Skip to content

Η οικολογία στην Ελλάδα, my ass

11/06/2009

Μα τι τους πιάνει όλους με τον κλιματισμό;

Και χτες και σήμερα φυσάει αεράκι που αν είχαμε ανοιχτά δύο παράθυρα (μιας και είμαστε σε διαμπερές γραφείο και ψηλά σε όροφο) θα δροσιζόμασταν μια χαρά!

Αλλά ο Άλλος δεν ακούει κανένα…και κυρίως καμιά μας! Είμαστε κατακαλόκαιρο με τα ζακετάκια για να σταθούμε στο γραφείο.

Κλιματιστικά

κάντε κλικ να δείτε ένα ωραίο ποστ από ένα ωραίο βλογκάκι από τη Δράμα!

Καμία οικολογική ευαισθησία πια…και μου λέτε μετά πως πήραν τα πάνω τους οι οικολόγοι γιατί αναπτύσσεται η οικολογική συνείδηση στην Ελλάδα.

Κλάιν μάιν!

Και είναι νέο παιδί!

Και δεν μας κάνει καθόλου τη χάρη ρε παιδί μου, να ανεβάσουμε τη θερμοκρασία, να το κλείσουμε για λίγο και σε κανά μισάωρο να το ξανανοίξουμε…ΤΙΠΟΤΑ. Ανένδοτος!

Όχι μόνο δεν είναι οικολόγος δηλαδή, είναι και αγενής!

Δεν μου έφτανε που όταν μιλάει στο τηλέφωνο τον ακούει όλος ο όροφος…

Είτε μιλάει για δουλειά είτε σε προσωπικά τηλεφωνήματα! Ειδικά αυτά τα τελευταία είναι να ξερνάς…πλήρης περιγραφή του τι έφαγε, τι ήπιε και τι σκέφτηκε! Και αντίστοιχες ερωτήσεις βέβαια…

όπως και το αμίμητο : «ξύύύύπνηηησεεεες;;;;» με ξεχειλωμένα όλα τα φωνήεντα!

Και να ακούω αυτά, και να κρυώνω;;; Πόσα να αντέξω η γυναίκα;;;;

Και νυστάζω κιόλας…

Ώχου πια, θέλω 5 μέρες ύπνο, ευχαριστώ!!!

24 Σχόλια leave one →
  1. 11/06/2009 12:35

    Γιατί, τα θεόκλειστα τζάμια στα αυτοκίνητα με τον κλιματισμό στο φουλ μέσα, τι σου λένε; όχι μόνο πάει εποχούμενος, αλλά καίει περισσότερο για να έχει κλιματισμό…

  2. 11/06/2009 14:06

    Το σιχαίνομαι τον air-condition! Πηγαίνω κάθε μέρα στο γραφείο με μακρυμάνικο μακό γιατί η Άλλη… 😡
    Μα εκτός από το οικολογικό ζήτημα, είναι τόσο αφύσικο όλο αυτό πάνω στο δέρμα, νιώθω ότι με ξεραίνει παντού, από δέρμα μέχρι μάτια και φακούς επαφής!

  3. 11/06/2009 15:27

    Κορίτσια…το ΕΛλαδιστάν είναι εδώ και η Ρωμιοσύνη (που λέει και η φίλη μου η Winnie στο τελευταίο της ποστ) δεν σε προδίδει ποτέ.
    Χάλια το δέρμα, χάλια…αφήστε το φτέρνισμα!

  4. 11/06/2009 18:06

    Bρε κακιασμενο ασε τον ανθρωπο να εκφρασει τον ερωτα του…
    Και δεν φτανει που με το κρυο σας τσιτωνει το δερματακι και κανετε τζαμπα λιφτινγκ παραπονιεσαι και απο πανω…
    Αχαριστηηηηηηηηη…
    Οσο για την αγενεια , να ξερεις οτι ειναι παθηση και εχω ενα καλο γιατρο να τον στειλεις …
    Τον dr Hanniball Lecter… :-)))…
    Φιλια μπαλονι μου..
    Υ.Γ. Οπως βλεπεις οταν το θεμα δεν εχει να κανει αποκλειστικα με τον Συριζα σχολιαζω…χι χι χι….

