Skip to content

Ραντεβού Σαββατοκύριακου

16/05/2009

Πάλι θα τρέχω αυτό το ΣΚ.

Σήμερα έχει  εγκαίνια το εκλογικό κέντρο του ΣΥΡΙΖΑ στην Πανεπιστημίου στις 8:00 το βράδυ και θα πάω σίγουρα μια βόλτα. Θα μιλήσουν οι: Παναγιώτης Λαφαζάνης, Αναστασία Φραντζεσκάκη (συνδικαλίστρια ΟΛΠ, υποψήφια ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ), Ζοζέ Γκιγιέρμο (εκπρόσωπος του πορτογαλικού Μπλόκο της Αριστεράς), Υβάν Λεμέτρ (εκπρόσωπος του γαλλικού Νέου Αντικαπιταλιστικού Κόμματος), έχει και πάρτι μετά…ωραία θα είναι.

Αλλά, αλλά…πάνω στη Γιουροβίζιον βρε παιδιά;;; Πόσο κόσμο θα μαζέψουμε, πόσος κόσμος νομίζετε πως θα περπατάει στην Πανεπιστημίου εκείνη την ώρα; Η AGB έδειξε πέρισυ ότι το 89% του πληθυσμού παρακολούθησε τη Γιουροβίζιον. Φέτος που είναι και ο Sakis λέτε να είναι μικρότερο;;;

Λάθος μέρα διαλέξαμε, αυτό έχω να πω, γιατί δε θέλω να απογοητευτούμε αν δεν έχει κόσμο! Αν ήταν Κυριακή…σίγουρα θα ήταν καλύτερα!

Την Κυριακή όμως…έχουμε άλλες δουλειές.

Πάμε Ελευσίνα

Για να διαματυρηθούμε καταρχήν για την επέκταση της ΕΛΠΕ και για να συμμετάσχουμε στη συνέλευση του Παναττικού Δικτύου Κινημάτων Πόλης & Ενεργών Πολιτών.

elefsina

Τα κανόνισα όλα…θα πάω με Προαστιακό και θα έρθει η Ρενάτα να με πάρει με το αυτοκίνητο γιατί την Κυριακή, λέει, το λεωφορείο που συνδέει τον Προαστιακό με το λιμάνι είναι λίγο δυσκολοθώρητο…την εμπιστεύομαι 😉 !

Πρώτα θα πάμε στην παρέμβαση δια θαλάσσης από το λιμάνι της Ελευσίνας στις 12:00!

Και μετά, στις 4:00, θα πάμε στη συνέλευση που θα γίνει στην Παλαιά Ελαιουργεία, πολύ κοντά εκεί που έκανα τη διπλωματική μου…είμαι πολύ συγκινημένη λέμε… 😥

Για το τι θα κάνουμε στο ενδιάμεσο…εμπιστεύομαι τη Ρενάτα 🙂

Δείτε αυτό το πολύ ωραίο ρεπορτάζ του Μάριου Διονέλλη από το TVXS.

Αν θέλετε να έρθετε κι εσείς, δείτε τη σελίδα του Παναττικού Δικτύου ή ακολουθείστε τις παρακάτω οδηγίες:

Πως φτάνουμε στο χώρο της Συνέλευσης:

‘’Ιερά οδός & Αφών Μουρίκη Ελευσίνα-Παλαιά Ελαιουργεία»
Λεωφορεία :

Από Πειραιά -> 845 από Πλατεία Καραϊσκάκη μέσω Θηβών-Λ.Καβάλας προς Ελευσίνα
-> 871 από Πλατεία Καραϊσκάκη μέσω Λ.Σχιστού προς Ελευσίνα ΣΤΑΣΗ Αφοί Μουρίκη

Από Αθήνα ->Α16, Β16,Ε16 από Πλατεία Κουμουνδούρου προς Ελευσίνα ΣΤΑΣΗ ΡΕΞ

Προαστιακός -> ΣΤΑΣΗ Μαγούλα και μετά λεωφορείο 863 προς Ελευσίνα ΣΤΑΣΗ ΡΕΞ

Δείτε και στο σύνδεσμο http://www.oasa.gr
Με αυτοκίνητο :
από Αθήνα ->Εθνική οδός προς Κόρινθο, διακλάδωση δεξιά για Ελευσίνα (ύψος Χαλυβουργικής) από Αττική οδό -> έξοδος αρ.1 προς Ελευσίνα

Πολύ μου αρέσει η προοπτική του να είμαι δίπλα στη θάλασσα την Κυριακή! Και να ξαναδώ την Ελευσίνα που πολύ την έχω αγαπήσει από τον καιρό της διπλωματικής μου!

Ελευσίνα, σου ‘ρχομαι!

