Skip to content

Για τις ανάγκες των πολλών

07/06/2009

ΣΥΡΙΖΑ ΤΩΡΑ

Λίγο πριν την κάλπη, νιώθω αισιόδοξη! Βλέπω πως έχουμε φτάσει σε ένα τέλμα αλλά αυτή η κοινωνία έχει ακόμα εστίες αντίστασης. Δεν ξέρω αν αυτό θα καταγραφεί στην κάλπη και με ποιόν τρόπο θα καταγραφεί. Στην Ολλανδία, ας πούμε, η αποχή χτύπησε κόκκινο και το εθνικιστικό κόμμα έφτασε στη δεύτερη θέση!

Ελπίζω εδώ να μη το δούμε αυτό. Ελπίζω η αριστερά, η αριστερά των κινημάτων, η αριστερά που δεν φοβήθηκε να ορθώσει το ανάστημά της απέναντι σε κάθε λογής συμφέροντα, η δική μου αριστερά, να είναι αυτή που θα χτυπήσει κόκκινο! Και να τους τρομάξει.

Για να αλλάξουμε τα πράγματα, στην Ελλάδα και στην Ευρώπη!

Πάω για την ψήφο!Με ένα τεράστιο χαμόγελο να φωτίζει το πρόσωπό μου. Γιατί, ό, τι και αν γίνει, είμαι αισιόδοξη! Ο κόσμος μπορεί να αλλάξει και είναι στο χέρι μας!

Καλή μας επιτυχία αδέρφια!

υ.γ. Το βράδυ η Κοκκινομπαλόνη θα είναι στο κεντρικό περίπτερο του ΣΥΡΙΖΑ στην Πανεπιστημίου. Στο μεγάλο πάρτυ που θα κάνουμε! Περάστε να σας φιλέψουμε ένα ποτάκι!

6 Σχόλια leave one →
  1. 07/06/2009 18:08

    Εψήφισα κι εγώ στο Ε.Τ. της περιοχής μου γύρω στις 2.30 μ.μ., σε ήρεμο πολιτικό κλίμα. Αφού κράτησα λίγο το φάκελο πάνω από την κάλπη, μέχρι να… μου κάνουν νόημα οι οπερατέρ και οι φωτογράφοι πως είχαν απαθανατίσει τη στιγμή. Αρνήθηκα ευγενικά να κάνω δηλώσεις, μέχρι το βράδυ. Τα πρώτα μηνύματα είναι αισιόδοξα, αφού ακόμα και κάποια αφεντικά (πρώην golden boys) επείσθησαν τελικώς να στηρίξουν την προσπάθειά μας. Αντιγράφω και μια πρόβλεψη τελικού αποτελέσματος που έκανα και στο blog του Elika, ελπίζοντας όπως πάντα η ιστορία να με δικαιώσει και να κερδίσω και κάνα ψηλό από την Ιντραλότ (σε παρένθεση οι εκτιμώμενες έδρες):

    ΠΑΣΟΚ 33,3% (8)
    ΝΔ 29,6% (7)
    ΣΥΡΙΖΑ 10,5% (3)
    ΚΚΕ 9,5% (2)
    Οικολόγοι-Πράσινοι 4,5% (1)
    ΛΑΟΣ 4,5% (1)
    ΑΝΤΑΡΣΥΑ 2,1% (0)
    Λοιπά 6% (0)
    Άκυρα/Λευκά 3%
    Αποχή 28,5%
    Βία & Νοθεία 0,01%

    ΚΑΙ…ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ!

  2. 07/06/2009 18:32

    Εάν ο Σύριζα είχε τη δημοφιλία τη δικιά σου γλυκιά μου θα έβγαινε σίγουρα πρώτο κόμμα! το βίντεο, απ’ την πολλή χρήση υποθέτω, κολλάει συνεχώς!

    θα ‘μαι μαζί σου νοητά το βράδυ, και ελπίζω σε συνάντηση (μετά μοχίτος) συντόμως! (σήμερα έχω αποφασίσει να δουλέψω λίγο!)

  3. 07/06/2009 18:42

    Δεν μου έρχεται κάτι να σου γράψω για σχόλιο…
    Εχω αγωνία….
    Ακόμα 25 λεπτά… και θα ακούσω τα πρωτα εξιτ πολ…
    και έχω αγωνία…..
    Το βιδεάκιον υπέροχο….
    αλλά έχω … αγωνίαααααααααααααα

    Μακάρι να γίνει μεγάλο, τεράστιο γλέντι στη Πανεπιστημίου….
    και να είναι άδικη εώς ηλίθια η αγωνίαααααααα…

    Τώρα θα βάλω να ακούσω Βοσκόπουλο… να αποσυντονιστώ τελείως…

    Αγωνίααααααα και λαχτάραααααααααα να σε νοιάζομαιιιιιιιιιι
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχχαα

    Αντε μέχρι να τελειώσω το ηλίθιο αυτό σχόλιο..πέρασαν 5 μιν….
    Γκουνττττττττττττ

    Να μου φύγει και η αγωνίααααααααααααααααααα

    :-)))))

  4. 07/06/2009 23:58

    Η πρόβλεψη μάλλον ήταν υπεραισιόδοξη, αλλά να θυμίσω ότι ο σύντροφος Φιντέλ δικαιώθηκε από την ιστορία 5 1/2 χρόνια περίπου μετά την περίφημη απολογία του για το κίνημα της 26 Ιούλη (εξέγερση στη Μονκάδα)! Χώρια που παρακολουθούν και οι σύντροφοι ποσαδιστές από το υπερπέραν!

  5. 08/06/2009 00:20

    @ tsalapeteinos,

    Α!! Μα δεν σε πιάνει κανείς πουθενά !!!!

  6. 08/06/2009 17:09

    @chere enfant
    Επειδή είμαι γνήσιο αποδημητικό πετούμενο εγώ, όχι όπως τα παπαγαλάκια που τα πιάνουν και τα εγκλωβίζουν!

Σχολιάστε

