Skip to content

Summertime-3

25/08/2009

Aπό τη δεκαετία του 80…εκεί στα τέλη της…ακούμε Belinda Carlisle

και αυτό αφιερωμένο στον Β., που έγινε πατέρας πριν ένα μήνα και χαίρεται το μικρό του αντράκι!

επειδή ξέρω πόσο πολύ του αρέσει η Belinda και ειδικά αυτό το άσμα!

υ.γ. το πλιτς-πλιτς-πλιτς συνεχίζεται ακάθεκτο αδέρφια!!! 😉

11 Σχόλια leave one →
  1. 25/08/2009 12:06

    Εντελώς σουρίαλ φαντάζουν οι προγραμματισμένες αναρτήσεις σου, μπαλονάκι μου…
    Ειδικά όταν φαντάζεται κανείς.. πόσο μαχητικά θα έγραφες για την φωτιά…
    Anyway…. καλά να περνάςςςς…….
    (σάμπως θα λείψουν ποτέ θέματα για να διαμαρτύρεται κανείς???)

    Φιλιάαααααααααα

  2. 25/08/2009 12:09

    πλιτς πλιτς εδω πλιτς πλιτς στην προηγουμενη αναρτηση αν δεν το εχεις καταλαβει μας εχεις κανει μουσκεμα !!!
    Τελος παντων θα αγνοησω το καταβρεγμα και θα ευχηθω να συνεχισεις να περνας καλα!!!
    Και περιμενω ενημερωση σχετικα με τις αλλαγες για να μην ξεχνιομαστε!!!
    :-))

  3. 25/08/2009 13:29

    Για λόγους που ήταν πάνω από τη δική μου θέληση, επέστρεψα για δυο μέρες στην μεγάλη μας πόλη!
    Προς το παρόν διαβάζω τα ποστ σας και φρικάρω! Αποφεύγω να πάω βόλτα προς τα πάνω…δεν θέλω να δω…δεν θέλω να είμαι από δω!
    Αύριο θα γράψω…έχετε όλες και όλοι γράψει τα οργισμένα σας! Θέλω να γράψω κάτι με λιγότερη οργή. Δεν μου φτάνουν οι βλογοπορείες…δεν μου αρκούν, δεν κάναν τίποτα 2 χρόνια πριν…και ήμασταν όλες και όλοι!
    Σκέφτομαι…πρέπει να προτείνουμε κάτι περισσότερο από αυτό που κάναμε πριν 2 χρόνια!

  4. 25/08/2009 17:25

    πλιτς πλιτς εσύ, κι ας μάς έκανες μούσκεμα…
    έχουμε καιρό για τα υπόλοιπα (μπαλονο)παιδί, έτσι κι αλλιώς τα κάψαν όλα –

    (belinda carlisle : πού τη θυμήθηκες … εγώ που δεν κάνω (ακόμα ; ) πλιτς πλιτς πουθενά, (έξω απ’ τη ντουζιέρα μου) την είδα τις προάλλες στην τηλεόραση να’χει παχύνει, να’χει μεγαλώσει (πολύ λέμε) και να κάνει διαφημίσεις… sic transit)

  5. 25/08/2009 23:45

    Βλέπω έχουμε σήμερα αφιέρωμα αναδρομικής δισκογραφίας της κας Καρλάιλ. Ας ρίξω κι εγώ αυτό στο τζούκμποξ:

    Για τα καμένα δάση η λύση είναι η εξής:
    Φωτιά και τσεκούρι στους κυβερνώντες και τους συνενόχους τους!

    Δεν μου κοστίζει τίποτα να προσθέσω και σε αυτούς που τους έχει η όρεξη για… συνεργασίες, αλλά ας μην προτρέχουμε. Έχουμε μπροστά Διαρκή Ιερά Σύνοδο. Διαρκές Συνέδριο ήθελα να πω.

  6. 26/08/2009 15:46

    Κι εμείς συνεχίζουμε τα πλάτσα πλούτσα στα τιμολόγια και τους μαλάκες!
    Κατα τα άλλα…. καλά να περνάτε και σας περιμένουμε..
    Α, ξέχασα, πάρτε και μια εβδομάδα κι από μένα… χαρίζωωωωω..!!!!

  7. 26/08/2009 23:09

    Που πας ; Φεύγεις για λίγο ; Χά ! πίσω από τις λέξεις έρχεται ο Αλέξης με ΕΚΤΑΚΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ !!!.
    Και κεντρική επιτροπή την Κυριακή. Εδώ θα αφήσεις τα κοκαλάκια σου 🙂

  8. 27/08/2009 09:31

    Μπονζουρ α τουτ!
    Αδέλφια…τα κατάφερα και συνεχίζω για ακόμα μια βδομάδα τις διακοπές που οι βάρβαροι μου διέκοψαν άχαρα!
    Μα πόσο ανοργάνωτοι πια είναι αυτοί σε αυτή την κυβέρνηση; Πόσο;;;;
    Θα επιστρέψω την επόμενη Πέμπτη!
    Μανιτάρι, θενξ!!!!!
    υ.γ. Γιάννη…μόλις τα έμαθα… 😯
    αααααααααααα, να μου κάνουν τη χάρη!!!! Εγώ πάω για πλιτς πλιτς! Άντε γιατί πολλά μαχαίρια βλέπω ολούθε και δεν το έχω κι εγώ σε τίποτα να βγάλω τη σπάθα και τη μάχαιρα και να αρχίσω κι εγώ!!!! Πρώτα θα αδειάσει το κεφάλι μου και μετά θα δω τι θα κάνω με τα συνέδρια και τις επιτροπές!
    Πήγαινε για μένα το Σάββατο (όχι την Κυριακή, το Σάββατο) και ενημέρωσε με! Σε εμπιστεύομαι!

  9. 27/08/2009 13:20

    Μια βδομάδα ακόμα έξτρα μπόνους;;;!!! Μην το πεις πουθενά! Καλά να περνάς και μη σε νοιάζει: τίποτα δεν αλλάζει σ’ αυτήν την πόλη/χώρα/πλανήτη. Φιλιά!

  10. 28/08/2009 02:23

    Μια βδομάδα ακόμα άδεια;;; Κοινωνική πρόκληση! Κάτω τα ρετιρέ! Εξομοίωση προς τα κάτω! :-p

  11. 29/08/2009 01:12

    Συμφωνώ με τον Τσαλαπετεινό και στα 2 του ποστ. Άλλη μια βδομάδα διακοπές ; Αυτό είναι σκάνδαλο ! Καλά να περάσεις κάνε και για μας καμιά βουτιά ε ; Α και θα πάμε Χοηφόρους Ηρώδειο ε ;(ο καθένας με τον πόνο του)

Σχολιάστε

