Skip to content

Καμιά πατρίδα για τους μελλοθάνατους*

03/03/2010

*δανεισμένο από τον ευρηματικό τίτλο της χτεσινής Αυγής!

Δεν ξέρω τι είναι πιο ανησυχητικό: το να ακούγονται όλα αυτά που ακούγονται ή το ότι έχω τόσο απογοητευτεί με την κατάσταση που τίποτα δεν με αγγίζει πια; ή μήπως με αγγίζει αλλά με τρόπους πρωτόγνωρους για μένα και αυτό είναι που με μπερδεύει;

Πρώτη φορά νιώθω τόσο βαθιά απελπισία! Απελπισία να σε πιάνουν τα κλάματα (μπορεί να φταίει και η συσσωρευμένη κούραση)…Και οργή φυσικά…αλλά η οργή μου πια δεν στρέφεται προς τους «παραδοσιακούς» παραλήπτες.

Να σας πω την αλήθεια νομίζω ότι δεν μου φταίει ο Γιωργάκης που τα λέει όλα αυτά. Όπως δεν μου φταίει και ο Πάγκαλος ή ο Πετσάλνικος που ξεσπαθώνουν εναντίον μιας κ$λοφυλλάδας.

Ή ο Παπακωνσταντίνου που «είδε το φως» όταν μπήκε ο Όλι Ρεν στο γραφείο του και του είπε: «γιατί δεν παγώνεις τις συντάξεις;».

Όοοοοχι καλές μου αναγνώστριες και αναγνώστες! Αυτοί κάνουν τη δουλειά τους.

Μου φταίνε όμως πάρα πολύ όσες και όσοι τους ψήφισαν αυτούς, τους προηγούμενους, τους προπροηγούμενους και όσους μας κυβερνούν από τη μεταπολίτευση και μετά! Και δεν βγαίνουν τώρα να πουν «μαλακία κάναμε αδέρφια, συγγνώμη, από δω κι εμπρός θα μετέχουμε στις απεργίες, θα βγούμε στους δρόμους μαζί με σας που μας τα λέγατε τόσο καιρό» αλλά κάνουν μόκο, και στις διάφορες συζητήσεις απλά δεν συμμετέχουν ή υπερασπίζονται ένα Μεσσία που θα ξεκαθαρίσει το χάλι της ελληνικής οικονομίας. Ένα χάλι που το έστησαν ο μπαμπάς του Μεσσία – ο Θεός της ελληνικής πολιτικής ζωής, ο Αντρέας (που δανείστηκε, υποτίμησε τη δραχμή, έκανε το ρουσφέτι για μια θέση στο δημόσιο σύγχρονη νεοελληνική νοοτροπία)- και μια σειρά από κυβερνήσεις στις οποίες συμμετείχε με υπουργική θέση ο σημερινός πρωθυπουργός!

Χωρίς φυσικά να βγάζω εκτός παιχνιδιού όσους και όσες ψήφισαν (δις) την προηγούμενη κυβέρνηση και χειροκροτούσαν θερμά κάθε φορά τον χειρότερο πρωθυπουργό της μεταπολίτευσης…πού είναι τώρα αυτοί οι χειροκροτητές; Γιατί δεν λένε κουβέντα; Ή, ακόμα χειρότερα, γιατί ψηφίζουν κατά στην απεργία;

Το να αρχίσω εδώ να λέω για τις (ΚΑΡΑ-ΥΠΑΡΚΤΕΣ) ευθύνες της Αριστεράς για όλο αυτό θα ήταν απλά άνισο. Φέρει μερίδιο της ευθύνης και η Αριστερά αλλά αυτό είναι ανάλυση για ξεχωριστό ποστ, μιας και θα είναι σαν να παίρνω ίσες αποστάσεις. Προφανώς η απογοήτευσή μου είναι μεγαλύτερη, ακριβώς επειδή γνωρίζω και βλέπω τα λάθη και τις παραλείψεις της Αριστεράς αλλά οφείλω να τα συζητήσω όλα αυτά με λιγότερη οργή απ’ όση έχω τώρα. Για να σας δώσω ένα χιντ, θέλω και εναλλακτικούς τρόπους παρέμβασης πέρα από το να βγαίνω στο δρόμο και να φωνάζω μέχρι να πείσω κι άλλους να κατέβουν μαζί μου! Θέλω να γίνουμε πιο ευρηματικοί…πιο ριζοσπαστικά φρέσκοι…και δεν είμαστε! Αλλά άλλη φορά αυτά, (αν και όλο χιντς πετάω και όλο γαργάρα το κάνω το θέμα!)

Αλλά σήμερα θέλω να πω πως πλέον έχω τσαντιστεί και με τον «λαό».

Ξαφνικά, όλοι θίγονται για ένα δημοσίευμα σε κάποιο γερμανικό περιοδικό του κ%^$ αλλά δεν φαίνονται να θίγονται διόλου με το γεγονός ότι η κυβέρνηση Σημίτη έκανε αλχημίες (που όλες οι χώρες της Ευροζώνης κάνουν) προκειμένου να μπούμε στην ΟΝΕ. Δεν είδα κανένα να μουτζώνει τον εαυτό του που τους ψήφισε τότε, όπως σπεύδουν να μουτζώσουν τους «Γερμανοναζίδες» που «μαγάρισαν την Αφροδίτη μας». Γίνανε ξαφνικά όλοι και όλες «μια πατρίδα», προκειμένου να αντικρούσουν το επικοινωνιακό «δάκτυλο» του Focus, ενώ εδώ και 3ο χρόνια – και με περισσότερη ένταση από το ’90 και μετά – κάνανε καθημερινή πράξη το «ο καθένας για την πάρτη του» ενώ το δάκτυλο των τραπεζιτών έμπαινε όλο και πιο βαθιά μέσα μας (για να γίνω και λίγο σεξίστρια, μέρες που είναι).

