Skip to content

Καλό αποκαλόκαιρο…

04/09/2009

…θα έγραφα σήμερα, αν δεν είχαν προκυρηχθεί προχτές οι εκλογές!

Κι από αποκαλόκαιρο έγινε φθινόπωρο…έτσι απότομα! Πριν προλάβουμε να γυρίσουμε και προσαρμοστούμε…ΕΛΕΟΣ!

Γαμώτο, πάνω που κανόνιζα διήμερες αποδράσεις σε θάλασσες για όλο το Σεπτέμβρη! Ναι, δεν χόρτασα θάλασσα και ήλιο, δεν μούλιασα αρκετά, δεν ξεκουράστηκα όσο ήθελα, δεν άδειασε τελείως το κεφάλι μου, δεν χόρτασα ούζο και θαλασσινά…ήμουν σε καλό δρόμο όμως…δεν ξέρω βέβαια αν ένιωθαν το ίδιο και τα καλαμαράκια και τα χταπόδια-έκανα γενοκτονία, το ομολογώ.

P8290911

Αυτή η κυβέρνηση μου έκανε μαντάρα το καλοκαίρι, θα μου κάνει μαντάρα και τον Σεπτέμβρη…είχα άλλους σκοπούς αλλά ο ακαταλληλότερος είχε διαφορετικούς…τον ασυνεννόητο αυτός ο άθρωπας. Μα δεν ακούει κανένα πια;;;; Ό,τι του φανεί κάνει;

Ασταδγάλα πια…σιχτίρ!

Μα δείτε από τι γύρισα:

hremia

Αν και μας έκαναν μεγάλη γιορτή αποχαιρετισμού όταν ήταν να φύγουμε…δεν έχω παράπονο…μάλλον υπήρξε δάχτυλος από τα καλαμαράκια που έκαναν μεγάλη χαρά που έφυγα!

P8300969

Τελοσπάντων, έχουμε εκλογές και η Κοκκινομπαλόνη, ταγμένη όπως πάντα στον αγώνα, ξεκινάει τα προεκλογικά με μικρά χιντς από θερινές αναμνήσεις για να κρατάει τα μπόσικα!

Έχουμε πολλά να πούμε γιατί το τι ακούω και διαβάζω…δε περιγράφεται…έξαλλη έχω γίνει αλλά θα προσπαθήσω να ηρεμήσω γιατί δεν το έχω και δύσκολο να εκραγώ…

Σας φιλώ και σας αφήνω με άλλη μια καλοκαιρινή φωτό…ενώ ακούω πως ο Χριστοφοράκος δεν εκδίδεται τελικά στην Ελλάδα!!! Τέλειο;

P8280891

υ.γ. Μανέτ, νόμιζα πως θα έρθεις για επίσκεψη και είχα παραγγείλει κάτι ψιλά…για ελαφρύ δείπνο…κρίμα…τελικά είπα στα κορίτσια να φύγουν! Δεν λυπήθηκαν και πολύ μάλλον 😉

P9011216

16 Σχόλια leave one →
  1. 04/09/2009 20:43

    Άντε, καλό χειμώνα να ‘χουμε έτσι που μας τα κανε ο ακατάλληλος…

    Υ.Γ. An American said: ‘We have George Bush, Stevie Wonder, Bob Hope, and Johnny Cash.’ And A Greek replied: ‘We have Karamanlis, no Wonder, no Hope, and no Cash’.

  2. N.Ago permalink
    04/09/2009 21:02

    Καλώς επέστρεψες!

  3. 04/09/2009 22:04

    Και ποιος σε εμποδίζει να … συνεχίσεις ;;;

    Δες … εμένα !

    Αν θέλουμε, έχουμε διακοπές όλο το χρόνο !
    Αρκεί να σκεφτόμαστε θετικά !
    Μπορούμε !

    (ας σταματήσουμε τα λάθη … )

  4. 04/09/2009 22:30

    Καλώς σας βρήκα και τους 3!
    Βλέπω όλοι στις επάλξεις, ε;
    @silentcrossing
    κεφάκια;;;
    το αμάξι δεν θα μας έφτανε μέχρι εσένα και εγκαταλείψαμε…άλλωστε το κουβαδάκι είναι πάντα εδώ 😉
    @Νίκο
    Βλέπω συνεχίζεις τις «κακές συναναστροφές»! Αστον μωρέ, μην ασχολείσαι με τον Τρόμπα!!!!
    @Φάρο
    Καλησπέρα Φάρε!
    Τι εννοείς; ακόμα στο νησί είσαι;;;;;;;;;;;;;;
    Έχουμε εκλογές βρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε! Ακόμα τσίπουρα και κρασάκια είσαι εσύ; Δεν έγινεεπιστράτευση στο κόμμα σας;;; Τσκ τσκ τσκ!
    Αχ βρε Φάρε, θέλω κι εγώ σύνταξη!!!! Και μόνιμες διακοπές! Φιλιά 🙂

