Skip to content

Μία κι άλλη μία

16/07/2009

letters

Βαρετές και βασανιστικές οι ώρες στο γραφείο…

περιμένω να περάσουν και σκέφτομαι…πόσες χαμένες ώρες, πόσες χαμένες σκέψεις…

καλόμαθα και θέλω υπολογιστή για να σημειώνω τις σκέψεις μου…

τις φευγαλέες σκέψεις αλλά και αυτές που με βασανίζουν…

και θέλω το βλογ μου για να σημειώνω τις σκέψεις…κι ας είναι όλες οι σελίδες μου εκεί-φόρα παρτίδα-…

notebookπαλιά σκεφτόμουν και σημείωνα…

σε χαρτάκια,

σε πακέτα από τσιγάρα,

σε τετράδια…ανάποδα, λες και δεν μπορούσε κάποιος να γυρίσει ανάποδα το τετράδιο και να διαβάσει τις σκέψεις…

σε βιβλία…στην τελευταία σελίδα, λες και κανείς ποτέ δεν θα έφτανε στην τελευταία σελίδα…ούτε εγώ!

κι όμως…πάντα φτάνεις στην τελευταία σελίδα…και τα βλέπεις όλα εκεί…

ή τα παρατάς στη μέση…ή στην αρχή

είναι κανά δύο βιβλία που τα σταμάτησα στην αρχή…δεν ταίριαζαν με την διάθεση…

και άλλα που φτάναν στο τέλος και ήθελα κι άλλο…

έχω ρίξει πολύ κλάμα για βιβλία που τελείωσαν και εγώ δεν τα είχα χορτάσει…

και που τώρα πια μόνο τις σημειώσεις στη τελευταία σελίδα διαβάζω…και θυμάμαι τις στιγμές…

θρύμματα σκέψεων, θραύσματα στιγμών…

το έχετε πάθει; να διαβάζεις ένα βιβλίο και για κάποιο περίεργο λόγο πάντα να έρχεται η ίδια εικόνα στο μυαλό σου; ένα σημείο της πόλης ή μια παραλία…που δεν έχει κάποια προφανή σύνδεση με το ίδιο το βιβλίο αλλά εσύ, όποτε κι αν σκέφτεσαι το βιβλίο αυτό, πάντα αυτή την εικόνα έχεις σαν φόντο.

Στιγμές…που χαράσονται μέσα σου, πάνω σου, και μένουν εκεί για πάντα!

Και τελικά είσαι όλες αυτές οι στιγμές!

υ.γ. 1.το άσμα της έναρξης : Η Σημαδούρα, Βαγγέλης Γερμανός από τα Μπαράκια

ένα από τα πρώτα τραγούδια που προσπάθησα με πείσμα να μάθω στην κιθάρα, και πάντα ήθελα να το βάλω σε ένα ποστ. Κολλάει, δεν κολλάει, είναι καλοκαιρινό και μου αρκεί!

υ.γ. 2.άλλο ποστ πάλι περιμένατε, άλλο σας ήρθε…έτσι είναι τα πράγματα…μην ανησυχείτε, υπάρχει και η αυτοποστιέρα από την άλλη βδομάδα και να δω μετά τι θα λέτε!

30 Σχόλια leave one →
  1. 16/07/2009 14:44

    Μμμμ, και Σαββόπουλος στην εκτέλεση ή κάνω λάθος?
    Ψιλοντάουν σε βρίσκω σήμερις, αλλιώς θα έβαζες την κρουαζιέρα:

  2. 16/07/2009 14:53

    Μα πού είναι η Enfant τώρα που λέει ότι προκαλώ;;; :σαρδόνιο-χαμόγελο:

    Είπα να το αποφύγω για να μη ζηλέψετε βρε Αντιδραστικέ!

  3. 16/07/2009 15:02

    με φώναξε κανείς ?

  4. 16/07/2009 15:05

    καλά…πείτε τα…αυτόν να μαλώσεις…εγώ δεν είπα τίποτα!
    πάω για τσίπουρα!
    σμουτς

  5. 16/07/2009 15:08

    το συνεχίζεις, βλέπω …
    (είδα κι έπαθα να καταλάβω τι είναι αυτό το λαχαννννί)

  6. 16/07/2009 15:11

    ευκολάκι…πατάς επάνω και μεγεθύνεται…και έχει και τίτλο το έρμο…το θέμα είναι πού βγήκε η φωτό…άντε την κάνω γιατί άργησα και τα τσίπουρα θα περιμένουν!
    υ.γ. δεν το συνεχίζω εγώ, άλλος το άρχισε!