Τι μου λέτε δηλαδή ρε άνθρωποι;;;;

Πότε χάνεται η εθνική κυριαρχία; Όταν πέφτουν τα spreads ή όταν ξεπουλιέται η δημόσια περιουσία; (πάνε και τα Ελληνικά Ναυπηγία, το μάθατε;)

Ο πατριωτισμός σου φαίνεται από το πόσο δυνατή είναι η κορώνα σου όταν λες ότι πας στην Ομόνοια και «μαυρίζει το μάτι σου» ή από το πόσο δυνατή είναι η κορώνα σου όταν υπερασπίζεσαι το  δικαίωμά του οργανισμού που εκπροσωπείς να μην φορολογείται. μιας και προσφέρει θεάρεστο κοινωνικό έργο (sic) ;

Δηλαδή, κι ας μου εξηγήσει κάποιος, χρωστάγαμε ένα σκασμό λεφτά αλλά ενισχύσαμε με 2,3 δις στις τράπεζες πριν λίγο καιρό; Και σας φαίνεται φυσιολογικό αυτό; Μάλλον, για να μην ξεσηκώνεστε τόσο καιρό!

Να με συγχωρέσει η χάρη σας, αλλά δεν είμαστε όλοι και όλες το ίδιο. Δεν φάγαμε όλοι και όλες! Και δεν κάνω τη σύγκριση μόνο μεταξύ εμού και του Βγενόπουλου, ας πούμε. Μιλάω και για πιο χαμηλά κοινωνικά στρώματα. Και ο νοών νοείτω. Ούτε σημαίνει το ίδιο για όλες και για όλους η μείωση εισοδήματος μέσω του 14ου μισθού.

———————————————————————————————————————————————-

desclaimer: επειδή θα έρθει ο Τσαλ και θα μου πει ότι στρέφω τα βέλη προς λάθος κατεύθυνση πως πέφτω στη λούμπα να μην αναζητώ τους ταξικούς εχθρούς μου…μούμπλε μούμπλε μούμπλε…αλλά σύντροφε, αυτοί ξεκίνησαν πρώτοι!!

ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ: αυτοί που θεωρούν αναγκαία τα μέτρα και στις δημοσκοπήσεις συνεχίζουν και στηρίζουν τον ΓΑΠ (όπως κι αυτοί φυσικά που του προσέφεραν τον μισθό τους για να σωθεί η πατρίδα) να πληρώσουν και το δικό μου μερίδιο! ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΞΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗ ΣΤΗΡΙΖΩ! Γιατί να πρέπει να πληρώσω (από αυτά μάλιστα που δεν έχω);

————————————————————————————————————————————————–

Άλλο θέμα, γιατί αρχίζω και φορτώνω: Θα κόψετε τον 14ο μισθό από τους δημόσιους υπαλλήλους για να εξοικονομήσει το κράτος κάποια χρήματα. Ας πούμε πως το δέχομαι (δεν το δέχομαι αλλά χάριν της κουβέντας ας το πούμε). Στους ιδιωτικούς υπαλλήλους γιατί τον κόβεις; Για να αυξήσεις την ανταγωνιστικότητα; Μα τόσο καιρό μειώνεις τους μισθούς στον ιδιωτικό τομέα, απελευθερώνεις τις απολύσεις και πάλι δεν αυξάνεται η ανταγωνιστικότητα. Μήπως κάτι άλλο της φταίει της ανταγωνιστικότητας; Μήπως, λέω τώρα εγώ, μήπως τόσο καιρό πούλαγε αέρα και τώρα ο αέρας πια δεν πουλιέται;

Καταρχήν, ποιος σου είπε ότι ο 14ος μισθός ήταν χάρη που μας έκανες και μας τον έδινες; Εγώ σου έκανα χάρη τόσα χρόνια που αντί να μου δίνεις το ετήσιο εισόδημά μου σε 12 μηνιαίες δόσεις (α προπό το ετήσιο ελληνικό εισόδημα αντιστοιχεί στο 65% του μέσου ευρωπαϊκού εισοδήματος  στην Ευρώπη των 15 και στο 97% στην Ευρώπη των 27, σε κάθε περίπτωση κάτω από το μέσο όρο) σε άφηνα να μου το δίνεις σε 14 (άτοκες πάντα) δόσεις.  Αλλά πες ότι σου δίνω ένα μισθό μου (που δεν μου περισσεύει). Αν μου αυξήσεις και το Φ.Π.Α. τότε εγώ πώς θα κινήσω την αγορά για να γίνει ανταγωνιστική;

Και επιμένω…πόσο δύσκολος είναι αυτός ο συλλογισμός και δεν βλέπω κανένα και καμία στον δρόμο;

Αυτός ο παραλογισμός με κάνει να σκέφτομαι σοβαρά πως, μιας και είμαι μελλοθάνατη και την αλληλεγγύη – άρα και την ελπίδα – δεν την βλέπω από πουθενά, θα σας αφήσω αυτή την πατρίδα που εσείς φτιάξατε να την χαίρεστε και θα πάρω τη δική μου πατρίδα (τους φίλους και τις φίλες μου, τους γονείς μου, τον αρκούδο μου και το τριχωτό μπαλούν μας) και θα πάω κάπου αλλού…τουλάχιστον να μην σας ακούω να γκρινιάζεται για την κάθε μαλακία και μου κάνετε κι εσείς το κεφάλι καζάνι!

