Skip to content

έχω νεύρα

29/12/2009

πολλά νεύρα…

και δεν μπορώ να δεχτώ ότι είμαι εγώ η νευρικιά! Βοηθάνε κι άλλοι για τα νεύρα μου.

Aκούω και ραδιόφωνο από το πρωί, φόροι, φόροι, φόροι…ασφάλεια, ασφάλεια, ασφάλεια…ε, δεν θέλω και πολλά!

Από τότε που έκανα έναρξη επαγγέλματος πληρώνω ασφάλεια και φόρους και απ’ όλα, είχα-δεν είχα εισόδημα.

Ούσα εργαζόμενη-ωρομίσθια, προπλήρωνα φόρο και ΦΠΑ, πλήρωνα την ασφάλιση μου και ξαναπλήρωνα γιατρούς, και προκειμένου να πάρω πίσω ένα μερίδιο από τα χρήματα που πλήρωνα σε επισκέψεις έπρεπε να στηθώ ώρες ολόκληρες στα ταμεία του ταμείου μου και να χάσω τουλάχιστον μισή εργάσιμη μέρα, άρα χρήματα.

Μισθωτή πια, οι κρατήσεις μου σε φόρο και ασφάλιση γίνονται αυτόματα, αλλά πάλι πληρώνω τους γιατρούς και πρέπει να πάω να στηθώ ώρες για 20 ευρω, όταν έχω πληρώσει 50 τον γυναικολόγο π.χ. Και δεν πάω φυσικά…τα νεύρα μου είναι πολύ τεντωμένα. Και φόρο πάλι πρέπει να πληρώνω, κι ας πληρώνω τον ΦΠΑ ακόμα και για τα μακαρόνια που θα φάω.

Και έρχεται η κυβέρνηση, κι αυτή και η προηγούμενη, και μου λένε πως επειδή με την πολιτική που ασκήθηκε τόσο καιρό από αυτούς τα ταμεία χρεοκόπησαν και με τους νόμους που ψηφίσαν υπάρχουν πολλοί που «νόμιμα» φοροδιαφεύγουν, πρέπει πάλι ΕΓΩ να πληρώσω έξτρα φόρο για να μην καταρρεύσουν τα ταμεία και έξτρα φόρο για να μη χρεοκοπήσει η Ελλάδα.

Εγώ, που μετράω αναγκαστικά το μισθό από την πρώτη μέχρι την τελευταία μέρα του μήνα και ψωνίζω μόνο τα απαραίτητα γιατί αλλιώς δεν βγαίνω.

Και που κάθε απώλεια, από μία καπνοσακούλα έως ένα ρούτερ, εκτός από γκαντεμιά είναι και ένα ακόμα έξοδο, δυσβάσταχτο πολλές φορές.

Κι έρχονται και κάτι τύποι που παίζουν τα παγκόσμια χρηματιστήρια σαν τις χάντρες ενός κομπολογιού και χρεοκόπησαν την Ιρλανδία, την Χιλή και άλλες «τριτοκοσμικές» πια χώρες και μου λένε πως πρέπει να δουλεύω παραπάνω ώρες, μήνες, χρόνια, με χαμηλότερο μισθό και να φροντίζω να καταναλώνω για να κινηθεί η αγορά!

Και όλα αυτά τα συζητάμε ΣΟΒΑΡΑ, σαν να είναι ευθύνη όλων μας, εξίσου, το πως φτάσαμε ως εδώ. Λες και οι νοοτροπίες (αυτό με την νοοτροπία του Έλληνα πολύ με φουρκίζει, που «ο τράχηλος, ζυγό δεν υπομένει» )είναι έμφυτα χαρακτηριστικά στον άνθρωπο και όχι επίκτητα.

Και πρέπει και να μην τα παίρνω;

Δηλαδή, αν είχα κι ένα παιδί τι θα έκανα; Με τι θα το τάιζα; Αλλά όχι, εγώ φταίω και για την υπογεννητικότητα. Είναι που φοβάμαι την δέσμευση και που δεν θέλω να χάσω τη βολή μου!

Ε, άι σιχτίρ σιχάματα, χρονιάρες μέρες! Που με θέλετε να κινώ και την αγορά με τρεις κι εξήντα που παίρνω!!!

