Skip to content

Γκρινιάρικη Δευτέρα

19/10/2009

Μόλις θυμήθηκα πως το βλογ αυτό το άνοιξα για να γράφω και αυτά που μου τη σπάνε καθημερινά και θέλω να τα πω!

Και θα τα πω λοιπόν!

GKRINIARIS

Γκρινιάζω καιρό τώρα στους φίλους μου για το πόσο δεν αντέχω έναν τύπο στο γραφείο. Εκτός ότι είναι απόλυτα δεξιός και ρατσιστής, είναι και πάρα πολύ ενοχλητικός. Μιλάει συνέχεια, ασταμάτητα, λέγοντας απίθανες κοινοτοπίες και βλακείες, μιλάει στο τηλέφωνο με την γκόμενά του και μου έρχεται να ξεράσω με αυτά που λέει, και όλα αυτά τα κάνει με τέρμα την ένταση στην, έτσι κι αλλιώς σπαστική, φωνή του!

Είναι ξερόλας και πολύ αγενής (καλά, αυτό το τελευταίο το έχει μόνο με μένα…με αντιπαθεί εξίσου προφανώς). Επειδή είναι παλιότερος από μένα εδώ, μόνο ένα χρόνο βέβαια αλλά για αυτόν είναι αρκετό, έχει γίνει αυτόματα και μαγικά μηχανικός (από σχεδιαστής) και πετάγεται κάθε στιγμή και ώρα για να με διορθώσει! Και συνήθως, βέβαια, θα πει την απόλυτη και άκυρη βλακεία την ώρα που θα με «διορθώσει». Αλλά αυτό δεν τον εμποδίζει από το να το κάνει και να το ξανακάνει! 👿

Από το πρωί σήμερα δεν έχει βάλει γλώσσα μέσα του. Πρώτα με την «καρδερινούλα» του, όπου μας ανάγκασε να ακούσουμε την επισκόπηση όλου του ΣΚ τους (δεν θέλω ρε άνθρωπε να μάθω τα προσωπικά σου, ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ;;; ). Τώρα, όμως, ήρθε κι ένας άλλος συνάδελφος από τον άλλο όροφο για να κάνουν κάποια συνεργασία, που επίσης έχει δυνατή και σπαστική φωνή και έτσι δίπλωσε το κακό! Καλά αυτός ο δεύτερος είναι και φαλλοκράτης και θεωρεί ότι είναι πολύ αστείο να μας μιλάει για κοριτσάκια που του κουνιούνται!! Κάθε πρωί αυτός ο δεύτερος τσεκάρει τα σκουλαρίκια μου για να μου πει «μα πόσα έχεις πια; εκεί ξοδεύεις τα λεφτά σου;» και εγώ του απαντώ κάθε φορά «ναι, εκεί τα ξοδεύω«. Ο τύπος είναι ο ορισμός του τσιγγούνη, ότι και να σας πω είναι λίγο…μαζεύει μέχρι και τα μαρούλια από τις πιατέλες από τις ποικιλίες που παίρνουν οι άλλοι! Αίσχος δηλαδή!

Όλα τα λεφτά όμως είναι ο «Γατουλίνος» που λέγαμε στην αρχή.  Ανακατεύεται στα πάντα γατί ξέρει τα πάντα! Έχει φίλους παντού…κυρίως βέβαια σε σώματα ασφαλείας, αλλά και στην τροχαία, σε δημόσιες υπηρεσίες, σε ιδιωτικές προμηθευτικές εταιρίες…παντού (μα παντού πρόλαβαν και έχωσαν γαλάζια παιδιά; ) Έως και επίτροπος στην ενορία του είναι!!! (είναι μόλις 27 χρονών. Φανταστείτε πόσα χρόνια έχει μπροστά του για να γίνει ακόμα πιο σπαστικός).

Τώρα βέβαια θα πέσει σε δυσμένεια μιας και άλλαξαν τα πράγματα και έχουμε Σοσιαλισμό. Να σας πω την αλήθεια, το χαίρομαι λίγο αυτό γιατί όλο βισματικές άδειες ήταν, αλλά από την άλλη εδώ δεν σταματάει να κάνει τα ίδια.

