Ανανεωτικής Πτέρυγας:

α) Η τυμβωρυχία δεν δικαίωσε ποτέ κανένα. Άλλωστε όταν λέμε πως τιμούμε με τη στάση μας κάποιους «προγόνους» μας πρέπει να τιμούμε κυρίως το πνεύμα αυτών των «προγόνων» μας. Και επειδή τα παίρνω κάθε φορά και δεν κρατιέμαι: Η ανανεωτική αριστερά δεν είναι κτήμα κανενός!! Γκέγκε;;;

β) Κατ’ επέκταση του παραπάνω, να θυμάστε σύντροφοι ότι: εμείς χρωστάμε στην Αριστερά, αυτή δεν μας χρωστάει τίποτα!

Και για να ευθυμήσουμε λίγο, πάρτε ένα oldie but goldie βίντεο!

και βίντεο-άσμα

Advertisements
34 Σχόλια leave one →
  1. 10/06/2010 11:08

    Τι να προσθέσω;

    Τη μνήμη ενός ανθρώπου δεν την τιμάμε με ενός λεπτού σιγή, αλλά εφαρμόζοντας το ήθος που μας δίδαξε με τη στάση του…

    Συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις…

    • 10/06/2010 11:37

      Φίλε, μετά σκεφτόμουνα και τον Δρακόπουλο και άλλους που κάποιοι τυμβωρύχοι επίσης μνημόνευσαν στις ομιλίες τους στο όνομα της ανανεωτικής αριστεροσύνης τους!!!!
      ουφφφφφ!!!

  2. 10/06/2010 11:17

    Το να είσαι αριστερός, (ανανεωτικός, ριζοσπάστης, εναλλακτικός, τζουμ τριαλαλό ή ότι απόχρωση θες να δώσεις στην «αριστεροσύνη» σου), σημαίνει ότι βάζεις το καλό του συνόλου κάτω πάνω από το ατομικό σου.
    Και όποιος θέλει ας καταλάβει.

  3. 10/06/2010 11:20

    Λέω να μην σχολιάσω τα του ΣΥΝ και ΣΥΡΙΖΑ, δεν είμαι άλλωστε και ειδική (ως άσχετη που έχω χαρακτηρισθεί 😛 ), τα λες εσύ μια χαρά.
    Τα βίνδεα όμως του Χαρρυ Κλυνν είναι όλα τα λεφτά !

    Υ.Γ. Άκουσε κανείς στις ειδήσεις ότι τον ΓΑΠ τον έκραξαν την Παρασκευή στο Ηρώδειο στην Φαραντούρη ; Παράλογοοοο ;;;

  4. 10/06/2010 11:46

    @Αντιδρασεξ
    μωρέ κατάλαβαν…όλοι και όλες καταλάβαμε!
    Άλλο που θεωρούν για κάποιο λόγο πως το κοινό περνάει μέσα από το προσωπικό τους καλό (και όχι το αντίθετο)
    Μην αγχώνεσαι! Σε διόρθωσα 😉
    @Χαρουμενόπαιδο
    απαντάω στο υ.γ. σου: πήγε η μάνα μου Χαρουμενόπαιδο και ως κυρία δεν γιούχαρε (ήταν και στις μπροστά σειρές βέβαια αλλά την έκραξα…»αν δεν γιουχάρεις τον ΓΑΠ τώρα, πότε θα τον γιουχάρεις ρε μάνα;» αλλά το φχαριστήθηκε που όλο το πάνω διάζωμα γιούχαρε τόσο πολύ τον Γιωργάκη!
    Καλό μου ασχετάκι 😉

  5. 10/06/2010 11:52

    Η ιστορία έχει δουλειές, δεν θα περιμένει -και η πραγματικότητα δυστυχώς μας/σας ξεπερνά.

    http://bit.ly/9747in

    Το πρόβλημα δεν είναι 4 αποχωρήσεις (4 αποχωρήσεις δεν συνιστούν διάσπαση, χελόου?). Το πρόβλημα είναι αυτοί που έμειναν πίσω να ξυπνήσουν, να κουνηθούν και να καταλάβουν τι επίδικα αντικείμενα υπάρχουν στην συγκυρία.

    • 10/06/2010 12:12

      το «Νάσος» δεν σε μπερδεύει Κροτ, έτσι; Δεν σε μπερδεύει….

