Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κάτι ελαφρύ, έτσι για το βράδυ!

13/01/2010

η εικόνα είναι από εδώ

Απ’ όσο ξέρω, η πολιτική παράγεται μέσα από ανοιχτές, δημοκρατικές διαδικασίες. Εκεί, η διαβούλευση παίρνει μορφή και σχήμα:

1) από αυτούς που συμμετέχουν και

2) από τους όρους με τους οποίους συμμετέχουν αυτοί που συμμετέχουν.

Πολιτική σε κλειστά γραφεία (ή σε κλειστά δείπνα) κάνουν μόνο όσοι αποσκοπούν σε προσωπικά οφέλη από την πολιτική.

Προσωπικά, σέβομαι και τιμώ την ιστορία και τους ιστορικούς ηγέτες που στάθηκαν στο ύψος τους όταν κλήθηκαν. Και τους ακούω με προσοχή, όχι ως άλλους Νέστορες, αλλά γιατί κουβαλούν εμπειρία που εγώ ακόμα δεν διαθέτω.

Αλλά διατηρώ το δικαίωμά μου να ασκώ κριτική και στη στάση τους και στις θέσεις τους, αν διαφωνώ!

Το εγχείρημα του ΣΥΡΙΖΑ δεν ήταν απλά μια ιδέα, δεν ήταν ένα επικοινωνιακό τρικ. Ήταν και είναι μια αναγκαιότητα συνύπαρξης και σύμπραξης των αριστερών δυνάμεων, ή μέρους των αριστερών δυνάμεων της χώρας μας για να παλέψουμε μαζί  ΕΝΑΝΤΙΑ (καταρχήν) σε όσους έχουν καταλύσει κάθε έννοια κοινωνίας και κοινωνικού ιστού τα τελευταία 30 χρόνια. Και φυσικά να παλέψουμε μαζί για την ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ενός άλλου μοντέλου ανάπτυξης με όρους κοινωνικής δικαιοσύνης.

Αυτό για μένα είναι μια πρώτη διαχωριστική γραμμή για το με ποιους πάω και ποιους αφήνω. Και είναι τουλάχιστον προφανές πως «αφήνω» έξω από την διαβούλευσή για το πως θα βρω «έξοδο από την κρίση με πρόταγμα «την αντιμετώπιση των κοινωνικών ανισοτήτων που πλήττουν και διασπούν την κοινωνική συνοχή, με τη φτώχεια παρούσα να τροφοδοτεί την κοινωνική απελπισία και να απειλεί τις δημοκρατικές κατακτήσεις»» τους κ.  Π. Κυριακίδη, Λ. Λαυρεντιάδη, Δ. Μελισσανίδη. Ειδικά με τον τελευταίο, ούτε για τα μεταγραφικά της ΑΕΚ δεν θα συζητούσα.

Αλλά φαίνεται πως κάποιοι άλλοι, με περισσότερη εμπειρία στην πολιτική, θεωρούν πως και δείπνα είναι καλό να κάνουμε, αλλά και ότι (ακόμα χειρότερα κατά τη γνώμη μου) σε κλειστά γραφεία και διαδρόμους μπορούμε να κάνουμε πολιτική.

Γιατί αυτοί, που είναι έμπειροι ξέρουν ( ; ) πως έτσι θα πάει μπροστά η υπόθεση της αναγέννησης της αριστεράς (μιας και 30+ χρόνια που είναι στα ηνία αυτής της αριστεράς αυτή πήρε τα πάνω της!!!!).

Γιατί τελικά κάποιοι έχουν φετιχοποιήσει την ύπαρξή τους στην Αριστερά και άθελά τους (ή ηθελημένα) φετιχοποιούν στον κοινό νου και την ίδια την Αριστερά (και δεν μιλώ μόνο για τον Λεωνίδα πια)!

Η πολιτική δεν μπορεί να γίνεται με βάση ψυχολογικούς όρους. Δεν μπορεί οι φοβίες όσων έχουν ζήσει διασπάσεις (στις οποίες μετείχαν εν πάσει περιπτώσει και φέρουν και μερίδιο της ευθύνης) να μπλοκάρουν διαδικασίες που και ξεκάθαρες μπορούν να είναι και μεγαλύτερη συμμετοχή έχουν. Τα πολιτικά προβλήματα εντός ενός κομματικού οργανισμού, ειδικά όταν έχουν και ένα ωραιότατο πέπλο «ιδεολογίας» να τα σιγοντάρει, λύνονται με συνέδρια. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

Και μάλιστα συνέδρια που τα κείμενα που κατατίθενται και τελικά υπερψηφίζονται ή καταψηφίζονται είναι προϊόντα διαβούλευσης και όχι μαγειρέματος (να χωρέσουν όλα) που οδηγεί σε σούπες.

Και μάλιστα συνέδρια που «τιμωρούν» όσους και όσες κινήθηκαν πέρα και έξω από τα συμφωνημένα του προηγούμενου συνεδρίου.

Συνέδρια που «επιπλήττουν» όσους και όσες αντί να κάνουν προσωπική ψυχανάλυση και να ξεπεράσουν τις φοβίες ή τα σύνδρομά τους, οδηγούν καθημερινά εμάς σε ψυχαναλυτές ή σε ομαδικές ψυχοθεραπείες με ανθρώπους που κανονικά θα έπρεπε να συναντιόμαστε στους δρόμους των διεκδικήσεων.

Ουσιαστικά, αυτό που λέω είναι: φταίνε κι οι άλλοι, αλλά φταίμε κι εμείς που οι άλλοι δεξιώνονται τον ΓΑΠ και τους συμπαραμαρτούντες του στα Ζάππεια και τις Αίγλες. Κάποιοι από μας δεν τους τραβήξαμε το αυτί την ώρα που έπρεπε και τώρα το λουζόμαστε.

Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα, φίλτατε Πρόεδρε!

57 Σχόλια leave one →
  1. 13/01/2010 17:34

    Μου θυμίζει κάτι αυτή η κουβέντα! Δεν θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω (τις απόψεις μου για το πως θα πρέπει να λειτουργεί η Αριστερά στις έχω πει).
    Το θέμα είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ προχωρήσει στην παρούσα φάση σε συνέδριο αυτό σε καμιά περίπτωση δεν θα είναι αναίμακτο (αν και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό).

    Εγώ όμως για άλλο πέρασα , μου έχετε τάξει ένα μεηλ κυρία μου!

  2. 13/01/2010 17:58

    Ελαφρύτατο το θέμα, δεν το συζητώ! 😛
    Συμφωνώ κι εγώ! Αυτό το διαταύτα που καταλήγεις, είναι που θέλω να δω!!

  3. 13/01/2010 18:48

    Οι Χριστιανοί που είναι πολλά χρόνια στο κουρμπέτι και ξέρουν από αυτά, προβλέπουν στα ιερά τους κείμενα (τα καταστατικά τους, σαν να λέμε) πώς, με ποιους τρόπους και ποια κριτήρια, ξεκαθαρίζει η ήρα από το στάρι, πώς ξεχωρίζουν οι αμνοί από τα ερίφια.