Μα είναι να μη τα παίρνω; Δείτε τώρα τι κάνει: Για να βάλει ανταλλακτικά στο συρραπτικό το κοπανάει πάνω στο γραφείο κανά 3λεπτο για να σιγουρευτεί ότι άδειασε τελείως από τα παλιά! Και το κοπανάει με δύναμη! Μη τυχόν και δεν ταραχτούμε αρκετά!

Είμαι παρμένη πολύ…Δευτεριάτικο! Ίσως να φταίει πιο πολύ το ότι είναι Δευτέρα, αλλά και ο Γατουλίνος την κάνει καλά τη δουλειά του να με εκνευρίζει!!!

20 Σχόλια leave one →
  1. akanonisti permalink
    19/10/2009 12:26

    Τελικά σε κάθε γραφείο…υπάρχει ένας….
    Εγώ έκανα σύμπραξη με τους υπόλοιπους…
    και τον απομόνωσα…
    Εφτασε σε σημείο…να πει στους άλλους ότι είμαι λιγομίλητη και σοβαρή…και τον τρομάζω….
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Οταν είμαι στο γραφείο….ΚΙΧ…δεν βγάζει…..
    Οχι παίζουμε…..

    Κουράγιοοοοοοοοοο!!!!!

  2. 19/10/2009 12:47

    Χριστέ μου!!!
    Δεν είναι δυνατόν!! Αν δεν ήμουν η μοναδική νορμάλ στην εταιρεία μου… θα ήμουν σίγουρη οτι είσαι συνάδελφος μου!
    Αίσχος πια με τους πανηλίθιους αααααααααααααααΑαααααααααααααΑΑΑΑ!
    Δεν φταίει η Δευτέρα, φταίνε οι μαλάκες!
    Και με ποιόν να κάνεις σύμπραξη που είναι όλοι μαλάκες;;;; Σε ρωτώ!
    Αααχ… ρε Ακανόνιστη… πότε θα έρθεις να βάλεις μια τάξη στις δουλειές μας..δεν ξέρω!

  3. akanonisti permalink
    19/10/2009 12:53

    Μανιταράκι….
    είναι ευκολο….
    κάνεις ενα ντεκλαρασιον….
    και σε φοβούνται…..
    μετά λες κάτι αστειο…και μολις ξεχνιούνται….
    και είναι μπόσικοι… ξανά… το γυρνάς στο άγριο…..

    Δεν θέλει κόπο…θέλει τρόπο….
    Φώναξε με όταν έρθει ο ιταλός…
    να σας βάλω σε τάξη λέμε….
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    • 20/10/2009 09:44

      Το λοιπόν… να σχιζοφρενειάσω εννοείς έτσι; Έυκολάκι… που λέει και το μπαλούν! χΑ!
      Την άλλη βδομάδα… για κατέβα μια βολτίτσα! 🙂

      • 20/10/2009 10:01

        πώς τα πήρες τότε στο Μοναστηράκι; Έτσι…τα ίδια κάνε και δεν θα χάσεις…ας σε απολύσει, να πάρεις και την αποζημίωση, να του κάνεις και μήνυση που σε απέλυσε τώρα που είσαι στη νέα κατάσταση (με τα νέα καθήκοντα)
        υ.γ. Μετά το τέλος του εμφυλίου πολέμου και τη συντριβή του ΔΣΕ (του στρατού του ΚΚΕ), ετέθη το αιώνιο κομμουνιστικό ζήτημα «Τι να κάνουμε;». Ο Γενικός Γραμματέας του Κόμματος, σύντροφος Ν. Ζαχαριάδης, απάντησε σε άψογο κομμουνιστικό στυλ «Νέα κατάσταση, νέα καθήκοντα» – και τα πράγματα συνεχίστηκαν ακριβώς όπως και πριν.(την διατύπωση την βρήκα εδώ, και αν και ήξερα την προέλευση του ρητού, μου άρεσε ο τρόπος με τον οποίο το περιγράφει ο συνβλόγερ)

  4. 19/10/2009 13:29

    Είχαν – οι παλιοί – σοσιαλιστές ένα καλό φάρμακο για τέτοιες περιπτώσεις… προλεταριοποίηση! Παντού έχει τέτοιους τύπους, εδώ πχ έχει κάτι «στελέχη» που δε θέλουν να βγάλουν ούτε μια φωτοτυπία (αφήνοντας το χαρτί στο γραφείο του κλητήρα) για να μη δει ο διευθυντής ότι κάνουν… χειροναχτική εργασία και τους πέσει το ίματζ του φιλόδοξου και ανερχόμενου! Κι ας προπαγανδίζω εγώ λυσσωδώς τις αρετές της τιμημένης προλεταριακής εργασίας και ας μοστράρω το εικόνισμα του ήρωα εργάτη Αλεξέι Γκριγκόριεβιτς Σταχάνοφ!

