Skip to content

Κουλτούρα λέμε…αραχνιάσαμε!

16/03/2010

Βιώνω απογοήτευση…μεγάλη…και αυτό μου ρίχνει την διάθεση για γράψιμο. Τι να πρωτοπώ πια;

Περιμένω πώς και πώς την άνοιξη για να αρχίσω τις βόλτες στα πάρκα μπας και αρχίσω να χαλαρώνω.

Στη δουλειά το κλίμα είναι αποκαρδιωτικό…η βλακεία των γύρω μου με έχει φτάσει στα όριά μου και ένα τσακ απέχω από το να αρχίσω να τα χώνω. Κάθε πρωί η πάλη με το κρεβάτι γίνεται όλο και πιο δύσκολη αφού, όσο σκέφτομαι αυτά που θα αντιμετωπίσω στο γραφείο, τόσο δεν θέλω να βγω από το πάπλωμα.

Το ‘χω ξαναπεί…δεν ανέχομαι την αγένεια από ανθρώπους στους οποίους είμαι ευγενική, έστω κι αν η ευγένειά μου είναι απολύτως τυπική. Τέλοσπαντων…τι σας τα λέω και σας; Θα δω τι θα κάνω. Πολιτικά έχω διάφορα θέματα αλλά πρώτα θα τα ξεδιαλύνω και μετά θα σας τα πω, μη σας φρικάρω και σας άνευ λόγου και αιτίας.

Αυτό για το οποίο όμως ξέρω πως θα φρικάρετε΄είναι ότι το ΣΚ πάλι θα φύγω. Θα πάω εκδρομή στο Βρυξελλοχώρι και η Κροτ φυσικά μου έστειλε μέιλ να της πάω μια βαλίτσα πράγματα…τι να σας λέω…κούραση!

Τα εισιτήρια τα κλείσαμε προ οικονομικής κρίσης…προτού δηλαδή μάθουμε τα μέτρα που θα μου περικόψουν τον μισθό κατά 200-350 ευρω (αναλόγως…είναι και τα αναδρομικά και μόλις το συνειδητοποίησα). Τα βρήκαμε φτηνά, μας είχε πρήξει και η άλλη και είπαμε να πάμε. Θα κάνουμε και μια επίσκεψη στον Έλικα μιας και θα είμαστε στη γειτονιά γιατί ο γεροξεκούτης μας είχε πρήξει κι αυτός. Τουλάχιστον αυτός δεν παρήγγειλε να του πάμε την Άρτα και τα Γιάννενα όπως η άλλη 😛

Μόνη εκκρεμότητα το babysitting του τριχωτού μου Μπαλούν. (δεχόμεθα προσφορές)

Μιας κι όμως έχουμε καιρό να σας πω τα νέα μου, να σας πω για δύο παραστάσεις που πήγα.

1ον Πήγα στην Τσανακλίδου. Και για άλλη μια φορά πέρασα εξαιρετικά. Η γυναίκα είναι ηφαίστειο ενεργητικότητας και ταλέντου. Έπαιζε, τραγούδαγε, χόρευε πάνω κάτω στη σκηνή και φυσικά έτσι ζέσταινε το κοινό που την ακολούθησε στα πάντα.Έδωσε έμφαση στο πιο ηλεκτρονικό της ρεπερτόριο και αυτό μου άρεσε πολύ, ίσως γιατί η δουλεία που έχει κάνει με τον Μιχάλη Δ. είναι από τις πιο καλές δουλειές της. Βέβαια δεν μπορώ παρά να πω για άλλη μια φορά πως ο Κραουνάκης είναι ένας πολύ μεγάλος συνθέτης, πολύ μεγάλος όμως μιας και ό,τι δικό του ακούω, από όποια αγαπημένη μου ερμηνεύτρια κι αν το ακούω είναι πάντα μια μαγική εμπειρία! Και το συζητήσαμε και αυτή τη φορά, όπως κάθε φορά που πάω στην Τάνια!

Αν σας αρέσει η Τσανακλίδου, στο Γυάλινο μουσικό θέατρο στη Συγγρού θα ζήσετε ένα αξέχαστο 2,5ωρο που θα το σκέφτεστε για αρκετές μέρες μετά.