υ.γ. 1.συγγνώμη για το παραλήρημα, αλλά εδώ και δύο-τρεις μήνες, με τις τιμές που έχουν πάρει την ανιούσα, όλο και νωρίτερα τελειώνει ο μισθός και δεν έχω καταλάβει και πού έχει πάει! Κάτι χειροπιαστό δεν έχω για να δείχνω!

Η νέα χρονιά ας φέρει ΥΓΕΙΑ, μείωση των φόρων, λιγότερη δουλειά και μεγαλύτερους μισθούς.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ δηλαδή.

Για τα υπόλοιπα, δεν ανησυχώ…θα έρθουν, αν υπάρχουν τα υπόλοιπα.

υ.γ. 2. Λίγος Μόραλης στην εικονογράφηση, γιατί ήταν από τους αγαπημένους μου και πέθανε την προηγούμενη βδομάδα.

25 Σχόλια leave one →
  1. akanonisti permalink
    29/12/2009 18:11

    Ηρέμησε μπαλονάκι μου….
    Πάλι καλά.. που έχεις εισόδημα να λες…έστω κια αν πληρώνεις φόρο..
    Φαντάσου τους άνεργους…..που ακούνε για τεκμήρια… και δεν μπορούνε να κάνουνε τίποτα παρά να παραδώσουν τη ζωή τους, όπως τις πινακίδες κυκλοφορίας τους….

    Είναι πολύ ζόρικα τα πράγματα… για όλον τον κόσμο..εκτός από τα λαμόγια… που ποτέ δεν πληρώνουν…..
    Αραγε θα αλλάξει ποτέ αυτό????

    Μακάρι να ζήσουμε να το δούμε…..
    :-))))

  2. 29/12/2009 19:03

    Χώσε κι από εμένα, που θ μας περικόψουν τους μισθούς . Είμαστε οι μισθωτοί τα κορόιδα που προπληρώνουμε αιωνίως. Που να τους κόψουν όλοι οι συρμοί της υδρογείου! 😡 😡 👿

  3. 29/12/2009 22:27

    Είναι ζόρικα τα πράγματα…
    Αλλά έχε κέφι, αφού έχεις φίλους που σε αγαπάνε.
    Όχι, δεν το λέω για παρηγοριά ή για «έλα μωρέ, τι να κάνουμε».
    Τα αυτονόητα ζητάς.

    Αλλά να πάν να γαμηθούν -χωρίς συγχωροχάρτι-
    Δεν ξενερώνουμε δεν κωλόνουμε -με ένα γέλιο και ένα πάρτυ θα τους θάψουμε κάτω από τόνους κρασιού και μεζέδων.

  4. 29/12/2009 23:49

    @κόκκινο μπαλόνι
    Δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα πως τα βγάζει πέρα μια τετραμελής οικογένεια.
    Είναι μαθηματικό παράδοξο.

    @Αντιδρασεξ
    αυτό με το πάρτυ και τους τόνους από κρασί και μεζέδες πολύ μου αρέσει ως τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος

  5. 30/12/2009 00:48

    Τα λεγε πριν 90 και βάλε χρόνια η συντρόφισσα Ρόζα Λούξεμπουργκ (Μεταρρύθμιση ή Επανάσταση;) αλλά δυστυχώς παραμένουμε σε μεταρρύθμιση, αυτή τη φορά πράσινη. Και ομοίως παραμένουμε τα συνήθη συμπαθή υποζύγια του προϋπολογισμού. Όχι ρε, δε θέλουμε σοσιαλισμό με ανθρώπινο πρόσωπο, στιγνή διχτατορία του προλεταριάτου χρειάζεται, να στήσει κρεμάλες και καρμανιόλες σε τραπεζίτες, χρηματιστές, οικονομικούς αξιολογητές, επιχειρηματικά στελέχια και λοιπά παράσιτα του καπιταληστρικού συστήματος!

    Όσο για τις χρονιάρες μέρες… τέτοια Χριστούγεννα εμείς θα γιορτάζουμε! Το έχω αφιερώσει ήδη και αλλού αλλά έχει πολλή πλάκα, ελπίζω να σου καλμάρει λίγο τα νεύρα και να γλιτώσεις μια επίσκεψη στον ψυχίατρο (και εν συνεχεία στο ταμείο για να πάρεις πίσω τη συμμετοχή)!