    Από χθες βέβαια (18) σοσιαλπασοκισμός. Για να δούμε αν θα διώξουν τις… βάσεις επιτέλους!

  5. 19/10/2009 17:46

    Φόλα στο γατουλίνο!! 👿

    Αχ, μου θύμισες τον μακάκα το διευθυντή μου. Τι κουτοπονηριά και βλαχιά τρώω στη μάπα δεν θα το πίστευες. (Δεν έχω πρόβλημα με τους ανθρώπους από επαρχία να εξηγούμαι). Γκρρρ…

    Εγώ έκανα την ντεκλαρασιόν και με ψιλοφοβάται. 😉 Με το που ανοίγει το στόμα τρώει την απάντηση διανθισμένη κατάφατσα. Άσε που πιάσαν οι «ευχές» μου και πέρασε μαύρο καλοκαίρι! 😈 Και βουντού κάνουμε σε φιλική τιμή γιa σένα! 😛 😆

  6. 19/10/2009 17:55

    😀 😀

    Καλημερα!!

  7. 19/10/2009 18:16

    νιάου βρε Γατούλα!

  8. 19/10/2009 19:16

    γεια σας!!!!
    μαγείρεψα τα φασολάκια μου και ήρθα!
    Να σας ξεκαθαρίσω πως δεν μιλάμε ο ένας στην άλλη και τούμπαλιν, εκτός κι αν είναι απόλυτη ανάγκη! 3-4 φορές μάλιστα του έχω ζητήσει να χαμηλώσει το ραδιόφωνο ή το youtube που βλέπει στο τέρμα πάντα!
    @Ακανόνιστη
    μη νομίζεις, κρατιέμαι μέχρι να παλιώσω λίγο…να έρθει κι αυτός ο έρμος ο σοσιαλισμός, που αργεί όμως, και θα του δείξω γω του γατουλίνου! Τα ξέρω τα κόλπα!
    @Μανετ
    Εννοείται ρε, παντού ίδιοι είναι οι μαλάκες!!! Θα κανονίσουμε να σου ‘ρθουμε μια μέρα με την Ακανόνιστη. Θα στον κάνουμε τον αρχιμαλάκα να τρέχει!
    @Τσαλ
    Χαχαχα, εμένα με έχει πάρει χαμπάρι ότι είμαι πολιτικοποιημένη και όχι από την δική του μεριά και με κρατά σε απόσταση. Άσε που με τον διευθυντή του διπλανού τμήματος μιλάμε στον ενικό (άνετος τύπος και καλός επιστήμονας) και αυτός είναι με τα σεις και με τα σας με όλους και όλες σε όλες τις διευθύνσεις, σε όλα τα κτίρια!!!! Γιακ…! Πάντως το θέμα είναι ότι θεωρητικά εξυπηρετεί εμένα και μια άλλη συνάδερφο και για μένα δεν κάνει ΤΙΠΟΤΑ!! Πότε θα αρχίσω να του τα αφήνω στο γραφείο…!
    @Ρενάτα
    να φέρω ομοιοματάκι;
    αχ μωρέ, δεν θέλω και πολλά, απλά να μη φωνάζει μες στο αυτί μου και να μην ακούω όλα του τα τηλεφωνήματα! Πόσο κερί λες να χρειαστώ;
    @plagal
    Ναι, γέλα…τι τραβάω να ‘ξερες!
    Εσύ; Καλά εκεί στα ξένα;
    @Κροτ
    νιαου βρε γατούλη!
    αααααααααχχχ, κάθε πρωί με αυτό ξεκινάει η μέρα μου!

