Skip to content

Αντι-Voodoo party

26/01/2010
tags:

Με δέρνει η κακοτυχία τις τελευταίες μέρες…τι να πω πια; Μα να πηγαίνουν τόσα πράγματα στραβα;

Βρε μπας και μας κάναν μάγια; Το κακό το μάτι έπεσε πάνω μας;

Βασκανίες ή voodoo μας κάναν;

Δε μου φτάναν όλα τ’άλλα, μόλις πριν από μισή ώρα κλάταρε ο υπολογιστής μου. Μόλις 2 ώρες πριν από ένα σημαντικό ραντεβού που θα μου εξασφάλιζε και τα χτεσινά 176 € που «έπεσαν από την κωλότσεπη» όπως είπε και το Κιουπέπκι2.

Θα κάνω ένα πάρτυ άντι-voodoo να φύγουν τα κακά πνεύματα. Καλού-κακού θα αλλάξω και τη θέση των επίπλων και των φυτών μπας και φταίει κάποιο κακό feng-shui.

Σε καλό μου…είμαι και επιστημόνισσα!

p.s. αν μου πάει καλά…αύριο έρχεται άκρως πολιτικό ποστ-παρέμβαση. Τι δηλαδίς; Μόνο ο Αλαβάνος θα κάνει παρεμβάσεις;

35 Σχόλια leave one →
  1. 26/01/2010 17:02

    Coool… Υπάρχει απ` ότι φαίνεται μια «κακιά» ενέργεια που μας περιτριγυρίζει..
    Αμ, μου τα λέγε η γιαγιά μου (θιοσχωρέστηνε…) πως «για όλα φταίνε αυτά τα κοΜμπιούτερ, οι διαόλοι!»…
    Αααα είναι και μαρξιστικο-διαλεκτο-υλιστικά επιβεβαιωμένο…
    Με έχει πείσει μια θεια 80τόσο χρονώ που είχε ένα γνωστό που ήταν «στο βουνό και ψήφιζε κουκουε»…

  2. 26/01/2010 17:16

    Μάγκες, ακούσατε. Ετοιμαζόμαστε για anti-voodoo party.
    Ανοιξε και το τριώδιο!
    Εγώ αναλαμβάνω να φέρω κουκλιτσα Αλαβάνο και βελόνες. Κύρκο ποιος θα φέρει?

  3. 26/01/2010 17:59

    Πολλά δεινά μας κατατρύχουν τελευταίως !!!
    Μέσα είμαι για το πάρτυ Voodoo …
    Αντί για ποτό θα φέρω καλού κακού καμμιά 15αριά …
    αποφάσεις Νομαρχιακών για Έκτακτο Συνέδριο !!!
    Αν βέβαια υποσχεθείς πρώτα πως δεν θα υπάρχουν …
    Ινδοί «με μηδενική ανοχή …» στην συζήτηση !!!

  4. 26/01/2010 18:10

    Εγώ δεν πιστεύω στα βουντού… είμαι παραδοσιακιά….
    Θα φτύσω…για το κακό μάτι…..

    :-)))))

  5. 26/01/2010 18:15

    «Σε καλό μου…είμαι και επιστημόνισσα!»

    ε, λέμε τώρα… από πότε οι αρχιτέκτονες είναι επιστήμονες? εσείς δεν διατίνεστε πως είστε καλλιτέχνες?

    😛

  6. 26/01/2010 18:18

    Μήπως η αύρα σου δεν είναι καλή τώρα τελευταία… μήπως έχεις γνωρίσει κανέναν γκαντέμη ;
    Εγώ λέω να κάνεις ένα ευχέλαιο ! 🙂

    Αντιδρασέξ
    χαχαχαχαχαχα, τι τα θες τα βουντου στον Κυρκο αφου τα καταφέρνει και μόνος του (βλ.νοσοκομείο μετά το δείπνο)

  7. 26/01/2010 18:19

    Α και το δρακακι απο πάνω πολυ ζουπερ, γλυκούλι !!!!

  8. 26/01/2010 18:59

    Εδώ η καλή ξεματιάστρα! 😛
    «Στεγνό» ξεμάτιασμα 60 έουρος (πνευματική κόπωση), «λαδωμένο» 120 έουρος (ανέβηκε το λάδι), «με το πιρούνι» 5.000 έουρος και πάνω (αναλόγως επαγγέλματος θύματος). Διαλιέχτε… 😆 😆 : lol:

  9. 26/01/2010 22:48

    Πάντως το φενγκ-σούι μπορεί να σου ανοίξει άλλες δουλειές: αν τα επαγγελματικά σου πέφτουν πάνω στην τουαλέτα, θα αναγκαστείς να ξηλώσεις όλα τα υδραυλικά. 🙂
    Α προπό: πληθυντικός τα κουπέπκια, ενικός το κουπέπι (κυπριακή γραμματική). 🙂

  10. 26/01/2010 23:50

    ένα θα σας πω: ότι θα είχαν τέτοια απήχηση 2 ποστ που λέω απλά τον πόνο και τις αναποδιές μου…ούτε στα όνειρά μου!
    Μιλάμε, κοντεύω να έχω ρεκόρ εισόδων 😯

