Skip to content

Mind the gap

08/08/2009

Δεν είναι δικό μου, αλλού το διάβασα.

Αλλά να…άλλα έπρεπε τώρα να κάνω, άλλα κάνω…

Με πήρε η μπάλα και αυτό το τοσοδούλικο ποστ είναι για αυτό το πάρσιμο…για το ξωκύλισμα!

Mind the gap between the train and the platform…

where is the platform though…? cause I have seen the gap!Tranquility-canvas-art

Πήζω, θέλω έξοδο διαφυγής.

Που να ανοίγει και μετά να κλείνει αεροστεγώς…και να με οδηγεί στην θάλασσα, όχι σε πλατφόρμες, στη θάλασσα την ανοιχτή! Και που θα είναι ανοιχτή και ακύμαντη (αν υπάρχει αυτό).

Που θα με κάνει, όχι να ξεχάσω αλλά να συγχωρήσω! Που θα κάνει τις αντιδράσεις μου πιο ήπιες!Απέναντι σε αυτούς που με αγαπάνε και τους αγαπάω! Και που δεν μου φταίνε σε τίποτα!

υ.γ.σήμερα το βλογάκι μου είναι ημερολόγιο ψυχής! Έτσι μου βγήκε! Αφού έτσι ξεκίνησε αυτό το βλογ…άλλο το που έφτασε!

27 Σχόλια leave one →
  1. 08/08/2009 22:07

    Πού είσαι ballonius ?
    έχε υπ’όψη σου πως το GAP έχει διπλή έννοια:
    η μία είναι η γνωστή, και η άλλη είναι η ταραχή που κάθε φορά νιώθω με τα σχόλια του Τσαλ.
    Νάσαι καλά εσύ,
    γιατί για άλλους δεν το βλέπω !
    φιλιά !

  2. 08/08/2009 22:10

    Να φύγετε! Να πάτε αλλού!

    Κάνει ζέστη. Να πάτε για μπάνιο. Βραδινό.

    Νάματα τ’ ανάμματα της ψυχής.
    Για μπάνιο! ή για παγωτό!
    🙂

  3. 08/08/2009 22:30

    Αφού το ΄δες, είσαι σε καλό δρόμο! 😉 Παίρνει χρόνο, μάτια μου. Σιγά σιγά…
    Φιλί

  4. 09/08/2009 10:54

    Διακρίνω έναν … πεσιμισμό ;;;; 😕

    Καλημέρα !

  5. N.Ago permalink
    09/08/2009 11:57

    Η οδός (δια)φυγής συνήθως είναι μέσα μας. 😉
    Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι διότι από σήμερα θέλω κι εγώ να αναπαυτώ λίγο. Μακριά από τη βαβούρα της καθημερινότητας αλλά και μακριά από τις φωνές των φίλων (που θα μου λείψουν).

  6. 09/08/2009 19:17

    @όλες-όλους
    ελάτε καλέ…χτεσινό gap ήταν, πάει πέρασε! Η θάλασσα το ξέπλυνε! Τώρα έρχονται και τα σουβλάκια να το καλύψουν πλήρως, συνοδεία κοκακόλας ζιρο (για τη σιλουέτα μας)!
    Τα λέμε αύριο!
    υ.γ. @L’Enfant de la Haute Mer
    Να σας ζήσει…όπως ποθείτε να τον δείτε!

  7. 09/08/2009 20:33

    Άργησα να περάσω και με πρόλαβε η θάλασσα. Προλαβαίνω ίσως να σου αφιερώσω ένα τραγουδάκι να σε γλυκάνω λίγο;

    [YOUTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=wSLJbUVq3bg]

  8. 09/08/2009 22:32

    οι αφιερώσεις είναι πάντα ευπρόσδεκτες αγαπητέ Silent
    και αυτές με ωραίες μουσικές, ακόμα περισσότερο!
    σμααακ!

  9. 09/08/2009 23:39

    Μακριά από μας ο πεσιμισμός και ο ντεφετισμός!
    Επειδή είδα αναφορά στους σιδηροδρόμους, αναθάρρησα γιατί θυμήθηκα το περίφημο θωρακισμένο τραίνο του σ. Τρότσκυ! Η λοκομοτίβα της Επανάστασης πλέον διατρέχει και της ράγες της Δύσης! Ιδού, για του λόγου το αληθές.

    Ξανά στις ράγες τα τρένα στις ΗΠΑ, μετά από 50 χρόνια εγκατάλειψης

    Ξεχνάω δυστυχώς και ποιος σύντροφος έλεγε πως ταξιδεύει πάντα τρίτη θέση, επειδή δεν υπάρχει τέταρτη!

