Skip to content

Τι είχαμε, τι χάσαμε…

10/05/2009

Βάλτε μπρος τη μουσική! Ταιριάζει! Φτιάχνει και κλίμα! Believe me!

Όπως αποδεικνύεται, μας είπαν!!!!  😯

Είχαμε λοιπόν προχτές την εκτροπή του-έτσι κι αλλιώς κουτσού- δημοκρατικού πολιτεύματος. Φωνάζαμε καιρό τώρα πως τα ποδάρια της δημοκρατίας πριονίζονται λίγο-λίγο. Η δημοκρατία φαίνεται από πολλά : ξεκινώντας από τα σχολεία και την παιδεία που παρέχεται ή δεν παρέχεται εκεί, από τις φυλακές και το σωφρονιστικό σύστημα, από την αστυνομία, την δικαιοσύνη και όλους τους τομείς της πολιτικής ζωής για να φτάσει στα τεκταινόμενα στη βουλή.

Πόσο δημοκρατία έχουμε όταν ο Πρωθυπουργός της χώρας αρνείται να προσέλθει στις συνεδριάσεις για να απαντήσει στις επίκαιρες ερωτήσεις; Όταν μαθαίνουμε τι σκέφτεται και τι λέει για όσα συμβαίνουν μέσα από «δημοσιογραφικές πληροφορίες» και από διαρροές από το κύκλο του; Όταν έχουμε ανάγει τις όποιες πολιτικές διαφωνίες σε προσωπικές επιθέσεις; Όταν η πολιτική συζήτηση στη βουλή μοιάζει κατώτερη από συζήτηση σε καφενείο του χωριού; Όταν ο κοινοβουλευτικός έλεγχος, που είναι και ο βασικός ρόλος της βουλής πέρα του νομοθετικού, πραγματοποιείται με άδεια έδρανα; Όταν το βάρος της πολιτικής συζήτησης μετατοπίζεται από τις ιδεολογικές και πολιτικές διαφωνίες σε ανάγνωση δημοσκοπικών ευρημάτων τύπου «καταλληλότερος» ;

Την Παρασκευή το βράδυ ομολογώ πως σοκαρίστηκα που ο Καραμανλής έκλεισε τη βουλή. Σοκαρίστηκα και με τον Παπούλια, που υπέγραψε την εκτροπή αυτή χωρίς να πει έστω: «για μισό…να πάρω να ενημερώσω και τους άλλους αρχηγούς». Σοκαρίστηκα και φοβήθηκα…Άκουγα σχεδόν τον ήχο των τανκ να κατεβαίνουν από την Αυλώνα!

Σήμερα όμως που τα ξανασκέφτομαι, όχι, δεν σοκάρομαι! Λέω τόσο καιρό «για να μην έχουμε αυταπάτες» και το υποστηρίζω. Ο Καραμανλής λοιπόν δεν έκανε την εκτροπή την Παρασκευή το βράδυ…την κάνει χρόνια τώρα! Αργά και μεθοδευμένα! Η Παρασκευή ήταν ακόμα ένας σταθμός στο δρόμο της εκτροπής.

Ο Καραμανλής όμως πέτυχε και κάτι ακόμα! Ενίσχυσε το δικομματικό σύστημα ξανά. To σκέφτομαι από χτες, βλέποντας και τις αντιδράσεις του ΠΑΣΟΚ σε όσα συνέβησαν. Δείτε πως:

psychiatric help-doctors are in

Τα σκάνδαλα που βγαίνουν στην επιφάνεια έχουν τις ρίζες τους από την περίοδο διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Τόσο το σκάνδαλο της Siemens, το Βατοπαίδι, το σκάνδαλο με την ΜΑΝ, που μάλλον οδήγησε στην παραίτηση του Βερελή, εμπλέκουν υπουργούς και του Σημίτη και του Καραμανλή. (Και καλά…αυτό το τελευταίο ήταν μια μίζα! Ασχέτως με το μέγεθος του ποσού η μίζα είναι «αποδεκτή» από την ελληνική κοινωνία. Εκεί μας φτάσαν οι ΠΑΣΟΚοι καταρχήν και η Δεξιά στην συνέχεια, να θεωρούμε τη μίζα αποδεκτή και να την εφαρμόζουμε και εμείς, σε πολεοδομίες, ιατρικές υπηρεσίες, εφορίες, όπου μας παίρνει. Να μη σεβόμαστε ένα κράτος που δεν μας σέβεται).

Αλλά τα δύο άλλα σκάνδαλα είναι ίσως τα μεγαλύτερα σκάνδαλα που έχουμε ζήσει την τελευταία 20ετία. Συνολικό ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας, μαζί με το σκάνδαλο των ασφαλιστικών ταμείων. Και είναι συνυπεύθυνοι το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ. Μαζί τα φάγανε! Και όχι απλά οι υπουργοί τους…είχαν πλήρη γνώση οι εκάστοτε πρωθυπουργοί.

Σε μια περίοδο που ως προεκλογική, έστω και ευρωεκλογών, θα τα έφερνε στην καθημερινή συζήτηση ο Καραμανλής έκανε κίνηση ματ που συμφέρει και το ΠΑΣΟΚ. Έκλεισε τη βουλή, όπου η Αριστερά έχει λόγο, και γύρισε το προεκλογικό κλίμα σε εκστρατεία κατά του ΓΑΠ σε προσωπικό επίπεδο. Ο ΓΑΠ δεν ανταποκρίνεται προς το παρόν στο προσωπικό χτύπημα, μιλάει για εκτροπή αλλά μένει εκεί. Περιμένω αύριο να δω σωματεία που ελέγχονται από το ΠΑΣΟΚ αν θα καλέσουν έστω σε μία πορεία διαμαρτυρίας για την «εκτροπή». Αλλά μάλλον θα περιμένω πολύ. Το ΠΑΣΟΚ δεν θέλει να ανακινηθεί ο φάκελος SIEMENS καθώς και τα άλλα σκάνδαλα. Η Άννα Διαμαντοπούλου, σε δηλώσεις της σήμερα μίλησε απλά για το ότι ο λαός εμπιστεύεται το ΠΑΣΟΚ σαν δύναμη οικονομικής σταθερότητας, σκέτο! Για την ταμπακέρα ούτε κουβέντα! Οι ευρωεκλογές είναι απλά μία μάχη ακόμα μεταξύ δύο κομμάτων, διεφθαρμένων μεν αλλά μόνο δύο.Το άλλο το λήγουνε σιγά-σιγά!