  5. 11/06/2009 18:06

    Παρακαλάμε τον βουκόλο γαμώτο γι ανεμιστήρες οροφής τουλάχιστον στις 8 αίθουσες που πυρπολούνται κι αρνείται. Κλιματιστικό βάλαμε φέτος στο γραφείο μας και έπειτα όταν μπαίνουμε στην τάξη σαλτάρουμε με τη διαφορά. Θέλουμε σχολεία με βιοκλιματικό σχεδιασμό γαμώτοο! 😆 😆

  6. 11/06/2009 18:07

    Λάθος εικονίδια την τύχη μέσα…… 👿

  7. 11/06/2009 19:28

    καλή σου μέρα (‘σπέρα) και…φυσικώς δροσερή…κοκκινομπαλονίτσα (μας)

    (και μια και σού’βαλα ένα θλιμμένο παρακάτω, πάρε και ένα γελαστό, για διαβολικά μηχανήματα άλλου είδους-άλλης εποχής):

    φιλάκια πολλά – και όχι αποξηραμένα –
    (προσωπικώς το «αρχοντίσιο» που λένε και στα αγγλικάς επαρχίας, με τρελαίνει κανονικά και με πιο διαβολικό τρόπο απ’ ό,τι ο αθώος στρατηγός τον ανωτέρω)
    😛

  8. 12/06/2009 01:05

    Αυτό τον κλιματισμό στους 17 βαθμούς κι εγώ δεν μπορώ να τον ανεχτώ. Με 17 βαθμούς μάλλον καλοριφέρ χρειάζεται! Άσε που συχνά συμβαίνει το άλλο ανεκδιήγητο, κάνει τόσο ψόφο στο γραφείο που ανοίγουν και παράθυρα για να… ζεστάνει λίγο απέξω! Κι αν κάνεις και παρατήρηση γίνεσαι περίεργος ή… τσιγκούνης, λες και εσύ το πληρώνεις!

    Εγώ είμαι φανατικός κατά του κλιματισμού, ακόμα και στο σπίτι δεν έχω (ένα παλιό είναι εδώ και χρόνια χαλασμένο). Για τις μεγάλες ζέστες έχω έναν ανεμιστήρα. διακοσμητικό μου αποθημένο να βάλω κάποτε έναν ρετρό ανεμιστήρα στο ταβάνι. Γενικά αντέχω και μου αρέσει η ζέστη, προσδίδει και εξωτισμό. Ειδικά με τις μεγάλες ζέστες του Ιουλίου με αφρικανικό λίβα, νομίζω πως είμαι κάπου στο Μαγκρέμπ και περιμένω τους αντάρτες να κατέβουν από τα βουνά, έτοιμος σαν άλλος… Μισέλ Πάμπλο να αναλάβω κυβερνητικό χαρτοφυλάκιο!

    Σκηνή από μια ταινία που η αρχή της μου αρέσει ίσως καλύτερα από όλες.

  9. 12/06/2009 11:41

    Χαχαχαχα ! Πολύ γέλασα, νομίζω τελικά ότι αυτοί η τύποι είναι παντού. Έχουμε κι εμείς στο γραφείο μία τρελή που όλο το χειμώνα ερχόταν με το κοντομάνικο φέτος γιατί έκανε πολύ ζέστη ! Για τώρα δεν το συζητάμε στο φουλ τα αρκουδισιον αλλά έχω βρει το κόλπο κι ανοίγω το παράθυρο πίσω μου και μπαίνει η ζέστη. Το ξέρω ότι είναι αντιοικολογικό αλλά τι να κάνω να πλευριτώσω επειδή η άλλη είναι ηλίθια ; Δεν βρίσκεις άκρη με τέτοιους ανθρώπους δυστυχώς !!!

  10. 12/06/2009 12:28

    @Προβοκάτορα Ιανό
    Δεν τσιτώνει το δέρμα βρε…στεγνώνει, αφυδατώνεται…χάλια σου λέω!
    Σήμερα φόρεσα μακό!
    Και ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΤΑ ΣΟΡΟΠΙΑ ΤΟΥ!!!! Δεν έχεις ακούσει τι λέει…ιδέα δεν έχεις. (όλα στον κόσμο τους είναι μικρούλικα…τυροπιτούλα, κοιλίτσα, κεφαλάκι…ΕΛΕΟΣ). Με ενοχλεί όταν το προσωπικό γίνεται τόσο δημόσιο…ευτελίζεται βρε παιδί μου!
    Αγενής είναι μόνο σε μένα…! Μάλλον θέλει ανάρτηση αυτό!
    υ.γ. Κανόνισε να με κάνεις να γράφω μόνο για ΣΥΡΙΖΑ για να σε αναγκάσω να γράφεις χε χε χε 😈
    @Ρενετάκι
    Και οι ανεμιστήρες οροφής, ειδικά σε τάξεις είναι ότι καλύτερο! Αλλά βέβαια ακόμα καλύτερα είναι να έχουν φροντίσει για σωστό προσανατολισμό στις αίθουσες, πυκνόφυλλα δέντρα που θα προστατεύουν τους τοίχους των σχολείων από τον ήλιο (τον Ηλιάτορα).
    Αλλά και γι’ αυτό φαντάζομαι ξέρεις ποιος φταίει ε; (μα ο ΣΥΡΙΖΑ και οι μετανάστες, τι ερώτηση!!!)
    @Ρενάτα μπερδεμένη
    😯 :mrgreen: 🙄 😉
    @Χάρη
    😆
    Μπάστερ Κίτον αγαπημένος!
    Πάω να ακούσω και το θλιμμένο ( ;;; ) , αλλά τούτο δω ήταν πολύ καλό!
    φιλιά δροσερά κι από μένα (χωρίς αρκουδίσιο)
    @me
    επιτέλους το κοκκινοπράσινο έφυγε από την πλατφόρμα του geocities, ώρα ήταν!
    @ all
    Η ανακοίνωση βάζει θέματα, προτείνω να τη διαβάσετε όλοι και όλες
    @Happy Hour
    βρε καλώς την που γύρισε!!!!
    Νομίζω πάντως, πως το χειρότερο side-effect είναι ο ανυπόφορος πονοκέφαλος
    (να σου πω…σου είχα αφήσει ένα σχόλιο…θα με εγκρίνεις ή μπα; 😆 )