  7. 16/07/2009 15:49

    Μετράμε τις μέρες για τις διακοπές, ε? Και τα δυο τραγούδια ταιριαστά ειδικά, έτσι όπως μπήκαν. : )

    Όσο για τα πράγματα που τελειώνουν και δεν τα ΄χουμε χορτάσει, να τ’ αφήνουμε πίσω και να εκτιμάμε τα επόμενα. ; )

    Απορία: Δεν μπόρεσες να διαβάσεις Μέλιο?

  8. 16/07/2009 16:08

    Mπαλονι μου εγω ακομα γραφω σε χαρτακια ,σε βιβλια και γενικα σε οτι εχω μπροστα μου …
    Το blog μου ειναι κατι σαν το τελευταιο σταδιο…
    Αν εσυ εχεις σταματησει να το κανεις σε συμβουλευω να το ξαναρχισεις γιατι εχει μια υπεροχη αγχολυτικη δραση…
    Οσο για αυτο που λες με το βιβλιο πιστευω οτι ολοι λιγο πολυ το εχουμε παθει, το μυαλο εχει την δικια του αναρχοαυτονομη διαταξη εικονων και αναμνησεων και πολλες φορες αδιαφορει στο να συμβαδισει με την πεζη πραγματικοτητα που εμεις του επιβαλουμε…
    Καλησπερες καιΦιλιαααα….

  9. 16/07/2009 16:11

    Άλλο περιμέναμε άλλο μας ήρθε αλλά είναι πολυ πολύ καλοδεχούμενο γιατί είναι πολυ πολυ τρυφερό (αδόκιμος όρος αλλά αυτόν βρήκα) και καλοκαιρινό ποστ. Είναι ωραία τα άτιμα τα βιβλία, να διαβάσεις Ζατέλη, έχω πάρει το καινούριο θα σου πω όταν το διαβάσω. Να διαβάσεις «Έρως» του Helmut Krausser, να διαβάσεις «Τρείς μνήμες και δυό ζωές» του Π.Χατζημωυσιάδη και προχθές διάβασα του Φερνάντο Πεσσόα Ταξίδι στην άβυσσο,Η ώρα του διαβόλου και πολύ με άρεσε. Το τελευταίο είναι πολύ μικρό, μονορούφι παει, θα σ΄αρέσει σίγουρα, μπες σ΄ένα βιβλιοπώλειο και παρτο 10 αυρώ.
    Καλά τσίπουρα και καλές μακαρονάδες…

  10. 16/07/2009 16:13

    αααα….
    τα ποστ-ιτ! μεγάλη εφεύρεση τα ποστ-ιτ!!!

  11. 16/07/2009 17:21

    Μια χαρά σε βρίσκω!
    Μακάρι να «βλέπεις» πάντα τόπους
    και τραγούδια στα διαβάσματά σου.
    Καλό καλοκαίρι, μπαλόνι μου!

  12. 16/07/2009 17:30

    Πούσουνα, μαρή, και χτές φάγαμε τα σουφλάκια πούχαν περ’σέψει από το αντιρατσιστικό φεστιβάλ;
    Τις φωτόζ από το γάμο τις είδες τελικά;

    • 17/07/2009 12:39

      Σκύλε, δεν αφήνεις τα σάπια? Ούτε τηλέφωνο ούτε μέηλ, για να τα φας μόνος σου.
      Αλήθεια, ψημένα ή άψητα ήταν αυτά που είχαν περσέψει?