Ξέρουνε ότι δεν θα πετύχουν συσπείρωση αφού όλες οι δημοσκοπήσεις μιλάνε για μεγάλη αποχή στις επικείμενες εκλογές. Οι αηδιασμένοι ψηφοφόροι, έχοντας κουραστεί από την σκανδαλολογία και την συγκάλυψη, βλέποντας πως η ζωή τους μόνο προς το χειρότερο πηγαίνει, γυρνάνε την πλάτη συνολικά προς την πολιτική και τις εκλογές! Και αυτό συμφέρει και τους δύο μονομάχους. Προβάδισμα στο ΠΑΣΟΚ, οκ, αλλά μικρό προβάδισμα, μη ξεφτιλιστεί η ΝΔ κιόλας. Αλλά η Αριστερά πρέπει να μείνει στα χαμηλά. Και για να γίνει αυτό πρέπει να μην ακούγεται. Στη Βουλή ακούγεται, αναπόφευκτα! Ενώ στα κανάλια τα παπαγαλάκια τους θα φροντίσουν να την κάνουν να μη φαίνεται. Θα μιλάνε για «πόλωση» για να πείσουν όσους δεν έχουν πειστεί για το σωστό attitude και θα ασχολούνται με το να εντείνουν το αίσθημα ανασφάλειας στους πολίτες. Μέχρι τώρα παπαγάλιζαν και κατηγορούσαν την Αριστερά για έλλειψη προγράμματος. Τώρα που υπάρχει πρόγραμμα, γραμμένο και κατατεθειμένο φροντίζουν να αποσιωπούν δηλώσεις της αριστεράς που δείχνουν θέσεις και την κατηγορούν για καταγγελτικό λόγο. Με μειωμένη συμμετοχή, ο δικομματισμός καλά κρατεί.

Ακόμα περιμένω να ακούσω από κάποιο κανάλι την ανακοίνωση της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ που χτες συνεδρίασε, και για συμβολικούς λόγους, μέσα στη βουλή. Ο ΑLPHA έδειξε τις δηλώσεις του Καραμανλή, του Ραγκούση, 5 κουβέντες από την Παπαρήγα και άλλες 5 λέξεις του Καρατζαφύρερ. Ο ΣΥΡΙΖΑ απών. Αλλά έδωσε 5 ολόκληρα λεπτά σε μία ληστεία στο σπίτι κάποιου επιχειρηματία!!!!

Θα βάλω εδώ λοιπόν την ανακοίνωση γιατί με καλύπτει πλήρως και γιατί το βάρος της ενημέρωσης, μάλλον, θα πρέπει να τον παίξουν τα εναλλακτικά μέσα, αφού τα παραδοσιακά μέσα έχουν άλλες δουλειές και χορηγούς να ικανοποιήσουν. Tα bold και οι υπογραμμίσεις είναι δικά μου.

Η Κοινοβουλευτική Ομάδα και η Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ συνεδρίασαν σήμερα εκτάκτως και από κοινού με θέμα τις πολιτικές εξελίξεις.