  6. 30/12/2009 01:31

    Αν ηρέμησες μπαλονάκι πάρε κάτι να διαβάσεις μέχρι το… ρεβεγιόν, σχετικό με τη χρεοκοπία «τριτοκοσμικών» χωρών!

    http://www.newleftreview.org/?view=2730

  7. 30/12/2009 07:07

    Κόκκινο μπαλονάκι,

    λοιπόν… άσε τα νεύρα και ότι κακό σε κουβαλάει πίσω στο ’09!
    Εύχομαι από καρδιάς ένα ευτυχισμένο, γεμάτο υγεία, δημιουργικό 2010!

    Να περνάς καλά και να προσέχεις! 😀

    🙄

  8. 30/12/2009 11:20

    Ένα πράγμα σας λέω: το πρώτο γάλα ενός μωρού ημερών, αν δεν είναι το μητρικό, κοστίζει περίπου 23 ευρώ (το μεγάλο ντενεκεδάκι) και κρατάει περίπου 5 ημέρες. Επίσης τα πρώτα 2 χρόνια ζωής του είναι κάθε μήνα με εμβόλιο (το τι γίνεται βέβαια από συνωστισμό στους παιδίατρους του ταμείου….. δεν λέγεται: μια περιοδική γραφειοκρατία, με αρκετές ώρες ξοδεμένες ανούσια που πολλές φορές προτιμάς να τις αποφεύγεις πληρώνοντας ιδιώτες γιατρούς και εμβόλια….

    Οκ. Είπα δύο, αλλά νομίζω ενδεικτικά. Το μαθηματικά παράδοξο Τουρνέ ξεπερνιέται με την ευγενική χορηγία των παππούδων…
    Εγώ λοιπόν στο blogοσπιτό μου «ανέδειξα» και το πρόσωπο του 2009… εκεί να δεις νεύρα μπαλόνη μου…

  9. 30/12/2009 12:21

    καλημέρα σας!
    Πρώτη μέρα άδειας αλλά και πάλι οι δουλειές που είναι να γίνουν είναι χιλιάδες!
    Ευτυχώς όμως, ο ήλιος λάμπει και η διάθεση είναι ανεβασμένη!

    @Ακα
    προφανώς και χαίρομαι που από το «όποτε λάχει» έχω μεταβεί στο «κάθε πρώτη του μηνός» και θεωρητικά έχω ένα σχετικά αξιοπρεπή μισθό (όταν ο τιμάριθμος δεν παίρνει την ανιούσα).
    Αλλά για οικογένεια, ούτε λόγος. Δεν θα λύσω εγώ το παράδοξο που λέει κι ο Τουρνές!
    @Ρενάτα
    Πω πω φιλενάδα κατάρααααα!!!!!
    ΘΕΑ!
    υ.γ. το τραπέζωμα που λες στον Τουρνέ, πρέπει να το κανονίσουμε. Να πάνε κάτω τα φαρμάκια ντε!
    @κύριο ΑΜ
    έτσι έτσι…κι εγώ μαζί
    @Αντιδρασέξ
    Θα φάμε, θα πιούμε και νηστικοί θα κοιμηθούμε!!!
    πες και το άλλο: «χαμογελάτε, κάνει τους άλλους να ανησυχούν»
    Πάντως έχεις δίκιο, τελικά η ελπίδα έρχεται από αυτό που έχουμε καταφέρει να φτιάξουμε με τους αγαπημένους μας, από τα μικρά και τα καθημερινά (και καμιά φορά από τις χορηγίες των γονιών, που λέει κι ο Γιώργος 😉 )
    @Τουρνές
    ε, τώρα τι αλλο να σου πω εσένα;
    Σε περιμένουμε 😉
    @συντροφο Τσαλ
    ααααααααααααααααααααααααααααααααα
    τι άσμααααααααααααααααααα!!!!
    Σ’ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκέ μου Τσαλ. Ήταν τέλειο και με έφτιαξε πολύ!
    Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα και στις κρεμάλες φωνάξτε με να πάρω θέση μπροστά μπροστά για να βλέπω!
    Τα κείμενα από το νέο χρόνο. Δεν βολεύει ο υπολογιστής στο χωλ για σοβαρές αναγνώσεις.
    @Κωστή
    γύρισες καλέ συ από το μεγάλο Μήλο?
    Χρόνια πολλά και σε σένα και με πολλά ταξίδια, εντός κι εκτός!
    Καλή χρονιά να έχουμε.
    υ.γ. για τη σαμπάνια που πήρα από την κάβα της Λάσπης δεν άφησα χρήματα. Είχαμε κάτι υπόλοιπα από παλιούς λογαριασμούς με τον Μούργο, ενημέρωσέ τον ως λογιστής της Λάσπης. 😉
    @Γιώργος
    Πέστα βρε Γιώργο…αυτό λέω κι εγώ. Και θέλω πολύ να κάνω κανά παιδί αλλά αν συνεχίσουν έτσι τα πράγματα, δε το βλέπω! Είναι που και οι γονείς ζορίζονται για να αρχίσω να βασίζομαι σε χορηγίες…είναι που και οι συνταξιούχοι των 1000 ευρω το μήνα πρέπει να πληρώνουν φόρο….για όνομα δηλαδή!!!
    Το είδα χτες το κείμενό σου. Και όντως, το πρόσωπο του 2009 (και του ’10 και του ’11 και του ’12 μη σου πω) θα είναι η ανεργεία και η ελαστική εργασία!!
    Θα μιλάμε πια για 20ετία λιτότητας, ξεκινώντας από το 1991. ΑΙΣΧΟΣ ή μάλλον ΕΣΧΟΣ με ε για να είναι πιο αίσχος!