10 Σχόλια leave one →
  1. 16/05/2009 18:33

    καλά να περάσετε κορίτσια, και σχόλια μετά και για μάς (ντροπή μου που δεν θα’μαι μαζί σας, το ξέρω…) 😦

  2. 16/05/2009 19:02

    Αν η Γιουρωβύζιον αποτελεί αντίπαλο δέος για μια πολιτική συγκέντρωση, κλάφτα Χαράλαμπε.
    (κλάφτα σίγουρα δλδ…).

    Καλή επιτυχία για τα ελευσινιακά, αυτά είναι τα καλά!

  3. 16/05/2009 23:29

    Ανυπομονώ!! 😀
    Κι εγώ μέσα (Αθήνα) ήμουν απόψε, αλλά στο Θησείο για την έκθεση και βόλτα εκεί.

    Χάρη, την επόμενη φορά που θα ΄μαι στη γειτονιά σας. 😉

  4. 16/05/2009 23:35

    Ααα, το ταινιάκι δεν το ΄χα υπόψιν. Βλέπω πολύ γνωστές μου φάτσες!!

  5. 17/05/2009 01:41

    Συμφωνώ με την Κρότκα, καλύτερα λίγοι και καλοί παρά μαζί με οππορτουνιστάς και… γιουροβιζιονιστάς! Πρόκανα να περάσω κι εγώ από κει τελικά. Αρχικά να μεταφέρω τα παράπονά μου για την καθυστέρηση στην έναρξη του… προγράμματος. Αν φιλοδοξούμε να κάνουμε Επανάσταση χρειάζεται (παρά)στρατιωτική πειθαρχία και τήρηση σχεδίου. Επειδή οι δημόσιες εμφανίσεις μου είναι εκλεχτικές, δεν μπορώ να αξιολογήσω αν ο κόσμος ήταν περισσότερος ή λιγότερος από άλλες ανάλογες περιπτώσεις. Μου άρεσε ιδιαίτερα η ομιλία του Πορτογάλου συντρόφου, που φαινόταν από τα λεγόμενά του ότι είναι… συνάδερφος μελετητής του δον Γκαλεάνο (Κροτ διαβάζεις ελπίζω για να συμπληρώνεις τις λίστες με τους πολιτικά ορθούς και διανοούμενους αριστερούς).

    Για την εκδήλωση διαμαρτυρίας κατά της επέκτασης των ΕΛΠΕ δυσκολεύομαι να πάρω θέση ως… μέτοχος της εν λόγω εταιρίας. Για όσους ίσως αναρωτηθούν αν αυτό είναι συνεπές με τα πιστεύω μου, θυμίζω πως ο σύντροφος Μαρξ στα.. ψιλά γράμματα του τρίτου τόμου του Κεφαλαίου, αναφέρει πως η μετοχική εταιρία εμπεριέχει στοιχεία αποσύνθεσης του καπιταλισμού, δίνοντας τη δυνατότητα της ιδιοκτησίας των μέσων παραγωγής σε περισσότερους ανθρώπους! Σαφώς καί είμαι υπέρ αυτής της αποσύνθεσης λοιπόν, και τα παραδείγματα κοινωνικοποίησης εταιριών ενέργειας σε χώρες της Λατινικής Αμερικής είναι πολύ αισιόδοξα.

    ΥΓ: Μετά την ικανοποίηση του επίμονου αιτήματος για μεγαλύτερες γραμματοσειρές, ελπίζω και σε επίσπευση της έκδοσης του «Εναλλακτικού Αθηνοράματος»΄από το Κόκκινο Μπαλόνι, ώστε να συμπίπτει με τις ανταγωνιστικές εκδόσεις κάθε Πέμπτη – και να ενημερώνονται εγκαίρως και οι ενδιαφερόμενοι!

  6. 17/05/2009 21:28

    Τσαλ, διαβάζω, διαβάζω! Αλλά είπαμε, ο πρώτος αριστερός διανοούμενος είναι ένας και αρέσκεται στο να ψαρεύει γιουτούμπια με τον Δον Κορλεόνε! 😛

  7. 18/05/2009 15:46

    ωραίο και χρήσιμο το βιντεάκι κοκκινομπαλονίτσα (τώρα το είδα)!

    καλή βδομάδα 🙂

  8. 19/05/2009 08:44

    @κροτ
    Υπερβολές… εγώ είμαι ταπεινός στρατιώτης του μεγάλου Δον… θα του μεταφέρω τα σέβη σου 🙂

  9. 19/05/2009 18:50

    Εγώ εκείνη την ώρα περπάτησα στην Πανεπιστημίου και είδα και τους Συριζιότες!!! Αλλά μετά πήγα και κλείστηκα στα υπόγεια!!!
    Τέρμα οι πορίες και οι διαμαρτυρίες για μένα… θα σου στείλω τα νέα σε mail!

Trackbacks

  1. ΓιουροβιζιΟΝιστές v. ΓιουροβιζιΟΦιστές « ΚΕΛΑΗΔΙΣΜΑΤΑ

Σχολιάστε

