Skip to content

Αυγά με τριαντάφυλλα σωτέ *

04/11/2009

eggs

Τρελή συνταγή που μόνο στα Εξάρχεια μπορείτε να βρείτε! Για κοπιάστε λοιπόν να δούμε πώς φτιάχνεται

Η Σώτη Τριανταφύλλου είναι συγγραφέας. Και τουλάχιστον 3 από τα βιβλία της που έχω διαβάσει ( Το εργοστάσιο των μολυβιών, η φτωχή Μάργκο και το Άλμπατρος) μου άρεσαν πολύ.

Είναι επίσης αρθρογράφος άποψης στην Athens Voice και είναι και Εξαρχειώτισσα πολλά χρόνια!
Προσωπικά πολλές φορές έχω διαφωνήσει με αυτά που γράφει η Τριανταφύλλου για την αριστερά ή για κάποια κοινωνικά θέματα. Μου φαίνεται πως μεταξύ του να γίνουν τα άρθρα της ουσιώδη πολιτικά ή εξυπνακίστικα αναπαράγοντας πολιτική του Lifestyle επιλέγει το δεύτερο, θυσιάζοντας την ποιότητα που έχω δει σε άλλα κείμενά της.

Αλλά αυτό το κάνουν εκατοντάδες άνθρωποι. Και πολλοί από αυτούς δηλώνουν και αριστεροί. Λες και η αριστερά είναι κάτι που το φοράμε σαν κονκάρδα πάνω στα ρούχα μας, ότι ρούχα κι αν φοράμε!

Αλλά ένα από τα μεγάλα διακυβεύματα στη δημοκρατία (είτε έχουμε, είτε δεν έχουμε την δημοκρατία που θα θέλαμε) είναι η ελευθερία του λόγου.

Προσωπικά υπερασπίζομαι το δικαίωμα έκφρασης για όλες και όλους. Γιατί αν ο λόγος αυτός δεν είναι ρατσιστικός ή σεξιστικός, δεν οδηγεί σε μισαλλοδοξία δηλαδή, τότε χρειάζεται.Τον χρειάζεται η δημοκρατία αλλά και εγώ προσωπικά. Η δημοκρατία για να επιβεβαιώνεται κι εγώ για να τον αντικρούσω, ατσαλώνοντας έτσι τα επιχειρήματά μου!

Αν όμως κάποιος προπηλακίσει βίαια την αντίθετη άποψη, ουσιαστικά υφαρπάζει το δικό μου δικαίωμα να διαφωνήσω με δημοκρατικό τρόπο με την αντίθετη αυτή άποψη. Γιατί μες στο κουρνιαχτό που δημιουργείται, χάνονται οι διαχωριστικές γραμμές μεταξύ εμού και αυτού που χρησιμοποιεί βρισιές και βία όταν διαφωνεί.

Και αυτό είναι ένας ακόμα φασισμός πέρα από τον φασισμό της βίας!

Θέλω να πω όμως και κάτι ακόμα:

Μένω στα Εξάρχεια 3 χρόνια τώρα. Ζω σε αυτά όμως από τα 15 μου. Φροντιστήρια, καφέδες και σινεμά, όλα εκεί γύρω. Έχω ζήσει μεγάλο μέρος της ζωής μου μέσα στην πλατεία, όχι στα καφέ γύρω-γύρω, μέσα στο κέντρο της πλατείας με μεγάλες παρέες από πιτσιρίκια, με κιθάρες και μπύρες από τα περίπτερα.

Μέσα στα χρόνια που πέρασαν, άλλαξαν πολλά. Αλλά τα Εξάρχεια ήταν πάντα μια όαση, κόντρα στα απολιτίκ 90s. Εκεί άκουγες, συζήταγες, διάβαζες και τραγούδαγες τα πάντα. Ένιωθες να ανήκεις εκεί ακόμα κι αν έμενες αλλού. Τα  Εξάρχεια ήταν όλων μας και μας χώραγαν όλες και όλους. Όλες τις διαφορετικότητες. Θυμάμαι ομηρικούς πολιτικούς καβγάδες στην πλατεία, εκεί στα παγκάκια, αλλά δεν θυμάμαι ποτέ οι καβγάδες αυτοί να καταλήγουν σε ξύλο μεταξύ των διαφωνούντων. Στο «Εξαρχής» σύχναζαν αναρχικοί και αριστεροί, το «Φλοράλ» ήταν πάντα πιο κυριλέ, το «Διπλό» είχε τη λίγο πιο τρεντιά! Όλα μαζί σε μία πλατεία!