    (ΗΡ βρήκες αρκούντως συνταραχτικό αυτό το σχόλιο;)

  10. 10/08/2009 00:08

    μπαλονι, θυμος ειναι…. θα περασει 🙂

  11. 10/08/2009 10:39

    @Τσαλ
    χαχαχχαα
    από την ταραχή σου με τα τρένα, ξέχασες να βάλεις το λίγκα!
    Σε έφτιαξα όμως…
    κοίτα να δεις Τσαλ, καμιά φορά χρησιμοποιούμε αυτό που στη λογοτεχνία λέμε «μεταφορά»…ένα σχήμα λόγου, δηλαδή, κατά το οποίο οι ιδιότητες ενός στοιχείου Α αποδίδονται («μεταφέρονται») σε ένα στοιχείο Β, το οποίο έχει διαφορετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά από το Α.
    Έτσι, στην περίπτωση αυτή…εγώ είμαι το τρένο (αν και δεν έχω τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του τρένου…μόνο σφυρίζω και βγάζω και καπνούς ενίοτε) και οι διάφορες πλατφόρμες είναι οι καταστάσεις με τις οποίες έρχομαι αντιμέτωπη.
    Το κενό είναι πάντα κενό!
    Αλλά εσύ πουλί μου έχεις μια τάση να γειώνεις τα πάντα! Διαβάζεις «μεταφορές», τις καταλαβαίνεις…αλλά τις αντιμετωπίζεις με την δύναμη του πραγματισμού…της «κυριολεξίας»! Χρησιμοποιείς τις λέξεις με την πραγματική (την αρχική) τους σημασία.
    Δεν είναι κακό…αλλά χάνεις πράγματα έτσι!
    υ.γ. και ναι, φαντάζομαι πως τάραξες αρκούντως την HP!
    @Μούργο
    Καλώς τον! Δεν πνίγηκες ακόμα στη θάλασσα;
    Θα περάσει βρε…θα βρω κάπου να ξεσπάσω και θα περάσει!
    Δηλώνεις διαθεσιμότητα;

  12. 10/08/2009 15:16

    Είπαμε, μιλώ και καταλαβαίνω τη… γλώσσα του λαού!
    Πάντως αν και δεν ταξιδεύω πολύ, έχω αδυναμία στα τραίνα. ,
    Ευκαιρία να περάσουμε και κοινωνικοεργατικό μήνυμα κατά της ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ!

  13. 10/08/2009 15:33

    Κανόνισε να με εκνευρίσεις τώρα! 👿
    Και ποιος σου είπε ότι οι μεταφορές δεν είναι μέρος της γλώσσας του λαού;;;;;;;
    Μην τα πάρω τώρα…τότε όλες οι λαϊκές παροιμίες τι είναι;;;;;;

    Να το περάσεις το μήνυμα, δεν αντιλέγω, αλλά μη μου λες και κουλά…!
    υ.γ. και εγώ αγαπώ τα τρένα…και τα καράβια…και τα αεροπλάνα! Μόνο τα λεωφορεία και τα αυτοκίνητα δεν είναι του γούστου μου (δημόσια και ιδιωτικά, για να μη μπερδευόμαστε)!

  14. 10/08/2009 21:56

    Αμάν βρε παιδί μου τι σε έπιασε καλοκαιριάτικα?

    Υ.γ αγαπάς τρένα (φυσιολογικό) ….. και καράβια !?! Προφανώς δεν έχεις ταξιδέψει με Νόνα Μαίρη, Σαος ΙΙ, Σαμοθράκη, (Β)Ρομίλντα , Παναγία (δεν θυμάμαι ποια απ’ όλες αλλά έκανε το Τήνος -Σύρος ενδοκυκλαδικά το 2004) κτλ

    2ο Υ.γ Μάθαμε από τον Βαγγέλη τίποτα για την κοπελιά ή είσαι προξενήτρα Β΄διαλογής? (δεν πιστεύω να σε επηρέασε η Κροτ ?)

  15. 10/08/2009 22:25

    τι με έπιασε; έλαμ’ ντε!
    Μάλλον χρειαζόμουν εκείνα τα σουβλάκια που λέγαμε, και ένα ντάκιρι ροδάκινο στο καπάκι(καλά…το πέτυχα και έγινε μούρλια)!
    Μετά όλα ήρθαν στα ίσα τους!
    υ.γ.1 Νομίζω πως έχω ταξιδέψει σχεδόν με ότι κυκλοφορεί στο Αιγαίο από το ’80 και μετά (χοντρικά). Και προς όλους τους προορισμούς! Με μεγάλη επιτυχία!!!!
    υ.γ.2 Θα λάβεις σχετικό μέιλ αύριο. Μη τα βγάλουμε και όλα στη φόρα! (ΑΚΟΥ ‘ΚΕΙ Β’ ΔΙΑΛΟΓΗΣ!!!!!!!!!!!!! Η Κυρία Μπαλόνη β’ διαλογής;;;;
    Για να προσέχουμε τι λέμε! 👿 )

