Skip to content

Πέρασε 1 χρόνος!!!

26/10/2009

Κοιτάτε να δείτε τι έπαθα…ήμουν στα πουλιά τις προάλλες και εορτάζαμε τον 1 χρόνο το σπιτιού τους. Και μου έσκασε η φλασιά: βρε πότε έγινα Μπαλόνι; κάπου σαν τώρα δεν ήταν; και ναι, σαν χτες ήταν, πριν ένα χρόνο όταν μετά από μια περιπέτεια, που μου κόστισε σε ψυχική ηρεμία, έγινα μπαλόνι κόκκινο…για να πετάω ψηλά…πάνω από όλα!

Έγινα δηλαδή το άλτερ έγκο του παλιού μου μπλογκ, που ήταν βαθιά γήινο (μη σας πω και υπόγειο) και άρχισα να πετάω, πιο προσεκτική πια γιατί και οι τοίχοι έχουν αφτιά!

Δεν το νιώθω όμως σαν γενέθλιο αυτό το σημερινό…μάλλον γιατί είμαι στη βλογόσφαιρα παραπάνω από χρόνο!

Αλλά, σίγουρα, το μπαλόνι έγινε η διέξοδός μου. Κι έγινε η αιτία για να γνωρίσω πολλούς και πολλές από εσάς και σε προσωπικό επίπεδο και να φτιάξω έναν νέο κύκλο!

Σας ευχαριστώ πολύ όλους και όλες!

Τα λέμε… 🙂

υ.γ. το τραγουδάκι μου το έφερε στο μυαλό η τελευταία ανάρτηση της Aura και η γενικευμένη ευφορία που με διακατέχει αυτή την περίοδο!

24 Σχόλια leave one →
  1. 26/10/2009 13:24

    Εύχομαι ολόψυχα καλή συνέχεια. Να συνεχιστεί η «γενικευμένη ευφορία» που σε διακατέχει. Καλή δύναμη, έχουμε μεγάλη διαδρομή να διανύσουμε γιατί τελικά….»όλα είναι δρόμος».

  2. 26/10/2009 14:29

    Για κάτσε βρε συντρόφισσα, έγινες κι εσύ… αστή και κρύβεις χρόνια και μήνες από την (βλογική) ηλικία σου; Ήμουν σίγουρος πως ήσουν παλιότερη από μας, τουλάχιστο κατά ένα χρόνο. Μήπως θες να πεις πως πέρασαν 2 χρόνια; Ανεξάρτητα από την ηλικία σου πάντως, εμείς σε αγαπάμε και σε ασπαζόμαστε και σε στηρίζουμε στους λαϊκούς και ταξικούς αγώνες!

    Για να συμπληρώσω το επετειολόγιο, χθες είχαμε (με το παλιό ημερολόγιο, δηλαδή κανονικά σε 13 μέρες με το νέο) τα 92 χρόνια από την κατάληψη των χειμερινών αναχτόρων! Πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θα ναι!

    Επίσης, με περισσότερο από 80% των ψήφων καταμετρημένο, ο δημοκρατικός λαός της Ουρουγουάης ανέδειξε νικητή του πρώτου γύρου με το ευρύ 46,5%, έναντι 30% του κύριου αντιπάλου του, τον πρώην αντάρτη Τουπαμάρο και επικεφαλής του Ανοιχτού Μετώπου (Frente Amplio) – δλδ του… ΣΥΡΙΖΑ της Ουρουγουάης, αν και η αναλογία είναι αρκετά αυθαίρετη – Πέπε Μουχίκα! Τον άλλο μήνα θα διεξαχθεί ο δεύτερος γύρος μεταξύ του Μουχίκα και του υποψηφίου της δεξιάς Λακάγιε, που σε πρόσφατες δηλώσεις του είχε υποσηρίξει ότι κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής δικτατορίας (1973-1985) τα θύματα ήταν… καμιά 10ριά μόνο. Ο Μουχίκα αναμένεται να επικρατήσει εύκολα στο δεύτερο γύρο και να συνεχίσει το θετικό έργο του προκατόχου του, κεντροαριστερού προέδρου από την ίδια συνμπαράταξη, Ταβαρέ Βάσκες (από El Pais)

  3. 26/10/2009 14:29

    ΩΩΩ Χρονια σας πολλα !!! Να εισαστε καλα και να γραφετε για να εκτονωνεστε …
    Και εμεις εδω τριγυρω θα ειμαστε και θα σας παρακολουθουμε…
    Σαν γνησιοι προβοκατορες που ειμαστε…(ετσι δεν με ειχες πει η δεν θυμαμαι καλα λογω αλτσχαιμερ?)
    Φιλια μπαλονι μου και πολλες καλημερες!!!