Μετά το τέλος της συνεδρίασης, ο Πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:
H Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ συνήλθε μαζί με τη γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ, εδώ, στη Βουλή μ’ ένα συμβολικό τρόπο, για να δείξουμε ότι, για μας πολιτικά το διάταγμα δεν ισχύει.
Θεωρούμε ότι σε στιγμές μεγάλης κρίσης και για την οικονομία, αλλά ακόμη και για τους θεσμούς, το όργανο της λαϊκής κυριαρχίας, η Βουλή των Ελλήνων, πρέπει να είναι παρόν.
Το δεύτερο που θέλω να πω είναι ότι, ο Πρωθυπουργός αντί να στηρίξει τη δικαστική διερεύνηση των υποθέσεων, στις οποίες ενδεχομένως ενέχονται υπουργοί ή πρώην υπουργοί, για το μόνο το οποίο ενδιαφέρθηκε είναι το πολιτικό του όφελος και η παραγραφή, αντιμετωπίζοντας το κόμμα του ως φαμίλια, η οποία θα έπρεπε να προστατευθεί από το νόμο.
Το αιφνιδιαστικό κλείσιμο της Βουλής, όταν μάλιστα με συμμετοχή εκπροσώπων της Ν.Δ., είχε κανονιστεί η ημερήσια διάταξη της Βουλής της ερχόμενης βδομάδας, είναι πλήγμα στους κοινοβουλευτικούς θεσμούς.
Η ακραία συνέπεια αυτής της λογικής και αυτής της ενέργειας είναι ότι αυτή τη στιγμή είμαστε μία χώρα χωρίς Βουλή, που να ελέγχει και να ενοχλεί την εκτελεστική εξουσία.
Ο κ. Καραμανλής, ο πρωθυπουργός της χώρας, πάσχει από φοβία Δημοκρατίας και των θεσμών. Αυτό είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό για τον τόπο.
Το τρίτο. Επί μία δεκαετία η πολιτική ζωή περιστρέφεται γύρω από τη διάπραξη σκανδάλων, γύρω από τη συγκάλυψη σκανδάλων, γύρω από την εκλογική αξιοποίηση σκανδάλων, χωρίς κανένας τελικά να παραπέμπεται στη δικαιοσύνη. Είναι μόνιμο χαρακτηριστικό του δικομματισμού. Απλώς οι ρόλοι εναλλάσσονται. Αυτός που είναι στην κυβέρνηση, βρίσκεται στη θέση όπου δεν υπάρχει ακόμη παραγραφή και την επιδιώκει και βρίσκεται σε άμυνα κι αυτός που είναι στην αντιπολίτευση έχει εξασφαλίσει την παραγραφή και συνήθως βρίσκεται σε επίθεση.
Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση.
Το τέταρτο. Οι εξελίξεις αυτές δικαιώνουν απόλυτα την πρόταση του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς, ο φάκελος για την ποινική δίωξη των Υπουργών, ο οποίος έρχεται στη Βουλή, με σεβασμό των τυπικών προϋποθέσεων που θέτει το Σύνταγμα, σχετικά με την προκαταρκτική επιτροπή, να επιστρέφεται αμέσως στη δικαιοσύνη για περαιτέρω προώθηση. Με αυτό τον τρόπο θα μπορεί η Βουλή απερίσπαστα και η πολιτική ζωή να ασχοληθεί με τα μεγάλα προβλήματα του τόπου. Ανεργία, φτώχεια, υγεία, παιδεία.
Περιμένουμε μια σαφή απάντηση από τη μεριά της Κυβέρνησης, πέρα απ’ όσα είπε, εντελώς αόριστα χθες ο υπουργός Εξωτερικών ο κ. Παυλόπουλος, και περιμένουμε μία απάντηση και από την Αξιωματική Αντιπολίτευση, από το ΠΑΣΟΚ.
Το πέμπτο. Θέλουμε να κάνουμε σαφές σε όλους ότι, η Βουλή των Ελλήνων δεν μπορεί να παραμείνει κλειστή από τον Μάιο μέχρι τον Οκτώβριο και για ουσιαστικούς λόγους. Δεν μπορεί μέσα στην κρίση αυτή, να μην υπάρχει στην Ελλάδα Βουλή και να ζούμε έκτακτη κατάσταση. Γιατί η Κυβέρνηση υποχρεώνεται να φέρει συμπληρωματικό προϋπολογισμό, δεδομένου ότι ήδη υπάρχουν τεράστιες αποκλίσεις από τον Τακτικό Προϋπολογισμό και το άρθρο 79 του Συντάγματος επιτάσσει τα ζητήματα του Προϋπολογισμού να έρχονται στην Ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων.
Τέλος το έκτο και τελευταίο σημείο. Πιστεύουμε ότι τα μέλη, οι φίλοι, του ΣΥΡΖΑ, των συνιστωσών του θα είναι σε επαγρύπνηση και σε πρωτοβουλία, για να στηρίξουμε τους θεσμούς στην πορεία προς την κοινωνική δικαιοσύνη, την πορεία προς την επίλυση των μεγάλων προβλημάτων της κοινωνίας μας και θα συμβάλλουν ώστε να δοθεί ένα τέτοιο μήνυμα από τις ευρωεκλογές που έρχονται.
Παράλληλα απευθυνόμαστε στα μέλη και τους φίλους των δύο πόλων του δικομματισμού και του λέμε ότι πρέπει να δώσουν και αυτοί ένα μήνυμα προς όλες τις κατευθύνσεις και στα κόμματά τους, ότι δεν μπορεί η Ελλάδα να βουλιάζει στο τέλμα της σκανδαλολογίας και χρειάζεται να ανοίξει ένα νέο τοπίο, ένα νέο σκηνικό όπου θα έρθουν στην προτεραιότητα τα μεγάλα, καυτά ζητήματα της νεολαίας και του λαού μας.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ: Δεδομένου ότι χθες ο κ. Καραμανλής χθες προέβη σε μια τέτοια κίνηση, ενώ η επικαιρότητα ήταν σε βάρος του ΠΑΣΟΚ λόγω της παραίτησης Βερελή, σας φαίνεται σύμφωνο με την κοινή λογική το επιχείρημα ότι κάτι ξέρει ο Πρωθυπουργός ή κάτι περίμενε από τη Βουλή και την έκλεισε άρον – άρον;
ΑΛΕΚΟΣ ΑΛΑΒΑΝΟΣ: Η μόνο λογική που μπορεί να βρει κανείς, είναι η λογική του φόβου απέναντι στους κοινοβουλευτικούς θεσμούς, που διακατέχει τον Έλληνα Πρωθυπουργό.

9/5/2009

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Advertisements
51 Σχόλια leave one →
  1. 10/05/2009 21:20

    Η λέξη μαλάκες είναι πολύ μικρή ρε γμτ γι αυτό που νιώθουμε.

  2. 10/05/2009 21:35

    αγαπητό κόκκινο μπαλόνι, όσο ανάπηρη είναι αυτή η δημοκρατία άλλο τόσο φοβάμαι είναι και η παρουσία της αριστεράς.
    μη μου πεις πως είσαι ικανοποιημένο από τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ μπροστά σε αυτό το αίσχος;
    όσο προσπαθώ να καταλάβω πού βρίσκεται η αριστερά τόσο διαπιστώνω πως είναι απασχολημένη με το να κανιβαλίζει τα τελευταία ειλικρινή της κομμάτια
    πόση ματαίωση να αντέξω-ουμε ακόμα;
    φιλικότα

  3. 10/05/2009 21:50

    Εγω το έχω πει 100 φορές. Ούτε είχαμε ούτε θα έχουμε δημοκρατία. Μπορούμε για αρχή να πιστεύουμε ότι έχουμε «δημοκρατικούς θεσμούς», μέχρι να βγει στη δημοσιότητα ο τρόπος που συλλέγονται οι ψήφοι στις εθνικές εκλογές. Αυτά έχω να πω.