  13. 16/07/2009 21:25

    πω πω πω…ρε σεις, ένα τσίπουρο είπα να πιω (καλάάάάά…4 ήπιαμε!)
    Πάμε:
    @Ρενετάκι: Ναι μωρέ…αυτό κάνω! Πάμε παρακάτω!
    Και ναι, δεν τα κατάφερα με τον σύντροφο! Το πάλεψα…αλλά δεν…
    και είχα διαβάσει όλη τη Ζωρζ Σαρρή και όλη την Άλκη Ζέη…μάλλον κάτι δεν μου πήγαινε!
    @Ιανούλη!!!
    ιιιιιιιιιιιιιι! Πού χαθήκατεεεεεεεεεεεεε;;;;;;;;;;;;;
    γράφω, γράφω…παντού…απλά τώρα που δεν θα έχω υπολογιστή, το σκέφτομαι λίγο!
    Μα δεν είναι μαγικό πράγμα το μυαλό; ΜΑΓΙΚΟ!!!
    @HappyHour
    Ρε συ…!!!!!!!!!! Διάβασες βιβλίο του px;;;;; Μα πού είναι να το δει και να χαρεί;;;
    Λοιπόν αύριο θα έχει βιβλιογραφία καλοκαιριού! Θένξ για τα τιπς!!!!
    (Ζατέλη…πω πω πω, χρόνια πολλά πριν…). Ο Πεσσόα σημαίνει πολλά…είπα να τον διαβάσω φέτος…πήγα και αγόρασα!
    Καλοκαιράκι, αγαπάμε θάλασσα και άμμο…θα γίνω ένα με την παραλία σου λέω!
    @Кроткая
    καλέ…έχεις δει και Sex and the city; Το ποστ-ιτ είναι συνθηματικό μεταξύ εμού, της Winnie και της Μπρέζνιεβα…τι να σου λέω τώρα!!!
    @Ελφ
    Είναι το «γραμμένο» μου Έλφ….πάντα βλέπω τόπους παντού…δε μπορώ να ξεφύγω!
    Καλό καλοκαίρι και σε σένα!
    @Σκυλούκο
    Δεν είδα κλήση στο κινητό…με πήρες; Δε με πήρες!
    Ααααααααααχχχχ πάνε τα σουβλάκια!!! Στη Βάλια Κάλντα θα σου δείξω εγώ…τίποτα δεν θα προλάβεις βρε!
    ΝΑΙ καλέ, τις είδα!!!!! Μα κελ αρτιστ που είσαι!!!!

    • 16/07/2009 21:43

      «Μα με ποστ-ιτ? » Τςςςςςςςςς.. Ξεφτίλα! 😉

      • 17/07/2009 13:27

        ;=)
        χαχαχχχαχαχχαχαχχααχχαα
        πόσα ξέρει η Ρενάτα, πόσα ξέρει!!!
        υ.γ. αμ, που το ξέρει και ο Τσαλ, τι σου λέει;;;

      • 17/07/2009 13:58

        Έμεινα παγωτό με το ΥΓ του Τσαλ!!!!!!!!!

      • 17/07/2009 14:34

        μμμμμμμ…παρφέ κρέμα…μμμμμμμμμ…ή μήπως καϊμάκι…χμμμχμμμχμμχμ…με λίγη καρυδόπιτα από κάτω…(βρε Μπαλόνη…δεν είναι καλοκαιρινή η καρυδόπιτα ;=) )
        Μα τι λέω;;;;;;;;;;;;

  14. 16/07/2009 23:03

    Επανερχομαι για να καταθεσω 2 πραγματα …
    Πρωτον…
    Μπαλονι μου εδω ειμαστε συνεχεια και μπορεις να μας βρεις ανα πασα στιγμη μας θελησετε η επιθυμησετε την παρουσια μας !Φυσικη η ψηφιακη!
    Μηπως μας ζητησες και σε αγνοησαμε???Δεν νομιζω!!!
    Δευτερον …
    Καταθετω την συμπαθεια και την συμπαρασταση μου στην Кроткая καθοτι και εγω χρησιμοποιω απειρα post it διαφορων χρωματων και μεγεθων… 🙂

  15. 16/07/2009 23:32

    Χαρτάκια, χαρτάκια, χαρτάκια …
    σημειώσεις, ιδέες που περνάνε πάνω απ’ το κεφάλι σου …
    τις αρπάζεις και τις φυλακίζεις σε μια εφημερίδα,
    σ’ ένα πακέτο από τσιγάρα (προ Αβραμόπουλου …),
    στα φύλλα του επιτραπέζιου ημεροδείκτη, κι εκεί στις πίσω και μέσα
    λευκές σελίδες του βιβλίου, ανάμεσα στην ανάγνωση και την περιδυλλογή …
    Αυτά τα πολύτιμα χαρτάκια μας !!!
    Που φωτογραφίζουν στιγμιαίες σπίθες του μυαλού μας …
    Καλό καλοκαίρι …

    • 17/07/2009 13:35

      ακριβώς καλέ μου Side…μα όπως ακριβώς τα λες!!!
      Καλό καλοκαίρι καλέ μου…κι αν με βγάλει ο δρόμος προς τα κει θα σε ειδοποιήσω!