υ.γ. 1.δείτε τώρα τέλειο spam mail που μου ήρθε!!!!

υ.γ. 2 είπατε πολλά πολλά ευχαριστώ στην κυρία Νana Μοuskouris;; Μη λησμονήσετε σας παρακαλώ, θα με υποχρεώσετε!

υ.γ. 3 η Μπιρμπίλη συμφώνησε με τον Βωβό και τον Κακλαμάνη. Μπορείτε να πάψετε να ανησυχείτε…και γήπεδο του Παναθηναϊκού θα έχουμε σε λίγο! Αυτό θα πει πράσινη ανάπτυξη…ολούθε πράσινη!!!!

υ.γ. 4 Respect Αντιδρασεξ 🙂

υ.γ. 5  εν αναμονή των επίσημων ανακοινώσεων για τα νέα μέτρα…σιγά μη δεν τα πάρω και πάλι!

υ.γ. 6 το άσμα των τιτλων είναι παλιό αλλά αγαπημένο: το «Ballad Of Big Nothing» του Elliott Smith

47 Σχόλια leave one →
  1. HappyHour permalink
    03/03/2010 14:21

    Μια παροιμία θα σου πω (μέτα θα φύγω θα χαθώ λαλαλα…)

    «Μακριά απ’τον κ#λό μας κι όπου θέλει ας είναι» γι αυτό δεν κατεβαίνουν στις απεργίες. Τώρα όμως που θα μας το κόψουν τον κ…ο θα βγούν όλοι να μυξοκλαίνε ! Πολύ καλά τα λες !

    Α προπο, τα ναυπηγεία είχαν προ πολλού πουληθεί σε Γερμανική εταιρεία και η οποία τώρα έδωσε το 70(ή 75)% στους Άραβες.

  2. HappyHour permalink
    03/03/2010 14:27

    Τι είναι καλέ αυτό το σπαμ μαιλ; Τι είναι οι Graecokleptocrat; Απο είναι αυτό, τι θέλει να πει το ποιητή;

  3. 03/03/2010 15:35

    Το καλύτερο από όλα είναι αυτό:

    There is a Starbucks outside of the Athens Cathedral on Metropolis Avenue, and many Athenians dream of the day they could carry guns at Starbucks and shoot at Graecokleptocrats entering the cathedral!

    (για τα υπόλοιπα δε λέω τώρα, τυφλοί οδηγούν τυφλούς)

    καλημέρα μπαλούν!

  4. 03/03/2010 15:36

    μελΛοθάνατοι, Μπαλούν…
    ΜέλΛον, Μπαλούν.
    Ειπαμε, είναι σκούρο, αλλά μην του τρως το ένα -λ-!

    Πάντως η αγορά θα κινείται, γιατί είαι τόσο βλαμμένος ο κόσμος που θα κάνει το σκατό του παξιμάδι, για να κάνει σόπινγκ.

    Α, και δε βγάζεις τον Όλι Ρεν από το πρώτο τραπέζι πίστα? Με εκνευρίζει η φάτσα του!

  5. HappyHour permalink
    03/03/2010 15:40

    Μπορεί να νόμιζε ότι βγαίνει απο το μελό Κροτ

  6. 03/03/2010 15:47

    Γεια σου ρε Χαρουμενόπαιδο!
    Μόλις άκουσα τα μέτρα…ε ρε ποστ που θα γραφτούν!

    Πάντως τα καλόπαιδα στο γραφείο μου…αλλού γι αλλού! Δεν είμαι καθόλου αισιόδοξη για το μέλλον μου μαζί τους (χαχαχαχχαχα!) Σε κανά μήνα που θα αρχίσει η γκρίνια και τα σιχτιρίσματα…τότε να δεις γέλια που θα κάνω! Θα τα μαζέψω όλα αυτά που θέλω να τους χώσω (καιρό τώρα) και θα τα ακούσουν!

    Το διάβασες το σπαμ; Κοράκια νέου τύπου…αντικρατιστές φιλελεύθεροι που χτυπάν και με μέιλ!! Μπρρρρρρ

  7. 03/03/2010 15:51

    @Κροτ
    πλάκωσε κι ο Μπαμπινιώτης!!!
    οκ, μαλακία, αλλά αν δεις, στο λινκ το είχα σωστά!!! Άρα…blame the tireness!!!

    Τον Όλι θα τον έχω εκεί να τον βλέπουμε! Πιο καλό είναι δηλαδή το δάχτυλο της Αφροδίτης?

    @Χαρουμενόπαιδο
    ναι ναι…ακριβώς, είναι άλλωστε τόσο μελό αυτό το ποστ! 😛

  8. 03/03/2010 15:53

    @Silent
    μα δεν είναι τέλειο;;;;
    Και ελεύθερη οπλοκατοχή και αποκρατικοποίηση!!! Όλα στο τουρλού!

    Μπονζούρ!

  9. HappyHour permalink
    03/03/2010 15:57

    Τα διάβασα τα μέτρα. Εσύ είσαι δημόσιος υπάλληλος ε; Αχαχαχαχαχα (αστειάκι)

    Το διάβασα το σπαμ αλλά ελαφρως ασυναρτησία μου φάνηκε κι ο εγκέφαλος δεν μπορεί να το επεξεργαστεί. (Γρεκοκλεφτοκρατης; )

    Μελό θα γίνει σε λίγο η κατάσταση και μάλλον (μετά το άγριο σεξ) θα έρθει κι η βία και τότε…

  10. 03/03/2010 16:00

    Η Nana Moshari ξαναχτύπησε σήμερα, στην Απογευματινή, κρατήσου:
    «Αν επιδεινωθεί η κατάσταση, σκέφτομαι να επιστρέψω και τα χρήματα που πήρα από την αρχή του έτους»!!!!