    Το καταστατικό είναι ένα πολύ χρήσιμο πράγμα κι είναι πιο αποτελεσματικό από το συνέδριο, γιατί δεν χρειάζεται να το συγκαλείς και να το οργανώνεις, και να χάνεις χρόνο σπαταλώντας δυνάμεις και ψυχική ηρεμία. Το συνέδριο είναι χρήσιμο για να ανανεώνει το καταστατικό και να το κάνει update. Λίγη οργάνωση δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.

    Βέβαια, το καταστατικό δεν κινητοποιείται μόνο του: χρειάζονται οι κατάλληλοι άνθρωποι που θα το ενεργοποιήσουν και θα το εφαρμόσουν.

    Εκτός από μυστικούς δείπνους και φιλιά του Ιούδα, είχαμ(τ)ε στο παρελθόν κι άλλα ευτράπελα: δηλώσεις προθέσεων παραίτησης (και ανάκληση αυτών) σε εφημερίδες αντί για κομματικά όργανα πχ. Ή δηλώσεις περί του «μέλλοντος» και της «στρατηγικής» ομοίως σε έντυπα, αντί για τις επίσημες κομματικές διαδικασίες.

    Και ερωτώ, κύριε Πρόεδρε (κυρία Μπαλόνι, έστω!), μαλάκας ήταν ο Αντρέας που διέγραφε αβέρτα; Προφανώς και δεν εννοώ ότι ενδείκνυται να ακολουθήσεις (-ετε) τέτοιες αντιδημοκρατικές τακτικές που παραπέμπουν στον Μπρέζνιεφ, αλλά διάολε, πού και πού καλό είναι να βαράει κάποιος το χέρι στο τραπέζι. Έχει και παιδαγωγική αξία!

    Στο’χω ξαναπεί, αποφασίστε εσείς πρώτα ποιους θέλετε μαζί σας: διαλέγοντας τους μεν, θα χάσετε τους δε, δεν γίνεται αλλιώς: δυο καρπούζια στην ίδια μασχάλη, δεν πα’να’σαι ο Πύρρος Δήμας, δεν γίνεται! Ή με τις κουκούλες ή με τις γραβάτες (λέμε τώρα, σχηματικά).

    Και, προφανώς, αυτό είναι ένα πρόβλημα του ΣΥΝ και όχι του ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά επειδή ο ΣΥΝ είναι, εξίσου προφανώς, η ηγεμονική συνιστώσα (δλδ οι συνιστώσες του ΣΥΝ που δεν γνωρίζει η αριστερά τους τι ποιεί η δεξιά τους -σκόπιμη η παραφθορά της παροιμίας), το πρόβλημα δεν στεγανοποιείται, αλλά διαρρέει. Fix it λοιπόν και γρήγορα. Ο κόσμος κουράζεται, ξες.

    Αυτά προς ώρας, θα επανέλθω.

  4. 13/01/2010 18:48

    ΥΓ. Από μια ηλικία και μετά, οι γιατροί συστήνουν ένα γιαουρτάκι για δείπνο και ύπνο νωρίς. Κάτι θα ξέρουν, επιστήμονες άθρωποι είναι, ε;

  5. 13/01/2010 19:53

    Καλησπέρα , μια χαρά σε βρίσκω για την «ολίγη» εμπειρία που λες ότι έχεις . Αλλά να ξέρεις , εμείς , εγώ , αλλιώς θα το έλεγα , αλλά άστο γιατί θα ανοίξει μεγάλη κουβέντα ιδεολογική-πολιτική .
    Ωστόσο , θα συμφωνήσω και με αυτόν τον ΚΡΟτ….κλπ (μα πως το γράφει και κυρίως πως προφέρετε ) .
    Να αποφασίσουν διάολε , με ποιόν ! Ας εφαρμόσουν τις αποφάσεις τους επιτέλους !
    Σε ασπάζομαι δις !

  6. 13/01/2010 20:04

    Είπε η Αλ. Παπαρήγα : «για το δείπνο …καλλιεργείτε πνεύμα συναίνεσης , εκεί ήταν κόμματα …»
    και πες μου τώρα , ο κάθε ΣΥΡΙΖΑίος , πρέπει να απαντήσει και τι θα απαντήσει ;
    Επρεπε ή όχι η «Αυγή» να έχει σαν είδηση το δείπνο ;
    Το μόνο που μου δίνει κουράγιο , είναι πως ο ίδιος δηλώνει πως δεν είναι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ , ευτυχώς δηλαδή , γιατί πάλι για σπίτι θα έψαχνα και για δεύτερη φορά δεν θα τ’ άντεχα . Αλλά απ’ την άλλη , αυτοί οι «συγκάτοικοι» (ξέρεις ποιύς εννοώ) δεν παίζονται αδελφάκι μου :)))

    σε ασπάζομαι εκ νέου και όχι δεν έχω σχέσεις με τον γνωστό Ισκαριώτη !

  7. akanonisti permalink
    13/01/2010 20:08

    Μπαλονάκι….
    εγώ θα έλεγα πως το ΣΥΡΙΖΑ είναι σήμερα κυρίως, μία αναγκαιότητα αντίστασης…. στον αφανισμό των αδύναμων….. αλλά δεν ξέρω αν την έχει εκλάβει έτσι ο κόσμος, και μέσα σε αυτόν βάζω και τα στελέχη της αριστεράς…
    Η αντίσταση αυτή μπορεί να γίνει με χιλιάδες τρόπους… όχι απαραίτητα ξεκάθαρους και διακριτούς…
    Το μόνο πράγμα που πρέπει να είναι κρυστάλλινο είναι το ήθος… τουλάχιστον των στελεχών…
    Αντί για την αντίσταση αυτή… βλέπουμε ένα παιχνίδι….στρατηγικής με έπαθλο πολιτικές καριέρες… και αυτό είναι πολύ αποκαρδιωτικό….

    Οι διαφωνίες είναι θεμιτές…πάντα σε μία δημοκρατία…
    Αυτό που είναι κατάπτυστο είναι τα κρυφά μαχαιρώματα… η αποφυγή ξεκάθαρων και ειλικρινών στόχων….
    Πολλοί θα πούνε πως αυτά πάνε πακέτο με την πολιτική….
    Εγώ όμως επιμένω να διαφωνώ σε αυτό….

    Και φτάσαμε πάλι στο σημείο μηδέν…μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας… την ώρα που η κοινωνία υποφέρει….να διαβάζουμε ανακοινώσεις για εσωκομματικά θέματα….

    Μήπως θα έπρεπε τελικά, να αφήσουμε την κοινωνία στη μοίρα της… ώστε να επαναπροσδιορίσει τι είδους αριστερά έχει ανάγκη???

    Γιατί αυτό με τους έμπειρους ή διαπιστευμένους αγωνιστές… έχει αρχίσει να με αηδιάζει….

