Skip to content

Εκλογές, ξεκλογές…

15/09/2009

…πέθανε ο Patrick Swayze…κι εμένα μου άρεσε πολύ ο Patrick Swayze!
patrick-swayze
Εννοείται πως το Dirty Dancing το έχω δει 172273739 φορές, αλλά νομίζω πως αυτό που θα θυμάμαι πιο πολύ από τον Patrick Swayze είναι μια ταινία που την πέτυχα τυχαία στην τηλεόραση…μεταμεσονύχτια προβολή!
Η ταινία έχει τον «τρελό» τίτλο «To Wong Foo Thanks for Everything, Julie Newmar»
και είναι κ α τ α π λ η κ τ ι κ ή !!!
Και είναι και απολύτως μη αναμενόμενος ρόλος για τον Πάτρικ ο οποίος μου έδειξε σε αυτή την ταινία πως εκτός από καλός χορευτής ήταν και καλός ηθοποιός και θαρραλέος.

Δείτε το τρέιλερ

Δείτε και την περίληψη (στα αγγλικά)
After Vida Boheme and Noxeema Jackson win a major New York drag contest and a trip to Hollywood, they are persuaded to take the inexperienced drag princess Chi-Chi with them. They hire a beat-up old Cadillac and set off for Los Angeles, but their car breaks down in a small town in the middle of nowhere. With just their wits and an endless supply of garish costumes, they transform the town and everyone who lives there–until homophobic cop Sheriff Dollard catches up with them…

Το ταινιάκι είναι κανονικό μάθημα gender studies. Δείτε το αν το βρείτε…στο δβδ κλαμπ της γειτονιάς σας…λέμε τώρα!
Άλλο ένα βίντεο από την ταινία:

υ.γ. φαντάζομαι είδατε τον τίτλο και νομίζατε πως θα μιλήσω για τις εκλογές! Την πατήσατε σήμερα!

Αλλά την Πέμπτη θα έχω λίγο χρόνο το πρωί και θα γράψω κάποια πράγματα που σκέφτομαι.

Μέχρι τότε θα τρέχω πάρα πολύ…πρέπει να κλείσω κάτι υποχρεώσεις, να ανοίξω κάτι καινούριες προκειμένου να έχω δουλειά για το παντεσπάνι μου, να κάνω κι εκλογές…πολύ τρέξιμο λέμε!

30 Σχόλια leave one →
  1. 15/09/2009 12:12

    Τι κρίμα ρε γαμώτο… το άκουσα το πρωί στο ράδιο και δεν το πίστευα! Λέγανε πως είχε ξεπεράσει το πρόβλημα!
    Το έργο το έχω πετύχει κι εγώ στην tv, πολύ αργά το βράδυ!
    Πολύ καλό!

    Αααχ… που μυαλό για εκλογές τωρα;

    Άντε… φτιάξε το μαλλί λέμεεεεεε!

  2. 15/09/2009 13:18

    Δε λέω, συμπαθής ο μακαρίτης, αλλά μεσούσης προεκλογικής περιόδου, με ανοιχτά τόσα μέτωπα και με μνημόσυνα κορυφαίων επαναστατικών μορφών (βλ. κομ. Αλμέιδα), νομίζω πως αποσυντονίζεις το σκληρό παραταξιακό πυρήνα και κατεβάζεις τους τόνους… με ψυχαγωγικά δβδ! Στο επόμενο θα μας κάνεις προτάσεις και για παιχνίδια στο πλέηστεϊσον; Δε θέλω να γίνω δυσάρεστος, αλλά ως… αυτεπάγγελτος επαναστατικός κομισάριος είμαι υποχρεωμένος να τα επισημάνω αυτά!

  3. 15/09/2009 13:29

    Ρε φιλενάδα, εγώ γιατί δεν την έχω δει αυτή την ταινία; Απαράδεκτο! Θα σπεύσω να επανορθώσω. Κρίμα ο καημένος ο Πάτρικ, αλλά τουλάχιστον ησύχασε…

  4. 15/09/2009 13:47

    Καλούλης ήταν ο συχωρεμένος μωρέ, βλεπότανε…
    Όταν έρθει η δική μου ώρα (τοκ τοκ τοκ) να δεις ποστ που θα γίνουν!

    Νομίζω όμως πως αποπροσανατολίζεις την κοινή γνώμη με άρτον και θεάματα.
    Καλά τα λέει ο σύντροφος Τσαλ.

  5. 15/09/2009 14:01

    ρε αγόρια…
    για όλα είναι αυτό το βλογ, και για μνημόσυνα! Ακόμα και πολιτιστικά, μέρες που είναι!
    Άλλωστε η ταινία που προτείνω είναι εν μέρει πολιτική: τόσο gender studies έχει!
    ευτυχώς τα κορίτσια καταλαβαίνουν! 🙂

    Είπαμε, θα κάνουμε και εκλογικά ποστ!