  4. 10/05/2009 21:57

    @Ρενάτα
    …είναι όντως λίγο, αλλά δεν υπάρχει τραγούδι με κάτι καλύτερο.
    @el Romandante
    Αγαπητέ, το μόνο καλύτερο που σκέφτομαι πως θα μπορούσε να κάνει η αριστερά είναι να πάρει τα βουνά! Αλλά δεν είμαι και σίγουρη ότι αυτό θα είναι λύση!
    Ναι, με την ανακοίνωση αυτή του ΣΥΡΙΖΑ είμαι πολύ ικανοποιημένη! Με άλλα δεν είμαι αλλά το παλεύω…όσο μπορώ, με όσες δυνάμεις διαθέτω. Αλλά ματαίωση δεν έχω νιώσει ακόμα!
    Αυτό που λέω είναι πως όσο δεν αντιδράμε ουσιαστικά, ο καθένας και η καθεμία ξεχωριστά, μέσα κι έξω από κόμματα τότε τα πράγματα δεν αλλάζουν! Και όταν κινούμαστε, είδαμε όλοι την επίθεση που τρώμε! Άρα μας φοβούνται, φοβούνται την αριστερά…και αυτό είναι που λέω στο κείμενο!
    Η διαφορά της αριστεράς από το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ είναι πως είναι πολύ παραπάνω από απλά την ηγεσία της, αρκεί να το πάρουμε χαμπάρι! Και να στηρίξουμε αυτά τα ειλικρινά της κομμάτια…ελπίζοντας πως δεν είναι τελευταία και εμείς να γίνουμε τα νέα της κομμάτια.

  5. 10/05/2009 22:04

    @Zed
    Καταρχήν καλωσήρθατε!
    Θεσμούς δεν έχουμε και το είδαμε ξεκάθαρα…τώρα για το άλλο που λές…μάλλον θέλω επεξήγηση!

  6. 10/05/2009 22:19

    Ε καλά ναι, πλέον ούτε θεσμούς δεν έχουμε! 😛
    Πραγματικά δεν κρατάνε ούτε τα προσχήματα…

    Τα υπόλοιπα θα φανούν σταδιακά στην κοινή γνώμη.
    Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα, να προσθέσω ότι γενικά ήταν ωραίες οι τοποθετήσεις στο κείμενο.

  7. 10/05/2009 22:48

    Ούτε τα προσχήματα όμως ρε γαμώτο…
    One Solution, Revolution!!!!!!!!
    🙂

  8. 10/05/2009 23:27

    Κοκκινομπαλονή, τα βάζετε με ένα κουρασμένο αγόρι.
    Τι να πω;
    Ντροπή σας!
    😕

  9. 10/05/2009 23:39

    @αγαπητό παπί
    Άμα το αγόρι είναι κουρασμένο να του δώσουμε μια άνευ αποδοχών, που ορθώς επισημαίνει ο σύντρ.Τσαλ στ προηγούμενο ποστ, και να το στείλουμε στη Ραφήνα να κάνει τα μπάνια του! Δεν χρειάζεται να μένει και να κάνει τα δικά μου νεύρα τσατάλια!!!!
    υ.γ.όπως είδατε, τα επικριτικά σχόλια χρειάζονται πρώτα να εγκριθούν από την διαχειρίστρια για να εμφανισθούν…shame on you που με βάζετε να πρέπει να σας εγκρίνω.
    😆 😆 😆 😆

  10. 10/05/2009 23:53

    Μόνο κατάμουτρα δε μας το έχουν πει ακόμα.
    Κατά τα άλλα, μας το λένε κομψά καθημερινά, χρόνια τώρα.
    Και είμαστε, αφού δεν βγήκαμε αμέσως μετά να κυκλώσουμε την Βουλή διαμαρτυρόμενοι.
    Και πρώτος μαλάκας εγώ.

  11. 11/05/2009 00:07

    κόκκινο μπαλόνι, έχω την εντύπωση ότι ξεχωριστά αντιδρούμε: Χιλιάδες μπλογκ με άπειρες ιδέες και προβληματισμούς, μικρές πρωτοβουλίες πολιτών, πυρήνες αντίστασης σε εργασιακούς χώρους κτλ. Το θέμα είναι πώς θα αντιδράσουμε συλλογικά και οργανωμένα συλλογικά μπροστά σε αυτό το κοινωνικό και πολιτικό χαμό.
    Η κοινωνία βγήκε πολύ πιο μπροστά από την ίδια την αριστερά τον περασμένο δεκέμβρη και αποκάλυψε την αδυναμία της να δώσει σε αυτή την αυθόρμητη ώθηση τη πολιτική κατεύθυνση που απαιτούνταν. Ακόμα και τώρα, εν μέσω χάους, η αριστερά δε φαίνεται να μαθαίνει και αφήνει μια ολόκληρη κοινωνία που βράζει στην ιδεολογική χαλιναγώγηση της ακροδεξιάς. Καμιά φορά σκέφτομαι μήπως ήδη έχει ανέβει στα βουνά…

  12. 11/05/2009 00:17

    Σε συνέχεια της προηγούμενης συζήτησης ανάληψης επαναστατικής δράσης, ορίστε μια ιδέα συμβολικής ενέργειας από τους αγαναχτισμένους πολίτες (από Οκτώβρη όμως ε ώστε να ναι όλοι μέσα):

  13. 11/05/2009 00:31

    συμφωνώ με τον αντιδρασέξ
    δεν μας το λένε: μάς θεωρούνε από μέσα τους μαλάκες, απλώς και σιωπηρώς.
    😦