  11. 12/06/2009 12:38

    @Subcomandante Tsal
    μ’ αρέσει που επιτέλους έφτασε «η εποχή σου». Έτσι:
    1ον γλιτώνουμε τη γκρίνια περί κρυοπαγημάτων κατά τις εξόδους σου!
    2ον φαντασιώνεσαι εξωτικούς προορισμούς και επαναστάσεις και μπορεί να υποκύψεις τελικά και σε κανά κοκτέιλ!
    Βρε…μη φαντασιώνεσαι τους ρετρό ανεμιστήρες οροφής…πάνε πάρε ένα! Είναι εξαιρετικοί και όχι και τόσο ακριβοί!

    special σχόλιο στον special Subcomandante Tsal (τον καλοπιάνω…ας τα έχουμε καλά με την ηγεσία)

  12. 12/06/2009 13:03

    Κουράγιο καλό μου μπαλουνάκι! Τι να πω κι εγώ που είναι όλοι έτσι στο γραφείο;
    αααααααχ…. καλώς ήρθες στο κλάμπ των Δ(υστυχώς) Π(απάρων)!
    Σμααααακ!

  13. 12/06/2009 13:04

    Πολύ πράσινη βγήκα στο από πάνω σχόλιο… χρειάζομαι λίγη ηλιοθεραπεία!

    • 12/06/2009 13:13

      μια κούκλα είσαι, πράσινη ή μαυρισμένη!!!!
      εμένα ο δικός μου είναι Δ(υστυχώς) Ρ(αδίκι)
      γιατί είναι και μεγάλο μπάζο δηλαδήήήήή!!!!!
      σμουτς μικρό μου μανιτάρι!!!

  14. 12/06/2009 14:13

    @ανθυ-subcomantande μπαλόνι (ωραίες οι επαναστάσεις… ανεβαίνεις πιο γρήγορα και στην ιεραρχεία του στρατεύματος!)

    Ωραία αυτά, αλλά ξέχασες πως δεν πίνω! Χειμώνα καλοκαίρι. Μπας και εννοείς κοχταίηλ μολότωφ;

    Οι ανεμιστήρες πραγματικά δεν είναι ακριβοί αλλά στο σπίτι που μένω είναι δύσκολο να τοποθετηθούν. Η δε γιάφκα συνεχίζει να αξιοποιείται ως αποθήκη και πιθανό κρυσφήγετο.

    Η ηγεσία πάνω απ’ όλα είναι… ο λαός! Εμείς είμαστε απλοί εργάτες και στρατιώτες για… τις ανάγκες των πολλών!

    • 12/06/2009 15:04

      (είδες τι καλά;;;;)
      Βρε θα το πιεις στο τέλος το μοχιτάκι, που θα μου πας!!!!
      Οι γιάφκες επιβάλλεται να έχουν ανεμιστήρα;
      Όλη η δύναμη στο λαό τώρα!!!!
      (ρε, είσαι ηγετική φυσιογνωμία και μη μου το παίζεις εμένα εργάτης 😉 )