      • 10/06/2010 13:48

        μα τι κακός που είσαι! Όχι, δε με μπερδεύει, αλλά είχα και κατ’ιδίαν φορντιστήριο, μην κάνω και την έξυπνη!! 🙂

    • 10/06/2010 20:21

      …έλα ντε , πες τα !
      Το επιβεβαιώνω κι εγώ ως παλιοκομμουνιστής , την μια 400 , την άλλη 15ο , την τρίτη ολόκληρη αχτίδα , ε το Κόμμα δεν διαλύθηκε … την δουλειά ανέλαβαν να την κάνουν αυτοί που έμειναν :)))

  6. 10/06/2010 12:17

    Τι να πω, εγώ δεν ξέρω πια με ποιον είμαι, ούτε κι αν θέλω να είμαι… 😦
    Με τον σύντροφο της Ν. ΣΥΝ δεν συμφωνώ 100%, αλλά ναι, καλός είναι (και όντως ειλικρινής).
    Αλλά τι λέω, αφού μου τα εξήγησε χτες (εξήγησε τρόπος του λέγειν, κατήχηση έκανε) ένας σύντροφος της ΚΝΕ: σου λέει εμείς δεν είμαστε σύντροφοι, γιατί δεν είμαστε στο Κόμμα (το ένα και μοναδικό, της απόλυτης αλήθειας), αλλά έχουμε συμμαχήσει με τον αστισμό, γιατί η αστική δημοκρατία σου λέει είναι μια βλακεία και μισή και «δημοκρατικός σοσιαλισμός δεν υπάρχει» (έτσι ακριβώς το είπε). Εντωμεταξύ δεν ήξερε ούτε αν εγώ ανήκω σε οποιαδήποτε παράταξη, ούτε και – το πυροβολημένο, γαμώτο μου! – αναρωτηθήκε αν έχω διαβάσει και 5 πράγματα στη ζωή μου κι έχω και 5 δράμια μυαλό παραπάνω απ’αυτόν για να μπορώ να κρίνω, αντί να πιστεύω τις μπούρδες του!!
    Το ξέρω, άσχετο, αλλά συγχύστηκα… Και, τελικά, το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν είμαι μ’αυτή την «αριστερά». Κάλλιο 40 χρόνια διασπάσεις, τσακωμοί και δεν-ξέρω-πού-στέκομαι, παρά μιας ώρας βεβαιότητα Κνίτη… (αυτό είναι το μόνο αισιόδοξο που έχω να σου πω 🙂 )

  7. 10/06/2010 12:22

    Τα παιδιά του Συνασπισμού είναι τα χαϊδεμένα παιδιά της αστικής τάξης.

    Ο Αλέξης εξακολουθεί να φαίνεται και να είναι νάνος στα πραγματικά ερωτήματα και προβλήματα του τόπου.

    Η ανία και η δειλία του ΣΥΝ να ανοιχτεί, φυλλάσσοντας τα σπασμένα γυαλιά της πάλαι ποτέ Αριστεράς μην τυχόν και τα χάσει, τον έφερε προ τετελεσμένων.

    Θα έλεγα να το κλείσουν το μαγαζί και να πάνε όλοι διακοπές.

    (Η φάτσα του Αλέξη, μετά την ανακοίνωση της αποχώρησης, με το δήθεν άνετο στυλάκι και την υφέρπουσα μαγκιά ήταν όλα τα λεφτά. Τέτοια μιζέρια και ευνουχισμένη αστική αριστερίζουσα θολοκουλτούρα έχω να δω πολύ καιρό. Εύγε του!).