  14. 11/05/2009 09:56

    @Antidrasi+sex
    Δεν θέλω να αυτομαστιγώνεσαι…δεν μπορούμε να γινόμαστε 1000 κομμάτια…δεν μπορούμε να είμαστε παντού! Θα βρούμε τι θα κάνουμε!
    @el Romandante
    δεν μπορώ να διαφωνήσω μαζί σου, αλήθεια δεν μπορώ! Αλλά προσπαθώ να βρω τρόπους που θα μπορούσε η αριστερά να υπερβεί τους εσωτερικούς της τριγμούς (μιας και μίλησες για κανιβαλισμούς) και να βγει επιθετικά! Δες και το σχετικό κείμενο του Γατουλέα που έβαλα πάνω-πάνω. Και μένα με «τρώει» όλο αυτό!
    @Σύντροφο Τσαλ
    όλους όμως; Να μην προειδοποιήσουμε καμιά 20αριά από δαύτους που δεν φταίνε και τόσο ώστε να προλάβουν να διαφύγουν; Λέω τώρα…!
    @Χάρη
    Μας θεωρούν, είναι γνωστό! Αλλά και μεις τους επιβεβαιώνουμε…συχνά-πυκνά!
    Καλημέρα σας

  15. 11/05/2009 15:44

    Κι εγώ με το σχόλιο του Ελ Ρομαντάντε είμαι. Πίκρα γμτ…

    σ.Τσαλ, σε στυλ: «The roof’s on fire»!!! 😉

  16. 11/05/2009 15:58

    @μπαλόνι
    Εμείς δεν κάνουμε ρουσφέτια! Όλοι να πάνε να συναντήσουν το γερο Μικ!

    Όσο για το ρόλο της αριστεράς, με καλύπτει η θέση του συντρόφου Γλέζου
    http://www.tvxs.gr/v11295

    @σ. Ρενάτα
    Burnin’ down the house!
    …& putting out the fire with gazoline!

  17. 11/05/2009 16:34

    @σ.Ρενάτα και el Romandante
    σε μία κρίση αισιοδοξίας μετά και από την ανακοίνωση του ευρωψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ (που έχει 50% άντρες-50% γυναίκες από όλους τους κοινωνικούς χώρους) έρχομαι να δηλώσω: Ψυχραιμία παιδιά!
    Η αριστερά που εγώ προσωπικά ονειρεύομαι ίσως να αναγεννιέται σιγά-σιγά και να χρειάζεται απλά στήριξη. Δεν εννοώ φυσικά να εξαντλούμε την μαχητικότητά μας και τη συμμετοχή σε συλλογικές διαδικασίες απλά και μόνο στην ψήφο αλλά κάποιοι (ακόμα και μέσα στην ίδια την αριστερά) μετράνε τις εξελίξεις με εκλογικά αποτελέσματα. Όλες τις μάχες πρέπει να τις δίνουμε, ακόμα και αυτές που δεν είναι η κυρίαρχες της πολιτικής μας κουλτούρας, αν αποτελούν όχημα για την επίτευξη άλλων στόχων-εσωτερικών και εξωτερικών. Βεβαίως χρειάζεται και «φωτιά και τσεκούρι», και ίσως να είναι η ώρα για κάτι τέτοιο (ο Belbo θα με κρέμαγε στο Σύνταγμα αν με άκουγε να το λέω αυτό), αλλά αν δε βλέπουμε να γίνεται άμεσα αυτό ας μη μας πιάνει και μαύρη πικρία! Ξέρω πάρα πολλούς που είναι έτοιμοι να πάρουν τα βουνά (ως νέο ΕΑΜ εννοώ και όχι εγκαταλείποντας τα πάντα) με το που θα το πούμε! Αλλά, σάμπως ξέρουμε και τι θα κάνουμε εκεί πάνω; Εννοώ δηλαδή…το λήξαμε προς τα πού θέμε να το πάμε;
    @σ.Τσαλ
    σε βρίσκω λίγο μηδενιστή, αλλά χαλάλι!
    Ο Γλέζος καλά τα λέει αλλά δεν το βλέπω να συμβαίνει σύντομα…άκουσες τις δηλώσεις της Αλέκας για αυτό; Το έληξε με συνοπτικές διαδικασίες. Για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ…θα ήθελα αλλά δε νομίζω να δεχτεί. Εγώ συνεχίζω πάντως να συζητάω μαζί τους…είναι και κάποιες καλές μου φίλε εκεί!
    Φεύγω τώρα…τα λέμε το βράδυ! Κίσιζ!

  18. 11/05/2009 18:02

    κοκκινομπαλονάκι (και γειτόνισσα πλέον! 😀 ) είμαστε πολλοί που μάς στενοχωρεί η ανεπάρκεια (δεν βρίσκω άλλη λέξη) τής «φωτισμένης» αριστεράς, (φωτισμένης σε σχέση – εδώ και χρόνια και καιρούς – με τούς σοβιετο-σταλινο-κηφήνες) και νομίζω ότι αυτό αποτελεί το μικρό – ή μεγάλο – μας δράμα 😦

    πολλών (από αμφότερα τα φύλα…)

    (και μην πω τώρα πού νομίζω ότι μάς έχουν γραμμένες όταν δεν αποβλέπουν στο μαγικό χαρτάκι (τής κάλπης) (εγώ δεν ξεχνάω την πλήρη σύμπνοια ό λ ω ν (αριστερών-αριστερότερων και δεξιών-δεξιότερων) μεταξύ τους σ’ εκείνη την ιστορική απόφαση στας ευρώπας περί τού εδώ «άβατου»…)

    αλλά γίνε εσύ καλά και θα τα βρούμε αργά ή γρήγορα 😉 ελπίζω

  19. 12/05/2009 00:38

    Δεν είμαι μηδενιστής, αλλά έχω την πολιτική διαστροφή που και που να τρομοκρατώ τους αστούληδες με φαντάσματα και μπαμπούλες ώστε να διπλοκλειδώνουν την πόρτα του σπιτιού και του μαγαζιού τους!