  8. 13/01/2010 20:28

    Πες τα βρε Μπαλόνι!
    Τον Κύρκο να τον σεβόμαστε και να τον τιμάμε για την αντιστασιακή του δράση, αλλά μην τον βγάζουμε τώρα και μεγάλο πολιτικό! Μεγάλη ηλικία και σοφία δεν συμβαδίζουν πάντα…

  9. 13/01/2010 21:42

    Πες τα ωρέ Μπαλούν! Στην τελική, ποιες κοινωνικές ρήξεις και ποιές πολιτικές ανατροπές μπορεί να κάνει ένα σχήμα που δεν έχει το θάρρος να ξεκαθαρίσει στοιχειωδώς τα εσωτερικά του προβλήματα και να προσδιορίσει με σαφήνεια την ταυτότητα του;

    Και για να μην παρεξηγηθώ, δε λέω να γίνουμε ξαφνικά Περισσός, απλά να σταματήσει επιτέλους αυτό το καρναβάλι με τους «αριστερούς δημοκράτες», που μακάρι να σέβονταν τις αποφάσεις της πλειοψηφίας όσο σέβονται τους πανίσχυρους συνομιλητές τους στα τηλεοπτικά πάνελ.

    Ντροπή να εκμεταλλεύονται κάποιοι ένα νεκροζώντανο ερείπιο της αριστεράς για να περάσουν ύπουλα τις απόψεις τους και να δώσουν γη και ύδωρ στην πολιτική και οικονομική εξουσία. Ακόμα πιο ντροπή όμως είναι να παραμένουν στο απυρόβλητο, εξαιτίας κάποιας φανταστικής ενότητας που ποτέ δεν υπήρξε (κι ούτε πρόκειται).

  10. 14/01/2010 00:36

    Έχω αρχίσει να σκέφτομαι εδώ και καιρό την άποψη που πέταξε στο τέλος η Ακανόνιστη. Δλδ «Μήπως θα έπρεπε τελικά, να αφήσουμε την κοινωνία στη μοίρα της… ώστε να επαναπροσδιορίσει τι είδους αριστερά έχει ανάγκη???
    Διότι νομίζω πως η Αριστερά πλέον έχει ξεχάσει ακόμα και η ίδια τι χρώμα έχει. Έτσι κι αλλιώς νομίζω πως αυτό που θα έχουμε να θυμόμαστε στα γεράματά μας (αν προλάβουμε να γεράσουμε) είναι πως ζήσαμε μια εξαιρετικά ρευστή περίοδο της ανθρώπινης πορείας.

    καλά, μετά απ’ αυτό το «ελαφρύ» δείπνο πως κοιμήθηκες το βράδυ;

  11. 14/01/2010 11:13

    Σαν έτοιμοι από καιρό όλοι στα σχόλιά μας…

    Ας τα πω λοιπόν και εγώ λίγο πιο καθαρά από ό,τι τα υπαινίσσομαι στο βλογόσπιτό μου:
    1.Ας πούμε λοιπόν πως ο ΣΥΡΙΖΑ ως ενωτική δυναμική της αριστεράς είναι αναγκαιότητα εξέλιξής της. Δηλαδή δεν είναι δημιούργημα, αλλά ανάγκη για επικαιροποίηση των πολιτικών της σχηματισμών.
    2. Οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ είναι ανώριμες για τη σύνθεση, τη δημοκρατία και την ανοχή. Ωστόσο πρέπει να καταπιέσουν τον παλιό σεχταρισμό τους.
    3. Οι πληγές των τελευταίων μηνών δείχνουν πως όλοι ήμασταν έτοιμοι για να συγκρουστούμε μεταξύ μας και όχι για να συνεννοηθούμε. Θυμηθείτε ότι πριν τα τελευταία των Κουβέλη και Κύρκου, είχαμε και λίγο Κοροβέση, και πολύ Αλαβάνο, και μισή δόση Σαμπατακάκη και κάτι τζούρες από ΠΟΣΔΕΠ και μια ρουφηξιά από «εθνικισμό» Στάθη και άλλο Κουβέλη κ.α
    4. Ο Μεγάλος Ασθενής λοιπόν ο ΣΥΝ; Νομίζω πως πρέπει να παραδεχτούμε πως το Κόμμα δεν είχε ποτέ πιο «κομματικό»/ενωτικό πρόεδρο από τον Τσίπρα. Επίσης έχω την εντύπωση πως δεν τον έχουν αφήσει ούτε στιγμή χωρίς τρικλοποδιές, χωρίς να του τραβάνε το χαλί. Αν όλα αυτά ισχύουν, έχω αρχίσει πλεόν να αδημονώ για μια πιο δυναμική στάση του στα πράγματα.
    5. Θέλω ένα ΣΥΡΙΖΑ-κόμμα, αλλά φοβάμαι πως η αδυναμία δημιουργίας του θα οδηγήσει στη διάλυση όχι μόνο τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και το ΣΥΝ – που ήδη έχει κλείσει κατά τη γνώμη μου τον πολιτικό του ρόλο.

    Χα, αυτά ήταν τα 5 σημεία μου. Τόσοι και τόσοι αφήνουν σημεία από ‘δω και από ΄κει. Γιατί όχι και εγώ;
    Η Αριστερά δεν είναι μόνο ανάγκη, είναι και έμπνευση…..

  12. 14/01/2010 11:22

    Τελευταίο….:
    και να σκεφτεί κανείς ότι τη δουλειά που γίνεται για το πρόγραμμα, πρώτη φορά τόσο πυκνή και ξεκάθαρη, τη βάζουμε σε τρίτη-τέταρτη πολιτική μοίρα, σαν να μην είναι κάτι δικό μας, το αποτύπωμα μας στην εποχή και τις καταστάσεις, το αποτέλεσμα έστω της κοινή δουλειάς…