  11. 03/03/2010 16:04

    @JaGo
    είδες βρε τι σημαίνει να είσαι πατριώτισσα; είδες;;
    αυτοί είναι οι πνευματικοί άνθρωποι…και λείπουν την σήμερον ημέρα!!! 😛

  12. 03/03/2010 16:13

    Μόλις άκουσα πως θα μας τα κόψει σε 3 δόσεις, είπα «που να τους κοπούν (μ’ εννοεις!) αυτωνών μονομιας! !
    Κι έχω τα γνωστά ζωντόβολα στη δουλειά να λένε πως σκέφτονται να κάνουν απεργία, γιατί χάνουν λεφτά. Κοντόθωρα ανθρωπάκια! Αυτωνών να τους κόψει όλο το μισθό, μπορεί? Εγώ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!

  13. 03/03/2010 16:28

    Ποιος το έλεγε στο προηγούμενο ποστ; Ο Τσαλ είπε κάτι και συμπλήρωσε ιδανικά ο Αντιδραστικός; Στους Κυριτσοτσεκερίστας το άκουσε χτες ή προχτες; Δεν θυμάμαι…
    …..
    ……..
    ααα, και οι δύο πηγές το είπαν…είπαν συμπληρωματικά πράγματα.
    Έλεγαν οι Κυριτσοτσεκερίστας ότι στη Γαλλία (νομίζω) όσα κερδίζονται από τα συνδικάτα (τις αντίστοιχες ΓΣΕΕ, που είναι πολλές εκεί) δεν γίνονται αυτόματα μέρος κάποιας εθνικής συλλογικής σύμβασης. Μόνο όσοι και όσες είναι μέλη καρπώνονται τα κέρδη. Η συμμετοχή στα σωματεία όμως όλο και μειώνεται.
    Ο Αντιδραστικός έχει δίκιο. Όσοι δεν συμμετέχουν στην απεργία να μην παίρνουν τίποτα από τα κερδισμένα (όταν θα κερδίσουμε). Αυτό άλλωστε λέω κι εγώ: «αν δεν σας πειράζουν τα άδικα μέτρα που πήρε ο ΓΑΠ, πληρώστε εσείς και το δικό μου μερίδιο». 😉

  14. 03/03/2010 16:51

    Δίκαιη η αγανάχτηση κατά της αδιαφορίας και της απεργοσπασίας, αλλά θεωρώ πως δεν είναι ταξικά ορθό να διχοτομηθεί η εργατική τάξη. Δεν θα γίνουμε συνένοχοι στο σεχταρισμό και δε χαρίζουμε κανένα μέρος της εργατικής τάξης στο κεφάλαιο! Αυτό που θα κάνουμε, έστω ως δυναμική πρωτοπόρα μειοψηφία στην αρχή, θα είναι να αναζωογονήσουμε και να δυναμώσουμε το εργατικό κίνημα, εκπαραθυρώνοντας συνδικαλιστικές αριστοκρατίες και πετυχαίνοντας ηγεμονία στον αντικαπιταλιστικό αγώνα και ενιαίο αραγές μέτωπο κατά της πλουτοκρατίας! Μη σας πιάνει η απογοήτευση και ο ντεφετισμός σύντροφοι, ακόμα και ο σ. Ουλιάνωφ λέγεται πως έδινε μόνο 20% πιθανότητες στην επιτυχία της Οχτωβριανής Επανάστασης!

    Δεν μπορώ να γίνω πιο αναλυτικός και αποκαλυπτικός για την ώρα, το αφήνω για τις εισηγήσεις μου σε Κοτσαμπάμπα και Καράκας.

    ΥΓ: Ωραία η σκηνή του ξεκαθαρίσματος α λα Κόζα Νόστρα έξω από τη Μητρόπολη. Γνωρίζουμε πως ήταν διπλοί πράχτορες παρτιτζάνι οι εκτελεστές!

  15. 03/03/2010 20:48

    Κι ο τίτλος της πρώτης ταινίας των αδερφών Κοέν ταιριάζει με τα νέα μέτρα:
    «Μόνο Αίμα»

  16. 03/03/2010 23:51

    «ακόμα και ο σ. Ουλιάνωφ λέγεται πως έδινε μόνο 20% πιθανότητες στην επιτυχία της Οχτωβριανής Επανάστασης! »
    Αν το δεις σε ορίζοντα 85ετίας, σωστός αποδείχτηκε!

    Της στραβής ανάπτυξης, της φταίν’ οι 14οι μισθοί, Μπαλόνη μου.

    Ο Ολι Ρεν μας έφτασε, εμπρός βήμα ταχύ, να τον προϋπαντήσουμε με ντου και με ραβδί.

    Με τον Βγενόπουλο αδίκως τα βάζεις, αυτός τη δουλειά του κάνει και πιο καθαρά από πολλούς άλλους μεγιστάνες στη χώρα μας. Αυτούς που του αφήνουν τις τρύπες πρέπει να ψέξουμε.

    Όσο για την Αριστερά, ε, δεν αντέχω θα την γράψω την προστυχιά μου:

    Από μπροστά (ιδεολογική καθαρότητα) παρθένα και από πίσω (βλέπε όοοολα τα νέα μέτρα των τελευταίων 20 ετών) μπαίνουν τρένα.