  6. 15/09/2009 14:57

    Πω πω, την έχω δει με τις ντραγκ κουίνς!Η ταινία ξεκινάει που τον δείχνει να «ντύνεται». Επίσης αυτή η ταινία ήταν διασκευή της » ……………. (δε μου ΄ρχεται τώρα), η βασίλισσα της Ερήμου» ή τούμπαλιν! Δεν έχω χρόνο να το γκουγκλίσω τώρα!
    (Ναι, αυτός ο εγκέφαλος έχει καταγράψει πάρα πολλές άχρηστες πληροφορίες!) 😛

    Στο Ghost & Dirty Dancing ήταν θεός!I rest my case! 😀

    • 15/09/2009 15:12

      πέστα βρε μανίτσα, που νομίζουν τα αγόρια πως τα ξέρουν όλα πια!!!!
      και στο Point Break που λέει η Winnie στο «σπίτι» της ήταν θεός!!!!
      σμακ ξανά

    • 15/09/2009 16:03

      Όχι μόνο το λέω, το δηλώνω ευθαρσώς και μεγαλοφώνως: ΠΟΛΥ ΜΑΝΑΡΙΙΙΙΙΙΙ ο συχωρεμένος! 😀

      Όσο για το φιλμ ήταν διασκευή του «Πρισίλα, η βασίλισσα της ερήμου (αυστραλέζικο). Ιδού: http://www.imdb.com/title/tt0109045/ (Όχι, θα μου γλύτωνε!)

  7. 15/09/2009 17:15

    Ωραίος ήταν… αλλά ο Τσιτουρίδης ωραιότερος….
    Και τον χάσαμε και αυτόν….(βάι βάι βάι)
    Προτιμώ να θρηνώ για τον Ομορφάντρα του Κιλκίς…
    παρά για έναν βάρβαρο….

    (Η ταινία γαμάτη!!!!)

  8. 15/09/2009 18:22

    Χαχαχαχαχα,δεν μπορώ να κρατηθώ αχαχαχαχαχ γελάω για το σχόλιο για τον Τσιτουρίδη ! Σκέψου τον Τσιτουρίδη ως ντραγκ κουιν !
    Ο Πάτρικ όντως ήταν και ωραίος και μοιραίος, ήταν καλός ηθοποιός.

    Ο αντιδρασεξ πολύ σου μπαίνει. Μην επαναπαύεσαι πρέπει να κάνεις αντεπίθεση, εγώ σου δίνω ψήφο εμπιστοσύνης και λευκή επιτάγη (στο χρώμα του πάγου) και νωπή εντολή (μούσκεμα όχι απλά νωπή) και… και… και… τρέχω να βρω κόκκινα μπαλόνια να μοιράσω.

  9. 15/09/2009 22:46

    συντάσσομαι με τον Τσαλ και με τον Αντιδρασοτέτοιο!
    σιγά πια τον Πάτρικ!

  10. 15/09/2009 23:07

    Εδώ μιλάμε πως πρέπει να πάρουμε μέτρα , Φίλοι αναγνώστες και συναγωνιστές στα τρένα !
    Μπαλονάκι , μας ξεφεύγεις , όλο να κάτι δεν προλαβαίνω , να το παντεσπάνι μου κάτι ο συγχωρεμένος ….
    ε ας γράψει και κάποιος σ αυτο το βλογ !!!!!!!!!

  11. 15/09/2009 23:31

    άμα σας πω πως από τις 5 το απόγευμα μέχρι τώρα είχα επαγγελματικό ραντεβού που μου έκανε το κεφάλι καζάνι και που μου «υποσχέθηκε» πως θα έρθει και αύριο και μεθαύριο, τι θα μου πείτε;;;;
    κύριε ΑΜ, όλο και κάποιος γράφει σε αυτό το βλογ…προσπαθούμε δηλαδή, αλλά οι αντοχές μου είναι περιορισμένες…δεν είμαι και παιδούλα πια!
    Και τα «άλλα θέματα» που προτιμάνε τα πελατάκια μου θέλουν καθαρό μυαλό!!!!
    @Χαρουμενόπαιδο
    Έεεεετσι! Και καλός ηθοποιός!!!! (συνήλθες και έπιασες τα γέλια πουλάκι μου;;; )
    Είδες τι αντιδραστικούς έχω να συναναστρέφομαι;;; Κάτω ο δικοματισμός λέμε!!!! Η Τζατζουφιά στο λαό της, τώρα!
    @Κροτ
    τέτοια αντιδραστική και εγκάθετη είσαι κι εσύ!!!! Κούκλος ο Πάτρικ και μην ακούω αηδίες!!!

