Skip to content

Εν αναμονή…

05/09/2009

Κυκλοφορεί σε μέιλ…μου ήρθε 2 φορές.

Μου άρεσε πολύ και σας το βάζω να το δείτε

και για όσους και όσες χρειάζονται επεξηγήσεις για διάφορες «άγνωστες λέξεις», δείτε κι αυτό:

Τα υπόλοιπα από Δευτέρα!

18 Σχόλια leave one →
  1. 05/09/2009 16:27

    Ωραία!!!
    Δεν φτάνει η πίκρα των ειδήσεων….
    έπρεπε να δούμε και το βιδεάκι, να δακρύσουμε….

    Βρε μπαλόνι μου… γιατί????
    Οχι πες μου….
    Γιατί????

  2. 05/09/2009 16:40

    γιατί ακούω τόσα πολλά από «γνήσιους κομμουνισταράδες» αυτές τις μέρες που έπρεπε να θυμηθώ γιατί έχω αποφασίσει να κάθομαι από την από δω μεριά του ιδεολογικού χάρτη! Γιατί η αριστερά είναι και συναίσθημα αλλά είναι και πολλά άλλα…και δεν πρέπει να τα ξεχνάμε! Γιατί δεν χρειάζομαι δελτίο κοινωνικών φρονημάτων και όποιος μου το ζητά, να πάει να γ…
    Γι’αυτό!

  3. 05/09/2009 20:37

    Γεια σου Κοκκινομπαλονάκι…Χαμπάρι δεν πήρα ότι μάς έγραφες κι από μακριά…Τί φωτογραφία ήταν αυτή με τό καΐκι…

    Για τό ότι μάς χάλασαν τόν σεπτέμβρη, εγώ να δεις νεύρα … που δεν έφυγα ακόμα.

    Αλλά θα φύγω, δεν τούς τό χαρίζω 👿

    Bella ciao 😀

    (δλδ : θα τα ξαναπούμε – )

  4. 05/09/2009 20:40

    ( υγ : όπως είδες, gravatar μπήκε επιτέλους – ) Αλλά χρειάστηκε ν’ αλλάξω κάτι στη διεύθυνση – θα το δεις – αυτό ήταν και τό πρόβλημα τόσον καιρό – και εξαυτού τώρα…μπήκα στο μοντερέϊσον ! )

    φιλιάααα 😛

  5. 05/09/2009 23:21

    Πάρα πολύ διδακτικά τα βίντεο (αλήθεια εμένα γιατί δεν μου στέλνουν τέτοια?) !!!
    Πάιδες μην καταλάβω ότι βάζετε τα κεφάλια κάτω , γιατί ………
    καλό σ/κ και καλή φώτηση να έχουμε που έλεγε και η συγχωρεμένη η μάνα του κυρίου ΑΜ

  6. 06/09/2009 01:23

    Πραγματικά πολύ συγκινητικό το πρώτο και διδαχτικό το δεύτερο. Καταπληκτικός ο Γκαμπέρ.

    Παραθέτω ένα απόσπασμα από την προχθεσινή «περφόρμανς» στη Γένοβα του εξαιρετικού Ρομπέρτο Μπενίνι, όπου καταγγέλει το Μπερλουσκόνι και το έλλειμμα δημοκρατίας στην Ιταλία. Δυστύχώς δεν το βρήκα με υπότιτλους.

  7. 06/09/2009 15:46

    Καταπληκτικό βίντεο , με σωστή δόση από χιούμορ και συγκίνηση!
    Να είσαι καλά βρε μπαλόνι.

  8. 06/09/2009 18:03

    Μπράβο και συγχαρητήρια,με τα βιντεάκια σου,μελαγχολικά ταξίδεψα,στη μακρινή αλλά όχι ξεχασμένη Εφηβεία μου,-τότε που κυνηγούσα κι’εγώ τους ανέμους- και νόμιζα ότι θα συμβάλλω και εγώ για να αλλάξει ο κόσμος-τρομάρα μου-Νοστάλγησα το παρελθόν που δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το παρόν και φοβάμαι ότι ούτε και με το μέλλον!Ποιο Μέλλον?…Συγκινήθηκα,δάκρυσα,θυμήθηκα,μελαγχόλησα,σκέφτηκα,οργίστηκα,πόνεσα…
    Νάσαι Καλά σ’ευχαριστώ από καρδιάς .Άξιζε ,αξίζει πολλά η παραπάνω ανάρτηση των video!

  9. 06/09/2009 18:05

    Μπαλονάκι, ότι κι αν μας πετάς πάντα πετάει..
    Κράτα γερά!

  10. 07/09/2009 10:14

    Καταπληκτικό.. μου ήρθε κι εμένα το mail!
    Μόλις πάω σπίτι θα δω και τα υπόλοιπα γιατί πλάκωσε το «κεφάλαιο» στο γραφείο και άντε γιατί α!