    @Γατουλέα
    ό,τι θα ενθουσιαζόσουν τόσο με το «πάρτυ» και θα έγραφες και ΘΕΪΚΟ πόστ…είσαι ΘΕΟΥΛΑΣ!
    Οκ λοιπόν…το δρομολογώ…ετοιμάστε τις στολές σας!
    @Αντιδρασέξ
    εσύ φταις για όλα αυτά…θα μου το πληρώσεις!
    @Side21
    Φέρτες εσύ και το κουκλάκι δώρο από μένα! Και ο Ινδός δώρο επίσης!
    @Ακανόνιστη
    Βρε άστα τα παραδοσιακά και σκέψου τι στολή θα βάλεις!
    @Κροτ
    Μανταμ…με αυτή τη λογική, μόνο οι των θετικών επιστημών είναι επιστήμονες. Και αυτό αφήνει και εσένα έξω. 😛
    Ως αρχιτεκτόνισσα είμαι και καλλιτέχνιδα και μηχανικός…2 σε 1! Αμ’ πως;
    @Χαρουμενόπαιδο
    Τι να πω ρε Χάπι…πολύ κακή αύρα παίζει πάντως! Με ζηλεύουν και με φθονούν μάλλον!
    Τι θα ντυθείς; (καλέ, αφήστε το γέροντα στην ησυχία του)
    @Ρενάτα
    Θα πληρώσω όσο-όσο λέμε!! Τοιμάζεσαι;
    @ΚουπέΠι2
    Το σκέφτηκα, η αλήθεια είναι, μόλις πήγα στην ανάλογη σελίδα και είδα πόσα πολλά πρέπει να κάνεις για «ένα ισορροπημένο σπίτι». Και δεν είμαι για έξοδα κοπελιά!

    • 27/01/2010 21:11

      Μην κοροϊδεύεις! Με τις περικοπές που θα μας κάνουν (γκρρ) θα το κάνω δεύτερη δουλειά! 😉

      Αν είμαι έτοιμη για να περάσω σούπερ? Μα είναι ερώτηση αυτή? Γεννήθηκα έτοιμη! 😉 :mrgreen:

  11. 26/01/2010 23:59

    Αφήστε τον γέροντα στην ησυχία του ; Διακρίνω τάσεις ενότητας, ξάπλωσε θα σου περάσει ! 😀

    Να ντυθώ ΣΥΡΙΖΑ ή ΣΥΝ , that’s the question ?

    Ρε συ Αντίδραση, πολύ ωραίο το ασματίδιον, πάρα πολύ με άρεσε !!! (έχω μια χρονοκαθυστέρηση καθ’ότι ηχεία στην δουλειά δεν παίζουν)

  12. 27/01/2010 00:07

    Τι σκατά; Τωρα που έγινα μάνα γίνονται όλα τα πάρτια; φΤου!

    (εμείς έχουμε ολονυχτια πάρτι καθημερινά! Αν θέλετε να μας βρείτε… πάρτε τηλέφωνο από τα μεσάνυχτα και μετά… το πρωί κοιμόμαστε! :ΡΡ )

    • 27/01/2010 10:56

      Εμείς ξεμπερδέψαμε με αυτά. Η μπέμπα 23.00-08.00: ΤΕΝΤΟΥΚΙ
      (Τι όμορφο που είναι μέσα στην άγρια χειμωνιάτικη νύχτα να είσαι όρθιος με τα μάτια κλειστα και τα σώβρακα τσαλακωμένα από τον ύπνο μπροστά στο νεροχύτη περιμένοντας καρτερικά να κρυώσει το γάλα στο μπιμπερόν)
      Σαν ποίημα ακούγεται…. (κάτι έχω πάθει με τα ποιήματα τώρα τελευταία)

  13. 27/01/2010 11:27

    @Χαρουμενόπαιδο
    Κοίτα να δεις μικρό μου…εγώ δεν θα είμαι αυτή που θα φορτωθώ το βάρος μιας διάσπασης, ούτε το βάρος μιας παρατεταμένης διάθεσης για εύθραυστη ισορροπία. Να μιλήσει ο λαός! 😛
    (ξέρω κι άλλα τέτοια Πυθιακά αποφθέγματα…ακούω πολλά τέτοια τώρα τελευταία)
    Ντύσου κάτι που να σε δείχνει όμορφη 😉
    @Μανέτ
    βρε καλώς το κορίτσι μας 🙂 Ο μικρός Τρότσκυ σε παιδεύει γερά ε; Σε σωστό δρόμο αυτό το παιδί…
    Θα επικοινωνήσουμε σύντομα. Ο Λου; Κρατάει;
    προτείνω να πάρεις συμβουλές από τον Γιώργο…είναι έμπειρος πατέρας πια 🙂
    @Γιώργο
    τι ποίημα αγαπητέ; εμένα σε πίνακα ζωγραφικής μου κάνει όλο αυτό. Μεγαλείο! 😆 😆

  14. 27/01/2010 13:19

    πότε θα γίνει αυτό το πάρτυ που κανονίζεται πίσω από την πλάτη μου?!?!