    • 15/09/2009 23:36

      εντατικοποίηση λέμεεεεεεεεεε ,
      όλοι το λένε δηλαδή .
      Αμα δεν δουλέψετε τώρα που είστε κάτι παραπάνω από παιδούλα , τι θέλετε να σας κάνει και το κράτος πρόνοιας μετά , ε , μου λέτε ?
      🙂 🙂

      • 16/09/2009 14:49

        θα έλεγα τώρα καμιά βαριά κουβέντα για την εντατικοποίηση αλλά το αφήνω γιατί δεν προφταίνω τώρα!
        Σας φιλώ αγαπητέ!

  12. 16/09/2009 14:15

    Μιας και το μπαλόνι παραδέχεται… έλλειμμα εξουσίας στο βλογ του, ρίχνω στο τραπέζι πρόταση για συμβολική – και προειδοποιητική – κατάληψη του χώρου από τους αναγνώστες και αλλαγή της κατανομής ρόλων: Εμείς να γράφουμε και εκείνη να σχολιάζει!

    Γ.Γ. επιτροπάτου αυτοδιαχείρησης «κόκκινου μπαλονιού»

  13. 16/09/2009 14:55

    Να σου πω…δεν παραδέχομαι έλλειμμα εξουσίας (μη λέμε ότι θέμε τώρα) αλλά σίγουρα υπάρχει έλλειμμα χρόνου!
    Και βρε οπορτουνιστή, που είδες πως πνίγομαι στη δουλειά και μου ήρθες με προτάσεις για καταλήψεις (πήρες και τη θεσούλα του Γ.Γ. και θες και αυτοδιαχείριση), πότε απαγόρεψα εγώ σε οποιαδήποτε και οποιοδήποτε να γράψει και να ποστάρει πράγματα εδώ;;;; Τόσα σεντόνια και τραπεζομάντιλα δεν έχουν κατά καιρούς απλώσει οι θαμώνισσες και οι θαμώνες;;;;
    Κάντε ότι θέτε, αλλά αύριο θα ανεβάσω ποστ που το παλεύω από χτες…τσουκου- τσουκου, λιθαράκι-λιθαράκι για τα σένα το χτισα!!!
    Και τώρα ΝΥΣΤΑΑΑΑΑΑΖΩ

  14. 16/09/2009 15:06

    Ελλαδάρα παιδί μου μην μυριστούν εξουσία να ορμήσουν όλοι ! Τσ τσ τσ γι αυτό δεν πάει μπροστα ο τόπος … τον νου μας σε αποστασίες (βλ.αντιδρασεξ, εγκαθετισμούς(νέα λέξη και βλ.κροτ) και γενικές γραμματείες(βλ.Τσαλ).

  15. 16/09/2009 15:18

    Χαρουμενόπαιδο…κι εσύ τάχθηκες με τον δόκτορα πάντως κατευθείαν…
    εδώ πάμε να σπάσουμε τον δικομματισμό κι εσύ συντάχθηκες με την κυβερνώσα παράταξη της Τζατζουφιάς!!! 😛

  16. 16/09/2009 15:40

    Όταν συντάχθηκα με τον δόκτορα δεν υπήρχε τρίτο κόμμα ! Έγω φταίω που θέλω κοινωνική δικαιοσύνη όταν όλοι οι άλλοι πανε με αυτόν τον αγριάνθρωπο όλο αντίδραση της σεξουσίας.

  17. 16/09/2009 20:00

    ΑΓΡΙΑΝΘΡΩΠΟΣ?
    Καλά, όταν πάρω τις σεξπερματεκλογές, θα αρχίσω τα πογκρόμ σε μερικές μερικές μου φαίνεται.
    Θα σας φάν τα μαύρα γκούλαγκ.

  18. 16/09/2009 23:13

    Κοκκινομπαλονάκι εγώ είμαι μαζί σου…Κράτα γερά το μπλογκ…Εσύ μ ό ν ο να γράφεις και όλες οι άλλες (ναι, gender syntax) να σχολιάζουμε … (Τώρα κοιμάσαι, το ξέρω, δεν σε πρόλαβα – )
    Και πολύ καλά έκανες κι έβαλες τα βιδεάκια – θα ψάξω να βρω την ταινία – χάρμα φαίνεται – δυστυχώς την έχω χάσει…
    btw από τι πέθανε ο ομορφούλης ; αίητζ, οβερντόουζ, τί τεσπά, ανενημέρωτη είμαι …(Κρίμα, κρίμα, ήταν ωραίο το παιδί – εμ, διαβλέπω… αντιδραστικές… ζήλιες σε μερικούς…πολύ … σέξυ + αρσενικούς λέμε, εδωμέσα)