  8. 10/06/2010 14:57

    Ο καθείς, ανάλογα με το που προσδιορίζεται κάνει (τις τελευταίες μέρες) νουθεσίες στσι απέναντι.
    Έτσι, οι «προεδρικοί» του Αλέξη τα έβαλαν με τους ανανεωτικούς του Κουβέλη (πλην Μαργαρίτη και Παπαδημούλη, αυτοί αποφάσισαν να κρατήσουν τις θεσούλες τους) ότι (και καλά) είναι προδότες, φιλοπασόκοι, φραξιονιστές, επιπλοποιοί (sic) κι’άλλα τέτοια εδώδιμα δημοκρατικά. Κι’αφού τα είπαν αυτά, τρέχουν τώρα να τακιμιάσουν με τους μαοικούς, τους σταλινικούς, τους νεο-κομμουνιστές κι’ό,τι τέλος πάντων έχετε ευχαρίστηση.
    Άρα, μακάρι να τα βρουν για να σώσουν τον πεθαμένο που λέγεται ΣΥΡΙΖΑ.
    Εγώ ξύνομαι για τον σύντροφο Νάσο και το πόοοοσο καλά τα είπε στο Συν(έδριο). Ωραίος ήταν, νέος και φέρελπις. Ωραίες και οι κραυγές τε και αλλαλαγμοί στο τέλος της ομιλίας του. Μου θύμισαν παρακμιακή φοιτητική συγκέντρωση των ‘8Os.
    Ξέρετε όμως αγαπητοί σύντροφοι δημοκράτες (αυτό σε αντίθεση με τους προδότες κρυφο-πασόκους ανανεωτικούς) τι δεν μας είπε; Πως στη Γραμματεία της Νεολαίας όλοι είναι του Τσιπρικού «προεδρικού» ρεύματος!! Ναι, ναι. Όπως ακριβώς το ακούτε.
    Και ξέρετε πως δικαιολογεί αυτό το απόλυτο δημοκρατικό κονκλάβιο;
    «Μα…οι άλλοι δεν ψηφίστηκαν».
    Σας θυμίζει κάτι αυτό ή είστε όλοι της γενιάς που ανέβαινε στα κάγκελα των λυκείων το 91 και μετά (αυτοδικαίως) έφαγε τον αείμνηστο Παπαγιαννάκη και πήρε το δαχτυλίδι ετσιθελικά από τον Αλαβάνο (ουστ προδότη τώρα ε;) ; Αν δεν σας θυμίζει κάτι, ανατρέξτε στις δικαιολογίες του Χίτλερ για την Ραινσταγκ και του Λένιν-Στάλιν για τις εκπροσωπήσεις στα ανώτατα όργανα των Σοβιέτ.
    Γι’αυτό, σύντροφοι «καθαροί» και «κατέχοντες την αριστερήν ιδεολογία μονοπωλιακά», αφήστε το ποιος κατέχει την ανανεωτική αριστερά κι’αναρωτηθείτε ποιος κατέχει τον άσκοπο, αβαθή και αδιέξοδα στείρο αριστερισμό. Γιατί όποιος νομίζει ότι στο Συν(έδριο) κάποιος νίκησε, πλανάται πλάνην οικτράν. Ρωτήστε και τους 3Ο του Λαφαζάνη…

    ΥΓ: καλή σας τύχη εκεί που μπλέξατε.

    • 11/06/2010 11:17

      Φίλε Νταλίκα, ξέρεις τι φταίει στην αριστερά και σε ΣΥΝ, ΣΥΡΙΖΑ κλπ κλπ;

      Ότι όλοι, κάνουν-κάνετε το ίδιο λάθος:

      Πάντα, όλοι κατέχουν την «Αριστερή Αλήθεια» (Ανανεωτικοί, Ρεύματα, Τάσεις, Ενστάσεις, Σεξουαλικές Στάσεις) και πάντα «Φταίνε οι «Άλλοι». Ο Κουβέλης, ο Τσίπρας, ο Αλαβάνος, ο Ρούντι (όχι το ελαφάκι) και ο Παπουτσωμένος Γάτος. Ποτέ κανείς δεν κοιτάει τη δική του καμπούρα.

      Ελάχιστοι ίσως μπαίνουν σε ένα ενωτικό σχήμα με πραγματικό σκοπό την σύνθεση, είτε αυτό λέγεται ΣΥΝ παλαιότερα, είτε ΣΥΡΙΖΑ τώρα, οι περισσότεροι μπαίνουν με απώτερο σκοπό να ηγηθούν και να επιβληθούν τελικά σε αυτό το σχήμα, επωφελούμενοι από το πλήθος της ένωσης. Αυτό λοιπόν έχει αποτέλεσμα πρόσκαιρες, υποκριτικές συμμαχίες και όταν δεν βγαίνουν τα πράγματα όπως θέλουνε, γκρίνιες, αποχωρήσεις, διασπάσεις. Όμως, είναι αντιπαραγωγικό. Αντιπαραγωγικό στην κοινωνία, αντιπαραγωγικό στην πολιτική, παντού.