  13. 14/01/2010 11:26

    Καλημέρα σε όλες και όλους.
    @Τουρνές
    Αγόρι, αυτές οι κουβέντες είναι τόσων χρόνων όσο χρονών είναι και η αριστερά. Σαφώς και κάτι θα σου θυμίζουν 😆
    Καλέ, ο ΣΥΝ να κάνει συνέδριο λέω. Ακόμα δεν έμαθες να τα ξεχωρίζεις;
    Και φυσικά δεν θα μπορέσει να είναι αναίμακτο. Αλλά, σιγά τα αίματα…
    Δεν θυμάμαι πάλι τι μέιλ θες…έμενταλ, όχι αστεία!
    @Ρενετάκι
    κι εγώ τα περιμένω καλή μου! Αλλά είπα να αρχίσω τις φωνές μπας και τα δω λίγο πιο σύντομα…κοστίζει και η ψυχανάλυση και δεν βγαίνω!!!
    @Κροτ
    Ουσιαστικά, έγραψες αυτά που λέω between the lines. Και προφανώς είναι παιδαγωγικό να τραβάμε και τ’ αυτί όσων τόσο καιρό έχουν ανάψει δεξί φλας και μας εγκαλούν κιόλας που δεν έχουμε ανάψει κι εμείς αντίστοιχο φλας.
    Και δεν χρειάζονται «απολύσεις»…χαζό είναι το δημόσιο που τόσα χρόνια έχει βρει τις «δυσμενείς μεταθέσεις» ;
    Γιατί είναι τουλάχιστον αστείο να κάνει κάποιος τα δικά του παιχνιδάκια και μετά, αντί να πηγαίνει εκεί που γυρίζει προεκλογικά και ζητάει το σταυρό και να εξηγεί αυτά που κάνει, στέλνει τους υπόλοιπους να «τα ακούνε»…Όλα έχουν και τα όριά τους!
    υ.γ. εγώ εχτές έφαγα ολόκληρο «γουρουνόπουλο» για βράδυ!!!! Ακόμα δεν το έχω χωνέψει!!!
    @κύριος ΑΜ
    αχ, λέτε; και φοβόμουν πως λόγω μικρής εμπειρίας θα λέω τελικά βλακείες! Αλλά αν ισχύουν αυτά που άκουσα και διάβασα χτες…είμαι εντελώς μέσα!!
    Χαίρομαι που συμφωνείται με την μανταμ Κρότκαγια. Κι εγώ συμφωνώ μαζί της. Και όπως είπα και σ’αυτή…αν θες να κάνεις πολιτικά παιχνίδια, πήγαινε μετά και στη βάση να τα εξηγήσεις…τη «δική σου» βάση, που σε λίγο θα την ψάχνουμε στο Δαφνί!
    Ασπασμοί κι από δω 🙂
    @Ακανόνιστη
    Σιγά μην τους αφήσουμε βρε Ακά να τα κάνουν μπάχαλο. Γι’ αυτό φωνάζω.
    «Σας είδα κι εσάς που είστε έμπειροι τι καλά τα καταφέρατε…ας δοκιμάσουμε και τίποτα άλλο μπας και λειτουργήσει».
    υ.γ. να σου πω καλέ…πού πας?
    @Κιουπέπκι2
    ΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ όμως!!!! Πέστα κιουπέπκι, πέστα!!!
    Α προπό, τα ποστ του Λασκαράτου στον Ροίδη και του Αντιδρασέξ τα διαβάσατε;
    @Von Elikas
    μα τι να απαντήσω πια σε σχόλια που λένε ακριβώς αυτά που ήθελα να πω κι εγώ;…άμα πια!
    υ.γ. Προφανώς συμφωνώ!
    @Dame31
    Συγγνώμη βρε κορίτσια, αλλά η αριστερά δεν είναι Αυτοί. Η Αριστερά είμαστε πρώτα Εμείς, που θέτουμε εαυτόν εντός της, και μετά είναι Αυτοί, που θέλουν να της δώσουν και συγκεκριμένη κατεύθυνση.
    Αυτό που κατάλαβα πως είπε ο Τσίπρας είναι πως θα γίνουν οι συνεδριάσεις στη βάση, στις οποίες θα συμμετάσχει για να ακούσει τι θα πει η βάση, και μετά θα καλεστεί ΚΠΕ (όλα αυτά στον ΣΥΝασπισμό) η οποία θα κληθεί να αποφασίσει βάσει αυτών που θα έχουν ακουστεί στα όργανα της βάσης.
    Και αυτό, φαίνεται πως έχει οδηγήσει σε ένα ντόμινο εξελίξεων εντός του ΣΥΝ.
    Άρα…μπορεί και να υπάρχει ελπίς τελικά!!!
    υ.γ. όπως προείπα, έφαγα γουρουνόπουλο εψές! 1η συντακτική (και προφανώς ολομελειακή) συνέλευση ΣΥΡΙΖΑ στην περιοχή μας. Έγινα μέλος ντε!!!

  14. 14/01/2010 11:32

    Άμα κάνω 10 χρόνια να γράψω 1 απάντηση στα σχόλια…έρχονται σχόλια και με προφταίνουνε…έτσι είναι τα πράγματα!
    @ Γιώργο
    Ειδικά στο τέταρτο σημείο που έβαλες είναι που αναφέρεται και το «παροιμιώδες» κλείσιμο αυτού του κειμένου.
    Προσυπογράφω λοιπόν τα 5 σημεία σου και να πω πως αν δεν τα κλείσουμε όλα αυτά, τότε ποτέ δεν πρόκειται να συζητήσουμε με την κοινωνία ουσιαστικά το πρόγραμμα. Πρέπει να πάψουμε να κουκουλώνουμε τα προβλήματα, αλλά να τα επιλύσουμε πια!

  15. 14/01/2010 14:01

    Η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος, δε γίνεται.
    Εμ δεν θέλουμε άλλη μια διάσπαση της αριστεράς (καλώς) εμ θέλουμε να έχουμε το δικό μας μπαϊράκι-μαγαζάκι και να μη «νοθεύσουμε» αυτό που έχουμε (ο καθένας) στο μυαλό του ως «ορθή πολιτική πρόταση».
    Όλοι «θέλουμε» την «σύνθεση» αλλά μόνο αν το άθροισμα βγάζει αυτό που έχουμε εμείς στην κεφάλα μας.

    Άλλο πράγμα η ελευθερία της γνώμης και η δημοκρατική δομή και άλλο το κωλοχανείο.

    Συνέδριο έγινε πριν από 2 χρόνια. Έβγαλε πρόεδρο, έβγαλε γραμμή. Και να μεν κάποιοι διαφωνούν και δικαίωμα τους, αλλά δε βγαίνεις ρε φίλε και στα σύρματα να το διαλαλείς -εκτός αν βάζεις την προσωπική σου ιδεοληψία πάνω από την κοινή, οπότε τι κάνεις εκεί που είσαι?
    Και στην τελική, ο ίδιος ο πρόεδρας είπε 2 φορές «πάμε σε συνέδριο» και αυτοί δε θέλουν. Ε χέστε μας. Άλλο η ανοχή στην πολυφωνία και άλλο το καραπουτσαριό. Έλεος πια.

    Μας έχουν ρουφήξει όλο το γάλα από το κατσαρόλι και εμείς έχουμε μείνει να συζητάμε μη χυθεί.

    ΥΓ. ο Τσίπρας από ότι ακούω λέει «να δώσουμε τον λόγο στη βάση». Όσοι αρνούνται, μάλλον ξέρουν πολύ καλά ότι θα τους φάει η μαρμάγκα. Και η λογική «το μαγαζάκι μου και τον ρόλο μου να κρατήσω και ας κάνει ότι θέλει το σύμπαν», μόνο αριστερή δεν είναι, συγγνώμη κιόλας.