    Εμένα μου άρεσε περισσότερο στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ η συμβολική συμμετοχή της Καντίτζα Σάνκο στην τελευταία θέση, αν και δεν έχει τυπικά το δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι όπως τα περισσότερα παιδιά μεταναστών που έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα. Το θέμα έχει σχολιαστεί και εδώ
    http://www.tvxs.gr/v11312

    ΥΓ: Αν προσθέσω το όνομα της με το χέρι και βάλω σταυρό θα βγει άκυρο το ψηφοδέλτιο ε;

  20. 12/05/2009 08:33

    Καλημέρες σε όλες και όλους
    @γειτόνισσα Χάρη
    οι πεφωτισμένοι ηγέτες και η φωτισμένη αριστερά είναι ένας μύθος…προσωπικώς δεν χαρίζω σε κανένα «μαγαζί» αυτόν τον τίτλο. Όλες/οι και όλα υπόκεινται σε διαρκή αμφισβήτηση και τελικά κριτική στήριξη ή μη. Αυτό ακριβώς είναι που είπα και στο παραπάνω σχόλιό μου! Προς το παρόν είμαι πεισμένη για κάποια πράγματα και με αυτό το σκεπτικό καθορίζω την στάση μου. Για τα υπόλοιπα μένει να τα αλλάξω, όσο περνά από το χέρι μου δηλαδή!
    @σ. Τσαλ
    Σε ξέρω τι παλιοτρομοκράτης είσαι, μην απολογείσαι!
    Και μένα μ’ άρεσε η προσθήκη της Καντίτζα αλλά και όλο το ψηφοδέλτιο…και όσο το σκέφτομαι και το κοιτάω, όλο και καλύτερο μου φαίνεται! 🙂
    υ.γ. νομίζω πως ναι…θα βγει άκυρο. Τώρα τι να σου πω; Θες να βγεις άκυρο;

  21. 12/05/2009 09:49

    A όχι όχι δεν είμαι τρομοκράτης, μόνο επίδοξος «κακός μαέστρος» τρομοκρατίας και εξέγερσης 🙂 Γι’ αυτό και θα με καταδικάσουν σε κατ’ οίκον περιορισμό, όχι σε λευκό κελί όπως εσένα και τη Ρενάτα που θα είστε η δύναμη κρούσης 🙂

    ΥΓ: Την ώρα της κάλπης θα αποφασίσω κατά συνείδηση! Η ψήφος άλλωστε είναι μυστική!

    • 12/05/2009 13:20

      Μα δε σε ρώτησα ρε γέρο-Νέγκρι τι θα ψηφίσεις!
      Μάλλον… ακούστηκε έτσι, αλλά δεν το εννοούσα 😳
      Προφανώς και είναι μυστική η ψήφος και καλά κάνει και είναι!!!

  22. 12/05/2009 12:55

    Μπαλονάκι,

    Προφανώς απαράδεκτο αυτό που έγινε – δεν το συζητάμε, κι προφανώς υπάρχει παρακμή στις αξίες της κοινωνίας (από την κορυφή μέχρι τα νύχια – ας μη βλέπουμε τους πολιτικούς μόνο ο μέσος Ελληνάρας είναι κλεφταράκος και κλέβει τον δίπλα του – φοροδιαφεύγει). Από εκεί και πέρα όμως δεν συμφωνώ να ισοπεδώνουμε τα πάντα δείχνοντας τανκς (καμία σχέση), ή ισοπεδώνοντας το πολίτευμα: η δημοκρατία και το κοινοβούλιο είναι ότι έχουμε και προφανώς πρέπει να δουλέψουμε με βάση αυτού. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού από ανθρώπους που ονειρεύονται «εξεγέρσεις» που είναι γνωστό σε τι μαύρες χούντες με τανκς έχουν οδηγήσει όπου και να έχουν γίνει, πάντα φιλικά,

  23. 12/05/2009 12:57

    (επιπλέον φτοιάξε το format σου γιατί βλέπω σαν να έχω γράψει το σχόλιο του φίλτατου Τσαλαπετεινού που είναι λίγο διαστροφή όπως και να το δει κανείς 🙂

  24. 12/05/2009 13:14

    ε καλέ μου Βelbo…σήμερα και μέχρι τις 7 Ιούνη δεν έχουμε κοινοβούλιο…άρα και κοινοβουλευτική δημοκρατία για ένα μήνα…αλληλένδετα είναι αυτά τα δύο, εξ ορισμού. Δεν οδήγησαν όλες οι εξεγέρσεις σε μαύρη χούντα…σου έχω ξαναπει να μην είσαι ισoπεδωτικός…αν και όπως είδες σε προβόκαρα σε προηγούμενο σχόλιό μου 😉
    υ.γ. Τι εννοείς να φτιάξω το φορμάτ;;;; Έτσι εμφανίζονται όλα!

  25. 12/05/2009 15:31

    Εμένα πάντως μου αρέσει το νέο φορμά. Μήπως είναι πιο σωστό όμως να γίνει δημοψήφισμα χάριν δημοκρατικότητας; Δε φοβόμαστε τις εκλογικές αναμετρήσεις, έτσι μπαλόνι; Είναι ισχυρό ακόμα το ρεύμα του «SI» από το δημοψήφισμα Τσάβες! 🙂

  26. 12/05/2009 16:16

    Θα την πω την κακία μου:
    Δεν ήξερα ότι ο Τσάβες ήταν αριστερός, νόμιζα ότι ήταν απλά λαοπλάνος 🙂

    φιλικά,

    Belbo
    Υ.Γ. Μόνο εγώ βλέπω τα avatars να μην ταιριάζουν με τα σχόλια ή είναι μήπως εσκεμένο για να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι απειχώ Τσαλαπετεινιακές απόψεις; 🙂
    Υ.Υ.Γ. Ελπίζω να μην παρεξηγείται, είμαι σε καλή διάθεση και κάνω πλάκα!