2ον πήγα στην παράσταση «Μην παίζεις με τα χώματα» στο Θέατρο Βασιλάκου στο Μεταξουργείο. 3 γυναικείοι μονόλογοι σαν κορμός που όλοι πραγματεύονται τις σχέσεις στην οικογένεια μέσα από την απώλεια. Τα κείμενα είναι της Στ. Βλαχογιάννη ενώ υπάρχουν ενδιάμεσα και συνδετικά κείμενα από το βιβλίο της «Ιατρείον ασμάτων»(εδώ το βλογ της). Ο λόγος ήταν πολύ δυνατός σε άγγιζε γιατί έβλεπες πολλά γνωστά μοτίβα, ζητήματα που όλες και όλους μας βασανίζουν σε μικρό ή σε μεγάλο βαθμό. Νομίζω πως όλοι και όλες είδαμε για λίγο τους εαυτούς μας μέσα σε κάποιο ή και σε όλους τους ρόλους. Μ’ άρεσε πολύ όμως και η σκηνοθεσία της Σοφίας Καραγιάννη και της Υρώς Μιχαλακάκου. Η Καραγιάννη σκηνοθετεί τελικά με τον ίδιο τρόπο που παίζει. Κοφτά, στακάτα ρε παιδί μου! Κάθε κίνηση είναι μελετημένη και δυνατή σαν να είναι και η ίδια μια λέξη. Δεν χρειάζεσαι φρου φρου κι αρώματα για να πεις το απλό ή το βαθύ, δεν χρειάζεσαι πλούσια σκηνικά, δεν χρειάζεσαι σκηνοθεσία που αφαιρεί το βάρος από τις λέξεις και το κείμενο. Αυτά που λένε αυτές οι γυναίκες επί σκηνής είναι από μόνα τους αρκετά και οι 3 εξαιρετικές ηθοποιοί (Θοδώρα Σιάρκου, Ειρήνη Μουρελάτου και Σοφία Καραγιάννη) μπόρεσαν να τα περάσουν βαθιά μέσα μου. Θα ξεχωρίσω την Θοδώρα Σιάρκου, όχι γιατί ήταν καλύτερη…όχι…και οι 3 μου άρεσαν εξίσου πολύ…ίσως να ήταν η δύναμη της ιστορίας, πάντως το θέατρο δάκρυσε μαζί της.

Προσωπικά, μιας και είχε προηγηθεί και η Τσανακλίδου, μετά την παράσταση στο Βασιλάκου μου κόλλησε αυτό το τραγούδι:

Να πάτε να το δείτε, ειλικρινά το συστήνω ανεπιφύλαχτα!

Σήμερα έχω πάλι θέατρο, εκτάκτως με την οικογένεια! Θα δούμε τη παράσταση «Το όνομά μου είναι Ρέιτσελ Κόρι» στο δώμα του θεάτρου του Νέου Κόσμου σε σκηνοθεσία της πολυαγαπημένης μου Μάνιας Παπαδημητρίου. Έχω ακούσει τα καλύτερα, πάω να το διαπιστώσω και θα σας πω!

Y.Γ. παίδες, τσίμπησα έναν ιό και μόλις τον ξεφορτώθηκα πήρε προφανώς μαζί του και ένα απαραίτητο dll. Θα απαιτήσω την επιστροφή του αλλά τρέχω με διάφορα όπως βλέπετε και δεν προφταίνω να ενεργήσω ανάλογα! Μην αγχώνεστε, κάπου εδώ γύρω είμαι!

30 Σχόλια leave one →
  1. 16/03/2010 17:09

    πφφφ, σιγά! δυο προμήθειες ζήτησα η δόλια μετανάστρια, από προϊόντα της πατρίδας που δεν βρίσκω εδώ!
    Να λες πάλι καλά που δε σου είπα να φέρεις φέτα, ελιές και ντομάτες! [αχ, και πόσο μου έχουν λείψει οι ζουμερές γευστικές και μυρωδάτες ντομάτες της πατρίδας!! σλιουρπ!]

    Ζήλεψα για την Τσανακλίδου, είναι από τους ελάχιστους έλληνες ερμηνευτές/μουσικούς που θα ήθελα ακόμα να πάω να δω.

    Αλλά ας είναι…

    • 16/03/2010 18:30

      Παρηγορήσου, οι ντομάτες είναι χάλια αυτήν την εποχή! 😛

      Τι στο καλό!!! Πολλή ζήτηση έχει το Βρυξελλοχώρι φέτος!

      • 16/03/2010 19:32

        είδες που μας κουβαλιούνται όλοι?
        θα γεμίσουν τα πάρκα άστεγους έλληνες και θα νομίζουν οι βέλγοι πως είναι όντως πολύ χάλια τα πράγματα στην Ελλάδα! χα χα χα!