      Εγώ ούτε προδότες χαρακτηρίζω τους Ανανεωτικούς ούτε τίποτα. Εφόσον διαφωνούν και δεν αντέχουν, καλά έκαναν και έφυγαν. Από το να μένουν μέσα και να γίνεται κάθε τόσο σύστριγκλο -και δυστυχώς όχι για πολιτικούς λόγους- καλύτερα έτσι.

      Τώρα μάλιστα, δεν έχουν και καμιά δικαιολογία οι υπόλοιποι να συνεχίσουν να είναι αντιπαραγωγικοί.

      Όσο για τον Αλαβάνο, δεν κατάλαβα γιατί αναφέρεσαι στην τωρινή του αντιμετώπιση;
      Επειδή κάποτε έκανε κάποιος κάτι που με βρίσκει σύμφωνο θα πρέπει να δέχομαι πάντα ότι λέει και κάνει ή το αντίστροφο, επειδή κάποια στιγμή διαφώνησα με κάποιον θα πρέπει να διαφωνώ πάντα και να μην τα βρίσκω ποτέ μαζί του και με τίποτα;

      Λες ότι όλοι κάνουν νουθεσίες στους απέναντι, ανάλογα με το που βρίσκονται. Νομίζω ότι ακριβώς αυτό κάνεις και εσύ με αυτό το σχόλιο.

  9. 10/06/2010 15:45

    Γεια σας ξανά.
    Επειδή εγκαταλείπω για λίγη ώρα τον υπολογιστή θα πρέπει να μου δώσετε λίγο χρόνο για να σας απαντήσω σε αυτά που θέτετε (μιλάω για τους δύο «διαφωνούντες», από διαφορετική σκοπιά ο καθένας) γιατί τα θεωρώ σημαντικά και κάποια από αυτά και αναληθή.
    Πάντως και για να μην αναβουν τα πνεύματα και επειδή θέλω πολύ να συζητάω μαζί σας, δεν υπάρχει κατ’ εμέ πιο «ασύνταχτη φράση» από την περί «μοναδικότητα της αλήθειας και της κατοχής της αριστερής ιδεολογίας» και ουδέποτε την έχω χρησιμοποιήσει (και πιστέψει να προσθέσω) για τον εαυτό μου και για όσα λέω εδώ μέσα.
    Επίσης, για την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθεια, ο Μαργαρίτης αποχώρησε με την Ανανεωτική Πτέρυγα αλλά προδότη δεν θα τον αποκαλέσω ποτέ, όπως και κανέναν που αποχωρεί!
    Μπορείτε να συνεχίσετε…τα λέμε και μετά 😉

  10. aKanonisti permalink
    10/06/2010 15:57

    Συγνώμη αλλά εμένα δεν μου άρεσε η ομιλία….
    Ομολογώ δε, πως δεν την άκουσα ολόκληρη… γιατί το θεώρησα χάσιμο χρόνου….
    Πολιτικός λόγος και παπαριές…
    Ξύλινος λόγος… σαν επανάληψη μαθήματος δημοτικού.. πάνω στον κομμουνισμό και τον Μαρξ…
    Λυπάμαι αλλά με τέτοιο λόγο… ούτε 5 λεπτά δεν αντέχει σε ένα καφενείο ο Σύριζα.. πόσο μάλλον σε μία αίθουσα αναμονής ενός γραφείου ευρέσεως εργασίας…

    Αν βρεθεί κάποιος να έχει πρόταση…λογική… που να είναι άμεση… και αληθινή… τόσο που να μην χρειάζεται θεωρία να την υποστηρίξει… ίσως τον ακολουθήσω…

    Ως τότε θα ψάχνω τρόπους να σωθώ μόνη μου… γιατί αυτή η Αριστερά… ξέρω πως θα με προδώσει….

  11. 10/06/2010 15:57

    Μπαλάφας εννοούσα και δέχομαι τη διόρθωση καλοπροαίρετα, όπως είμαι βέβαιος πως την έκανες. (χαμόγελο)
    Θα συνεχίσουμε όταν μπείτε στον κόπο να μιλήσετε για την ταμπακέρα (κλείσιμο ματιού).
    Όταν δε καταμαρτυρούμε «αναλήθειες» καλό είναι να κατανομάζουμε και τον παραπλανημένο (βλ. ταμπακέρα + χαμόγελο).