Ε, λοιπόν όσο δεν χωράνε τα ΜΑΤ στην πλατεία Εξαρχείων, άλλο τόσο δεν χωράνε κι αυτοί που νομίζουν πως τα Εξάρχεια είναι ιδιοκτησία τους και προπηλακίζουν ανθρώπους, και ειδικά συγγραφείς. Αυτές οι συμπεριφορές μου θυμίζουν άλλα καθεστώτα και δεν χωράνε στα, εξίσου δικά μου, Εξάρχεια!

Στο καλό να πάνε όλοι μαζί!

υ.γ. Ήθελα μέρες τώρα να σας πω πως διάβασα δύο κείμενα που περιγράφουν αυτό που νιώθω τον τελευταίο καιρό με όσα συμβαίνουν στα ζητήματα της «τρομοκρατίας». Το ένα του Yellow Kid και το άλλο του Αντιδραστικού.

Διαβάστε τα!

*Ο τίτλος είναι μια έμπνευση του Αντιδρασέξ και μου τον παραχώρησε! Θενξ Αντιδραστικέ 😉

31 Σχόλια leave one →
  1. 04/11/2009 21:07

    Αυγά ωμά από μυαλά καμένα! 😐

    Προσυπογράφωωω!!!!!!!!

  2. 04/11/2009 22:48

    τι ακριβώς συνέβη καλέ;

  3. 04/11/2009 23:00

    άκυρο, ενημερώθηκα από το Βυτίο!

  4. 05/11/2009 00:15

    Μένω στα Εξάρχεια 3 χρόνια τώρα. Ζω σε αυτά όμως από τα 15 μου.

    Στάσου, δηλαδή μόνο… 18 είσαι; Σε είχα για λίιιγο μεγαλύτερη 🙂

  5. 05/11/2009 00:33

    (Επί της ουσίας τώρα)

    Έχω διαβάσει κι εγώ το «Εργοστάσιο μολυβιών» και κάποια άρθρα της Σώτης και θεωρώ κι εγώ ότι γράφει καλά. Σχετικά με τις – πρόσφατες – πολιτικές απόψεις της όμως θα συμφωνήσω μαζί σου, ότι δεν ξεφεύγουν από την εύκολη κριτική κατά της αριστεράς. Κριτική που δεν είναι συνολικά αδικαιολόγητη και άστοχη, αλλά κατά τη γνώμη μου περισσότερο ταιριαστή και αποδεκτή αν προέρχεται από ανθρώπους πιο νέους και λιγότερο ενταγμένους στο σύστημα. Από ανθρώπους που ανήκουν στη γενιά που κατά κύριο λόγο λαμβάνει τις αποφάσεις (γύρω στα 50κάτι, αλλιώς κααι «γενιά του Πολυτεχνείου») και επιπλέον έχουν υποτίθεται κάποιο επίπεδο και επιρροή, είμαι πιο απαιτητικός. Γιατί α) είναι σε μέγιστο βαθμό υπεύθυνοι για την πορεία τόσο της αριστεράς όσο και του τόπου από τη Μεταπολίτευση και μετά και β) αν διαθέτουν πράγματι ποιότητα και εντιμότητα μπορούν προσφέρουν κάτι καλύτερο, τόσο σε επίπεδο κριτικής όσο – κυρίως – προτάσεων.

    Τις προσωπικές επιθέσεις και τους προπηλακισμούς εννοείται πως τα καταδικάζουμε, από όπου και αν προέρχονται.

  6. akanonisti permalink
    05/11/2009 00:50

    Η ζωή είναι απλή…..
    και όλες οι υπεραξίες (τύπου off the beaten way…) πληρώνονται….
    Με αυγά… με κράξιμο…με ρίσκο…γενικώς….
    Δεν υπάρχουν αθώα θύματα… είπε ο θείος Σαντ… γιατί αυτή να είναι ένα???