        [ οι ελληνικές ντομάτες όλες τις εποχές εχπυν καλύτερη γεύση από τις πλαστικές της BENELUX! Αυτές εδώ έχουν όση γεύση έχει το ψωμάκι των μακντόναλντς!]

      • 16/03/2010 19:45

        Άσταα! Μου θέτουν εμπάργκο για το Β. και έχω ζοριστεί(απειλούν να μου κόψουν την καλημέρα) . Λες να την κάνω για Μπενελούξ μες στο Πάσχα? 😛

    • 16/03/2010 22:12

      Σύμφωνα με τη λίστα που μου «έσπρωξε» γνωστός μπλόγκερ στα προϊόντα που ζήτησε η Κροτ είναι: 1 τενεκές φέτα πρόβεια Τρικάλων, 6 κεφάλια λαδοτύρι Μυτιλίνης, μία φωτογραφία του Κύρκου (;), σπαστές ελιές θρούμπες, το «Μπλόκο» και ένα σακουλάκι καπνογονόσκονη.

      Αυτά και εγώ δεν φταίω

      • 16/03/2010 22:40

        Γιώργο, αυτά της τα φορτώνει η μαμά. Δεν έχεις προφανώς ακουστά το δέμα του κοσοβάρου πρόσφυγα! 🙂

        Στην πόλη με τα πιο ωραία σοκολατάκια (Μαρκολίνι) η Κροτ μας θέλει ελληνικές σοκολάτες! 😛

  2. 16/03/2010 17:15

    Αχ, μπράβο σου Μπαλούν, τι ωραία που τα ‘πες! Με ενέπνευσες και θα γράψω κι εγώ για το ίδιο θέμα (όχι, δε θα σου κάνω κλόπι πέιστ, για να μην έχεις να λες).

    Ειδικά αυτό που έγραψες μου άρεσε πολύ: «Κάθε κίνηση είναι μελετημένη και δυνατή σαν να είναι και η ίδια μια λέξη».

  3. 16/03/2010 18:27

    Αααααααααααααααααα…Γκντουπ! (Χτυπιέμαι απ΄τη ζήλια μου στα πατώματα για το ταξιδάκι! ) Κλααψ! 😦 😦

  4. 16/03/2010 19:26

    Καλά να περάσεις γκρινιαρόγατα…..
    Ομως μη ξεχνάς….τι είπε η Ιερά Σύνοδος (όταν την φορολογήσαν…)
    «Τα πάθη της φιληδονίας, της φιλοδοξίας, της φιλαργυρίας-φιλοκτημοσύνης είναι εκείνα που οδηγούν τους ανθρώπους σε οικονομικές κρίσεις. Η ευμάρεια, η ευδαιμονία, η υπερκατανάλωση, είναι τα γενεσιουργά αίτια των οικονομικών κρίσεων. Βεβαίως, είναι σημαντικό να ζει κανείς «αξιοπρεπώς», από πλευράς υλικών αγαθών, αλλά όλα έχουν και τα όριά τους. Η εκκλησιαστική ζωή συνδέεται στενά με την ασκητικότητα και την ολιγάρκεια. »

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Υ.Γ. Παιζει τελικά να έρθετε Θεσ/νικη??? Το επόμενο… ή να κατέβουμε εμεις???

  5. 16/03/2010 19:30

    «Η εκκλησιαστική ζωή συνδέεται στενά με την ασκητικότητα και την ολιγάρκεια. »
    αχαχαχαχαχα!
    Μπράβο βρε Ακανόνιστη, αυτά τα πράματα τα μοιράζεται ο κόσμος, να γελάμε όλοι μαζί!!

  6. 16/03/2010 22:19

    Αυτό με την Άνοιξη το έπαθα και εγώ (με τον τρόπο μου). Λοιπόν αν η απογοήτευση φέρνει κουλτούρα…εεεε να…. κρατιέμαι να το πω… καλύτερα είναι για εμάς…. δεν νομίζω να ξεχάσατε τα αίσχη με τον S.A.G.A.P.O.

    Κατά τα λοιπά δεν ζηλεύω και εύχομαι καλό ταξίδι. Μην ξεχάσετε να γυρίσετε στην Ελλάδα. Έχουμε και Συνέδριο……

  7. 16/03/2010 23:13

    εγώ έχω χάσει την υπομονή μου από τώρα με την βλακεία που δέρνει τους γύρους μου…

  8. 17/03/2010 00:03

    μπράβο μπαλόνη, η φτώχεια θέλει πολυτέλεια!