    🙂

  19. 17/09/2009 01:02

    Κοιμισμένο μπαλόνι,

    Νομίζω ο σ. Μαρξ έλεγε πώς βασική προϋπόθεση για την επιτυχία μιας επαναστατικής προοπτικής είναι το ταξικό συμφέρο να συμβαδίζει με το ατομικό! Και δικό μου ατομικό συμφέρο/απωθημένο είναι να χρηματίσω κάπου (ακόμα και άνευ χρήμασι) Γεν. Γραμματεύς, έστω στη συνέλευση της πολυκατοικίας μου, που λέει ο λόγος – ευτυχώς δεν έχουμε θυρωρό και έτσι δε βρίσκει εφαρμογή ο κατσιφάριος αφορισμός «δεν τον ήξερε πριν ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας του»! Ισχύει ασφαλώς και το άλλο που είπε ο Αντρέας, ότι η εξουσία είναι μέγιστο αφροδισιακό! Σας αφήνω κι εγώ για να συνεχίσω τις ρισελιέδιες μηχαρορραφίες και μαζαρίνιες ίντριγκες.

    ΥΓ: Θαμώνισσες ή θαμούσες είναι το σωστό στη φυλετικά ορθή γραμματική; Ωραίο το κίνημά σας, να δούμε όμως αν αντέχετε… ρεβιζιονισμούς, έστω γραμματικούς!

  20. 17/09/2009 03:28

    Θαμώνισσες, θαμώνισσες (σύντροφε) Τσαλ, πολύ ωραία το είπε το Μπαλονάκι, κι ήθελα να τής το πω κι εγώ πιο πριν και το ξέχασα ! Η λέξη είναι καινούργια, αφού δεν υπήρχε, και γίνεται πάνω στη βάση αυτής που υπήρχε…

    (δεν μάς ενδιαφέρουν τα αρχαία ριζικά : νέα μιλάμε… ! ) 🙂

  21. 17/09/2009 08:40

    Χάρη, αφού βλέπω ότι το κατέχεις το θέμα, νομίζω σου ταιριάζει η θέση του μορφωτικού και πολιτιστικού ακολούθου του κινήματος!

  22. 17/09/2009 14:36

    Αυτό που προτείνει ο τσαλαπετεινός και τα παγόνια του είναι συλλογική ηγεσία ή κάνω λάθος; Μπαλονάκι κάποιοι σου τραβούν το χαλί κάτω από τα πόδια…..(αυτό είναι πάσα για ποστ που θα ακολουθήσει;)

  23. 17/09/2009 15:53

    Άυτό ακριβώς Γιώργο Κατσαμάκη! Συλλογικό, πολυσυλλεχτικό και πλουραλιστικό αρχηγικό σχήμα! Νομίζω σου ταιριάζει εσένα το… οφίκιο του Εκπροσώπου Τύπου! Άντε να βλέπω εγγραφές νέων μελών… όλοι κάπου θα βολευτείτε!

  24. 18/09/2009 00:11

    Νομίζω πως έχω ακόμα τον έλεγχο τούτου του βλόγιου και μπορείτε όλες και όλοι να κοιμάστε ήσυχες/οι (και να κάτσετε στα αυγά σας μερικοί μερικοι που έτοιμοι είστε να φτιάξετε οφίτσια και να τα μοιράσετε κιόλας αριστερά και αριστερότερα!!!!)

    Πήρα την πάσα από το τελευταίο σχόλιο του Τσαλ και «κρεμάστηκα» στα περίπτερα. Βραδινή έκδοση!!!!

    υ.γ. Σύντροφε Τσαλ, αυτό με τη γλώσσα του λαού να το κοιτάξεις πάντως…άκουγα προχτες στον Πρετεντέρη μια εκπρόσωπο του ΚΚΕ, νεαρή κιόλας, και μίλαγε με τον τρόπο που «μιλάς» κι εσύ!!!! Μπρρρρρρρρρρρρρρ!!!!

  25. 18/09/2009 01:16

    Πες τα του βρε Μπαλόνιον ! όχι τίποτ’ άλλο, πάει να διαφθείρει ο παμπόνηρος λενινιστής μοιράζοντας θέσεις…

    (Τσαλ, έχε χάρη (…ναι…χάρη, την άλλη χάρη λέμε, ε;) που ήταν χτες ο αστακός καλομαγειρεμένος )

    😆

  26. 18/09/2009 09:13

    Μπαλόνιον τι υπονοάς, ότι με καλούν οι σειρήνες του Περισσού; Ή της συντρόφισσας… προλετάρισσας; Α πα πα πα, Εσπρέσσο έγινε το μπλογκ.

    @Χάρη
    Παρέλειψα τεχνιέντως να διευκρινήσω πώς οι θέσεις που μοιράζω είναι… αμισθί, επομένως είναι μέσα στις αντοχές του προϋπόλογισμού που θα υποβάλλουμε στο Μαμούνια!

Σχολιάστε