  9. 19/10/2009 23:00

    Νεύρα μπαλόνι, πολλά νεύρα! Είδες που τελικά δεν βοήθησε η εξοχή του προηγούμενου ποστ;

  10. 20/10/2009 09:42

    είδες νεύρα γιατρέ μου;
    είναι που ΔΕΝ έφυγα αυτό το ΣΚ!
    και συναναστρέφομαι και με αγροίκους που δεν έχουν μάθει την ουσία της λέξης «σεβασμός»!
    Μήπως να μου γράφατε κανά ηρεμιστικό; από αυτά που σε κάνουν να φοράς εκείνα τα κόκκινα γυαλιά…

  11. 20/10/2009 10:14

    Τρίτη σήμερα μπαλόνι! Για μια βδομάδα τέρμα οι δικαιολογίες…
    (το «αυτή που περνάει» μου αρέσει εμένα, που περπατάνε σαλιγκάρια στη Σταδίου κλπ.)

  12. 20/10/2009 10:19

    αφιερωμένο λοιπόν….για να δεις ότι είμαι σε καλή διάθεση

  13. 20/10/2009 10:21

    Τι αντανακλαστικά είναι αυτά! Είδες που τελικά δεν χρειάζεσαι αγωγή;

    • 20/10/2009 11:15

      απλώς σήμερα είμαι σε καλή διάθεση…και δεν θα μου τη χαλάσει ούτε το τρολλ του TVXS που ξερνάει τα μέσα του σε δημόσια θέα!
      θα συνεχίσω γιατί χτες είδα ένα ωραίο σάιτ και θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας!

  14. 20/10/2009 13:16

    Ε, άντε βρε πουλάκι μου, πήγα σε ΤΕΒΕ, ταχυδρομείο, δύο τράπεζες, έφαγα μια ζαμπονοτυρόπιτα από το φούρνο, τηλεφώνησα στο λογιστή μου, ετοίμασα τα πράγματα για τη δουλειά κι εσύ ακόμα να μας πεις ποιο είναι αυτό το ωραίο σάιτ…

    Παίζουν τίποτα ποικιλίες πάλι εκεί στο γραφείο;

  15. Στάσσα permalink
    20/10/2009 13:26

    Χώσε! 😀

  16. 20/10/2009 13:48

    @silent
    1oν είναι κακό να βιάζεσαι…γράφω ποστ και ταυτόχρονα με προδίδει το autocad σε κάτι σχέδια που στέλνω για τύπωμα και αρνούνται να ανοίξουν!!!
    2ον αν πήγαινες εκεί που σου είπα, απ’όπου διάβασες το θέμα της σημερινής σου ανάρτησης, θα καταλάβαινες πως η βλακεία είναι αήττητη και καμιά φορά θέλω να βλέπω την εξέλιξή της!
    3oν θα τα δεις σε λίγο…μόλις βρω την άκρη και με το autocad
    @Στάσσα
    ρε συ…τον απάλευτο όμως!!!
    Δίκιο έχεις πάντως για τα ορθογραφικά!
    Και οι διορθωτές; Κλέφτες να γίνουν;
    υ.γ. χώσιμο να δεις που έρχεται στο επόμενο ποστ!

  17. 26/10/2009 23:28

    Έχουν δίκιο, πάντα υπάρχει ένας… ή μία ή και περισσότεροι καμιά φορά. Εμείς είχαμε και τσιγκούνα και σπασοκλαμπάνια και υποχόνδριο τσιγκούνη ο οποίος έκανε συχνά πυκνά παρέα με την πρώτη και έλεγε τον πόνο τους ο ένας στον άλλο. Η τσηγκούνα πήρε σύνταξη, αφού μας τα έπρηζε για δύο χρόνια που προσπαθούσε να υπολογίσει ακριβώς τη σύνταξη που θα έπαιρνε, καθώς και τα διάφορα σενάρια του τύπου αν μείνω ένα εξάμηνο θα πάρω αυτά, αλλά αν αλλάξει το συνταξιοδοτικό θα πάρω τον πούλο, κ.τ.λ.
    Τώρα ο υποχόνδριος ασχολείται μόνο με τις αρρώστιες που δεν έχει, (τελευταία παραλίγο να μας δείξει ένα σπυρί που είχε στον κώλο…) και ο σπασοκλαμπάνιας συνεχίζει ακάθεκτος τις σπαζοκλαμπανίες του.
    Μερικές φορές με το ζόρι κρατιέμαι να μην πιαστώ στα χέρια, το στάδιο φωνές και μπινελίκια το έχουμε περάσει προ πολλού.
    Υπομονή.

Σχολιάστε