    • 14/01/2010 16:33

      Α, μέσα στη φούρια μου ξέχασα: Εκεί που λέω ότι ο Τσίπρας έχει πει 2 φορές για συνέδριο και οι άλλοι λένε όχι:

      Ας τους πει λοιπόν, αφού δε θέλετε συνέδριο πάει να πει ότι ισχύει ότι είπαμε πριν 2 χρόνια οπότε, ή ακολουθήστε το ή βγάλτε το σκασμό.

    • 14/01/2010 16:33

      άμα είσαι καλός, είσαι καλός. άμα είσαι κακός, είσαι πολύ καλύτερος αγαπητέ!!!!

      πάντως εγώ το συνέδριο το βλέπω να έρχεται σούμπιτο! Επιτέλους! Αρκεί να έχει τις προϋποθέσεις που έβαλα στο κείμενο…τοιμάσου!

    • 14/01/2010 16:34

      και το συνέδριο χρειάζεται να γίνει όχι μόνο για τους ανανεωτικούς…υπάρχουν κι άλλοι που δεν το πολυθένε!

      • 14/01/2010 16:37

        ποιος μίλησε μόνο για τους ανανεωτικούς? άμα πιάσω και τις συνιστώσες στο πληκτρολόγιο μου, θα σου βάλει η worpdress «Επιβεβαιώστε ηλικία πριν την είσοδο σας στο site».

      • 14/01/2010 16:38

        εννοώ μέσα στον ΣΥΝ ρε μπάζο! Όχι στον ΣΥΡΙΖΑ!!!!

  16. 14/01/2010 15:18

    Στηρίζω κι εγώ τα 5 σημεία του Γιώργου -ωραία μόδα αυτή με τα σημεία, να βγάλω κι εγώ 5-6?

    Μπαλούν, χαίρομαι που συμφωνούμε, μένει τώρα να στρατολογηθώ, χα χα χα!

    Αντιδρασοτέτοιε, πολύ σε πάω άμα ξεσπαθώνεις έτσι! Μπράβο παιδί μου!

  17. 14/01/2010 15:38

    Ωραία…. 5 σημεία συμφωνίας και μια πρόταση….:

    Δεδομένου ότι τα ποσοστά του Αλέξη δεν θα τα φτάσει κανείς πάλι στο Δήμο, δεδομένου ότι τότε η υποψηφιότητά του συμβόλιζε την είσοδο της νέας γενιάς στον πολιτικό στίβο («χωρίς να έχουμε τελειώσει με την προηγούμενη»), δεδομένου ότι ένας νέος συμβολισμός στην επόμενη υποψηφιότητα για το δήμο της Αθήνας είναι απαραίτητος μήπως να προτείνουμε ως υποψήφιο δήμαρχο για την Αθήνα στις επικείμενες δημοτικές εκλογές έναν μετανάστη (που αναγκαστικά να τηρεί όλες τις προβλεπόμενες «νομικές» προδιαγραφές προκειμένου να είναι υποψήφιος) και να είναι εξέχον μέλος των αντιρατσιστικών δράσεων;

    (Ως γνωστό…. μετά από τη συμφωνία στα σημεία η Αριστερά προχωράει και σε προτάσεις…)

  18. 14/01/2010 16:26

    προσωπικώς, προσυπογράφω!

  19. 14/01/2010 17:03

    Αντιδρασοτέτοιε, σε ποια δεκαετία ζεις? Δεν παίζει πια ο Μπόλεκ στην τιβί! Θες παγωτό;

    Μπαλούν, in a nutshell, αλλά θα δούμε.

    Γιώργο, η βάση σε στηρίζει, αλλά εγώ προτιμώ μετανάστρια. 😀

  20. 14/01/2010 18:30

    το μειλ με τις κατόψεις βρε!

  21. 15/01/2010 01:39

    » Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι … »
    ΣΥΝέδριο ΕΔΩ & ΤΩΡΑ !!!

  22. 15/01/2010 02:36

    Κατ’ αρχάς να σου πω ότι είναι ήδη αργά κι έπρεπε να κοιμούμαι αλλά μεγαααάλη η χάρη σου και πολύ ενδιαφέρον το ποστ σου και τα σχόλια επίσης οπότε ξενυχτάω ήδη…
    Διαβάζοντας λοιπόν την ανάρτηση δεν μπορούσα παρά να συμφωνήσω μαζί σου. Ή λύνεις τα προβλήματα σου ως κόμμα και συνεχίζεις ή θα διαλυθείς αφού πρώτα αποδυναμωθείς δίνοντας απέραντη χαρά στους αντιπάλους σου. Όταν κρύβεις καταστάσεις κάτω από το χαλί ή κάνεις τα στραβά μάτια κάποια στιγμή θα φανεί.
    Διαβάζοντας όμως τα σχόλια, ιδίως του Γ.Κατσαμάκη (και της Κροτ,για να μην γκρινιάζει) άρχισα να συνειδητοποιώ πως ίσως τελικά το πρόβλημα του ΣΥΡΙΖΑ να μην αποκλειστικά είναι πρόβλημα πολιτικού προσδιορισμού και επαρκούς πολιτικής θέσης. Μάλλον το πρόβλημα βρίσκεται σε όλα τα κόμματα με τον τρόπο που λειτουργούν, χωρίς δημοκρατικότητα. Ακόμα κι όταν τηρούν διαδικασίες όπως συνέδρια, καταστατικά κ.λπ. δεν υπάρχει η απαιτούμενη συμμετοχή του λαού. Δηλαδή έχει χαθεί η αμεσότητα της πολιτικής συμμετοχής. Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητή (είναι κι αργά) το όλο σύστημα (το πολιτικό) χωλαίνει γι αυτό δεν τραβαει. Υπάρχουν άνθρωποι στο ΣΥΡΙΖΑ αλλά κι εκτός αυτού αριστεροί και μη που είναι αξιόλογοι, πραγματικά αξιόλογοι, με ιδέες, με οράματα, με αγωνιστικότητα οι οποίοι δυστυχώς χάνονται στα γρανάζια της ισοπεδωτικής μιντιακης παρουσίασης, χάνονται στη επαναληπτική προβολή της άχρηστης πληροφορίας και στη συνεχή διαστρέβλωση της πραγματικότητας.
    Σε απλά ελληνικά, δεν υπάρχει δημοκρατία στην κοινωνία, δεν υπάρχει συνοχή της κοινωνίας για να υπάρξει δημοκρατία κι εμείς μιλάμε για το αν έφαγε ο Κύρκος με τον χαζό !
    Θα επανέλθω ; Αν τα καταφέρω…