    Υ.Γ. Η αριστερά είναι μικρή κονκάρδα…. και αυτό πληρώνει τόσα χρόνια….
    Ποτέ δεν θέλησε να καθαρίσει… από τα λαμόγια…. και έτσι… απλά μαθαίνουμε να ζούμε…. με τα ένοχα θύματα…. ως ένοχοι και εμείς…

  7. 05/11/2009 10:57

    Το ήξερα οτι ο αντιδρασέξ ήταν ηθικός αυτουργός του τίτλου!
    Και μπήκα όλο χαρά για καινούρια γκουρμέ συνταγή που θα τρώω τα αυγά μου…φΤου!
    Με παραπλανήσατε… να φύγετε… να πάρετε τα αυγά σωτέ σας και να πάτε στο Κολωνάκι… εμείς τρώμε μόνο σουβλάκι από τον Καβουρα.. τίγκα στο αλάτι!

    (κατα τα άλλα…πάλι για φαγητό μίλησα!)

  8. 05/11/2009 13:06

    @Ρενάτα, Τσαλ, Ακανόνιστη
    κοιτάτε, εμένα με ενοχλεί η λογική που υπαγορεύει σε κάποιο να μπορεί να λέει σε κάποιον άλλο «έξω από την περιοχή ΜΟΥ». Σε τι διαφέρει δηλαδή αυτός από τους «κατοίκους» του Αγ. Παντελεήμονα που φωνάζει για την πλατεία ΤΟΥ;
    τι να κάνω τώρα δηλαδή;
    @Κροτ
    μα έρχεσαι ανενημέρωτη;
    @Μανετ
    άλλη φορά τα αυγά…τωρα φεύγω για Βερολίνο
    ΤΣΙΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

  9. 05/11/2009 15:48

    η αλήθεια είναι πως τα βιβλία της δε τα έχω διαβάσει. Την έχω διαβάσει μερικές φορές στην athens voice και η άποψη μου είναι κάθε άλλο από θετική.
    Δεν εστερνίζομαι όμως τη θέση ενάντια στη βία. Τη θεωρώ ουτοπική και πολλές φορές υποκριτκή σε μια τόσο βίαιη κοινωνία. Κάπου διάβασα ότι αυτοί που τη προπηλακίσαν ήταν εργαζόμενοι της εκδοτικής της εταιρείας (δε γνωρίζω καν αν διατηρεί τέτοια). Αν αυτό είναι αλήθεια, κάποιο λόγο θα είχαν…
    Αν δεν ήταν τότε ίσως μια πιο κομψή αντίδραση θα ήταν πιο «αποδοτική».

  10. 05/11/2009 22:13

    προσυπογραφω κι εγώ. καλά να περάσετε στο βερολίνο.

    υ.γ. δίκροκα κάποια από τα αβγα; μα τη χοληστερίνη δεν τη σκέφτεται κανείς;

  11. 06/11/2009 00:46

    Αααα ώστε έτσι ε, η διαφωνία σου είναι χωροταξική, όχι ιδεολογική! Αουφβίντερζεν!

  12. 06/11/2009 13:17

    ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ. ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΑΥΓΟΥΛΩΜΑ ΤΡΟΠΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ, ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΗΜΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΟΡΓΗ ΤΟΥΣ…

    ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΤΒΧΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΜΙΑ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΛΙΚΑ :

    «ΠΟΥ’ΣΑΙ ΝΙΟΤΗ ΠΟΥ’ΔΕΙΧΝΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΜΟΥΝ ΑΛΛΟΣ…¨»

    ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟ ΠΕΖΟΓΡΑΦΟ Σ.Τ ΤΗΝ ΘΕΩΡΩ ΙΣΩΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΜΑΣ (ΕΙΜΑΣΤΕ +1 -1 ΣΥΝΟΜΙΛΗΚΕΣ)

    ΑΓΝΟΟΥΣΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ (ΤΑ LIFESTYLE FREE PRESS ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ ΜΟΥ, ΑΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΣΚΟΤΩΜΑ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ ΝΑ ΧΑΖΕΨΩ ΤΟ X-FACTOR, TO ΒΡΙΣΚΩ ΠΙΟ ΤΙΜΙΟ) ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΦΡΙΞΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΛΙΚΑ.

    ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΔΟΤΗ ΤΗΣ.

    ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ

    «ΠΟΥ ΠΑΣ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΡΕΝΙΑ ΜΥΤΗ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ?»

    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΠ’ ΤΟ ΝΤΕΜΕΚ (ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΥΚΝΕΙΕΤΑΙ) ΠΑΝΚ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΟΥ?
    ΘΕΛΕΙ ΦΙΛΟΣΟΣΦΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΑΛΛΕΙΣ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΓΑΝΤΙ?

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΠΑΝΚΙΣΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΚΥΡΙΛΟΧΙΠΙΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΩ, ΑΠΟΣΤΡΕΦΟΜΑΙ ΤΗΝ ΒΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΑΥΓΑ, ΕΝΑ ΓΙΑΟΥΡΤΑΚΙ -ΑΝΕΥ ΤΣΑΝΑΚΑΣ- ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΘΕΜΙΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤ ΟΥΔΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΦΤΙΣΤΕΙ «ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ» ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ (ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΕΠΑΞΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ…)

    http://www.tvxs.gr/v25021/1/1

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΝΩΜΕΝΑ ΒΕΡΟΛΙΝΑ

    ΦΙΛΙΑ

  13. 10/11/2009 00:00

    Κοκκινομπαλονάκι πολλά φιλιά στο βερολίνο (ζηλεύω λίγο (έως πολύ…) ε; ) Καλά να περάσεις, και να μάς τα πεις όταν έρθεις !

    Επί τής ουσίας να πω ότι (πέρα από το ότι μ’ έχει απασχολήσει λίγο κι εμένα το θέμα των δήθεν (μόνο «δήθεν» αυτοί κατά τη γνώμη μου) αναρχικών ( http://www.simiomatariotexnon.gr/mypost.php?ider=43 ) στη συγκεκριμμένη περίπτωση μ’ ενόχλησε πολύ περισσότερο η λογική τού «να πας στο κολωνάκι να μιλήσεις», παρά τό «αυγούλωμα» (όχι ότι δεν μ’ ενοχλεί κι αυτό)… Αλλά συμφωνώ μαζί σου ότι η απόσταση από τό «έξω οσοι δεν γουστάρουμε από τα εξάρχεια» στο : «έξω όσοι δεν γουστάρουμε από τόν άγιο παντελεήμονα» είναι κάτι λιγότερο από μία τρίχα…

  14. 11/11/2009 00:32

    Δεν κάνει τίποτις αγαπητή μπαλόνη, αφού δεν προλάβαινα να τον αξιοποιήσω εγώ, μεγάλη μου χαρά.
    Επί της ουσίας όμως:

    Είμαι γενικώς, κατά της με το παραμικρό χρήσης βίας.
    Επίσης είμαι και υπέρ της απόλυτης ελευθερίας της έκφρασης.
    Το αυγούλωμα και το γιαούρτωμα *ΑΤΗΕΝΑ, σε μερικούς και με την τσανάκα* δεν το θεωρώ βία, είναι απλά «έργω εξύβριση» νομικά και τρόπος έκφρασης αποδοκιμασίας, χωρίς να βλάψεις πραγματικά τον στόχο σου.

    Ακόμα, όποιος επιλέγει να λέει οτι θέλει δημόσια, υπόκειται και σε δημόσια κριτική.

    Έτσι, έχουμε την ελευθερία έκφρασης της κας Σώτης και την ελευθερία έκφρασης τον διαφωνούντων.

    Ποιος υπερτερεί? Κανένας λέω εγώ, και οι δύο έχουν δικαίωμα στην έκφραση.

    Διαφωνώ όμως με δύο πράγματα:
    -Το ότι το αυγούλωμα έγινε μέσα στην παρουσίαση του βιβλίου.
    -Το «έξω από τα Εξάρχεια ΜΑΣ».

    Αν ήθελαν να κάνουν κάτι μέσα στην παρουσίαση του βιβλίου, ας έκαναν απλά χαβαλέ (κερκίδα, γαλαρία) και τα αυγά από έξω.
    Αφού λοιπόν, την έχουν αφήσει να πει ότι θέλει να πει, όπως έχει κάθε δικαίωμα, μετά μπορούν και να εκφράσουν και την… άπόψη τους για το λεγόμενο.
    Δικαίωμα της Σώτης και της κάθε Σώτης να επιλέγει τα Εξάρχεια που τόσο βρίζει, αλλά εκεί υπάρχει και το ρίσκο της αντίδρασης.