    👿

  15. 27/01/2010 14:03

    τίποτα δεν μπορεί να συμβεί πίσω από την πλάτη σου!!!
    Αφού τα βλέπεις όλα πια!

    Το δρομολογώ λέμεεεεεεε! Θα μάθεις μαζί με τις/τους υπόλοιπες/ους.
    Λάβε υπομονή!!!

  16. 27/01/2010 16:26

    Μπαολούν, πρόσεχε, γιατί αν οργανωθεί το πάρτυ σε φάση που δεν μπορώ να παραστώ, θα σα ςκάνω βουντού εγώ! Και ειδικά σε κάτι προσώπατα σαν του λόγου σου ή του Γιώργου από πάνω….

    …όπου, είπα Γιώργος και θυμήθηκα!!!
    ΓΑΡΦ ΓΑΡΦ ΓΑΡΦ!!!!

    👿

    • 27/01/2010 20:49

      Κατάμουτρα θα στο κάνουμε το πάρτυ αλλά ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ, νια νια νια νια νια!

  17. 27/01/2010 18:31

    Τι έγινε έλειψα τρείς μέρες από την βλοκόσφαιρα και κανονίζεται πάρτυ ?
    Φτού σου γαϊδούρι αντιδρασεξ να μην ενημερώσεις!

    Τι έχασες το επίδομα των 176 ευρώ? εμείς ακόμα στα δικαστήρια είμαστε με αυτή την υπόθεση.

    Υ.γ Ευχαριστώ για τα σχέδια

    • 27/01/2010 20:50

      Φτου στο εσένα, Κορνέ στα Νησιά, που θες και προσωπική ενημέρωση. Να μπαίνεις να διαβάζεις την Μπαλόνη να τα μαθαίνεις.

  18. HappyHour permalink
    27/01/2010 18:56

    “το βάρος μιας παρατεταμένης διάθεσης για εύθραυστη ισορροπία” αχαχαχαχα πολύ καλό !!!

    Αν δεν έρθει η Κροτ θα ντυθώ Ιντεφίξ !

    (…μα όλα με δείχνουν όμορφη…χαχα…ψωωωωώνιοοοο !)

  19. 27/01/2010 21:33

    Αντιδρασεξ άμα έχει και φαΐ θα σκάσω από το κακό μου.
    Σου φτιάχνω κουκλάκι για βουντού με την φώτο του Λεωνίδα (θα έχει και φυσαρμόνικα)

    • 29/01/2010 14:38

      Εγώ προτείνω βραδυά ανάγνωσης….

      Δένεις σε καρέκλες τους: Κροτ, αντιδρασεξευωνύμωνα, την οικοδέσποινα, Happy hour σε κύκλο. Η Ρενάτα διαβάζει στεντορίως τις Στιγμές Ι, ΙΙ, ΙΙΙ του Λεωνίδα. Ο τσαλαπετεινός την ώρα που οι δεμένοι χτυπιούνται από την έκσταση μασάει σελίδες από την τελευταία συλλογή της Βαλαβάνη.
      Στο τοίχο προβάλλεται η συνέντευξη Αλαβάνου ενώ εγώ ρίχνω πασιέντζα με τις κάρτες μελών στη μέση του κύκλου

      • 29/01/2010 14:44

        Αυτό θέλω να το δω…..
        Πάρτε τηλ. νωρίτερα….
        να πάρω ένα αεροπλάνο….
        να πεταχτώ….

        χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      • 29/01/2010 18:57

        Αχαχαχαχαχααχ

        Φαι μόνο να ‘χει κι όλα τ’άλλα γίνονται ! 🙂

      • 29/01/2010 18:57

        Εγώ η αρχιβασανίστρια δλδ? Δεν ΄ν΄κακό! 😆 😆

      • 29/01/2010 20:42

        Εγώ θα φέρω τις Στιγμές Ι.
        (Για σκέψου να την κάνεις διήγημα αυτή την ιδέα :))

      • 30/01/2010 00:04

        τα ύστερα του κόσμου…όλος ο σ@δομ@ζοχισμός του διαδικτύου σε μένα μαζεύτηκε;;;

        υ.γ. «δείξε μου τους φίλους σου…» λέει μια παροιμία 😉

  20. 28/01/2010 01:39

    Μπορείς ίσως να παρηγορηθείς στη σκέψη ότι τα € 176 σου ίσως αναθερμάνουν λίγο την παγωμένη ελληνική οικονομία! Όσο για την κατάρα του βουντού, ελπίζω να βοηθήσει ένα ξόρκι Voodoo Chile (*) από το μάγο Jimi Hendrix!

    (*) Oρθότερο από Child, γιατί ο ερμηνευτής συνήθιζε να μην προφέρει το τελευταίο γράμμα στις περισσότερες λέξεις.

Trackbacks

  1. anti-voodoo party, σύντομα… (από Το Κόκκινο Μπαλόνι) « Gatouleas

Σχολιάστε