  23. 15/01/2010 15:03

    μπαλόνη, θα γκρινιάξω λίγο τώρα.
    Με αφορμή τη στάση της Α.Π. (της Ανανεωτικής Πτέρυγας εννοώ και όχι του Αντάρτικου Πόλης) στο dinner birthday party του Λεωνίδα αλλά και γενικά, έχω να δηλώσω τα εξής:
    1. Ο ένας και μοναδικός λόγος που όντας ανένταχτος στήριξα ΣΥΡΙΖΑ ήταν η αναγκαιότητα προοδευτικής φωνής στη βουλή και στον (τηλεοπτικό) δημόσιο λόγο. (Εντάξει, εντάξει, αναγνωρίζω τον αβάσταχτο ρεφορμισμό του σκεπτικού – περισσότερο σκεπτικό εδώ: http://stahtikaiburberry.blogspot.com/2009/10/blog-post_03.html). Η επιλογή μου μέχρι στιγμής έχει δικαιωθεί μόνο στην αποχή από τη θρησκευτική ορκωμοσία στη βουλή και στη δράση του Κουράκη για τους προσαχθέντες Αθήνας και Θεσνικης το Νοέμβρη και το Δεκέμβρη, κατά τ’ αλλα όμως έχει συντριβεί και το καταλαβαίνω.
    2. Θεωρώ πως οι ψηφοφόροι της ΑΠ έχουν πλειοψηφικά καταλήξει στο ΠΑΣΟΚ και πως αν αυτή τη στιγμή είναι βουλευτές τα μέλη της ΑΠ αυτό οφείλεται στον ρομαντικό αγώνα μερικών χιλιάδων «εξωκοινοβουλευτικών» και ανένταχτων που κατ’αρχήν πίστεψαν στην προοπτική μιας ενωμένης κινηματικής αριστεράς. Ψιλά γράμματα, θα μου πεις, και θα έχεις και δίκιο.
    Απλά να γκρινιάξω λίγο ήθελα βρε!

  24. 15/01/2010 15:37

    Σύντροφε El Romandate εκτός από τους «εξωκοινοβουλευτικούς και ανένταχτους υπάρχουν και οι ενταγμένοι. Όταν ο Κοροβέσης είπε ότι οι ανένταχτοι τον έβγαλαν βουλευτή και όχι οι Συνασπισμένοι, δεν βγήκε πάλι βουλευτής……

    • 15/01/2010 16:10

      Γεια σου Γιώργο
      Τους ενταγμένους ούτε τους αγνοώ ούτε τους υποτιμώ, αλλά χρειάστηκε προσπάθεια 350.000ων από όλη την ελλάδα για να βάλουν τον Συριζα στη βουλή. Οι 25.000 του κουβέλη (πχ) δε θα ήταν αρκετοί αν δεν υπήρχαν όλοι οι άλλοι. Δεν εννοώ προφανώς ότι και οι 350.000 ήταν ανένταχτοι ή εξωκοινοβουλευτικοί, αλλά θεωρώ δεδομένο ότι ένα μεγάλο κομμάτι αυτών στην πραγματικότητα δεν εκπροσωπείται.
      Σχετικά με τον κοροβέση δε πιστεύω πως οι υποτιμημένοι από αυτόν ενταγμένοι του φέρθηκαν εκδικητικά

    • 15/01/2010 16:21

      απλά βρε αφεντικό οι 25.000 που λες δεν είναι του Κουβέλη αποκλειστικά.
      Ξέρεις πόσοι και πόσες ψήφισαν π.χ. και Κουβέλη και Δραγασάκη στις προηγούμενες εκλογές που κατέβαινε και ο Δραγασάκης στην β’ Αθήνας;
      Θέλω να πω πως αν συμβεί τώρα κάτι και ο Κουβέλης φύγει π.χ. από τον ΣΥΡΙΖΑ, δεν πιστεύω πως θα τον ακολουθήσουν και 25.000 ψηφοφόροι, όπως δεν ακολούθησαν και τη Δαμανάκη ή τον Κουναλάκη.

      Και αν κάποιος απαξιώνει με τα λόγια του την ψήφο που του έριξες (και ήταν πολλοί και πολλές) και αρθρογραφεί ένα ολόκληρο καλοκαίρι (που ήταν πολιτικά νεκρό και το ζωντάνεψε μόνο η κόντρα του Κοροβέση με τον ΣΥΝ) …ε…το σκέφτεσαι και δεύτερη φορά για να του τη ξαναδώσεις. Και όχι οργανωμένα αυτό ε; (προς αποφυγή παρεξηγήσεων)

      • 15/01/2010 17:03

        σωποδήποτε! οι 25000 δεν ήταν μονοκούκι κουβέλης. Και δυστυχώς δεν είναι μόνο τα λόγια που απαξιώνουν τη ψήφο, μπαλόνη…

  25. 15/01/2010 16:14

    Να μαι πάλι!
    @Τουρνέ (για να το λήξουμε)
    στέλνω μέιλ αύριο πουρνό πουρνό! Δεν έχω στο στικάκι καλές κατόψεις!
    @Krot
    καλέ, κι εγώ στο φατσοβιβλίο το είδα (περί του ΣΥΡΙΖΑ Βελγίου ομιλώ)
    και συμφωνώ με το «μετανάστρια»
    @Άγρυπνο
    Καλομελέτα κι έρχεται!
    @Χαρουμενόπαιδο
    μάλλον συμφωνώ περισσότερο με την πρώτη σου εκτίμηση.
    γιατί συνεχίζω να πιστεύω πως δεν είναι όλα τα κόμματα ίδια και πως οι βάσεις των κομμάτων κάποια στιγμή ταπηροκρανιάζεται και αντιδρά.
    Ακόμα και η εκλογή Σαμαρά (για να μη λέτε ότι μιλάω μόνο για τον ΣΥΝ και τον ΣΥΡΙΖΑ) κόντρα στην Ντόρα έχει ένα ενδιαφέρον (ως διαδικασία φυσικά)
    @Αφεντικό
    δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες…και στο λέει με ένα παράδειγμα και ο Γιώργος όπως βλέπω. Γνωρίζω ότι πολλά μέλη της ΑΠ , μη σου πω η πλειοψηφία των μελών της ΑΠ, τα έχουν πάρει κρανίο με τις κινήσεις των 3-4 που χαριεντίζονται με το ΠΑΣΟΚ. Και τους καταλαβαίνω να αισθάνονται άσχημα όταν τσουβαλιάζονται στο ίδιο σακί με τον Κουβέλη π.χ.
    Όσο λιγότερα σχήματα χρησιμοποιούμε, τόσο δικαιότεροι θα είμαστε και τόσο πιο κοντά στην επίλυση των προβλημάτων. Όλα τα άλλα γεννούν αντανακλαστικά «κομματικού πατριωτισμού» και σε καιρούς έντασης τα αντανακλαστικά δεν είναι βοηθητικά!
    Κατά τα άλλα, βρήκες το σωστό ποστ (και γενικότερα βλογ μη σου πω) για να γκρινιαζεις όσο θες!!!
    Η γκρίνια είναι ανάμεσα στις σπεσιαλιτέ μας!
    @Γιώργο
    έχεις μεγάλη ρέντα…και στα σημεία συμφωνώ, και στην πρόταση (με την αλλαγή της Κροτ) και τώρα στο παράδειγμα!
    Θενξ σύντροφε για την παρουσία σου εδώ!