  27. 12/05/2009 17:02

    Δημοψήφισμα τώρα λοιπόν: ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΦΟΡΜΑΤ;
    1.Σούπερ τέλειο
    2. Σούπερ αλλά θέλει διορθώσεις
    3. Σουπερ Γκούφη

    είμαι δημοκρατική εγώ, όχι αστεία, έβαλα 3 απαντήσεις για να μη χαρακτηριστώ μανιχαΐστρια 😆

    @Belbo
    Αδελφέ, λαοπλάνος-ξελαοπλάνος, ο Τσάβες εκλέχθηκε δημοκρατικά, κινείται δημοκρατικά προς όφελος του λαού του, ιδιαίτερα του πολύ φτωχού τμήματός του λαού της Βενεζουέλας, γι’ αυτό και προσπάθησαν να τον ρίξουν με πραξικόπημα το 2002. Τα υπόλοιπα εδώ, αν και θα τα ξέρεις. Από κει και πέρα, πολλά μπορεί να του καταμαρτυρήσει κανείς (και καμία) αλλά δεν έκανε εκλογικές νοθείες. Και έχει σοσιαλιστικό πρόταγμα.
    υ.γ. μάλλον εσύ τα βλέπεις κάπως αλλά ιδού…το δημοψήφισμα σε λίγο θα βρίσκεται και σε poll στο πλάι! 🙂
    Είμαι σε πολύ καλή διάθεση λέμε!!!!!

  28. 12/05/2009 20:11

    κοκκινομπαλονίτσα ψηφίζω 2 , αλλά αν μού πεις τι διορθώσεις θέλει, δεν είμαι και σε θέση να σού πω! ίσως λίγο οι κουρτίνες… όσο για τα περί «φωτισμένων», συμφωνώ: εγώ αυτήν την αριστερά κατά κανόνα τη λέω «ευφυή» (σε σχέση με (όποιες) άλλες) από παλιά, αλλά μ’ έχουν…απογοητέψει (λίγο ερωτικό ακούγεται, αλλά δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω – και είναι και ερωτική ίσως…στο τέλος-τέλος η σχέση μας με τις ιδέες) ιδίως εκεί που διαβλέπω μια υποκρισία σε σχέση με τα γυναικεία ζητήματα, τα οποία καταβάθος έχω πειστεί ότι οι άντρες (πολλοί, κ α ι σ’ αυτήν την αριστερά) τα’χουν γραμμένα – κι εκεί βλέπω κι έναν εξοργιστικό (εμένα μ’ εξοργίζει…) πουριτανισμό
    (παρεμπ. μ’ άρεσε η απάντηση τής Βάσως Κιντή στον Μπάμπη Γεωργούλα στην Εποχή – ελπίζω να έγραψα σωστά τα ονόματα – και ιδίως στο τέλος-τέλος της με εξέφρασε μπορώ να πω κιόλας, σε κάποιες διαπιστώσεις)
    αλλά είμαι δυστυχώς πολύ μακριά από τα πολιτικά…κι έχω κι ένα προβληματάκι με τις εκλογές… Κατά τ’ άλλα η συμπερίληψη τής συγκεκριμένης κοπέλας στο ψηφοδέλτιο μού άρεσε σαν συμβολισμός – δεν ξέρω αν είναι η ίδια την οποία ο Τσίπρας διάλεξε να τον συνοδέψει και στο προεδρικό μέγαρο παλιότερα. (Κι όταν έλεγα κάπου ότι ο Παπούλιας είναι σαφώς ο καλύτερος πρόεδρος, εννοούσα κυρίως ότι είναι ο πρώτος που κάλεσε ανθρώπους τού αντιδικτατορικού αγώνα (π.χ. Κίττυ Αρσένη, Νατάσα Μερτίκα κ.ά.) στην «γιορτή τής δημοκρατίας». Ο μόνος μέχρι στιγμής: ας τού το αναγνωρίσουμε. Δεν ξέρω τι θα μπορούσε να είχε κάνει τώρα με το «πραξικόπημα» καραμανλή, αλλά καλών και καθαρών προθέσεων άνθρωπος φαίνεται να είναι)

    είπα πολλά;
    🙂
    φιλάκια

  29. Stassa permalink
    12/05/2009 22:44

    Μεγειά τα χρώματα. Ξέρω, έχω χρονοκαθυστέρηση. Να δεις που για το θέμα του ποστ θα σχολιάσω μεθαύριο… :0

  30. 13/05/2009 00:05

    @πολίτη Belbo
    Και γιατί να μην είναι και λαοπλάνος και αριστερός; Μάλλον είσαι προκατελειμμένος λόγω… Αντρέα.
    Εγώ πάντως κανονικά τα βλέπω τα avatar δίπλα στα σχόλια. Ίσως έχει μπει αριστερός δάχτυλος στο pc σου 😉

    @ανακαινισμένο μπαλόνι
    Ψηφίζω κι εγώ 2. Δεν έχω να προτείνω για την ώρα συγκεκριμένες βελτιώσεις, αλλά δε λέω 1 για να μην… επαναπαύεται η περιβόητη κομματική γραφειοκρατεία. Τον… 3ον δρόμο τι τον έβαλες

  31. 13/05/2009 00:10

    (συνέχεια σχολίου)
    Μου βάζεις ιδέες! Όσο για το wiki, όλοι το χρησιμοποιούμε λόγω ευκολίας αλλά μην το θεωρείς και την πλέον αξιόπιστη πηγή, ειδικά για γεγονότα που δεν είναι πολύ γνωστά και δεν τσεκάρονται επαρκώς.