  5. 05/09/2009 00:54

    Εγώ πάλι το ομολογώ πώς είμαι… εκλογολάγνος και το χάρηκα πολύ όταν οριστικοποιήθηκαν! Έχω παράπονο πως δε γίνονται αρκετά συχνά, και οραματίζομαι καθημερινά λαϊκά συμβούλια με τεράστιες δυνατότητες παρέμβασης και καθορισμού της ιστορίας! Βέβαια όπως έχω πει πολλές φορές, οι εκλογές είναι ένας μόνο τρόπος και ευκαιρία ανατροπής…

    Όσο για τις εποχές, είναι σχετικές. Στο νότιο ημισφαίριο έρχεται καλοκαίρι. Και στους τροπικούς έχουν πάντα καλοκαίρι!

    Τώρα όμως Βάρκιζα και λοιπές παραλίες τέλος, με εκλογική πανστρατιά!

  6. 05/09/2009 10:46

    Eπιασε φωτιά η αποθήκη του ΣΑΜ και κινδυνεύει η ΛΟΛΑ 🙂
    Από τα χταποδάκια τα ουζάκια και την Παραλία….στο «τροπικό» ΙMPERIAL 🙂
    AX ! BAX !

  7. 05/09/2009 11:26

    Μαζεύτηκες λοιπόν !
    Άσε κοπελιά και εγώ έχω ακούσει τα απίστευτα, έχω βάσιμες υποψίες ότι ο φετινός σύλλογος καθηγητών δεξιοφέρνει (ειδικά ο θεολόγος) και έχω φρικάρει λίγο .

  8. 05/09/2009 13:34

    Καλώς επεστρεψες με το καλό να ξαναφύγεις [μην ανοιγοκλείνεις το σακ βουαγιάζ, καλό μου, θα χαλάσεις το φερμουάρ…]

    καλό μου παιδί, άσε τον δάμαλο να κάνει τα δικά του…
    πλην όμως : τον οικιών ημών εμπιπραμένων ημείς άδομεν.

    θέλω να πω, ας κοιτάξουμε και λίγο το σπίτι μας που πέφτει να μας παλακώσει…
    😉
    χειροφιλώ, μπαλόνι

  9. 05/09/2009 13:35

    πλακώσει

  10. 05/09/2009 15:23

    @Τσαλ
    σύντροφε, σκούρα τα πράγματα! Το μόνο που δεν χρειαζόμασταν τώρα ήταν εκλογές…τα υπόλοιπα εν καιρώ!
    @Γιάννη
    καλά εμείς φαντάζομαι θα τα πούμε και αύριο…θα φέρω ένα μπουκάλι ούζο μαζί…μάλλον θα το χρειαστούμε! Τουλάχιστον ο πονοκέφαλος και η ζάλη να οφείλετε στο αλκοόλ!
    @Τουρνέ
    Αυτά είναι προβλήματα (μα από τον θεολόγο…δεν το περίμενα ποτέ 😛 )
    Να σου πω σύντροφε, καλύτερα να έχεις τέτοια προβλήματα πάντα παρά αυτά που θα αντιμετωπίσει ο χώρος συνολικά μέχρι τις 4 Οκτώβρη (για αρχή….γιατί σιγά μην σταματήσουν τα προβλήματα μετά τις εκλογές)! Χάλια είμαι!
    @Σύκο
    Α ρε Σύκο…έπεσε και μας πλάκωσε δεν θα πει τίποτα…περιμένω κι εγώ πάντως να δω τις εξελίξεις…θα σας κρατώ ενήμερους. (μα πού είναι οι γυναίκες του βλόγιου τούτου;;;;)

  11. 05/09/2009 17:46

    « Το ΚΚΕ είναι προκεχωρημένο φυλάκιο της αντίστασης και της αντεπίθεσης σε πολιτικό επίπεδο», τόνισε η Γενική Γραμματέας του κόμματος, Αλέκα Παπαρήγα.

    http://www.tvxs.gr/v19765

    Βλέπεις πώς οι σύντροφοι του ΚΚΕ είναι ήδη σε ετοιμότητα.., εμείς τι είμαστε συντρόφισσα… μπαλόνοβα; Απομακρυσμένος πυργίσκος στην παραλία του… Baywatch?