  26. 15/01/2010 17:18

    εεε, πιάσαμε ήδη τη συζήτηση για τα κουκιά; τόσο προχωρημένη είναι η κατάσταση; τέτοια επίσπευση διαδικασιών;!

    😛 😛 😛

  27. 18/01/2010 00:52

    Έρχομαι κι εγώ καθυστερημένος να συμμετάσχω στο άτυπο μπαλονοσυνέδριο.

    Πριν μερικές μέρες είχα παραστεί σε συγκέντρωση συντρόφων συνδικαλιστών, όπου ελέχθηκαν περίπου τα ίδια πράγματα. Κάτι που άκουσα και περιγράφει αρκετά παραστατικά την κατάσταση, είναι ότι στον ΣΥΝ (και το ΣΥΡΙΖΑ κατ΄ επέκταση) επικρατεί τελευταία… μειοψηφικός συγκεντρωτισμός. Δηλαδή μια τάση ενώ είναι εμφανώς μειοψηφούσα θέλει σώνει και καλά να επιβάλει τις απόψεις της, με το πρόσχημα της δημοκρατίας και της ελευθερίας της έκφρασης και κάνοντας κατάχρηση της αναγνωρισιμότητας και «ιστορικότητας» κάποιων στελεχών της.

    Είμαι κι εγώ της άποψης πως ένα συνέδριο από μόνο του δεν θα δώσει λύση σε τέτοια ζητήματα, αφού οι αποφάσεις προηγούμενων συνεδρίων μάλλον καλύπτουν επαρκέστατα. Η δυσκολεία είναι στην από κοινού αποδοχή και υλοποίηση των αποφάσεων. Προφανώς δε ζηλεύει κανείς τη σιδηρά κομματική πειθαρχία του ΚΚΕ ή το προσωποπαγές ΠΑΣΟΚ του Αντρέα. Ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του ΣΥΡΙΖΑ είναι ο πλουραλισμός και η «χαλαρότητα» σε σχέση με άλλα συμπαγή κόμματα. Αυτό το πλεονέκτημα όμως εύκολα μετατρέπεται σε πληγή αν δεν γίνονται σεβαστές αποφάσεις και διαδικασίες. Εφόσον υπάρχουν φιλοδοξίες να γίνει ένα κόμμα με μεγαλύτερη επιρροή και παρέμβαση και όχι απλά λέσχη πολιτικών συζητήσεων. Ένα θέμα που ετέθη ακόμα στη συγκέντρωση είναι αν είναι σκόπικο ο σ. Κουβέλης (ο οποίος πρέπει να ήταν υποψήφιος στις προηγούμενες εκλογές για έβδομη φορά) να παραμένει κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος ενώ συνεχίζει να κάνει δηλώσεις εκτός της επίσημης κομματικής γραμμής.

    Για το μυστικό ή μάλλον φανερό δείπνο Κύρκου νομίζω δεν αξίζει να γίνει σοβαρή κριτική. Περισσότερο ήταν κοινωνικό παρά πολιτικό γεγονός. Και περισσότερη ζημιά κάνει ο αμφιτρύων στον εαυτό του και την υστεροφημία του παρά στο κόμμα τελευταία, έχω την εντύπωση.

    Τέλος, πέρα από τα εσωκομματικά του ΣΥΡΙΖΑ, το μεγάλο στοίχημα όπως έχω ξαναγράψει είναι η δημιουργία ένα μεγάλου εννιαίου αριστερού μετώπου, που θα ασκήσει συμπαγή σκληρή αντιπολίτευση στα αστικά κόμματα και τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές και θα διεκδικήσει την εξουσία. Στην Ελλάδα και την Ευρώπη γενικότερα δεν είναι ώριμες οι συνθήκες για κάτι τέτοιο, παρά τα αισιόδοξα εκλογικά αποτελέσματα του Die Linke στη Γερμανία και του Bloco στην Πορτογαλία. Ο «ορθόδοξος» Μαρξισμός-Λενινισμός λέει ότι είναι απαραίτητο ένα επαναστατικό κόμμα για να δημιουργηθεί πολιτικό υποκείμενο. Ο μαρξισμός όμως πάνω από όλα είναι εμπειρία… και εμπειρία δεν μας προσφέρει μόνο η Ευρώπη. Στη Λατινική Αμερική, ο αντιπρόεδρος της Βολιβίας και σημαντικός μαρξιστής θεωρητικός, Άλβαρο Γκαρσία Λινέρα, εξηγεί στα βιβλία του πως διάφορα πολιτικά, κοινωνικά, ακόμα και πολιτιστικά κινήματα (εργατικά συνδικάτα, ακτήμονες αγρότες, ινδιάνοι, ακτιβιστές κ.α.) ενώθηκαν στην αντίσταση στον ιμπεριαλισμό και το νεοφιλελευθερισμό που τους καταδίκαζε σε χρόνια ταπείνωση και εξαθλίωση και δημιούργησαν ένα νέο πολιτικό υποκείμενο που «υποχρέωσε» παραδοσιακές πολιτικές δυνάμεις να ενταχθούν σε συμμαχικά σχήματα που πέτυχαν εκλογικές νίκες της τάξης του 50-60%. Και μάλιστα με ηγέτες που ξεφεύγουν πολύ από το παραδοσιακό πρότυπο του προοδευτικού μεσοαστού λευκού δικηγόρου. Έτσι έχουμε τώρα προέδρους στη Λατινική Αμερική πρώην συνδικαλιστές, στρατιωτικούς, αντάρτες μέχρι και… παπάδες (στην Παραγουάη). Πιστεύω πως η πρωτοβουλία του προέδρου Τσάβες για δημιουργία Πέμπτης Εργατικής Διεθνούς θα βοηθήσει ακόμα περισσότερο στη διεύρυνση και ενίσχυση αυτής της δυναμικής παγκοσμίως, τόσο σε επίπεδο πολιτικών συμμαχιών όσο και ιδεολογικής δουλειάς και ανταλλαγής απόψεων.

    Αυτό είναι ένα ενδιαφέρον δίδαγμα, αν και φυσικά στη χώρα μας οι συνθήκες είναι διαφορετικές. Υπάρχουν όμως μεμονωμένες κοινωνικές «συνιστώσες» που θα μπορούσαν εν δυνάμει να συγκροτήσουν ένα ισχυρό ενιαίο κοινωνικό μέτωπο και κόμμα: Η γενιά των ανέργων και των G700. Οι άνθρωποι που ξεσηκώθηκαν στον προπέρσινο Δεκέμβρη. Ενεργοί πολίτες σε ζητήματα οικολογίας, ανθρώπινων δικαιωμάτων, πολιτισμού. Προφανώς και παραδοσιακοί ψηφορόροι των κομμάτων της αριστεράς, αλλά και δυσαρεστημένοι ψηφοφόροι άλλων κομμάτων από λαϊκά στρώματα που αναζητούν μια νέα πολιτική πρόταση.