    • 04/03/2010 02:39

      Έτσι είναι, οι ιστορικοί ηγέτες βλέπουν πολύ μπροστά, όχι μόνο σε ορίζοντα 4ετίας!

      Επί τη ευκαιρία, προκηρύσσω πανεργατική απεργία την 17η Απρίλη, επέτειο της άφιξης του σ. Βλ. Ίλιτς στο σταθμό Φινλάντια! Άντε πέφτει και Παρασκευή, για να προσεταιριστώ και τους… εκδρομείς του ΠΣΚ.

  17. 04/03/2010 01:00

    κάτω από τον Αντιδρασοτέτοιο μου’λαχε να μπω?

    Ας είναι!

    Τσαλ, διαφωνώ. Κανένα έλεος για τους ηλίθιους. Αν δεν ξυπνάνε και τώρα, πότε θα ξυπνήσουν;

  18. 04/03/2010 01:14

    Άστα – βράστα μπαλόνη…
    Δες κι αυτό: http://panokato.blogspot.com/2010/03/blog-post_03.html

  19. 04/03/2010 02:09

    @κροτ
    Οι «ηλίθιοι» θα ξυπνήσουν με μαρξιστική παιδεία, κατήχηση και διαφώτιση!

    Ιδού μια μικρή συμβολή στην ανύψωση του ηθικού των απανταχού εργατών:

  20. 04/03/2010 08:01

    Α, και ξέχασα χτες να σας δώσω την ξεκαρδιστικότερη είδηση των τελευταίων ημερών:

    Ορίστε, μερικοί βοηθούν την πατρίδα με χαρά ακόμα περισσότερο:

    http://tvxs.gr/news/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF-%CF%80%CE%BB%CE%AE%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%B2%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%AD%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CE%BA%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

  21. 04/03/2010 10:26

    Το 500 ευρώ δεν το έχω δει!!! :-p

  22. 04/03/2010 11:05

    Καλημέρα!!
    Όσο περνάνε οι ώρες, τόσο περισσότερο φορτώνω…και φορτώνω με αυτά που ακούω γύρω μου.
    Ο γνωστός μαλάκας στο γραφείο έλεγε από το πρωί στα τηλέφωνα την ίδια καραμέλα, πως να τον χέσει και τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ και το ΛΑΟΣ, κανένας δεν μιλάει για τα κλεμένα! Γιατί, φυσικά, «όλοι κλέβουν».
    και με αυτό…καθάρισε! Ποια απεργία και μαλακίες…θα πάει λέει στην Αλβανία να δουλέψει μιας και «όλη η Αλβανία έχει έρθει στην Ελλάδα»

    Και μετά μου λέτε πως με αυτόν τον γελοίο έχω κοινά συμφέροντα; Ή, χειρότερα, όταν θα κερδίσω αυτά για τα οποία θα παλέψω (γιατί θα κερδίσουμε, έτσι πρέπει να γίνει) θα πάρει και αυτός από τα κερδισμένα; Ε όχι ρε παιδιά…
    @σύντροφο Τσαλ (πού και να μην έβαζα το disclaimer)
    πρέπει να βρούμε δραστικούς τρόπους να ξυπνήσουμε την εργατική τάξη. Ακόμα κι αν για αυτό το λόγο χρειαστεί να καταφύγουμε σε «βίαιες μεθόδους». Αν δεν ξυπνάνε και μετά από αυτά…ε εντάξει…ΕΛΕΟΣ με τους ΗΛΙΘΙΟΥΣ!
    @ head charge
    δικό τους ή δικό μας;
    🙂
    μόνο δικό τους θέλω…βαρέθηκα να ματώνω!
    @Αντιδρασέξ
    α, με συγχωρείς…για τον Βγενόπουλο δεν είπα κουβέντα!
    και για τα της Αριστεράς…κι αυτό συμβαίνει αλλά συμβαίνουν κι άλλα…και είμαστε αλλού γι’ αλλού!
    @Κροτ
    Κροτ συμφωνώ! Το είπα και παραπάνω στον Τσαλ!
    @κουπέπι2
    τον διάβασα τον Πάνωκατω και βέβαια!!! Μια χαρά τα λέει!
    @Τσαλ
    δες τώρα έναν άνθρωπο…μια με τον Ουλιάνοφ, μια με τους ύμνους…
    Βρε Τσαλ, πάνε πέρασαν αυτά. Τώρα είναι το θέμα τι κάνουμε!
    @Παλιό σχόλιο Χαρουμενόπαιδου που το ξέχασα
    μα γιατί δεν καταλαβαίνεις το σπαμ…έχει πολύ γέλιο η βλακεία προπαγάνδα τους και θα περάσεις καλά. Διάβασέ το πληηηηηηζ πιο προσεχτικά!

  23. 04/03/2010 11:15

    @xamogelo
    εγώ έχω δει μια φορά!
    και η πλάκα είναι ότι ήταν προκαταβολή για δυο μηνιάτικα μου! Μου το έδωσε το αφεντικό ως μισθό και πολύ απογοητεύτηκα που έβαλα στην τσέπη μου μόνο ΕΝΑ νόμισμα για δουλειά 2 μηνών!
    υ.γ. καλωσήρθες κι από τα μέρη μας

  24. 04/03/2010 13:58

    Βρε παιδιά μήπως είδατε πουθενά τη Δανία του Νότου; Αν βρω ποιος μου την πήρε θα τον πατήσω χάμω.