  4. 26/10/2009 15:11

    Δημητρούλα μου, γεια σου! Πάρτα όλα δικά σου!

    Τι; λάθος εορτή εορτάζω; Για μια στιγμη να ξαναδώ…

    [μούμπλε, μούμπλε, μούμπλε….]

    Βρε, συ! Βρε συ, λέω!! Εγώ είχα την εντύπωση πως μου ήσουν βλογικώς συνομήλικη! Βρε, τελικά είσαι [διαδικτυακώς] ενήλιξ; Ω, κι εγω που νόμιζα πως όταν έφερνα τα κουβαδακια μου να παίξουμε είχα να κάνω με μπαλονάκι….

    Σε καταγγέλλω για παραπλάνηση, -τι λέω;- για αποπλάνηση σε καταγγέλλω, μάλιστα!
    και θέλω πίσω και τα κουβαδάκια μου!!

    Στο μεταξύ, μέχρι την υποθεση να την διευθετήσουν οι δικηγόροι μας,
    σου ευχομαι ειλικρινώς χρόνια πολλά,
    πάντα ερωτευμένα και πάντα αεράτα!

  5. 26/10/2009 15:18

    @Γιάννη
    Σύντροφε, πάντα θα έχουμε δρόμο και μάλιστα τραχύ! Αλλά θα επιμένουμε, για εκείνες τις στιγμές ευφορίας που παλεύουμε να τις κάνουμε ώρες-μέρες-μήνες-χρόνια!
    @Ατσαλόπουλο-υπεύθυνο διεθνών ειδήσεων του Βλογ
    Μα δεν διαβάζεις τι γράφω; Είχα άλλο και μετά έγινα μπαλόνι! Ναι, είμαι παλιά στην βλογόσφαιρα, αλλά όχι και πολύ…μόλις 2 χρονών! Αλλά σήμερα εορτάζουμε το Μπαλόνι!
    Και στα δικά μας (για την Ουρουγουάη λέω)!!!
    @Ιανός
    Έτσι σε είχα πει αγαπημένε! Αν και το αλτσχάιμερ θερίζει στις ηλικίες σας…να το προσέχεις ( 😛 )
    Να γυρνάτε, να γυρνάμε και να ανταμώνουμε!

  6. 26/10/2009 15:25

    Ωωωω, και ο Συκουβέλης!
    Αγαπητό κοτόπουλο, όσο και να καταγγέλλεις, κουβαδάκια πίσω δεν θα πάρεις!
    Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, και λειψά να είναι τα ρέστα, μη γυρεύεις δικαίωση!
    Κι εσύ ενήλικος ήσουν (τώρα τελευταίως έγινες κοτόπουλο) οποτενες μη μου τσαμπουνάς περί αποπλάνησης! Να πεις στον δικηγόρο σου να πάρει τον δικηγόρο μου αλλά τις λιμόζ δεν θα τις πάρεις…στο ξεκαθαρίζω!
    Ευχαριστούμε για τις ευχές αγαπητό πουλί! 🙂

  7. 26/10/2009 15:54

    Αααα μάλιστα, κατάλαβα, άλλαξε ο Μανωλιός, μάλλον ο… μπαλονιός! Κάτι σαν την Olympic Air! Όπως και να χει, πολύχρονη και να μην… ξεφουσκώσεις ποτέ!

    Όσο για την Ουρουγουάη και τα δικά μας, έχω πει σε ανύποπτο χρόνο που για να δούμε προκοπή πρέπει να ανασυνταχθεί ένα εννιαίο μέτωπο στα πρότυπα του ΕΑΜ, αναπροσαρμοσμένο στις νέες συνθήκες ασφαλώς.

  8. 26/10/2009 16:24

    Χρόνια πολλάαααααααααααααααααααα τρελλομπάλονο!!!!
    ουουουουουουιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!

    (γλυκάκι… δεν έχει;)

  9. 26/10/2009 17:02

    @Τσαλ
    σύντροφε…με κυνηγούσε η εφορία και έπρεπε να κάνω κάτι άμεσα!
    Δεν θα ξεφουσκώσω και πάντα θα παλεύω για αυτό το ενιαίο μέτωπο που λες κι εσύ! Σμακ! (φιλί είναι αυτό, τρελόπουλο)
    @Μανιτάρι
    150 ποστ, 2595 σχόλια…ουφ…σχεδόν 31.οοο επισκέψεις(άλλους 50 θέλω σήμερα και έγινα)!
    Γλυκάκι; Να φτιάξω και να το ανεβάσω πάραυτα!
    υ.γ. μα τι τέλειο ποστ με τον Μαραντόνα!!!!!