    Αυτά είχα να πω συντρόφισσες/σύντροφοι, και ζητώ συγγνώμη αν καταχράστηκα το χρόνο – μάλλον το χώρο.

  28. 18/01/2010 11:33

    @Αφεντικό
    είναι και οι πράξεις…συμφωνώ.
    Πάντως, για τις πράξεις, για το λόγο αυτό συμμετέχω όπου μπορώ. Για να έχω και τις δικές μου πράξεις να με κρατάνε 😉
    @Κροτ
    βρε παιδί μου…λέμε τώρα…δεν μετράω κιόλας!
    @σύντροφο ΙνστρουχτορΤσαλ
    προσωπικώς, εμπνέομαι από το σχήμα που περιγράφεις. Δεν ξέρω αν μέχρι τώρα είχαμε τις «συνθήκες» πολιτικοποίησης που θα οδηγούσε όλους και όλες που καταπιέζονται να ενταχθούν σε εργατικά σωματεία π.χ. αλλά νομίζω πως σε λίγο θα υπάρχουν συνθήκες για τη δημιουργία σωματείων ανέργων.
    Πάλι όμως, χρειάζεται κάπως να πολιτικοποιηθούν αυτά τα «μέτωπα».
    Θα το καταφέρουμε αυτό;

  29. 18/01/2010 11:48

    Σύντροφε Τσαλ, αναλαμβάνεις την πολιτική καθοδήγηση να αναλάβω το επικοινωνιακό-επιχειρησιακό κομμάτι?
    Γιατί άμα περιμένουμε από αυτούς που κοιτάν την πλατεία Κουμουνδούρου από το παράθυρο τους, χέσε ψηλά κι αγνάντευε!

  30. 18/01/2010 12:40

    Το επικοινωνιακό εκ περιτροπής όλοι παρακαλώ. Ειδάλλως θα αναγκαστώ να οργανώσω ανοιχτή συγκέντρωση σε ξενοδοχείο που θα καταδικάζει τον επικοινωνιακό συγκεντρωτισμό της καθοδήγησης και θα ζητάει περισσότερη δημοκρατία στο σχήμα……

    • 18/01/2010 12:48

      Δεν κάνω συγκεντρωτισμό, πρωτοβουλία 😆 παίρνω, γιατί άμα περιμένεις από άλλος, βοήθεια μας!

  31. 18/01/2010 12:42

    Ο Αντιδρασίξ και ο Τσαλ επιχειρούν τη δημιουργία μηχανισμών που αποκλείουν την ελεύθερη έκφραση των υπολοίπων. Καταδικάστε τους:)

    • 18/01/2010 12:49

      Άντε μην αρχίσουμε με τον Τσαλ τις διαγραφές και το κόψιμο των κεφαλίων (κυριολεκτικά) 😆 😆

      (ακούς φανατικά Λουπάκη μου φαίνεται… ΑντιδρασΕξ είναι…)

  32. 18/01/2010 14:12

    @Γιώργο και @αντιδραστικό
    😆 😆 😆
    πυροβολημένα!!! 😆 😆

  33. 18/01/2010 14:54

    Πάντως, μπορούμε να κάνουμε ένα συνέδριο να το συζητήσουμε…
    Και μετά, ο καθένας να οργανώσει ένα δείπνο και να λέει τα δικά του.

  34. 18/01/2010 15:48

    Στο δικό μου δείπνο θα κεράσω φέτες γουρούνι και κινέζικο τσαλαπετεινό

  35. 18/01/2010 16:03

    Ως επίδοξος λαοπλάνος ιστορικός ηγέτης αναφωνώ από το ρουφ γκάρντεν της Μ. Βρετάνιας:

    Δημοκρατία; Για ποιο λόγο; 🙂

  36. 18/01/2010 23:37

    Εγώ πάντως δεν κινδυνεύω: είμαι το δεξί φτερό του ΓΓ Τσαλ και έχω ασυλία.
    Κρατείστε μου λίγο από το γουρούνι, παρακακαλώ, χωρίς την πέτσα, δεν μου επιτρέπει η δίαιτά μου.

  37. 19/01/2010 02:45

    @μπαλόνι
    Και συνδικάτα ανέργων, και επισφαλώς εγαζόμενων, και μεταναστών, και λαϊκά συμβούλια και επιτροπές άμυνας της επανάστασης και ένοπλες εργατικές πολιτοφυλακές! Οι νέοι σύντροφοι προφανώς θα κάνουν το… γερμανικό νούμερο.

    Επί τη ευκαιρία επειδή φαίνεται να έχεις πάρει ζεστά το θέμα, προτείνω να ανοίξεις ιστοσελίδα δημόσιας διαβούλευσης opensyriza.gr ή και openaristera.gr, στα πρότυπα του opengov.

    @Α/σ & Γ.Κ.
    Λίγη υπομονή σύντροφοι, θα συζητηθούν αυτά τα ζητήματα στην ιδρυτική διάσκεψη της Ε’ Διεθνούς. Για να μη μείνει δυσαρεστημένος όποιος δεν εκλεγεί επικοινωνιακός καθοδηγητής, θα τον διορίσω αρχισυντάχτη της… Νοβάγια Πράβντα. Λαοκρατία μεν, αλλά οι ΓΓ Υπουργίων και επικεφαλής κρατικών εφημερίδων καλό είναι να διορίζονται από τον εκάστοτε πατερούλη/καουδίγιο.

    @κροτ
    Χμμ δεξί φτερό έ; Νομίζω έχεις ανάγκη από λίγες ακόμα διακοπές στον καθαρό αέρα του πολικού κύκλου, για να αποβάλεις τα μικρόβια ρεφορμισμού και λικβινταρισμού!

  38. 19/01/2010 11:18

    Τέλος με αυτό το ποστ…πάλι το γυρίσατε στο φαΐ και μου το ασοβαρεύετε!!! (και είναι γνωστό πόσο σοβαρή είμαι και με τι κόπο κρατάω ένα επίπεδο εδώ μέσα! 😛 )

    Μα τι φραξιονιστές και κοιλιόδουλες έχει αυτό το βλογ πια!

    Πάω να γράψω καινούριο ποστ!

  39. 19/01/2010 11:22

    Φραξιονιστής? Κοιλιόδουλος? Moi?

  40. 19/01/2010 14:13

    Τσαλ, το αριστερό φτερό εννοούσα βεβαίως βεβαίως!!
    Της νύχτας τα καμώματα…

    Μπαλούν, δεν είμαστε σοβαροί εμείς?

    Αντιδρασό, non non pas toi, άλλον εννοεί!!

  41. 20/01/2010 10:41

    Το αν ένα φτερό είναι δεξιό ή αριστερό εξαρτάται από ποια πλευρά το κοιτάς…..

  42. 20/01/2010 10:55

    πες της τα Γιώργο…είναι μια οπορτουνίστρια αυτή…μη νομίζεις! 😆 😆 😆

Αφήστε απάντηση στον/στην antidrasi+sex Ακύρωση απάντησης