  25. 04/03/2010 15:33

    Μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα ότι το χρήμα δεν φέρνει την ευτυχία- γι’ αυτό να μην στεναχωριόμαστε 🙂

    • 04/03/2010 15:50

      ναι αλλά είναι χρήσιμο στο να πληρωθεί το ενοίκιο. 😦
      (μόλις επέστρεψα από την τράπεζα, όπου και «τα έσκασα» )

  26. 04/03/2010 16:33

    Τσαλ, δεν ξέρω τι δείχνει το βίδεο, δεν μπορώ να το ανοίξω, αλλά το καλό που σου θέλω ελπίζω να δείχνει μεθόδους αφύπνισης της εργατικής τάξης -κατά προτίμηση όχι με καφεδάκι!

    Χαμόγελε, εγώ έχω δει να το κρατά ένας κύριος με μεγάλη κοιλιά, γραβάτα και πούρο: και γαμώ τα κλισέ, έτσι;

    Γιώργο, η Δανία του Νότου συνειδητοποίησε πως κάνει πολλή ζέστη στο Νότο και την έκανε για Βορρά!

    Silent, όντως το χρήμα δεν φέρνει την ευτυχία, αλλά όπως λέει κι ο Μανολίτο φτιάχνει μια πολύ καλή απομίμησή της!

  27. 04/03/2010 17:29

    @κροτ εγώ να βοηθήσω να πάνε κάτω τα φαρμάκια για τον 13ο ήθελα…
    Επίσης, εμείς δεν ήμασταν που δεν είχαμε να χάσουμε τίποτα παρά μόνο τις αλυσίδες μας; (Ε, μας τις βρήκανε!)

  28. 04/03/2010 18:03

    και μας τις φορέσανε να μην πω πού και πώς!

  29. 04/03/2010 20:15

    Σας έχω και εφιέρωση:

  30. 05/03/2010 01:58

    Μια και ο τίτλος παραπέμπει σε φαρ ουέστ και γουέστερν, να προσθέσω και μια κλασική σκηνή από ένα παλιότερο.

    Έτσι θα τιμωρήσουμε τραπεζίτες, αστοτσιφλικάδες και λοιπά πρώην αφεντικά όταν επιβληθεί η διχτατορία του προλεταριάτου!
    (Hung ’em high εις την βαρβαρικήν)

  31. 05/03/2010 03:31

    *Ηang έστω, ο αστικός δαίμων πάλι.

  32. 05/03/2010 08:43

    Πως να εμπιστευτεί κανείς τη μικρόψυχη Αριστερά που αρνήθηκε στον Νέστορα σ.Λεωνίδα την ευκαιρία να ολοκληρώσει το έργο της ζωής του (πετυχημένες πολιτικές συγκλίσεων και συμμαχιών)
    Αν τον είχε ακούσει το κόμμα του τώρα στα μμε δεν θα έβλεπες μόνο πασόκους να μιλάνε για τα μέτρα κι επειδή πολλοί αριστεροί θα αναγκαζόντουσαν να κυκλοφορούν μεταμφιεσμένοι θα είχαμε παράταση των Αποκριών, μετάθεση της σαρακοστής, άρα και πολύτιμο χρόνο για τη χώρα μέχρι την πληρωμή του όποιου δώρου πάσχα.

  33. trol permalink
    05/03/2010 10:36

    ναι ρε συ μπαλόνι αλλά όταν το δικό σου 1/14 μισθός δημοσίου [sic, λέμε τώρα έτσι?] είναι ίσο και μεγαλύτερο από το δικό μου 1/12 του ιδιωτικού, ε κάτι δεν πάει καλά (…εννοείται ότι αυτό που δεν πάει καλά αν με ρωτήσεις πως πρέπει να διορθωθεί είναι να γίνει το δικό μου ίσο με το δικό σου, αλλά έλα μου ντε που δεν… για όλους τους γνωστούς λόγους),

    όσο για την λειτουργία της αγοράς, εαν λοιπόν αυτή θα υποφέρει επειδή κόπηκαν 14ος μισθός και 12% των επιδομάτων των δημοσίων υπαλλήλων τότε 2 πράγματα παίζουν: ή σιγά την αγορά! ή όντως ο αριθμός των επάνω είναι απλώς τερατώδης