  12. 05/09/2009 17:53

    μπαααααααααα…πνιγμένες αισιοδοξίες στα ρηχά της παραλίας σύντροφε Τσαλ, αυτό είμαστε!

  13. 06/09/2009 00:52

    Δείτε κι αυτό οι σύντροφοι λουόμενοι

    ΣΥΡΙΖΑ: Ενα Ωραίο Ταξίδι

    Τώρα που ξαναδιάβασα τη δήλωση της σ. Αλέκας, πρόσεξα τη … μετοχή παρακειμένου. Γλώσσα του λαού τέλος; Αν έγιναν και αυτοί από σταλινισταί ναροντνισταί, μάλλον στραβός είναι ο γιαλός!

  14. 07/09/2009 10:37

    Πω πωωωω!!! Μα καλά… με οδοντογλυφίδες τρώγατε τα μεζεδάκια σας; Εγώ έχω ειδικό πιρούνι σε διαστάσεις ανάλογες της όρεξης μου! :Ρ
    οΥΦ! Τη γλύτωσαν τα κορίτσια από βέβαιο θάνατο!!! Άγιο είχαν.. τους βοήθησε μάλλον κι η μεγαλόχαρη που με κράτησε μακριά από φαγητά με ξινίλες και τα τοιαύτα!
    Σμαααακ! 🙂

  15. 07/09/2009 12:13

    Γιατρέ,
    έχω και εγώ μία χρονική ανακολουθία, ένα δεν θέλω πάλι την εκλογική πλατεία, ποιους θα πείσω, πώς θα πείσω, ποιοι με εκπροσωπούν, συμφωνώ με τον Κοροβέση που μίλησε για τον Κύρκο που χαρακτήρισε τον Αλέκο που θύμωσε με τον Αλέξη που προσπαθεί να ισορροπήσει τον Κουβέλη και το Λαφαζάνη, ενώ πετάγονται να πουν κι ο Τσούκαλης τα… παραϊατρικά του, ο Γρηγόρης τα δικά του (με τα οποία συμφώνησα, μήπως να ανησυχήσω;) και ενώ τσαντίζομαι με τη Φιλίνη και τη θέση της για την Εθνική Βιβλιοθήκη; Προσέχεις; Στο τέλος ερωτηματικό… Δύο μήνες τώρα, ούτε αποσιωπητικά, ούτε τελείες, ούτε κόμματα, μόνο ερωτηματικά.
    Και είχα τόσο ανάγκη είτε παρατείνοντας το «καλοκαίρι» να ξεχαστώ, είτε να πέσω στην ελπίδα του Σεπτέμβρη. Στην ποια;
    Α, και να αποχωρεί και ο Δραγασάκης…

  16. 07/09/2009 13:25

    @Τσαλ
    τελικά ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ακόμα εδώ!
    ενωμένος-δυνατός!
    υ.γ. βρε άθρωπα, εσύ και η γλώσσα του λαού!!! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο όμως διαφωνώ μαζί σου!
    @Μανετ
    το χταπόδι με πιρούνι είναι έγκλημα…και τα παϊδάκια χωρίς χέρι επίσης!!!!
    @Γιώργο Κατσαμάκη
    Κοιτάχτε να δείτε (με σοβαρό ύφος και στηρίζοντας τα γυαλιά μου για να δω καλύτερα την ακτινογραφία),
    η περίπτωσή σας δεν είναι μοναδική…παρουσιάστηκαν μαζικά τέτοια συμπτώματα και σε άλλους και άλλες ασθενείς μου! (αυτό με τον Γρηγόρη συμβαίνει κατά κόρον…εκεί που συμφωνείς…τσουπ-γύρισμα-και διαφωνείς)
    Πολλά ερωτηματικά, και να δεις πόσα έρχονται ακόμα.
    Αλλά η αριστερά και η μάχη για την ενότητά της είναι γλυκιά αλλά και δύσκολη υπόθεση!
    Συστήνω συχνές αναπνοές, πολλά νερά, και χαλαρό διάβασμα…προσωπικώς όποτε ζορίζομαι πολύ βγαίνω και καμιά βόλτα και μιλάω με κανά δεξιούλη ή ΠαΣοΚο για να πειστώ ξανά για την επιλογή μου να είμαι στην άλλη μεριά του ποταμού! 😉
    Ο Δραγασάκης αποχωρεί; εννοείς πως δηλώνει ότι δεν θα ξαναθέσει υποψηφιότητα; Μα το είχε πει ο άνθρωπος ότι το σκεφτόταν σοβαρά για να κάνει δουλειά με το πρόγραμμα! Αλλά ακόμα δεν άκουσα τίποτα τέτοιο!
    Θα τα λέμε!

Σχολιάστε