  15. 12/06/2009 23:27

    Μ’ αρέσει που γκρινιάζετε για το μέσα! Εμένα αυτό που μου τη σπάει στα κλιματιστικά είναι εκεί που δεν μπορώ να τα ελέγξω… γιατί στη δουλειά ή σε αυτοκίνητα, το’ χω… φοράω τη μούρη του τσαμπουκά και επανερχόμαστε στα περιβαλλοντικά αποδεκτά όρια τεχνητής δροσιάς.
    Το αμίμητο, το απαράδεκτο, το εξοργιστικό που με κάνει να περπατάω και να βρίζω σαν μανιακή είναι οι κωλοσταγόνες! Ναι, αυτές οι χοντρές σταγόνες που στάζουν ξαφνικά πάνω στα μούτρα σου εκεί που περπατάς στην Ακαδημίας ή σε όποιον άλλο μικρό ή μεγάλο δρόμο. Μην μου πείτε τώρα ότι αυτό το έχετε δει σε άλλη χώρα και μην μου πείτε πως δεν είναι να του τη στήσεις του ιδιοκτήτη από κάτω και να του πατήσεις ένα χέσιμο να το’ χει όλο δικό του!
    Αχ, μπράβο μπαλονάκι.. γράφεις τα καταλληλότερα πράγματα για να ξεχαρμανιάζουμε στο μπλοκάκι σου και να πηγαίνουμε για ύπνο χαλαρότεροι!

  16. 13/06/2009 02:31

    @μπαλόνι
    Εγώ είμαι εργάτης του πνεύματος, όχι του… οινοπνεύματος!

    @θάλασσα
    Ως γνωστόν οι σταγόνες έχουν το πιο αεροδυναμικό σχήμα στη φύση, άρα είναι φυσιολογικό να πέφτουν απροειδοποίητα στις κεφάλες μας. Τι ενοχλεί τον καθένα είναι βασικά υποκειμενικό, αυτό που είναι αντικειμενικό είναι η τεράστια και άσκοπη σπατάλη ενέργειας. Ως συνήθως δυστυχώς οι περισσότεροι κοιτάνε το αποτέλεσμα και όχι την αιτία. Π.χ., κάνει ζέστη, λέει ο δικός σου θα βάλω κλιματιστικό. Λίγους απασχολεί ότι η κλιματική αλλαγή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη σπατάλη ενέργειας και τα ενεργειακά κατάλοιπα. Άλλο παράδειγμα με τους μετανάστες: ασχολούνται όλοι που κάποιοι από αυτούς κλέβουν και λερώνουν τα πάρκα επειδή δεν έχουν δουλειά και στέγη αντί με το γέγονος ότι έχουν περιέλθει σε αυτή την κατάσταση εξαιτίας των στρατών και των εταιριών που στέλνουμε για να καταστρέφουν τις χώρες τους.

  17. 13/06/2009 08:00

    Αχ βρε Τσαλ, πάλι δίκιο έχεις! Ειδικά με το δεύτερο συμφωνώ απόλυτα… διαλύουμε τις χώρες τους, παίζουμε σαν σκάκι με τα στρατιωτάκια μας τα καθεστώτα τους ή αγοράζουμε και πουλάμε και ξεχαρβαλώνουμε τη γη τους σας μονόπολι, το καλύτερο και πιο δυνατό κομμάτι της κοινωνίας τους φεύγει για να έρθει πρόσφυγας και σκλάβος, αντικείμενο όχλησης και όχι άνθρωπος, στον «όμορφο δυτικό μας κόσμο»…

  18. 13/06/2009 17:05

    Επίκαιρο πάντα λοιπόν το σύνθημα:

    ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!

    Και είναι ασφαλώς πολιτικό μας καθήκον να πολεμήσουμε την Αυτοκρατορία (τη διάδοχο κατάσταση του ιμπεριαλισμού, σύμφωνα με το δάσκαλο Τόνι Νέγκρι) με όλες τις δυνάμεις μας!

  19. 15/06/2009 15:24

    @ tsalapeteinos
    Μου είπαν πως το μοχιτο το λένε το ποτό του φτωχού, το λέω μηπως αλλάξεις γνώμη και θέλεις να το δοκιμάσεις …

  20. 16/06/2009 13:40

    @Happy Hour
    δεν παίρνει από λόγια…θα τον ναρκώσουμε και θα τον ποτίσουμε μετά…θα τον εθίσουμε βρε παιδί μου…
    @ σύντροφο Τσαλ
    όλο τσάι-τσάι-τσάι, δε βαρέθηκες;;;
    @σύντροφο Τσαλ, θαλασσοβουνίτισσα
    είπα να κάνω κι εγώ μια χαλαρή ανάρτηση…και μου το παραβαρύνατε πάλι!!!!
    εεεεεεεεε!!!! Μοχίτα και καϊπιρίνιες τώρα!!!!

  21. 16/06/2009 14:59

    Δίαιτα με ποτά θα μας κάνεις μπαλόνι για να ξεβαρύνουμε; Τα καλλιστεία γίνανε, δε χρειάζεται. Όσο για μπάνια του λαού, εγώ τουλάχιστο δεν κάνω πολλά. Άσε που δεν κάνει μπάνιο πιωμένος.

Σχολιάστε