  12. 10/06/2010 20:40

    Η αλήθεια «μπαλόνη» μου είναι , πως περίμενα οπωσδήποτε το σχετικό σου γραπτό . Δεν περίμενα όμως , αυτό το μαγνητοσκοπημένο στιγμιότυπο . Ας είναι , εδώ είμαστε και κουράγιο έχουμε και νάχεις βεβαίως .
    Ενα σχόλιο μόνο θα κάνω και πριν το κάνω , παρακαλώ μην με κακολογήσεις για το προηγούμενο που άφησα . Ξέρεις και ξέρουμε ότι έχουν ακουσθεί πολύ χειρότερα , χωρίς βέβαια αυτό να αναιρεί την όποια κακεντρέχεια του δικού μου .
    Γράφεις προς το τέλος :
    «…Άλλωστε τα γεγονότα τρέχουν, οι αγώνες που πρέπει να γίνουν δεν θα περιμένουν επ’άπειρον τον ΣΥΡΙΖΑ να αποφασίσει τι θα κάνει με τον εαυτό του! Ελπίζω ότι θα τους κάνουν οι κανονικοί άνθρωποι, με ή χωρίς τον ΣΥΡΙΖΑ!»
    Δεν καταλαβαίνω γιατί αναφέρεσαι στον ΣΥΡΙΖΑ , την στιγμή που η συζήτηση γίνετε για τον Συνασπισμό , βοήθησέ με σε παρακαλώ σ’ αυτό και βέβαια συμφωνώ μ’ αυτή την γενική άποψη . Να θυμήσω τα γεγονότα της κομμούνας της Κροστάνδης , όπου τα Σοβιέτ των αντιπροσώπων , που δεν ήταν καν μέλη του ΚΚΣΕ , κυνήγησαν και έδωσαν μάχες σκληρές με το ίδιο το Κόμμα , όταν έπρεπε να αντιμετωπίσουν την διαφθορά τους , την θεσμοθέτηση της κομματικής γραφειοκρατίας , την αντεπαναστατικότητα τους στο τέλος τέλος .
    Μ’ αυτή την έννοια , ο Συνασπισμός , ο ΣΥΡΙΖΑ , το ΚΚΕ αλλά και οποιοδήποτε αριστερό μόρφωμα , θα αποβληθεί από τον ίδιο τον απλό εργάτη (πρόσεξε , όχι τον διανοούμενο) , όταν αντιληφθεί το τι συμβαίνει πέριξ αυτού . Αργά ή γρήγορα . Θα έλεγα πως τα φθίνοντα εκλογικά ποσοστά των κομμάτων της αριστεράς , ίσως το δείχνουν αυτό . Τα κόμματα , θα βρεθούν πίσω από τον εργαζόμενο Λαό . Οταν αυτός θα πηγαίνει μπροστά και θα πηγαίνει όσες θυσίες κι αν χρειαστεί να κάνει , με νέους Ηγέτες , αλλά με την ίδια ιδεολογία , την Μαρξιστική , τα κόμματα , θα ψάχνουν να βρούν λύσεις στη λειτουργία τους .

    σ.σ.: με ενδιαφέρει το κείμενο ομιλίας του Δραγασάκη , αν μπορείς να μου πείς …

    καλό βράδυ :))))

  13. 11/06/2010 00:40

    Καλά τα λέει ο σ. Νασιόπουλος σχετικά με την πολιτική στάση ανάλογα με τις συγκυρίες. Γενικά θα λεγα πως θα ήταν χρήσιμο να ανατρέξουμε όλοι στα πρακτικά του ιστορικού Β’ Συνεδρίου του ΣΔΕΚΡ του… 1903. Τότε που επικράτησαν οριακά οι μπολσεβίκοι έναντι των μεσνεβίκων.