  9. 17/03/2010 01:53

    Τι μαθαίνω, ταξιδάκια εις τα Ευρώπας και ακριβή διασκέδαση (θέατρα, νυχτερινά κέντρα); Καλά έλεγε ο πρωθυπουργός πως… λεφτά υπάρχουν! Η δημοσιονομική σταθερότητα θέλει καλοπέραση φαίνεται 🙂

  10. 17/03/2010 11:16

    Καλημέρα σας
    Λυσσάξατε πάλι…κι εγώ έλειπα. Μια βλακεία που έφαγα προφανώς το μεσημέρι με κράτησε μέσα και έχασα την παράσταση. Περιμένω ανταπόκριση από την οικογένεια για να μου πουν τα καθέκαστα!
    Λοιπόν, η Κροτ ζήτησε λίγα και καλά! Της μικρής μετανάστριας ( 😛 ) της λείπουν βασικά πράγματα όπως καφές…τα υπόλοιπα τα βγάζετε από το μυαλό σας και σας καταγγέλλω!
    Το βασικό παιδιά δεν είναι το ταξίδι…το βασικό είναι οι παραστάσεις που σας είπα…και ναι, μικρέ μου Τσαλ, όπως τα λέει το αφεντικό είναι «η φτώχια θέλει πολυτέλεια». Αν τα πρώτα που κόψουμε είναι τα προϊόντα πολιτισμού…ζήτω που καήκαμε!
    Προτιμώ να κόψω από φαγητό, καφέδες και λοιπά, αλλά τον πολιτισμό δεν θα τον κόψω ποτέ!
    @Κροτ
    Μην τις/τους ακούς…εγώ τίποτα δεν είπα!
    Η Τσανακλίδου είναι πολύ πολύ αγαπημένη. Αν επιστρέψεις για Πάσχα, πήγαινε οπωσδήποτε!
    Δεν έχω ακόμα έτοιμα τα ντοματίνια μου που θα μοσχοβολάνε!!!!
    @Ρενάτα
    Μη ζηλεύεις Ρενετάκι…θα ‘ρθει ο καιρός κοπελιά!
    @Φιλενάδα
    να γράψεις…περιμένω πώς και πώς να σε διαβάσω! Εξαιρετική παράσταση, εξαιρετική βραδιά! Έπρεπε να πιούμε ένα ποτό μετά να τα συζητήσουμε την ώρα που τα είχαμε πρόσφατα!
    Άτιμη οικονομική κρίση
    @Ακανόνιστη
    Πάντα ακολουθώ τους κανόνες της εκκλησιαστικής ζωής. Στο Βέλγιο θα νηστέψω…μόνο μύδια θα τρώω…χαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχα
    Να μας τα λες αυτά τα καλά!
    Το διαπραγματευόμαστε για Θεσσαλονίκη. Από μέιλ αυτά!
    @Γιώργο
    Ε όχι και αίσχη ο Ρακιτζής….σε παρακαλώ πολύ! Απλά το γούστο μου είναι ένα τεράστιο σεντόνι, φτάνει σε όλα τα άκρα 😛
    Θα γυρίσουμε γαμώτο…τώρα που μου έδωσες και κίνητρο, χαχαχχχαχαχαχαα
    @χαμογελο
    και είμαι και κατά της βίας πανάθεμά με! Το πώς κρατιέμαι…
    @Αφεντικό
    Όπως τα λές!!! Αν προλάβεις την παράσταση (αν έρθεις δηλαδή ποτέ) μη τη χάσεις!
    @Τσαλ
    Λεφτά υπήρχαν…ότι κάναμε, κάναμε…Τώρα αρχίζω να κόβω το φαί! ΘΥα κάνω και δίαιτα με την οικονομική κρίση 😛

    • 17/03/2010 16:04

      Με το καλό να πάτε και να περάσετε σούπερ! 🙂 (Πέρασε το πρώτο σοκ . M’ έπιασαν και τα χάπια! 😛 ) Προκειμένου να σας λύνω τα βουντού που θα σας κάνουν την αμοιβή μου τη θέλω σε Μαρκολίνι! 😉 :mrgreen: Εκτός αν κυκλοφορεί απ΄του γείτονά του κάνα συλλεκτικό κουτί (γεμάτο με σοκολατάκια εννοείται)!