  15. 11/11/2009 01:29

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΤΙΔΑΡΣΕΞ ΔΕΞ ΤΑ ΣΥΧΑΡΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΤΙΤΛΟ! ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΞΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΟΛΩΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΩΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ 😉

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ,

    ΟΝΤΩΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΥΓΑ ΝΑ ΕΠΕΦΤΑΝ ΑΠΕΞΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΝΑ ΦΡΑΣΤΙΚΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΓΟΥΛΩΜΑ ΕΞΩ ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΠΑΑΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

    ΤΟ «ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΜΑΣ» ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ
    Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο
    ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΙΕΠΩΘΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ
    «ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ »

    ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΦΟΣΟΝ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΤΡΑΒΑ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ

    ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΦΕΥΓΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΓΕΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ…

  16. 11/11/2009 11:21

    Καλημέρα σε όλες και όλους.
    Επέστρεψα, ναι, είμαι πια στην Αθήνα και όχι στο Βερολινάκι!!!!

    Επί του θέματος, και αφού καλωσορίσω τον compasso, να σας πω πως δεν έχω ουσιαστικό πολιτικό πρόβλημα με το γιουχάρισμα, το γιαούρτωμα, έστω και με το αυγούλωμα. Και λέω «έστω και με το αυγούλωμα» γιατί όσο κι αν μου αρέσουν τα αυγά ως φαΐ, το αυγό, ωμό ή μελάτο, το σιχαίνομαι!!!!!! Ενώ το γιουρτάκι, άνευ τσανάκας φυσικά, κάνει και καλό στο δέρμα! Μπλιάχ αυγο!

    Αλλά το θέμα που βάζω εδώ είναι η εκφορά του λόγου αυτών που πήγαν να γιουχάρουν την Τριανταφύλλου, εν μέσω μιας παρουσίασης βιβλίου. Αυτό το να θεωρούνα κάποιοι τσιφλίκι τους τα Εξάρχεια είναι που με βγάζει από τα ρούχα μου. Και κρίνω φυσικά πως μέχρι εκεί φτάνει η αντίληψή τους περί αντίστασης, διαμαρτυρίας, αναρχίας και φυσικά επανάστασης.

    Να παραθέσω κι μια παράγραφο από το εξαιρετικό κείμενο της Χάρης στο σημειωματάριό της (αυτό που μας λίνκαρε παραπάνω και αφιερώστε 15 λεπτά από το χρόνο σας για να το διαβάσετε) :
    Γιατί η αναρχία δεν είναι η καταστροφή, αλλά η μεγάλη άρνηση τής καταστροφής που μας κυκλώνει : Και η αναρχία είναι ο έρωτας, που σε στηρίζει όσο θες να χτίσεις το αντίθετο τής καταστροφής : Γιατί η αναρχία είναι πάνω απ’ όλα ο έρωτας : και όσο δεν υπάρχει έρωτας στην αναρχία δεν υπάρχει ούτε αναρχία – και αν δεν υπάρχει αναρχία του έρωτα, δεν υπάρχει ούτε έρωτας.

  17. 11/11/2009 13:40

    Ο καλύτερος συνδυασμός είναι γιαουρτάκι, ανακατεμένο με αυγό και αλεύρι.
    Δεν καθαρίζει μόνο με χαρτοπετσέτα.
    Τσανάκα, προαιρετική.

  18. 12/11/2009 01:59

    Καλώς ήρθες κόκκινο βερολιζένικο μπαλόνι!

    Σε ζηλεύω που τις προηγούμενες μέρες θα χόρτασες να βλέπεις πόστερ με «60 JAHRE DDR»! Είμαστε όλοι… Ανατολικοβερολινέζοι!

    • 13/11/2009 16:49

      αστα Τσαλ… αυτά ούτε στον ύπνο σου!

      Χορτάσαμε βέβαια Άνγκελα και δεκάρικους για την ελεύθερη αγορά που θριαμβεύει (χο χο χο!).
      Έχεις και δωράκι όμως, το έλαβες?