  11. 07/09/2009 12:46

    Καλώς το μας καλώς το μας !
    Εξαιρετικό το βίντεο, εξαιρετικό ! Δεν χρειάζεται να είσαι κομμουνιστής για να είσαι αριστερός. Γνώμη μου. Ούτε για να είσαι φιλικά διακείμενος προς το ΚΚΕ ή τον ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να έχεις ασπαστεί Στάλιν και Λενιν. Γνώμη μου.
    Περιμένω διακαώς ποστάκι για τον ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ. Μπάχαλο τα έκαναν δυστυχώς ! 😦

    Υ.Γ.Μας έλειψες βρε !

  12. 07/09/2009 13:09

    Πω πω κόσμος και ντουνιάς!!!!!!!!!! 🙂
    @Χάρη
    ναι καλέ, έστελνα μουσικούλες από τις διακοπές αλλά τώρα πια είμαι εδώ!
    Δεν πιστεύω καλέ να λείπεις στις εκλογές;
    @κύριο ΑΜ
    αχ αγαπητέ…σας έχασα!
    Δεν σκύβουμε το κεφάλι…με τίποτε! Μη μου σκιάζεστε!
    Ειδικά μετά τα χτεσινά, ψήλωσα και 2-3 πόντους μη σας πω!
    @Τσαλ
    το ήξερε πως θα σ’ αρέσει βρε συντροφάκι!
    Περιμένω κείμενο εκτίμησης των εξελίξεων…και άργησες!
    θενξ για το βιντεάκι 😉
    @Τουρνές
    Αχ βρε τουρνέ…κι εμένα μ’άρεσε γι’ αυτό και βάζω απόσπασμα στο καινούριο ποστ!
    @Χριστόδουλο Ζησάκη
    Πάρα πολύ χαίρομαι όταν σας συγκινούν αυτά που διαβάζετε εδώ! Να είστε καλά για τα καλά σας λόγια!
    @Θάλασσααααααααααααααααααααα!!! (καλά ενθουσιάστηκα γιατί λείπει τόοοοσο καιρό)
    Κρατάω! Και σε περιμένουμε!!!!
    @Μανέτ
    Θάνατος στ’ αφεντικά! Να φύγεις…από αύριο μη σου πω…να κάτσεις κι εσύ λίγο βρε…να ξεκουραστείς…να τσιμπήσεις και κάτι! 😛
    @Χαρουμενόπαιδο
    Γύρισααααααααααααααααααα!
    Άμα σου πω ότι ήθελα να γράψω κάτω από το απόσπασμα που έβαλα στο καινούριο ποστ οτι δεν είναι μόνο οι κομμουνιστές που είχαν αυτά τα οράματα. Ήταν και άλλοι αριστεροί που δεν ορίζουν τον εαυτό τους ως κομμουνιστές!
    Το κάναμε λίγο μπάχαλο αλλά μετά το ξανασιάξαμε…δες το καινούριο ποστ!
    υ.γ. και σεις μου λείψατε!

  13. 07/09/2009 20:30

    Αχ, μπράβο… να με κακομαθαίνεις και να χαίρεσαι που με «βλέπεις».
    Τα φιλιά μου κι όταν είναι να ξεκουμπηστώ να έρθω στη μεγαλούπολη θα σου κλείσω το ματάκι!

  14. 08/09/2009 02:26

    μπαλονάκι : σέ παραπέμπω στον Κουίνο τού Χεντ

    http://head-charge.blogspot.com/

    ( : άσε, κι έχω μια στενοχώρια…)

    🙂 😦

  15. 08/09/2009 10:11

    @Χάρη
    εγώ πάλι ποτέ δεν έχω μετανιώσει που ρίχνω στην Αριστερά…ουδεπόποτε…

    βέβαια πάντα αριστερά ρίχνω εγώ…(και μην ακούσω κανέναν να βάζει μέσα στην αριστερά και το ΠΑΣΟΚ!).
    Α, και ΚΚΕ δεν έχω ψηφίσει ποτέ!

    Αλλά δεν τους χαρίζω αυτοδυναμίες, σε κανέναν…φτάνει!!!!

  16. 08/09/2009 20:21

    δεν έχεις άδικο σ’ όσα λες, (κι εγώ δεν μίλησα για μετάνοιες,…αλλά για … στενοχώριες : αυτό ναι)

    και συμφωνούμε για τό κ (;) κε – …

    (κι ούτε προέρχονται οι στενοχώριες (μου) από τις «συγκρούσεις» – εμένα αυτά μού φαίνονται δείγματα ζωντανότατων οργανισμών – οι ομοφωνίες και οι «ησυχίες» θυμίζουν νεκροταφεία… Αλλού είναι, όπως ίσως ξέρεις, οι στενοχώριες μου…)

    φιλιά

    🙂

Trackbacks

  1. Κάποιος ήταν κουμουνιστής επειδή… « κάτω αριστερά

Σχολιάστε