  14. 11/06/2010 12:13

    Ρε συ αντιδραστικέ σεξομανή τώρα είδα την απάντηση.
    Με ξέρεις και σε ξέρω και βρισκόμαστε στο δρόμο σύντροφε. Δεν βρισκόμαστε ούτε στον έβδομο της Κουμουνδούρου (το ‘πιασες το υπονοούμενο έτσι;) ούτε στον δεύτερο της Βαλτετσίου.
    Εκεί βρίσκονται οι κατέχοντες τη βαθειά γνώση της «καθάριας» αριστερής ιδεολογίας.
    Εμείς (νομίζουν ότι) είμαστε ο στρατός τους, οι κουβανοί τους, οι αφισοκολλητές τους, οι δέκτες της ακατάσχετης παπαρολογίας τους.
    Μακρυά από μένα η νουθεσία στον οποιονδήποτε. Δεν με έχουν ανάγκη στον ΣΥΝ. Μπουρδέλο τα κάνουν και μόνοι τους
    Ούτε στον ΣΥΡΙΖΑ πλέον. Εκεί τα καταφέρνουν ακόμα καλύτερα.
    Από την άλλη όμως, είναι προφανές ότι βιώνουμε την απόλυτη πολιτική αποχαύνωση.
    Συγκεκριμένα, ένα τσούρμο μπερδεμένα παιδάκια έχουν βαλθεί να μας κάνουν να ξεχάσουμε τ’όνομά μας. Σ’έναν απ’αυτούς αναφέρθηκα (το συντροφάκι της γραμματείας νεολαίας), που προσπαθούν να μας πείσουν πως άρθρωσε πολιτικό λόγο. Και τι είπα ο χορευτής;
    Πολύ απλά πως στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί διάολε! Αν θέλεις να επιχειρηματολογήσεις για δημοκρατικές διαδικασίες φρόντισε πρώτα να τις έχεις εφαρμόσει στο σπίτι σου (;). Θα μου πεις, βέβαια, αυτός κάνει κουμάντο στη νεολαία; Ε όχι, αλλά αυτόν φύτεψαν (λέγε με … λέγε με…) σ’αυτόν απαντάμε.
    Για τα υπόλοιπα δεν ασχολούμαι άλλο. Εδώ και κάτι μέρες ξαναγύρισα στα τοπικά, στα κινήματα κι’όπου αλλού δεν θα έχω ν’ασχολούμαι με ινστρούχτορες (35άρηδες ή 65άρηδες). Ας τα βρουν μόνοι τους, κι’όταν φωνάξουν «λαέ μου», γυρίσουν και δεν δουν κανέναν από πίσω ας διασπαστούν πάλι ο καθένας ξεχωριστά και με τον εαυτό τους.

    ΥΓ: αν το διαβάσεις έγκαιρα, έλα για μοχίτο απόψε το βράδυ (δες στο μπλογκ)

  15. 13/06/2010 00:27

    Και κάτι πάντα επίκαιρο που ψάρεψα από το F/B:

    • 13/06/2010 18:40

      Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο !!!!!!!!!!!!!

    • 13/06/2010 19:20

      Καταπληκτικό, όντως.
      Για άλλη μια φορά ο Μαυροπρόβατος γαμ.. εεεμ, γκουχ, δίνει ρέστα!

    • akanonisti permalink
      14/06/2010 01:17

      «Οσο εργάτες…..»
      Που είναι οι εργάτες οεοοοο????
      Παίρνουν μαθήματα κομμουνισμού,ιστορίας, αριστερισμού,κινηματολογίας, λογοτεχνίας ή λεξοπλασίας… για να παρακολουθήσουν τις γαμάτες αναλύσεις του ΣΥΡΙΖΑ????

  16. 13/06/2010 17:51

    Παιδιά μην ασχολείστε με τον ΣΤΡΙΠΤΙΖΑ. Βγείτε έξω, γελάστε, κάντε κάνα μπάνιο, αφήστε τους στην μούχλα και στην αγαμία τους.

    • 16/06/2010 09:44

      βρε Elf…
      αν δεν το έχεις καταλάβει, το βλογ αυτό όχι μόνο ασχολείται, αλλά και «συμμετέχει» στον ΣΥΡΙΖΑ (κι όχι στον ΣΤΡΙΠΤΙΖΑ).
      Και ανεξάρτητα από τα πάνω και τα κάτω του ΣΥΡΙΖΑ, δεν μετανιώνουμε καθόλου γι’ αυτό!
      Και η συμμετοχή μας σε αυτό δεν μας έχει εμποδίσει να βγαίνουμε, να γελάμε (προσωπικά μπάνιο στη θάλασσα δεν έχω κάνει ακόμα) και απ’όσο γνωρίζω δεν είμαι μουχλιασμένη ή αγάμητη!

  17. 14/06/2010 00:57

    Αν και το έθιξα κάποιος φίλος εδώ μέσα θα το γραψω και εγώ.