    • 15/11/2009 00:13

      καλά στα λέει η Κροτ…και μη λες τέτοια, ανατριχιάζω! Αν έβλεπες τα αρχεία της Στάζι θα σκιαζόσουν

  19. 14/11/2009 01:10

    Ναι το έλαβα Κροτ, ευχαριστώ και προσπάθησα να ανταποδώσω 🙂

    Όσα για αυτά που βλέπω στο ύπνο μου, σε πληροφορώ πως πλέον απέχτησαν και ευρύτερο… ακροατήριο!

    Μια εναλλακτική «ανάγνωση» της ιστορίας

    • 15/11/2009 00:03

      δεν το έλαβες βρε…άλλο λέει το μικρό κουτάβι! Εγώ το έχω το δώρο σου!
      Θα το λάβεις στο μπαζάαρ, φρόντισε να έρθεις.

      • 15/11/2009 18:05

        χαζούλη Τσαλ!

      • 15/11/2009 19:20

        Τι διαβάζω; Σε τέτοιο βαθμό έφτασε η απαξίωση της συντροφικότητας και η καταδάφιση του κοινωνικού κράτους που ακόμα και τα… δώρα πωλούνται σε μπαζάρ αντί να χαρίζονται; Μπαλόνι πρόσεχε γιατί μάλλον σε συνέπαραν οι καπιταλιστικές σειρήνες!

        @κροτ
        Γαβ γαβ!

  20. 14/11/2009 18:01

    Λένε πως αν δεν σπάσεις …
    αυγά ομελέττα δεν κάνεις !!!
    Εννοείται όμως πως πρέπει να τα σπάσεις
    στο τηγάνι κι όχι σε λάθος μέρος …
    Καλά να τα περάσεις …

  21. 14/11/2009 21:01

    Καλώς το το μπαλονάκι…Περιμένω να δω τίς αναρτήσεις σου για το Βερολίνο. Κοιτα ναναι καλές και «καθώς πρέπει». Καταλαβες εσύ τώρα…. Οσο για τα αυγά στη Σώτη, διαφωνώ γενικώς με όλη αυτή τη νοοτροπία. Ο καθένας είναι αυτός που είναι. Η «λογική» των αυγών, των γιαουρτιών και δεν ΄ξέρω τί άλλο , ως μορφή αντίδρασης, με αφήνουν παγερά αδιάφορη. Αλλά θελω να μπορώ να πηγαίνω στα Εξάρχεια χωρίς να σκέπτομαι ποιός μπορεί να κρύβεται πίσω από τον αλφα ή τον βήτα που ενδεχεται να συναντήσω. Είμαστε ελεύθεροι ανθρωποι κι ως τέτοιοι μόνο μπορεί να κριθούμε.
    περιμενω μικρό

  22. 15/11/2009 00:11

    @Άγρυπνο
    Τέλεια πέρασα σύντροφε! Και το ταξίδι ξύπνησε εκ νέου τα αντισταλινικά μου αντανακλαστικά απ’όπου κι αν προέρχεται ο σταλινισμός…δυτικός και ανατολικός γκεμπελισμός…α στα κομμάτια!
    @Ρίτσ’ μας
    Καθώς πρέπει θα είναι η ανάρτηση, στο υπόσχομαι! Και θα καταγγέλει αρκούντως! Μακριά από μένα όμως η πολιτική των ίσων αποστάσεων…διάβαζα πρόσφατα κι ένα πολύ καλό κείμενο του Προκόπη Δούκα σχετικά με την δημοσιογραφία των ίσων αποστάσεων!
    Για τη Σώτη…νομίζω το εξάντλησα. Άλλωστε η ζωή είναι αλλού δυστυχώς.

  23. 18/11/2009 00:57

    Ελπίζω συντρόφισσα να μην έχεις βάλει προθεσμία των δεσμευσεών σου τις… 100 μέρες του ΠΑΣΟΚ! 😉

  24. 19/11/2009 00:28

    Τσαλ, τι να πεις… Χάλασε και το Μπαλούν!
    Τσίου!

    Μπαλούν, τι θα γίνει με το θέμα σου; (ποια μιλάει…)

Σχολιάστε