  16. 10/08/2009 23:10

    … οπότε μπαινω αργά και δεν προλαβαίνω τρικυμία –

    καλύτερα : μ’ αρέσουν τα ταξίδια και με καράβια και με βαπόρια αλλά μόνο με μπουνάτσα –

    and : I’ m afraid oflying ( = : agliki metafora : )

    φιλάκια κοκκινομπαλονάκι – ολα καλά τώρα συνάγω – μετά και ντακίρι με σουβλάκι (ΑΛΛΗ μεταφορά αυτή ! )

    😆

  17. 10/08/2009 23:24

    Το «ντακιρι με σουβλάκι» μου θύμισε το «μοχίτο με κεμπάπ»! 😉 😆

  18. 11/08/2009 01:36

    @μπαλόνι
    Κάνε εσύ τα κονέ και θα κάνω εγώ διαφήμιση τις ικανότητές σου ως προξενήτρα σε όλη την μπλοκόσφαιρα!

    Υ.γ ελπίζω να έχεις καταλάβει (από την περιγραφή που σου έκανα «σπίτι» μου) για ποια σου λέω γιατί ήταν 3 στον χορό.
    2ο Υ.γ Η Παναγία που σου λεγα πρέπει να ήταν η «Ευαγγελίστρια» και μιλάμε για απίστευτο σαπιοκάραβο ( σε αυτό το αποκλείω να είχες μπει γιατί θα το θυμώσουν ως το ταξίδι του τρόμου).

  19. 11/08/2009 11:43

    Μια που ακούω για προξενιά και κονέ, υπολογίζω ότι προωθείται και η δική μου «υπόθεση» με τον φιλοκουβανικό σύνδεσμο, ή κάποια ανοιχτή θέση επαναστατικού συμβούλου σε κάποιο μαρξιστικής επηρροής αντάρτικο!

  20. 12/08/2009 12:15

    @Χάρη
    Eγώ, καλή μου, αυτόν τον καιρό είμαι σε φάση:

    Και αν και έχει Gaps, βασικά σε πηγαίνει προς τα πάνω…ψηλά…πάνω απ’ όλα!

    @Ρενάτα
    που να δεις την πίτσα με ντάκιρι ανανά! Τέλειος συνδυασμός σου λέω!

    @Τουρνέ στα νησιά
    Ταξιδευτή μου, την κάτσαμε τη βάρκα, αλλά δεν πτοούμαστε! Είπαμε: το μοναστήρι να ‘ν’ καλά…
    Ρε σου λέω, πήγα με το Σάμινα στην Ικαρία το καλοκαίρι πριν το ναυάγιο! Και πριν είχα ταξιδέψει με Σκοπελίτη από την Αμοργό για να προλάβω το Σάμινα και έλεγα πως θα μας έπνιγε…ο Σκοπελίτης! Φευ! Πρώτος βγήκε αξιόπλοος!!!
    Τα πάντα (και τα κοάλα) έχω κάνει με τα καράβια!

    • 12/08/2009 12:51

      Αφιερωμένο:

      Καλημερούδια! 🙂

      • 12/08/2009 12:53

        ήταν το άλλο τραγούδιπου είχα σκεφτεί, αλλά τελικά προτίμησα τον Tom Petty (άλλωστε αυτό μου ήρθε πρώτο στο νου).
        Μπονζουρ Ρενάτα

    • 12/08/2009 13:00

      Αυτό έιναι για να πάρεις μεγαλύτερη φόρα για την απογείωση (έχει πιο πολύ γκάζι)! 😉

  21. 12/08/2009 12:19

    @Τσαλ
    ξεχωριστό σχόλιο, για να δεις πόσο σ’ αγαπάω!
    Ξέχασες να κολλήσεις το χαρτόσημο στην αίτησή σου (άσε που ξέχασες και το μπαξίσι για να γίνει η προώθηση)
    Ο Τουρνές έπραξε «τα δέοντα» και επειδή κάτι πήγε στραβά στο αίτημά του, θα αποζημειωθεί με κατιτίς άλλο. Δεν θέλω να είμαι άδικη με τα πελατάκια μου!

  22. 13/08/2009 14:29

    Γκρρρ τα καταλοιπα της σταλινικής γραφειοκρατείας μας εκδικούνται ακόμα! Εκτός από χαρτόσημο μήπως θέλει και σπατόσημο ή άλλο κερατόσημο; Μπαχτσίς μόνο σε είδος δίδεται. Π.χ. χάρισμα των μελλοντικών απομνημονευμάτων μου με αφιέρωση 🙂

  23. 13/08/2009 14:56

    Μόνο χαρτόσημο και ένα ΚΑΛΟ μπαξίσι! Τα απομνημονεύματα με αφιέρωση δεν θεωρούνται μπαξίσι…αυτά είναι απλό δωράκι (ονομαστικής εορτής π.χ. που δεν της πολυδίνουμε σημασία). Για σκέψου λίγο καλύτερα (και ξηλώσου ολίγον τι παραπάνω!)

Σχολιάστε