    Αγαπητό «μπαλόνι» μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ. Πως μιλάει ο σ. Ηλιόπουλος για δημοκρατία όταν στη νεολαία που ηγείται στα όργανα εκφράζεται μόνο μια άποψη; Αυτή τη δημοκρατία μας επιφυλάσει για το κόμμα; Δυστυχώς οι ιδεολογικοί καθοδηγητές της νεολαίαες του ΣΥΝ έχουν κάνει το 2010 νεολαίους να μιλάνε όπως, λυπάμαι που το λεω, όπως οι Κνίτες της δεκαετίας του ’70 που πίστευαν ότι κατείχαν την… σοσιαλιστική αλήθεια.

    Και επαναλαμβάνω για εσωκομματική δημοκρατία μιλάνε όσοι την εφραμόζουν στο χώρο τους. Οι υπόλοιποι είναι απλά υποκριτές…

  18. 15/06/2010 10:29

    εξαιρετικός ο Νάσος. ειδικά αυτά που λέει περί μαρξισμού στο 2ο μισό είναι πέρα ως πέρα σωστά.

  19. 15/06/2010 19:06

    Κόκκινο Μπαλόνι,
    είχα καιρό να σ’ επισκεφτώ και βλέπω το μπλόγκ σε φόρμα!
    Εύγε!

  20. 16/06/2010 10:58

    γεια σας ρε παιδιά!
    χάθηκα και θα συνεχίζω να χάνομαι για λίγο καιρό. έχω αρκετή δουλειά στο γραφείο και στο σπίτι κάνει πολύ πολύ ζέστη για να κάθομαι στον υπολογιστή!! 🙂
    Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας και θα σταθώ μόνο σε αυτό που θέτετε σχετικά με την νεολαία για να κάνω σεντονάκι:
    Καταρχήν, αν κάτι μου λείπει πάρα πολύ σε αυτό το χώρο που μας έλαχε να είμαστε είναι οι ιδεολογικές συζητήσεις και ζυμώσεις. Πράγμα αναγκαίο για κάθε κόμμα που δεν θέλει να έχει σημείο αναφοράς τους «ειδικούς» επί της αριστεράς αλλά να φτιάξει, να διαμορφώσει πολιτικές συνειδήσεις σε ανθρώπους που δεν γεννήθηκαν αριστεροί και διαβασμένοι! Η νεολαία αυτού του χώρου αντιθέτως, κι από όσο την έζησα, έκανε το ακριβώς αντίθετο από αυτό το κόμμα: έκανε ιδεολογικές συζητήσεις (με εντάσεις πολλές φορές) και μέσα από αυτές τις συζητήσεις το κάθε κύτταρο της νεολαίας (σε τοπικό επίπεδο ή σε επίπεδο σχολής) διαμόρφωνε τη στάση του στο χώρο του και διαμόρφωνε και την πολιτική ανάλυση στο κεντρικό του όργανο. Αυτό είναι μεγάλη παρακαταθήκη που αν δεν μας είχε κληρονομηθεί από την παράδοση όλων των οργανώσεων της αριστεράς ανά τον κόσμο θα έπρεπε να το εφεύρουμε.
    Χαρακτηριστικό μάλιστα είναι πως πάντα η νεολαία του ΣΥΝ ήταν εξόχως ανενεωτική και εξόχως πιο ριζοσπαστική από το κόμμα και πολλές φορές αντίθετη από τη θέση του κόμματος (η θέση π.χ. στο ζήτημα του δημοψηφίσματος για το σχέδιο ΑΝΑΝ είναι ενδεικτικό παράδειγμα αυτού που λέω). Μπορώ να αναφέρω στελέχη της νεολαίας που αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε όλες τις τάσεις του κόμματος (και εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις, την ώρα της αποχώρησης, τα στελέχη αυτά παρέμειναν μέχρι το τέλος του συνεδρίου και ψήφισαν), αλλά λειτουργούν κυρίως κομματικά και όχι τασικά. Γιατί έτσι έχουν μάθει…έχουν μάθει να συζητάνε με όλους και να βρίσκουν την κοινή συνισταμένη ωστέ όλοι μαζί να βρούμε αυτά που μας βγάζουν μπροστά και προς τα έξω.
    Αλλά, όταν συζητάγαμε, συζητάγαμε πάντα ΚΑΙ ιδεολογικά!!! Διαβάζαμε γιατί θέλαμε να συγκροτήσουμε άποψη και επιχειρήματα για να την υπερασπιστούμε! Και αυτό το θεωρώ θεμελιώδες κάθε κόμματος, δεξιού ή αριστερού…πολύ περισσότερο αριστερού. Γιατί εκτός από τα πολιτικά σου εφόδια σε λόγο και δράση θέλεις και ιδεολογική φαρέτρα που θα σε κάνει να προβλέπεις, να γεννάς ιδέες, ακόμα και να πείθεις ή να πείθεσαι από κάτι άλλο! Αλλιώς είσαι απλά χειραγωγούμενος από τον πιο καλό ομιλητή…(πιο αποιδεολογικοποιημένες ομιλίες από τις ομιλίες του Αντρέα Παπανδρέου δεν πρέπει να έχουμε ακούσει ποτέ!!!)
    Ο Νάσος, μιλάει για Μαρξισμό…όχι για Μαρξισμό by the book (όπως κάνουν κάποιοι, λες και το Κεφάλαιο είναι βίβλος) αλλά για Κριτικό Μαρξισμό! Την ώρα που όλοι μιλούν για Μαρξισμό και όλοι ξαναδιαβάζουν τον Μαρξ (και εννοώ τους «εχθρούς», τους αναλυτές του κεφαλαιοκρατικού συστήματος) η βάση της αριστεράς δεν διαβάζει…αλλά αφήνει στους δικούς της ειδικούς να διαβάσουν τον Μαρξ και να της τον αναλύσουν…βάζοντας δηλαδή την χειραφέτησή της στην άκρη! Και αφήνει τους «ειδικούς» να σφάζονται αναμετάξυ τους, χωρίς να μπορεί να τους αντιγυρίσει ότι τα επίδικα της διαμάχης τους δεν είναι καθόλου ιδεολογικά όπως διατείνονται, ούτε συνιστούν λόγους διάσπασης!

