Skip to content

Προσοχή: ακολουθεί πολιτική διαφήμιση(μέρος α’)UPDATE

29/05/2009

Το παρόν βλογολόγιο δεν έχει κρύψει την ιδιαίτερη συμπάθεια του σε ένα συγκεκριμένο πολιτικό χώρο της αριστεράς: τον ΣΥΡΙΖΑ. Η γράφουσα συμμετέχει σε διάφορες διαδικασίες και δράσεις του ΣΥΡΙΖΑ, για λόγους που εξηγούνται στο προηγούμενο ποστ και επειδή θεωρεί πως η ρήση «ο άνθρωπος είναι ον πολιτικό» του Αριστοτέλη (αν και η γράφουσα δηλώνει Σωκρατική) έχει ουσία και πρέπει να γίνεται καθημερινή πρακτική από όλες και όλους.

Στηρίζω λοιπόν θετικά τον ΣΥΡΙΖΑ, όχι στη λογική του μη χείρον βέλτιστο αλλά επειδή επειδή είναι το καλύτερο που έχω βρει στην πολιτική σκηνή. Με ανοιχτές διαδικασίες, με πολλές και διαφορετικές συνιστώσες που δίνουν πλούτο ιδεών, με φαντασία στην δράση (ενίοτε η φαντασία φτάνει στα όρια του σουρεαλισμού) αλλά κυρίως με ανθρώπους, νέους και νέες αλλά και μεγαλύτερους συντρόφους και συντρόφισσες, που έχουν βρεθεί σε αγώνες τις καθημερινότητας με αξιοσημείωτη ανιδιοτέλεια.

Δε λέω ότι δεν έχω στεναχωρηθεί ή δεν έχω απογοητευτεί κάποιες φορές από κάποιους στον ΣΥΡΙΖΑ. Αλίμονο…αλλά όπως λέει και ο Μητροπάνος:

Αλίμονο σ’αυτούς που δεν αγάπησαν
Αλίμονο, αλίμονο, αλίμονο
Αλίμονο σ’αυτούς που δεν δακρύσανε, ζωή
Την ομορφιά σου δεν γνωρίσανε ζωή
Την ομορφιά σου δεν γνωρίσανε

προφανώς πιάσατε τον παραλληλισμό…

Αλλά αυτό με πείσμωσε παραπάνω να συμβάλω στο να φέρω το ΣΥΡΙΖΑ πιο κοντά σε αυτό που θέλω εγώ!

Έτσι, χαίρομαι ακόμα περισσότερο όταν βλέπω ότι με τον ΣΥΡΙΖΑ η πολιτική ξαναγίνεται υπόθεση της βάσης. ‘Ετσι, όταν συζητάμε με τους φίλους μου – ακόμα και τους e-φίλους μου – και κατεβάζουμε ιδέες που θα ήθελα (ως αισθητική καταρχήν) να τις υιοθετούσαν τα κόμματα της αριστεράς, η αριστερά που στηρίζω είναι έτοιμη να τις δεχθεί. Κάπως έτσι έγινε και με το σύνθημα μας «χάσε/χάνω ένα μπάνιο, θα χάσουν τον ύπνο τους/για να χάσουν τον ύπνο τους». Ξεκίνησε σαν συζήτηση με φίλες και φίλους, μέσα κι έξω από τον ΣΥΡΙΖΑ, την ρίξαμε στο τραπέζι και έγινε σλόγκαν.

ksaplostres

Και αυτό είναι να ξαναγυρίζει η πολιτική στη βάση, να γεννάμε συνθήματα ΕΜΕΙΣ και όχι οι διαφημιστικές.

syriza xanw ena mpanio

Ε, είναι να μη χαίρεσαι μετά;

Και συνεχίζουμε…φτιάξαμε και αυτο εδώ το blogάκι που έχει εικόνες σαν αυτή:

pavlidis

και σας καλούμε να πάτε εκεί, να τσιμπήσετε μπανεράκια σε φουλ ανάλυση και να το διαδώσετε!

Το παρόν βλογολόγιο αγαπά πολύ, και το έχει πει χιλιάδες φορές, ένα συγκεκριμένο ραδιόφωνο.

logo1

Έφτιαξαν λοιπόν στο Κόκκινο ένα καταπληκτικό ραδιοφωνικό δεκάλεπτο με την ανασκόπηση 2 χρόνων κινημάτων. Αν πάτε σε πιο παλιά μου κείμενα θα δείτε ότι πολλές αναρτήσεις γεννήθηκαν από αυτά τα κινήματα και από την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση που λάμβανα από αυτό το σταθμό, από τις 6:30 το πρωί που ξύπναγα μαζί με κάτι Θηριάκια μέχρι το βράδυ.

Συγκινήθηκα λοιπόν που άκουσα τη γνώριμη φωνή του Μάριου να κάνει την ανασκόπηση. Ακούστε το:

Είμαι χαρούμενη λοιπόν που στηρίζω κάτι που με εκφράζει, που βρίσκω τον εαυτό μου σ’ αυτό και που με κάνει να ελπίζω πως τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν, όχι γιατί υπάρχουν φωστήρες που θα τα αλλάξουν (αν και όταν αλλάξουν οι συσχετισμοί) αλλά γιατί θα αλλάξουμε τα πράγματα εγώ και οι φίλοι μου!

Γιατί εκεί είναι η δύναμή μας.

Γιατί αυτό φοβούνται «οι δυνατοί» και μας προτρέπουν να πάμε για μπάνιο ή προσπαθούν να μας πείσουν ότι όλοι είναι ίδιοι.

Φοβούνται τη δική μας ενεργή συμμετοχή!

Αν 130 άνθρωποι μπόρεσαν να πετύχουν την άρση των σχεδίων ενός μεγάλου εργολάβου…φανταστείτε τι μπορούμε να κάνουμε αν είμαστε 11.000.000! Αυτό είναι και το νόημα του συνθήματος:

«ο καθένας από μας είναι μια σταγόνα, όλοι μαζί είμαστε ωκεανός!»

Σήμερα το απόγευμα στις 7:00 θα είμαι στο Πολυτεχνείο. Πατήστε την εικόνα για να δείτε γιατί είναι πολύ σημαντικό να είμαστε όλες και όλοι εκεί!

afisagionaslow

Οικολογία και αλληλεγγύη στην πράξη! Ένα από τα μαθήματα που μας δίδαξε ο Μιχάλης Παπαγιαννάκης!

Θα τα πούμε εκεί!

UPDATE

Θα περάσω κι από κει μετά…αγαπάμε πολύ τη Δανάη και πιστεύουμε πολύ σ’αυτήν!

sinaulia_loukianos

7 Σχόλια leave one →
  1. 29/05/2009 19:05

    Ξέρεις πως δεν είμαι μέλος του Σύριζα. Παρακολουθώ απ’ όταν έγινε, έχω ψηφίσει κάποιες φορές χωρίς να μπορώ να πω πως είμαι πάντα ικανοποιημένη. Βρίσκω το στοίχημα που βάζεις (να φέρεις το σύριζα εκεί που θες- θέλουν πολλοί νέοι) ελπιδοφόρο και εύχομαι να το επιτύχεις.

    Όσο για τις εκλογές, είμαι υπέρ της συμμετοχής, γιατί «φοβάμαι όλ΄αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα» , γι αυτό τα παλεύω και στο δρόμο.

    Όλοι μαζί, γιατί το ΄παν κι οι Pink Floyd: «United we stand, divided we fall!» 😉

  2. 29/05/2009 21:37

    χμ, αυτό που έχω να πω είναι πως πρώτη φορά με σένα έζησα κατάσταση στην οποία εγώ έχωσα (με ειλικρινή τρόπο και καλές προθέσεις) και αυτό το χώσιμο εισακούστηκε και μεταφέρθηκε εκεί που χρειαζόταν. Αυτό είναι καταρχήν θετικό. Τις ενστάσεις μου τις ξέρεις, αυτό που εγώ εκτιμώ απεριόριστα σε αυτό το χώρο είναι ο πολιτισμός, η καλή αισθητική και η απαράμιλλη αίσθηση του χιούμορ. Αυτά δε φτάνουν για να αλλάξεις τον κόσμο, αλλά είναι θετικά λιθαράκια για να ξεκινήσεις.
    Ξέρεις επίσης, πως δεν είμαι η μόνη που «σας περιμένει στη γωνία»! 🙂

    • 29/05/2009 23:57

      Με εξαίρεση την χωστική εμπειρία (της οποίας αναμένω πιθανό αποτέλεσμα), αναπαράγω τα γραφόμενα της Κροτ.