  10. 26/10/2009 17:13

    Από βάθους καρδιάς σού εύχομαι να μην σκάσεις ποτέ. Αντιθέτως, εύχομαι να σκάσουν οι οχτροί σου. Αν και είμαι βέβαιος ότι εσύ δεν έχεις εχθρούς.

  11. 26/10/2009 17:14

    Μπαλονίτσα μου, πολύ χαίρομαι, αν και σ΄ανακάλυψα μ’ αυτό το μπλογκ αρκετά αργότερα. Και πάλι δεν το πιστεύω πόσος λίγος χρόνος έχει περάσει ημερολογιακά αλλά πόσο πλούσιος σε άλλα επίπεδα! 😀

    Τέλειο τραγούδι! Πάντα τέτοια! 😉

  12. 26/10/2009 17:52

    γιατί μας κρύβεις το παλιό βλογ?

    χρόνια καλά με ποστ πολλά! 🙂

  13. 26/10/2009 20:18

    Κι αν κάποια στιγμή , νομίσεις πως «χάνεις» λίγο από τον αέρα σου , εγώ , εμείς , εδώ θα είμαστε , να κάνουμε όλοι μαζί ένα φουυυυυυυυυυυ και ν’ ανέβεις ψηλότερα !!!!

    σ.σ.: ξέρεις τώρα που το καλοσκέφτομαι και σε παρατηρώ προσεκτικότερα , το υλικό κατασκευής σου είναι διάφανο , το εσωτερικό σου είναι βρε κόκκινο κι αυτό είναι καλό , πολύ καλό !!!!

    Να μας ζήσετε «κόκκινο μπαλόνι» , χρόνια σας πολλά !!!!

  14. 26/10/2009 21:58

    @Αναρχοκομμούνι
    Αγαπητό μου παιδί, οι οχτροί μου θα σκάσουν από το κακό τους όταν με βλέπουν να τους χαμογελώ! 🙂
    @Ρενετάκι
    Αργήσαμε αλλά βρεθήκαμε! Και περνάμε και τέλεια βρε!
    Κι εγώ νομίζω καμιά φορά πως είναι χρόνια…
    @Κροτ
    Θα στα πω άλλη φορά…πάντως το παλιο βλογάκι είναι σε ασφαλή χώρο!
    Σας ευχαριστούμε για τις ευχές! 🙂
    @Αξιότιμο κύριο ΑΜ
    και που να δείτε πως κοκκινίζω με αυτά που μου λέτε 😳
    Σας ευχαριστώ που είστε στην παρέα μας !!!

  15. 26/10/2009 22:19

    Χρόνια πολλά μπαλονάκι μας.
    Δίκιο έχεις, τέτοιες μέρες ήταν… Πως πέρασε ένας χρόνος ρε συ!!!! Ασταδιάλα δεν το αντέχω αυτό το ff (fast forward)…..

  16. 27/10/2009 14:22

    γίνεται μαζί με τις ευχές, να επιστρέψει το μπαλόνι από την Ουρουγουάη?! (εκτός και αν μείνει και για τον δεύτερο γύρο)
    θέλουμε και εδώ αντίστοιχες ειδήσεις…χρόνια πολλά μπαλόνι κ πάντα κόκκινο!

  17. 27/10/2009 16:27

    Ο δεύτερος γύρος της Ουρουγουάης θα γίνει στις 29 Νοέμβρη. Γι’ αυτό κηρύσσουμε νέα πανστρατιά ώστε να εκλεγεί ο υποψήφιος του Frente Amplio, Jose «Pepe» Mujica, που συγκέντρωσε περίπου 47% στον πρώτο γύρο. O δεξιός αντίπαλός του Lacalle φαίνεται ότι εξασφάλισε την υποστήριξη του τρίτου υποψηφίου του κόμματος Colorado (κατ’ αναλογία του ΠΑΣΟΚ της Ουρουγουάης), αλλά παρόλα αυτά δε φαίνεται ικανός να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα εναντίον του εξαιτίας της μεγάλης διαφθοράς της προηγούμενης προεδρίας του (1990 – 1995) και κάποιων πρόσφατων απολογητικών δηλώσεων υπέρ της στρατιωτικής δικτατορίας (1973 – 1984).