    Δημοκρατία σημαίνει και χειραφέτηση! Και με αυτή την έννοια, η δημοκρατία στην νεολαία είναι πολλές στάθμες πάνω από την δημοκρατία στο κόμμα!

    *Να πω στον φίλτατο Νταλικιέρη ότι προφανώς μιλάω καλοπροαίρετα, και ότι η έκφραση που χρησιμοποίησα περί αναλήθειας μερους των όσων μπορεί να είχε πει αυτός ή η ακανόνιστη ήταν πολύ βαριά και ζητώ συγγνώμη! Εννοούσα πως διαφωνώ με κάποια από αυτά που είπαν και επίσης θεωρώ πως υπάρχει και παρεξήγηση του τι συμβαίνει πραγματικά στη νεολαία! Το ίδιο το απαντάω και στην Κόκκινη Πιπεριά (Μάκη, σε σένα μιλάω). Υπάρχουν όλες οι απόψεις στη νεολαία, οι οποίες συνδιαμορφώνονται τελικά σε μία! Και αν διαβάσεις την «ενέδρα» αυτό είναι χαρακτηριστικό!

    Απλά γίνεται πολύ πιο συνειδητά ο σεβασμός στην πλειοψηφούσα άποψη, αυτό που στο κόμμα το θεωρούμε, για κάποιο ανεξήγητο λόγο κατά τη γνώμη μου, δημοκρατικό συγκεντρωτισμό!!!!

    υ.γ.Η «ομάδα για ζητήματα φύλου» της νεολαίας είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες ομάδες που έχω δει σε ζητήματα φύλου! Και πρέπει να πω στα παιδιά εκεί, αγόρια και κορίτσια, πως τα θαυμάζω για τις αναλύσεις τους!

  21. 17/06/2010 16:27

    Μπαλόνη μου λίγο άσχετο, το ξέρω, αλλά μου κίνησες την περιέργεια: ποια ήταν η θέση της Νεολαίας ΣΥΝ στο θέμα του σχεδίου Ανάν; Ο ΣΥΝ ήταν υπέρ του «ναι» αν δεν κάνω λάθος, ε; Η Νεολαία διαφώνησε; (Δεν ήμουνα στην Ελλάδα εκείνη την εποχή, κι είχα ασχοληθεί μόνο με το έγινε τελικά στην Κύπρο, δεν παρακολούθησα ιδιαίτερα τι έλεγαν τα πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα)

  22. 01/07/2010 14:37

    Μπαλονάκη μου, ούτε να γελάσω με το πηγαίο χιούμορ σου δεν έχω κουράγιο πιά…

    Σόρυ για την απαισιοδοξία…. αλλά…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: