Skip to content

Θα μας τρελάνουν τελείως;

14/05/2009

Πραγματικά, μου φαίνονται όλα αυτά που συμβαίνουν φοβερά λογικά. Άλλωστε και μένα μου συμβαίνουν αντίστοιχα πράγματα πάρα πολύ συχνά.

Για παράδειγμα, πληρώνω το νοίκι μου κάθε μήνα σε τράπεζα. Κάθε μήνα, μα κάθε μήνα όμως ξεχνάω να πάρω μαζί μου τον αριθμό λογαριασμού της ιδιοκτήτριάς μου. Όπως ακριβώς και ο κύριος που χρώσταγε στον κύριο Παυλίδη κάτι λεφτά και τα πλήρωνε αλλά ξεχνούσε συνεχώς το ΑΦΜ του. Βέβαια εγώ παίρνω τηλέφωνο την ιδιοκτήτρια…είμαι όμως τυχερή, έχω πάντα μονάδες στο κινητό μου. Ο κύριος αυτός μπορεί να μην είχε μονάδες…συμβαίνει σε πολλούς φίλους μου!

Άλλο παράδειγμα: πριν κανα 2μηνο έφτασε στο γραφείο μου ένα κείμενο που έλεγε πως το αφεντικό μου πρέπει να παραστεί στο δικαστήριο ως μάρτυρας σε μια δίκη και αν δεν πήγαινε θα έχανε πάρα πολλά λεφτά. Πήγα να το βγάλω φωτοτυπία για να το πρωτοκολλήσω και το ξέχασα στο φωτοτυπικό. Με πήρε και ο φίλος μου εκείνη την ώρα τηλέφωνο, πιάσαμε τις γλύκες…πάει το ξέχασα. Έτσι τώρα ο αφεντικός μου χάνει πολλά εκατομύρια αλλά ευτυχώς δεν με απέλυσε. Έδειξε τρελή κατανόηση!

Α! Μην το ξεχάσω…το αφεντικό μου μετά από όλα αυτά έκλεισε για λίγο την εταιρία για να μην μας πάρουν είδηση η υπόλοιποι μέτοχοι…αλλά προφασίστηκε ευτυχώς τις διακοπές που είχαμε όλοι και όλες ανάγκη στην εταιρία. Φάνηκε δηλαδή πως το έκανε για το καλό μας!

Μια χαρά όλα!

υ.γ. Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις δεν είναι καθόλου συμπτωματική!

11 Σχόλια leave one →
  1. 14/05/2009 19:22

    Να δεις τι μου θυμίζει… 🙄

  2. 14/05/2009 20:19

    😮
    ω! έχω έναν φίλο που μου θυμίζει το αφεντικό σου, καλό παιδί! Όλη μέρα παίζει μπάφους και πίνει Pro. Λες να είναι ο ίδιος?!?!?!?

  3. 14/05/2009 20:58

    @Renata
    Αν σου θυμίζει κάτι…μη το ζορίζεις! Σκέψου κάτι άλλο να ξεχαστείς!
    Τελικά και εγώ που τα σκέφτηκα, χαλάστηκα και είπα να μη τα σκέφτομαι!
    @Παπί
    Δεν ξέρω βρε παπί…είναι λίγο γεματούλης; Με δίδυμα και σύζυγο νηπιαγωγό-γιατρίνα; Αν ισχύουν τα παραπάνω…δεν είναι απίθανο!

  4. 14/05/2009 21:34

    Πω πω αλλαγές!
    Βρε δέκα μέρες έλειψα και κοίτα τι έκανες!
    Μήπως επειδή ένοιωσες μια παραγωγική χαρά που το αφεντικό σου όχι μόνο δεν σε τιμώρησε αλλά έδωσε και άδεια στους φίλους σου;; χάρη σε σένα πέρασαν όλοι καλά, και μάλιστα, μιας και είχαν τόσες μέρες άδεια, δεν τους πείραξε που δεν είχε πλοία στην άγονη γραμμή! Μόνο όταν τέλειωσαν τα αποθέματα φρούτων, λαχανικών και λευκού εμφιαλωμένου κρασιού θα θυμήθηκε τ’ αφεντικό σου να σας μαζέψει να φύγετε, ε;

    Λοιπόν, ακόμα δεν το έχω συνηθήσει το καινούριο σου μπλοκάκι αλλά που θα μου πάει. Μου φαίνεται λιγότερο τακτοποιημένο από το προηγούμενο αλλά πολύ πιο φωτεινό!