  3. 30/05/2009 01:28

    Ούτε εγώ είμαι οργανωμένος, μόνο συμπαθών, συνοδοιπόρος και… ύποπτος φραξιονιστής-μαθητής του «κακού δασκάλου». Θεωρώ ότι μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ κάνετε μια φιλότιμη και έντιμη προσπάθεια που ξεχωρίζει στο χώρο της αριστεράς. Η καινούρια σελίδα δεν μπορεί να γυρίσει με δογματισμούς, εσωστρέφειες και αυτοκαταστροφικές διασπάσεις. Το μέλλον περνάει μέσα από ανοιχτό μυαλό, ανεκτικότητα, νέες ιδέες, φαντασία, πολιτισμό. Εκτιμώ ότι είστε σε καλό δρόμο. Στην αρχή νεός καλού δρόμου έστω. Όπως έλεγε και ο σοφός Κομφούκιος, ένα ταξίδι μέχρι την άκρη του κόσμου ξεκινά με ένα απλό βήμα.

    Κάτι άλλο που χρειάζεται είναι διεύρυνση της πολιτικής και εκλογικής βάσης. Και αυτό δεν μπορεί να γίνει μέσα από ιδεολογικό δαρβινισμό και επικράτηση κάποιας τάσης εις βάρος άλλων, αλλά με όσμωση και συμμαχία όλων των υγειών και προοδευτικών δυνάμεων σε ένα ισχυρό μέτωπο. Στο πρότυπο του ΕΑΜ που κατάφερε να πολεμήσει αποτελεσματικά κατακτητές και ντόπιους υπηρέτες τους και να οργανώσει, για λίγο έστω, μια πραγματική λαϊκή δημοκρατία, πιο λαϊκή και πιο δημοκρατική από τις περισσότερες λαϊκές δημοκρατίες με την επίσημη σφραγίδα του υπαρχτού σοσιαλισμού. Θεωρώ απαραίτητο να συμμετάσχει το ΚΚΕ, ιστορικό και πρωτοπόρο σε παλιότερους αγώνες αλλά πεισματικά προσκολλημένο στο δογματικό και γραφειοκρατικό μοντέλο του «πατερούλη», μικρότερα αριστερά κόμματα, πολλά από αυτά αξιόλογα αλλά ανίσχυρα το καθένα μόνο του, καθώς και ένα έντιμο κομμάτι της αστικής τάξης που είναι δυσαρεστημένο με το σύστημα και διατεθημένο να στηρίξει «κάτι άλλο». Όλοι αυτοί μπορούμε να σχηματίσουμε μια ισχυρή και δυναμική πλειοψηφία που θα αλλάξει τη χώρα και θα διεκδικήσει ένα νέο ρόλο και καλύτερη θέση στην Ευρώπη. Η Επανάσταση χρειάζεται πολλούς και μάχιμους στρατιώτες, που μετά τη νίκη θα γίνουν οι εργάτες που θα χτίσουν τον κόσμο όπως τον οραματίζονται.

    ΥΓ: Κάπου είχα ακούσει για την εκδήλωση στη Δημοτική Αγορά και ήμουν και κοντά την ώρα που ξεκίνησε, αλλά το… ξέχασα. Κάτι η ηλικία, κάτι η… Πενέλοπε που αδημονούσα να την απολαύσω σε πολυμορφικό δίσκο! Βαρύτατη ευθύνη φέρεις κι εσύ που ως συνήθως αργείς να αναρτήσεις το εναλλακτικό Αθηνόραμα του Σαββατοκύριακου! Ελπίζω αυτό να διορθωθεί μετεκλογικά και να είναι … δέσμευση!