    Δείτε και εδώ Uruguay: Pepe Mujica wins, but…

  18. 27/10/2009 16:34

    Μπαλονίδιο, παρακαλώ την ανοχή σου που κάνω κατάχρηση φιλοξενίας για να δημοσιεύσω στρατευμένο εξωτερικό ρεπορτάζ, αλλά ξανάνοιξε μόλις ο Συκουβέλης την όπερα και με έχει εξορίσει στα ορεινά θεωρεία!

  19. 27/10/2009 21:29

    Να ζήσεις χρόνια πολλά!.. Με ποοοοολά και μεγάαααλα γκελ…

  20. 27/10/2009 23:44

    Happy Birthday Μπαλόνι !!! Να σε χαιρόμαστε και να γράφεις πάντα έτσι ωραία . 😀 😀

    Επειδή το τραγούδι που ανέβασες είναι ΤΟ κορυφαίο για μένα και χάρηκα πολύ, και το δικό μου το κατέβασα ( φαντομάς γαρ ) στο προσφέρω εδώ μέσα σαν μικρό δωράκι . Φιλιά !!

    [ κι εγώ τρώγομαι όπως η Κροτ να μάθω για το προηγούμενο μπλογκ αλλά θα σεβαστώ την επιθυμία σου ( καλόπιασμα :mrgreen: ) ]

  21. 28/10/2009 01:21

    Κοκκινομπαλονάκι μου, άλλη μία κι εγώ για τις 50 που σού λείπουν. Κλείσαμε μήπως ; 🙂

    Μού φαίνεται ότι σε ξέρω χρόνια γλυκιά μου… α, ο χρόνος ο ψηφιακός είναι αλλιώς, πολύ αλλιώς

    (κι ο άλλος χρόνος μάς παίρνει φαλάγγι – είναι εκεί που ξεχνάμε τα γενέθλια και λυπόμαστε για την Έλλη – Παππά – Ας ευχηθούμε δύναμη και κουράγιο στον (γιο) Νίκο Μπελογιάννη)

    Πάντως σε σένα τώρα χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα και Δημιουργικά και Τσαμπουκαλίδικα Πάντα 🙂 🙂 🙂

  22. 28/10/2009 13:05

    χρόνια πολλά κ καλή συνέχεια μπαλονάκι!

  23. 28/10/2009 19:28

    @Νταμ31
    είδες? μα είδες?
    κι εγώ νιώθω πως σε ξέρω άπειρα χρόνια!
    Μάλλον επείδη γνωριζόμαστε από τα παλιά εμείς! Με ήξερες και έτσι και αλλιώς, και είσαι από τις πρώτες που διάβαζα!
    @Καρατσιουμπάνη!
    Έχω κανονίσει με τον Τσαλ να πάμε να φέρουμε τον αέρα της επανάστασης από κειθε! Θενξ για την κάρτα, φίλε 😉
    @Ατσαλόπουλο-υπεύθυνο διεθνών ειδήσεων του Βλογ
    Πάντα με τέτοιες ειδήσεις να έρχεσαι, και αν σε ζορίζει ο άλλος με την όπερα, να έρχεσαι να μας τα λες σε μας!
    @Γατουλέα
    ε ρε Γατουλέα, που όλο απλώνουμε σεντόνια δεξιά κι αριστερά, να είμαστε καλά να διαφωνούμε και να συμφωνούμε 😉
    @Άουρα
    με ενέπνευσες με το άσμα και άκουγα προχτες το πρωί όλο Φιτζέραλντ και Αμστρονγκ!!!
    Σμαααακ
    υ.γ. άλλη φορά λέμε αυτά…είχα λόγο που το έκρυψα! Άσε που δεν έχει νόημα πια! Είμαι η Κοκκινομπαλόνη και είμαι καλά!
    @Χάρη
    μα δεν γνωριζόμαστε 6-7 χρόνια??? όχι??? Απίστευτο 😯
    κι αν χανόμαστε καμιά φορά, κι αν μας παίρνει φαλάγγι ο χρόνος που κυλάει, δεν ανησυχώ! Θα βρισκόμαστε και θα είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα!
    @κούνελο
    θενξ κούνελε…έρχεται νέο ποστ γιατί φτάνει πια με τα γενέθλια, σιγά πια τον πολύ καιρό που είμαι εδώ 🙂

  24. 29/10/2009 00:32

    Κι έτσι να είσαι πάντα !!! 😀

Σχολιάστε