  10. 30/12/2009 14:36

    Μπαλόνι μας, μην σκας!
    Χρόνια σου πολλά!

  11. 30/12/2009 15:46

    Μπαλονάκι επειδή σε αγαπώ κι εγώ πολύ και αφού λες ότι κάλμαρες, μετά τα ευχάριστα, να σε προετοιμάσω τώρα για τα… δυσάρεστα(*). Προτείνεται σοβαρό επίσημα ένδυμα, λόγω ειδικής περίστασης.

    Κηδειόχαρτον

    (*) Δυσάρεστα για τους ταξικούς εχθρούς μας φυσικά.

  12. 30/12/2009 15:57

    Τσαλ, το «κλέβω» πάραυτα…

  13. 30/12/2009 17:23

    @Σκύλο
    σκυλούκο μου, και σε σένα πολλά-πολλά να είναι τα χρόνια με πολλές-πολλές εκδρομές και χαρούμενα κουνήματα ουράς.
    Να πεθάνουν οι οχτροί μας ορέ!
    γουφ!
    @σύντροφο Τσαλ
    αγαπημένε, δεν ξέρω αν πέθανε πάντως ψυχοραγεί. Ή τουλάχιστον έτσι θέλω να ελπίζω.
    Μην ξεχάσεις ότι με τη νέα χρονιά θα έχουμε τσάγια και συμπάθεια 😉
    @Αντιδρασέξ
    μη δεις εσύ κάτι…τσουπ να το αρπάξεις 😛

  14. 30/12/2009 18:10

    Λένε ότι τα νεύρα κάνουν κακό. Έχουν όμως κι ένα καλό: φροντίζουν την εμφάνιση 🙂 Σκέψου πώς θα ζάρωνες, μπαλονάκι μας, αν ξεφούσκωναν τα νεύρα σου. Εγώ, πάλι, φροντίζω την επιδερμίδα μου με Κόκκινους Ατμούς!
    Παρ’ όλα αυτά, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να διατηρήσουμε την υγεία μας. Προτείνω λοιπόν ένα ποτηράκι κρασί (κόκκινο κατά προτίμηση κι αυτό) και καλά παρέα.
    Ευχές για μια Καλή Πρωτο(και όχι μόνο)χρονιά!!

  15. 30/12/2009 19:21

    @κόκκινο μπαλόνι:
    Τι να ενημερώσω μωρέ…. σάμπως θα καταλάβει και τίποτα… 😛
    Δε μου είπες τίποτα, δε σε ξέρω… 😀

  16. 31/12/2009 01:36

    @συνάδερφε κλέφτα ads
    Κι εγώ από αλλού το ‘κλεψα. Μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνια.