  4. 30/05/2009 19:31

    (άκουσα κάπου τον άλεξ να λέει το γνωστό!)

    για όλα τα άλλα προσπαθώ να ενημερώνομαι μήπως ξεμπλέξω το κουβάρι που έχω στο μυαλό μου…

  5. 30/05/2009 22:27

    Πω πω κόσμος και ντουνιάς
    κι εγώ γυρνάω αλλού…
    @Ρενάτα
    Θα το πετύχουμε Ρενετάκι…όλες μαζί (άντε, και όλοι) 😆
    Έχουμε αγώνα, λέμεεεε!
    @Κροτ
    πετραδάκι-πετραδάκι για τα σέέένα το ‘χτισα!
    όπως έγραψα και στο ποστ…αν τα είχαμε λύσει όλα τότε δεν θα είχε κανένα νόημα η καθημερινή συμμετοχή στην πολιτική. Τους φωστήρες τους φοβάμαι!
    Και το ξέρω ότι κάποιοι είναι στη γωνία και περιμένουν! Δες και τον Αντιδρασέξ 😛
    @Αντιδρασέξ
    Ειδικά για σένα…παλιογκρινιάρη…θα το σκεφτώ! Πίσω στη γωνία σου!
    @σύντροφο Τσαλ
    προσυπογράφω πλήρως το «μανιφέστο» που κατέθεσες! Πλήρως, αν και είναι δύσκολα τα πράγματα με την παρούσα ηγετική ομάδα του ΚΚΕ.
    Για το υστερόγραφο, έχεις δίκιο…μετεκλογικά θα το εφαρμόσω!
    @Πα Πα Πα το Παπί
    Να ενημερώνεσαι παπί μου…αν και είναι δύσκολο με όλη αυτή τη συσκότιση που επιχειρούν τα ΜΜΕ. Το ίντερνετ είναι μεγάλο όπλο!!!!!
    υ.γ.αν έχεις απορίες (και όποιος και όποια άλλη έχει απορίες) ρώτα και θα σου απαντώ σε ό,τι ξέρω ή αν μπορείς να το βρεις κάπου!

  6. 31/05/2009 04:23

    είναι ωραίο το κλίμα εδώ κοκκινομπαλονίτσα και εγώ δεν είμαι καθόλου σε φόρμα – υποκειμενικά κι αντικειμενικά που λένε – : 😦

    να πω μόνο πως τα μπανεράκια μ’ αρέσουν (οι καρχαρίες κυρίως) κι εξάλλου την αποχή δεν την καταλαβαίνω

    εγώ δεν θα περιμένω βέβαια κανέναν στη γωνία, μόνο που δεν είμαι και τόσο αισιόδοξη ώστε να ελπίζω ότι μπορεί και οι (α κ ό μ α: έλεος) σταλινικοί στην χώρα τούτη να γίνουν ποτέ και κάτι άλλο (για τον Τσαλ αυτό!) 🙄

    θα’λεγα να’χουν εμπιστοσύνη οι άνθρωποι – όσοι είναι με τη μεριά τής ανατροπής, μην πω καμιά άλλη λέξη και φανώ μεγαλόστομη – στις δυνάμεις τους – για μένα μια ήττα στις εκλογές δεν σημαίνει και πολλά (αν δεν είσαι κόμμα εξουσίας εννοώ), περισσότερα σίγουρα όμως σημαίνει το να μην ξέρουμε τι θέλουμε – : υποτίθεται ότι θα ψηφίσουμε για την ευρώπη, υποτίθεται ότι το κκε εσωτερικού ήταν το πρώτο και κάποτε το μόνο κόμμα που υποστήριζε αυτόν τον δρόμο στην ελλάδα, και σήμερα τι λέμε και με τι ασχολούμαστε, και ποιοί με ποιους – και γιατί;

    δεν ξέρω, σού είπα, δεν είμαι σε φόρμα (λέω να μην ξαναγράψω μέχρι να τελειώσουν οι εκλογές)

Σχολιάστε