  34. 05/03/2010 11:47

    καλημέρα!
    θέλω να πω κάτι στην trol, γιατί ο συλλογισμός της είναι λογικός αλλά υπάρχουν πράγματα που καμιά φορά μας διαφεύγουν. Θα αντιγράψω κάτι που είπα και στο βλογ του Ελικα:
    οι μισθοί του δημοσίου για την πλειοψηφία των εργαζομένων στο δημόσιο είναι στα όρια του αξιοπρεπούς. Πριν από 20-30 χρόνια ίσχυε το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει η athinovio (δηλαδή ένας μηχανικός του δημοσίου έπαιρνε πολύ λιγότερα λεφτά από ότι έπαιρνε ο αντίστοιχος ιδιώτης ή μισθωτός σε ιδιωτική επιχείρηση μηχανικός). Τουλάχιστον για τους μηχανικούς. Καθώς όμως έπεφταν οι αμοιβές των ιδιωτικών υπαλλήλων και αυξανόταν το κόστος ζωής, οι δημόσιοι υπάλληλοι (και λόγω απεργιών-που φυσικά είχαν μεγαλύτερη ασφάλεια να κάνουν-αλλά και λόγω ψηφοθηρικών λόγων) κράτησαν τους μισθούς τους με την νόμιμη τιμαριθμική αύξηση, ενίοτε και με λίγο παραπάνω αύξηση. Αν θέτε, η μαλακία είναι πως πολλές από τις αυξήσεις έγιναν με την μορφή επιδομάτων…γάμησέ τα δηλαδή.
    Αλλά δεν μιλάμε για μισθούς χλιδής, για αξιοπρεπεις μισθούς μιλάμε. Τα 1400-1600 ευρό καθαρά για κάτοχο πανεπιστημιακού τίτλου δημόσιο υπάλληλο (όχι καθηγητές δηλαδή που είναι…κλαψ’ τα) δεν είναι δα και μια περιουσία!
    Αφήστε δε που οι μισθωτοί του δημοσίου (μιλάω για την πλειοψηφία και όχι για κάποια λαμόγια) πληρώνουν τους φόρους τους, τα ταμεία τους, τις υποχρεώσεις τους γενικώς απέναντι στο κράτος. Αναγκαστικά!
    Βέβαια, η σταθερότητα αυτού του μισθού (λόγω της μονιμότητας) επέτρεπε στους δημόσιους υπαλλήλους να συντηρούν το τραπεζικό σύστημα π.χ. μιας και ήταν οι (σχεδόν) αποκλειστικοί πελάτες για τα στεγαστικά δάνεια και άρα για την οικοδομή.
    Το να χάσεις 2,5 μισθούς σε ένα χρόνο σημαίνει πλήρη ανατροπή ενός προγραμματισμού χρόνων. Υπάρχουν δάνεια που τρέχουν…όλοι στο γραφείο για αυτό που συζητάνε. Και αυτοί που βλέπω να προβληματίζονται και να αγωνιούν είναι άνθρωποι που έρχονται πρώτοι και φεύγουν τελευταίοι από το γραφείο, άνθρωποι που πονούν την δουλειά που κάνουν και που δώσαν μάχες για να πετύχουν αυτά που πέτυχαν. Και που μπήκαν στη διαδικασία για ένα σπίτι, με στερήσεις έτσι κι αλλιώς.
    Άρα, ούτε το «σιγά την αγορά» ισχύει ακριβώς, ούτε το «ο αριθμός των επάνω είναι απλώς τερατώδης».
    Ας μην μπαίνουμε σε τέτοιες λογικές… 😉
    @Όλες – όλους
    έχουμε αγώνες αυτές τις μέρες, άρα θα σας δω στους δρόμους. Οι αναλύσεις αργά το βράδυ, αν οι δυνάμεις δεν έχουν εξαντληθεί κι αν η επιδραση των χημικών θα έχει περάσει!
    @ΚΥΠ
    είναι προβοκάστορας αγαπητέ!!!! 😆

  35. trol permalink
    05/03/2010 12:15

    ω δε διαφωνώ καθόλου και για το ζόρι με τα δάνεια που τρέχουν όταν έχεις κάνει προγραμματισμό και με το πόσοι μέχρι και γλυκάθηκαν και σε παλαιότερες εποχές απέρριπταν θέσεις δημοσίου για να πάνε στο ελεύθερο επάγγελμα, (όχι βέβαια ότι είναι κακό να βλέπεις ευκαιρίες και εκεί αλλά οκ έγιναν πολλά στραβά) … απλά, μιλώντας για τώρα, σαν κάτοχος πανεπιστημιακού τίτλου και μηχανικός, όταν διαβάζω «Τα 1400-1600 ευρό καθαρά για κάτοχο πανεπιστημιακού τίτλου δημόσιο υπάλληλο (όχι καθηγητές δηλαδή που είναι…κλαψ’ τα) δεν είναι δα και μια περιουσία!» φρίττω γιατί σόρρυ παιδιά αλλά είναι μια περιουσία και σχεδόν τα διπλάσια χρήματα με τις σχεδόν μισές ώρες εργασίας σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα πια… αναρωτηθείτε λίγο πως ζουν και οι άλλοι μισοί, όχι για να δεχτείτε τις περικοπές αλλά μπας και εξοργιστείτε λίγο περισσότερο

  36. 05/03/2010 12:41

    Τρολάκι, το ξέρω πολύ καλά…6 χρόνια στα κάτεργα ήμουν. 4 χρόνια εμπειρίας και ο μισθός ήταν 1000 μικτά για 10ωρα+ δουλειάς.
    Αλλά δες συλλογικές συμβάσεις για μισθωτούς μηχανικούς. Υπάρχουν! Υπάρχει και σωματείο. Λέγεται «Σωματείο μισθωτών τεχνικών υπαλλήλων» και καλύπτει και τους μπλοκάκηδες. Πρέπει να την διεκδικούμε τη σύμβαση, να γραφόμαστε στα σωματεία μας.
    Φίλη κέρδισε δίκη απέναντι σε άδικη απόλυση (μπλοκάκισσα ήταν κι αυτή) και μέρος της νίκης οφείλεται στο ότι ήταν εκεί το σωματείο και την στήριξε. Τα δικαστήρια συνεχίζουν να αναγνωρίζουν τέτοια πράγματα.
    Δεν κάνω προπαγάνδα, απλά λέω ό,τι είμαστε μόνες μας απέναντι στα αφεντικά όσο επιλέγουμε να είμαστε μόνες μας. Υπάρχει και η άλλη επιλογή. 😉

  37. trol permalink
    05/03/2010 12:50

    «είμαστε μόνες μας απέναντι στα αφεντικά όσο επιλέγουμε να είμαστε μόνες μας»

    αυτό είναι αλήθεια αλλά πραγματικά έχω αποκαρδιωθεί από τη μη στήριξη των γύρω μου και των ομοίων μου στο γραφείο τουλάχιστον, τα ξέρεις και εσύ, άσε :/ μα τί κόσμος, κτλ κτλ

    και που λεφτά ή και χρόνος για δικαστήριο, και πόσα λαμόγια δικηγόροι και στα εργατικά και πόσα άλλα και με τι κουράγιο ρε μπαλόνι, αλήθεια με τί κουράγιο πιά?