    Ετοιμάσου, μετά τις ευρωεκλογές έχουμε ταξίδι σε καλύβες στο βουνό κι όχι Μπόρες Μπόρες που πας και λες στον Έλικα…

  5. 14/05/2009 22:05

    εγώ πάντως πείστηκα και δεν καταλαβαίνω όλους αυτούς τους καχύποπτους που έχουν απορίες.
    νομίζω πως είναι πασόκοι. 😛

  6. 15/05/2009 00:39

    Μάλλον σε έχει επηρεάσει περιέργα η ακύρωση της συναυλίας των DM. Ακούς εκεί να προσπαθείς να μας παρουσιάσεις τα αφεντικά και τους ιδιοκτήτες συμπαθητικούς! Ακόμα και τον… Παυλίδη!

    ΥΓ: Θα περάσεις καθόλου από το μαρξιστικό φεστιβάλ στην ΑΣΟΕΕ; Αυτός ο Γιάννης Κούτρας είναι ο γνωστός ερμηνευτής ή συνωνυμία;

  7. 15/05/2009 12:53

    Καλά… να δεις αυτό μου συνέβει κι εμένα προχθές!!! Τι διαβολεμένς συμπτώσεις είναι αυτές βρε παιδί μου…τσ τσ τσ … τι κατανόηση δείχνουν αυτά αφεντικά τελευταία; Μπράβο! Τελικά ο καπιταλισμός δεν θα αντέξει για πολύ!

  8. 15/05/2009 13:50

    Καλά τα λες Μπαλονάκι κάποιος μας δουλεύει και δυστυχώς δεν είναι θέατρο. Παρεπιπτόντως πολύ καλή παρέμβαση και οι παραπομπές στην κορυφή της σελίδας ήθελα να ‘ξερα πως το κανες, καλή συνέχεια!

  9. 15/05/2009 15:04

    @Θαλασσοβουνιώτισσα
    Καλως την! Άντε βρε Θάλασσα και έλεγα πως έμεινες εκεί που πήγες και δεν θα ξαναγυρίσεις!
    Τι εννοείς «λιγότερο τακτοποιημένο»;;;; Μια χαρά τακτοποιημένο είναι αλλά έχει άλλο φορμάτ και πρέπει να το συνηθίσεις!
    Κοίτα να δεις, είμαι σε φάση που και στη Σαλαμίνα να μου έλεγες να πάω διακοπές, θα πήγαινα! Και θα πάω δηλαδή εκεί κοντά την Κυριακή…απέναντι δηλαδή, στην Ελευσίνα! Ποια παραγωγική φάση και αηδίες μου λες…τιλτ!
    @Κροτ
    Και γω πείστηκα…σου λέω μου έχει τύχει το ίδιο πράγμα τουλάχιστον 200 φορές!
    @Συντροφο Τσαλ.
    Καλό αφεντικούλη, καλό, καλό…μη μου το στεναχωρείτε σας παρακαλώ!
    (ταίριαξα και δίστιχο, αμα λάχει).
    Ποιο φεστιβάλ καλέ; Του ΣΕΚ; Μπαααα, δεν την παλεύω…άσε που έχω φουλ πρόγραμμα το ΣΚ. Ο Γιάννης Κούτρας είναι μάλλον ο γνωστός!
    @Μανιταράκι (ταπηροκρανιασμένο)
    Κάτι τέτοιες μ@$%#ίες κάνει ο Καπιταλισμός και μετράει ώρες…(μα τι λέμε;;;)
    @Belbo
    Εγώ τα λέω, αλλά ποιός ακούει; Εδώ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΛΕΜΕ…για ποια δημοκρατία μου μιλάνε, ε;;;;
    Χρυσέ μου, οι παραπομπές στην κορφή είναι μαγκιά του νέου Θέματος-φορμάτ. Ξέρω όμως ένα κόλπο για να το έχεις και εσύ αν θες…περίπου…θα σου στείλω μέιλ το ΣΚ σχετικά!

  10. 16/05/2009 00:30

    Πολλά ηβέντα (sic) στο καλεντάρι αυτό το Σ/Κ… μαρξιστικό φεστιβάλι του ΣΕΚ, εγκαίνια καταστήματος, ουπς εκλογικού κέντρου ΣΥΡΙΖΑ στα προπύλαια (αν έχουν τσάγια και βιολογικά σοκολατάκια μπορεί να περάσω λίγο) και πάνω απ’ όλα… Σάκης α λα Μοσκβά! Δεν ακούω να τσιρίζουν οι φανς και ανησυχώ…

  11. 16/05/2009 17:19

    εγώ θα πάω πάντως…άντε πέρνα! Θα φέρω τσικουλατάκια!
    Sakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Σχολιάστε

