Skip to content

I don’t like Mondays

29/06/2009

Για πατήστε πρώτα αυτό.

Πάντα με εξέφραζε τις Δευτέρες

Τρέχω με πολλά…

Γάμοι (πολλοί γάμοι βρε παιδί μου), φεστιβάλ, μαζέματα, συζητήσεις…κουβάρι η ζωή μου!

Βρίσκω και λίγο (ελάχιστο) χρόνο για χαλάρωση και ύπνο…αλλά θέλω κι άλλο!!!

Θέλω διακοπές αλλά αυτές δεν αργούν!

Έχει κι αυτή τη συννεφιά σήμερα, είναι και Δευτέρα…άστα να πάνε!

Ουφ…θα τα πούμε σύντομα!

Η αίτηση αδείας (Give me a break) συνεχίζεται!

Garfield_Monday_Blues

13 Σχόλια leave one →
  1. 29/06/2009 15:51

    αν αργήσω να απαντήσω…συγχωράτε με…
    κι αν αργήσω να εγκρίνω κανα σχόλιο καινούριου ή καινούριας…πάλι συγχωράτε με!

  2. 29/06/2009 17:48

    Ο Σερ Μπομπ πιτσιρίκος!!! Ω ρε νιάτα γμτ…

    Σε κανέναν δ εν αρέσουν βρε! 😉

  3. 29/06/2009 18:00

    Μπα, οι Δευτέρες δεν σ’ αρέσουν; Τα Σάββατα που χοροπήδαγες σαν το κατσίκι καλά είναι; Ε;

  4. 29/06/2009 18:12

    Που το θυμήθηκες???
    Τι μου έκανες τώρα….
    Σαν την τρελή το τραγουδάω και είμαι και φάλτσα….
    Κάθε Δευτέραααααααα το σχολείο άρχιζε με αυτόοοοο!!!!
    Τι λατρεμένοοοοοοοοοο !!
    Και το είχα ξεχάσει η κωλόγρια…..

    Να λοιπόν πως γίνεται ωραία μία γαμω-δευτέρα!!!
    Σματςςςςςςςςςςςςςς

  5. 29/06/2009 18:14

    κοκκινομπαλονίτσα ένα «γεια» μπήκα να σού πω
    (γιατί δεν σε ξεχνάω βλέπεις) κι ας είμαι λίγο «άνω-κάτω» (ψυχολογικώς – κυρίως) αυτές τις μέρες
    και δευτέρες και τρίτες και τετάρτες…
    αλλά θά’ρθουν κι οι διακοπές, τι νομίζουμε δηλαδή, πού θα πάνε;
    😛
    άντε, κουράγιο μας…

  6. 29/06/2009 19:58

    το άλλαξα το άσμα, δε χρειάζεται πια να ανοίγει άλλη μια σελίδα…και πάω να ρίξω ύπνους!
    ας πω μια καλησπέρα πρώτα:
    @Ρενάταααααααααα
    και γιατί δεν τις καταργούμε τότενες;
    @Σκυλούμπα
    ρε, μη με δίνεις…και μετά θα λένε πως τα ξεφαντώματα φταίνε που δεν μ’αρέσει η Δευτέρα…τέλεια ήταν ε;;; ήμανε καλή ωρε;;με έχεις σε καμιά καλή φωτό;;
    @Ακανόνιστη
    τέλειο φιλενάδα ε; Πότε θα πάμε καμια συναυλία; ό,τι να ‘ναι! Δεν είμαι δύσκολο πελατάκι εγώ!
    @Χάρη
    Καλώστηνα…που τη χάσαμε!
    (μωρέ δε το λέω, αλλά η μόνη μέρα που μ’αρέσει, από τις εργάσιμες, είναι η Παρασκευή) Βαριά η Δευτέρα, ασήκωτη!
    Βρε μας ξεφεύγουν εμάς οι διακοπές;;;;
    Το χαμό θα κάνουμε!
    φιλιάάάάά!!!

  7. 29/06/2009 23:28

    Χάλια τα πράγματα, ε?
    Κουράγιο…

  8. 30/06/2009 13:57

    Δευτέρα κάτι έεεεεεχω….

    την Τρίτη δεν αντέεεεεεεεχω….

    μα, βρε Μπαλονάκι μου, μπα κι έχεις το κληρονομικό χάρισμα; Δες τι έγινε χτες…
    (κι ύστερα λένε εμένα για γρουσούζη…)

    http://mavrosgatos.blogspot.com/2009/06/blog-post_30.html

  9. 30/06/2009 14:13

    Βρε αν καταργούσαμε τις Δευτέρες, τη θέση τους στη γκρίνια θα ΄παιρναν οι Τρίτες. 😛

  10. 30/06/2009 14:28

    @Μαύρο Γάτο
    ωωωωωωμμμμμμ!!!
    δεν ξέρω αν είμαι γρουσούζα αλλά η Δευτέρα είναι ύπουλη μέρα…το λέω χρόνια τώρα!
    @Ρενάτα
    πφφφφ, φτηνές δικαιολογίες για να μην καταργηθούν οι Δευτέρες…πάμε κατευθείαν στις Παρασκευές λοιπόν! No problem by me! 😆

  11. 01/07/2009 01:47

    Βλέπω μπαλόνι λόγω καλοκαιρινής σαιζόν κάνεις κι εσύ ανακύκλωση θεμάτων ε; Εγώ τελευταία εχω μπερδέψει τις μέρες, γιατί ακολουθώ ωράριο… Κεντρικής Αμερικής. Εννοείται πως εμμένω στην κατάργηση της εργάσιμης Δευτέρας και ανακήρυξής της σε ημέρα εργατικής εορτής.

  12. 01/07/2009 14:22

    μην βιάζεσαι σύντροφε…
    δεν θα κάνουμε και κάθε μέρα ποστ!
    είπαμε…
    χαλαράάάάά

    περί ωραρίου Κεντρικής Αμερικής, είσαι στη σωστή γραμμή!!! 😉

Σχολιάστε