    @ήρεμο μπαλόνι
    Κακομελέτα κι έρχεται (ο ψόφος του καπ)
    Τα καταγράφω ως… δέσμευση – τα τσάγια και τα χαμέμηλα.

  17. 31/12/2009 01:51

    Μαζί σου! Ο μισός ακριβώς μισθός μου πάει στην ασφάλισή μου γιατί αν θελήσω να δουλέψω με ημιαπασχόληση χάνω αυτόματα το δικαίωμα να ασφαλίζομαι στο ταμείο μου και με τιμωρούν με εξοβελισμό στο ΙΚΑ. Ωραία φέτα, που λένε… αλλά δεν βαριέσαι. Καλή καρδιά, ένα μεγάλο χαμόγελο, ωραίοι φίλοι, το παιδάκι μας και να πάνε να @$#@$#. Καλή χρονιά!

  18. 01/01/2010 22:53

    Κουλ ιτ ντίαρ Μπαλούν.

    Υπάρχει πάντα η λύση της μετανάστευσης. Κι αν σε χαλάει που δεν θα βρίσκεις τόσο εύκολα παρέα για μεζεδάκια (έλα μωρέ, εμείς εδώ θα είμαστε), υπάρχει πάντα η λύση της επανάστασης (με αρχηγό τον Τσαλ, να ανοίγει δρόμο με τη μασέτα του μέσα στη ζούγκλα της Αθήνας). Κι αν σε χαλάει η προοπτική της βίαιης ανατροπής της εξουσίας, υπάρχει πάντα η λύση της εξαπάτησης (όπου ξαφνικά δηλώνεις πράσινο μπαλόνι, χώνεσαι σε τίποτα επιτροπές ανάθεσης δημοσίων έργων και μετά παύει να σε νοιάζει η κρίση και η ακρίβεια).

    Καλή χρονιά και ακόμα καλύτερη δεκαετία!

  19. Στάσσα permalink
    02/01/2010 20:29

    Καλέ μην ανησυχείς, η αγορά θ’ αυτορρυθμιστεί, Σοσιαλισμός ή Σοβαρότητα, είπαμε!

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑ!!!!

  20. 03/01/2010 14:09

    Επειδή κάτι μου λέει ότι και το 2010 η ( απόλυτα δικαιολογημένη ) γκρίνια αυτού του είδους δε θα λείψει … ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον σε όλα τ’άλλα να είμαστε καλά .

    Σου εύχομαι λοιπόν υγεία και πολλές όμορφες στιγμές με τα πρόσωπα που αγαπάς Μπαλονίτσα μου . Όλα να σου πάνε καλά ! 🙂

  21. 06/01/2010 19:52

    Χε χε χε !!!
    Σοσιαλισμό δε θέλατε …
    Σφιχτήτε τώρα γιατί τα δύσκολα θα ρθούνε σε λίγα χρόνια
    που θα’ ρθει ο Σαμαράς ο οποίος θα » παραλάβει χάος » …
    για να εφαρμόσει με τη σειρά του την επόμενη λιτότητα !!!

  22. 06/01/2010 23:16

    Μπαλούν, δίκιο έχει ο Βαν Ελέικεν! Αντίδοτο στα νεύρα, ένα ωραίο ταξειδάκι στι Μπενελούξ! Τσάμπα θα σου έρθει λέμε!

  23. 07/01/2010 12:03

    Tι να πούμε κι εμείς οι μάνες βρε μπαλόνι; Γάμησέ τα είναι…. Και τι να πρωτοκόψεις γαμώτο;
    Τέλος πάντων, ας έχουμε υγεία τουλάχιστον τη χρονιά που θα κυλήσει από δω και πέρα γιατί έχει τρομάξει ο μάτης μου πια.
    Φιλιά.

  24. 08/01/2010 18:18

    μπαλονι ακομη νευρα εχεις; [αλλαξαμε χρονια αν δεν το εχεις παρει ειδηση]
    καλη χρονια! 🙂

Σχολιάστε