  38. 05/03/2010 12:55

    Κοίτα…το κουράγιο έρχεται από την ανάγκη για αξιοπρέπεια. Εγώ εκεί πάντα πατούσα όταν έκανα τις επαναστάσεις μου στα διάφορα γραφεία. Έβγαζα μολύβι και χαρτί στον άλλο και εξηγούσα γιατί πρέπει να πάρω 1500 και όσο παίρνω 1000 για 11 ώρες με συμφέρει να δουλέψω σερβιτόρα. Αλλά για το σωματείο και τα δικαστικά…μιλάμε για πλήρη κάλυψη…προτείνω να γραφτείς πάραυτα! Έχει αίτηση εγγραφής στο σάιτ!

  39. 05/03/2010 16:40

    Σόρρυ γκάιζ, αλλά αν τα 1400 φαντάζουν περιουσία, απορώ ειλικρινά γιατί τελείωσαν τα περσινά δεκεμβριανά, γιατί ο κόσμος δεν έχει επαναστατήσει -ειδικά με την τρομακτική αύξηση του κόστους ζωής τουλάχιστον στην Αθήνα.

    Επίσης, φρίττω που ο κόσμος είναι τόσο πανηγυρικά ΗΛΙΘΙΟΣ ώστε να θεωρεί τα 1400 άπιαστο όνειρο ΑΛΛΑ να σκάει το εικοσάρικο για να δει τη Τζούλια με το μπουκάλι! Έλεος δλδ, να θεσπιστεί η ευγονική ΤΩΡΑ!

    Θέλω ακόμα να συγχαρώ τον προβοκάτορα ΚΥΠ για το σχόλιο-έργο τέχνης που κατέθεσε εδώ!
    😛

  40. 05/03/2010 17:08

    «ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ ΜΗ ΣΚΥΒΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΠΙ ΣΤΗΣ ΤΖΟΥΛΙΑΣ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ»

  41. HappyHour permalink
    05/03/2010 17:11

    Xaxaxaxa
    «ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΕΣ/ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ»

  42. trol permalink
    05/03/2010 18:36

    thnx kokkino

    ki omws krot, hope u r not being condescending, 1400 is freakin impossible unless u suck up here n there and no i am not watching the julia-whatever, neither paying 5 euro to drink my coffee, though u do have a point,

    έξω από το χορό όμως εύκολα λέγονται, ΚΑΙ εγώ ήμουν σίγουρη ότι θα τα κατεφέρω γυρνώντας Ελλάδα να παλέψω για αξιοπρεπή ωράρια, μισθό, κτλ κτλ, γενικά να παλέψω

    αμ δε

    παλεύοντας και φωνάζοντας μέχρι τώρα το μόνο που κατάφερα ήταν απλώς μέχρι στιγμής να μην μείνω άνεργη …και πάλι βλέπουμε, έτσι?

  43. 06/03/2010 15:50

    @Αντιδρασεξ και Χαρουμενόπαιδο
    λυσσάξατε πια!
    @Κροτ
    έχει δίκιο η τρολ, για πολλές και πολλούς τα 1400 καθαρά είναι άπιαστο όνειρο…κι όπως πάμε θα γίνει άπιαστο όνειρο για όλες και όλους.
    @Τρολ
    επιμένω πάντως…δεν είσαι μόνη σου και αυτό είναι πολύ σημαντικό.
    Θα σου πω και κάτι άλλο που συζητούσα με την αδερφή μου, που ζει τα τελευταία 3 χρόνια στο Βερολίνο, και θέλω να το κάνω ποστ: Ζούμε σε μια από τις πιο ακριβές χώρες με τους χαμηλότερους μισθούς, κι όμως κάνουμε υπερκαταναλωτική ζωή! Πρέπει να αναπτύξουμε άλλους τρόπους αλληλέγγυας και κολεκτιβίστικης ζωής και διασκέδασης! Πρέπει να το οργανώσω σε ποστ αυτό.

  44. 06/03/2010 19:48

    Εμδιαφέρον και με απαντήσεις σχετικά με την κόντρα που έχει ξεσπάσει ανάμεσα σε ιδιωτικούς και δημοσιίους υπαλλήλους, συνέλληνες και ξένους, το σημερινό άρθρο του Στέλιου Κούλογλου
    Ο Γιόχαν, ο Φίσερ, ο Μπάμπης κι ο Φρανς

    Αγωνιστικό μπαλόνι, καλές οι κολεχτίβες και οι κοοπερατίβες, αλλά όχι μόνο για καταναλωτικά θέματα, και για πολιτική και ιδεολογική οργάνωση σε πρωτογενές επίπεδο (γειτονιά), με ζωηρά λαϊκά συμβούλια στα πρότυπα των barrios της Βενεζουέλας και της Κούβας! Σε κατοπινό στάδιο γιατί όχι και εκπαίδευση ένοπλων εργατικών πολιτοφυλακών σε μιλίσιες φίλιων αντάρτικων ομάδων.

    Τέλος σχετικά με το διαβόητο DVD της Τζούλιας, καταγγέλλω άλλη μια δόλια προσπάθεια του κεφαλαίου να αφαιμάξει οικονομικά τον στερημένο σεξουαλικά εργάτη, και τους κράτους φυσικά για να αυξήσει τα έσοδα από τον ΦΠΑ!

Σχολιάστε