      Κόβεται ο πολιτισμός (σε μας)? Δεν κόβεται. Τούτο το μήνα τσάκισα τις εκθέσεις και πήγα 2 φορές θέατρο!!! 😉

  11. 17/03/2010 13:18

    Γιώργο, η φωτογραφία του Κύρκου είναι προφανώς για να προπονούμε στα darts?!
    Κατά τα άλλα, αδιάβαστο σε πιάνω! Οι ελιές δεν μου αρέσουν και φέτα προτιμώ Δωδώνης!

    Ρενάτα, ΠΟΙΟΣ είναι αυτός που σου σαμποτάρει το Β?!?!?! ΠΟΙΟΣ να τον κόψω φέτες?!?!
    Τι να σε πω? Εμείς πάντως Πάσχα με Μαρκολίνι θα κάνουμε, οπότε στο BE της BENELUX υπάρχει μια γωνίτσα για σένα! 🙂

    Μπαλούν, το ξέρω πως δεν με έδωσες εσύ! Πώς άλλωστε? Πρέπει να μην κοιμηθείς στο δρόμο (όπως κάποιοι άλλοι, ονόματα δε λέμε!).

    Επειδή δεν μπορώ να απολαύσω τα καλλιτεχνικά, κάνω αντιπερισπασμό και διαστρέφω το κεντρικό θέμα του ποστ, χε χε χε!

    • 17/03/2010 16:06

      Το παλεύω ακόμα πάντως. Μέχρι το Σ-Κ θα ξέρω σίγουρα! 😉

      • 17/03/2010 16:35

        i cross my fingers, γιατί ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως το Β. αξίζει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο και σαφώς από το χωριό μας!

      • 19/03/2010 15:57

        Το Β. είναι οριστικό! 😉 :mrgreen:

      • 19/03/2010 16:25

        ΤΕΛΕΙΑ, ΤΕΛΕΙΑ! ΜΠΡΑΒΟ!!!!!

  12. 17/03/2010 16:10

    Να περάσετε τέλεια σας εύχομαι, πολύ καλή η Τσανακλίδου αλλά και ο εικονιζόμενος στο βίδεο Παναγιώτης Τσεβάς στο ακορντεόν απίστευτος τύπος.

  13. 17/03/2010 19:11

    Άμα είναι να γκρινιάζετε, τίποτα δεν θέλω να μου φέρετε εδώ στο Άμστερνταμ. Μπορεί όμως να σας βάλω να κουβαλήσετε κάτι πακετάκια για πατρίδα όταν επιστρέψετε 😉

    Γιατί η κρίση θέλει καλοπέραση (κι εμείς οι μετανάστες πρέπει να ενισχύουμε την επιχειρηματικότητα).

    • 19/03/2010 13:59

      Τα «πακετάκια» είναι νόμιμα εκεί και παράνομα στην Ελλάδα?

      • 19/03/2010 16:26

        Αντιδρασέξ, μην τσιμπάς. Είναι συμπαιγνία του Βαν Έλικεν για να πέσεις στην παγίδα! Να σε εκδικηθεί θέλει! χο χο χο!

  14. 18/03/2010 14:33

    Έλιξ, στέλνεις τα κερδισμένα με ιδρώτα στην ξενητιά, στη φουκαριάρα τη μάνα σου που ψωμολυσσάει στην Ελλάδα, μπουχουχου?! Ούτε ο Ξανθόπουλος τέτοιο δράμα βρε!

  15. 18/03/2010 22:05

    Είμαι εντελώς πράσινη από τη ζήλεια. Διαβάζω για ταξιδάκια, παραστάσεις, μουσικές…
    Κι εγώ βιδωμένη εδώ, να προσπαθώ να καταλάβω τη σχέση του μεταμοντέρνου με την εκπαιδευτική πολιτική και τις ντιρεκτίβες της Ε.Ε. για την ποιότητα στην παιδεία…. Κι αφού την καταλάβω να κάνω και κριτική. Έλεος ρε γαμώτο, σε λίγο δεν ξέρουμε αν θα υπάρχει αυτό το πράγμα που λέγεται Ε.Ε. κι εγώ αναλύω τις ντιρεκτίβες της….

    Αλλά και να μην είχα αυτό το αγγούρι δεν έχω φράγκα αλλά έχω μια αδέσποτη μαμά που περιμένει να πάω το Πάσχα να της κάνω παρέα, ένα μικρό γιο κι έναν σύζυγο. Ζωγραφιά λέμε…..

  16. 24/03/2010 15:53

    Γυρίσατεεεεεεεε? 🙂

  17. 26/03/2010 14:25

    ορίστε…γύρισα…και;
    τρελή θλίψη σας λέω…θέλω να φύγω πάλι!

Σχολιάστε