  16. 17/07/2009 00:32

    Εγώ νομίζω πως όλα αυτά μπαλόνι είναι εργασιακές ενοχές για τον μη παραγωγικό γραφειακό χρόνο, σε μια χρονική συγκυρία ειδικά με βαθιά οικονομική κρίση και αρνητικούς ρυθμούς ανάπτυξης! Πρόσεχε μην ενεργοποιηθούν οι κοινωνικοί αυτοματισμοί και σε… σκάσουν.

    Στο μεταξύ, η κινεζική οικονομία καλπάζει με +7,9%. Ρε μπας και κάνουμε λάθος εμείς και έχουν βρει αυτοί τον ορθό δρόμο; Έστω και χωρίς Μεγάλο Τιμονιέρη.

    ΥΓ: Την Carrie δεν την είχε χωρίσει ένας τύπος με ποστ-ιτ; Αυτός που δεν του άρεσε ένα κόκκινο πουκάμισο Πράβντα που του έκανε δώρο.

    • 17/07/2009 13:55

      ενοχές;;;
      ε όχι και ενοχές;;;;
      αυτοί πρέπει να έχουν ενοχές, όχι εγώ!
      τι έγινε πουλί μου; έγινες Μαοϊκός;;;;; ουπς, Τροτσκιστή σε είχα αφήσει!!!!

      το ότι ξέρεις τα ΠΑΝΤΑ (και τα Κοάλα) ακόμα και τα περί Sex and the city…έχει πάψει πια να με σοκάρει!

  17. Stassa permalink
    17/07/2009 02:52

    Με αφήνεις κάτω… Εγώ περίμενα ποστάρα… :[

    • 17/07/2009 13:32

      :αμέτρητα γέλια:
      you let me down…. :τρελά χάχανα:
      Στασσάκι, κόλλησες από το Ινγκλαντ…απευθείας μετάφραση
      :έχω-πεσει-κάτω-λέμε-από-τα-γέλια:
      υ.γ. Τι εννοείς;;; Δεν είναι αυτό ποστάρα;;;;;

  18. 17/07/2009 10:58

    Ενδιαφέρουσα η σύνδεση τόπων και βιβλίων. Εμένα μου συμβαίνει συνέχεια. Κάποιες από αυτές τις συνδέσεις (Γιάννενα-Χουλιαράς, Λήμνος-Ζέη, Προσφυγικά Λεωφόρου Αλεξάνδρας-Ανθολόγιο Δημοτικού) τις έχω γράψει και στο μπλογκ μου. Οι συνδέσεις αυτές μπορεί να είναι και πιο σύνθετες: βιβλία-γεύσεις, τόποι-τραγούδια, χρόνος-μυρωδιές κ.ο.κ. Πριν από μερικούς μήνες τα βιβλιοθηκονομικά μπλογκ είχαμε παίξει ένα παιχνίδι με τίτλο «Ίχνη στην άμμο της ανάγνωσης «. Στις αναρτήσεις μας αναφερθήκαμε στην αναγνωστική μας πορεία από τότε που αρχίσαμε να διαβάζουμε μέχρι σήμερα. Σας καλώ να το κάνετε και εσείς (συνοδεία ή όχι τσίπουρου….). Το μότο είναι»Οι πορείες της ανάγνωσης ακολουθούν τις πορείες της ζωής ή σπανιότερα οδηγούν σε αυτές.»

    • 17/07/2009 13:46

      Βρίσκω την ιδέα με τις αναρτήσεις αυτές εξαιρετική!!!!!!!
      Μου φαίνεται πως θα την φτιάξω αυτές τις μέρες που θα λείπω…και θα έχω χρόνο να σκεφτώ δίπλα στο πλιτς-πλιτς…
      κάνω λίνκ εδώ και εδώ τα δύο πόστ στα οποία αναφέρεσαι! Είναι όντως πολύ ωραία κείμενα τα κείμενά σου και είναι ακριβώς αυτό που λέω κι εγώ!
      υ.γ. πολύ χαίρομαι που συμπλήρωσες άλλη μία ανάρτησή μου!

  19. 17/07/2009 12:34

    Καλά… εγώ θέλω μόνο να σχολιάσω το καινούριο όνομα του αντιδρασέξ! Έχω ενθουσιαστεί!

    🙂 😀

Σχολιάστε