    @χάρη
    Ναι η δις Σάνκο ήταν η συνοδός του Τσίπρα στην περσινή γιορτή της δημοκρατίας
    http://vlemma.wordpress.com/2008/07/26/kandica-sanko/

  32. 13/05/2009 00:36

    μπαλόνι, στο καινούργιο σου λειάουτ πολύ γαλάζιο βλέπω και μου χτυπάει κάπως… που πήγε το παλιό καλό κόκκινο/μαύρο?

  33. 13/05/2009 10:30

    Στο «2» είμαι κι εγώ. Εν τω μεταξύ έφτοιαξες και το θέμα του font για το οποίο παρεπονείτο ο Τσαλαπετεινός και πήγες στην άλλη άκρη (κάθε σχόλιο είναι μια οθόνη!).

    Προς Τσαλαπετεινό: θα συμφωνήσω, θυμίζει Αντρέα 🙂

  34. 13/05/2009 10:33

    @Χάρη
    έλα καλέ που είπες πολλά… 😆
    μη νοιάζεσαι, να λες όσα μα όσα θες! χώρο έχουμε και μας αρέσει να σε «ακούμε»!
    Προφανώς συμφωνώ με όσα λες εκτός ίσως με το συναίσθημα. Δεν απογοητεύομαι εύκολα, φύση αισιόδοξη γαρ! θα τα λέμε όμως ξανά και ξανά και φοβάμαι πως, ειδικά για τα γυναικεία ζητήματα, θα τα λέμε και για αρκετό ακόμα καιρό!
    Αλλά με το άρθρο της Κιντή διαφωνώ και θεωρώ πως κάνει κάποιες απλουστεύσεις που μόνο να αποπροσανατολιστικές μπορεί να είναι.
    Καλά, καλά…θα τα λέμε αυτά. Με στεναχωρείς τώρα με τις κουρτίνες…μα τι να τις βάψω;
    για όσους και όσες ενδιαφέρονται, το άρθρο είναι εδώ
    @Στάσσα
    γι’ αυτό σ’ αγαπώ 🙂
    λιτή και πάντα με ενθαρρυντική διάθεση για την ομάδα τεχνικών εργασιών του βλογ! σμουτς
    @συντροφο Τσαλ
    το 2 χωρίς συγκεκριμένες προτάσεις είναι λειψό…κάτσε σκέψου…δεν θέλω να επαναπαύεται η βάση και να αφήσει τα δύσκολα στη νομενκλατούρα! Το 3 είναι για τους αντικαθεστωτικούς…για να τους μετρήσω! Και καλά κάνω και σου βάζω ιδέες…κάτι μου λέει πως ξέρω το θέμα επόμενης ανάρτησής σου!
    @el Romandante
    καταρχήν αγαπητέ φίλε (με εξαίρετο γούστο που εκτιμώ βαθύτατα…στο κατάστημά σου βρίσκω πάντα καταπληκτικά τεμάχια) βάλε καλέ ένα μέιλ εκεί που κάνεις το σχόλιο, ώστε η wp να σε θυμάται και να μην χρειάζεσαι την έγκρισή μου για να αναρτηθούν τα σχόλια σου! (ήθελα από προχτές να σου το πω αλλά ξεχνιόμουν)
    κατά δευτέροις, είπα να κάνω λίγο πιο καλοκαιρινό το μαγαζί (είχα βαρεθεί και το κοκκινόμαυρο) χώρια που με είχε πρήξει ο σύντροφος Τσαλ ότι δεν έβλεπε να διαβάζει τα σχόλια…ε, γι’αυτό. Το μπλε αυτό είναι λίγο ΔΑΠίτικο μπλε…δεν έχεις άδικο…θα το αλλάξω (γαμώτο…ποια τρέχη πάλι στα χρωματοπωλεία;;;)

  35. 13/05/2009 10:36

    @Belbo
    και γω ήθελα να πω τον Αντρέα και το ξέχασα…και ο Καραμανλής τέτοιος ήταν…μη ξεχνιόμαστε! Και το έπαιζε και ζεν πρεμιέ, ωραίος άνδρας! Ας μην εκφραστώ!
    Δίκιο έχεις για το μέγεθος των σχολίων-και μένα με ενοχλεί, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!
    Μπονζούρ!

  36. 13/05/2009 17:52

    γεια σου βρε κοκκινομπαλονίτσα! γι’ αυτό σ’ αγαπάω γειτόνισσα 😉
    καλά κάνεις και δεν απογοητεύεσαι αν θες τη γνώμη μου! Μού δίνεις και κουράγιο
    Για το άρθρο μπορεί να ‘χεις και δίκιο στα γενικά, εγώ δεν ξέρω πρόσωπα, πράγματα, παρασκήνια και τέτοια…η «κολυμβήθρα τού σιλωάμ» με βρήκε όμως, να την πω την αμαρτία μου, σύμφωνη 😦
    Νομίζω πως ο σταχτομπούρμπερης (;!) έχει δίκιο για το κοκκινόμαυρο, και μένα μού άρεσε, παρόλο που με παίδευε – παρομοίως με τσαλ – στα σχόλια
    Ίσως μια άλλη απόχρωση τού μπλε κομπάλτ αγαπητή;
    (θα πάω και να ψηφίσω…)
    😛

  37. 14/05/2009 01:16

    @δίχρωμο μπαλόνι
    Τι βλέπω; Γίναν 4 οι επιλογές του δημοψηφίσματος; Πάμε για… τετρακομματική βουλή; Εντάξει είπαμε δημοκρατία αλλά μην το παρακάνουμε! Οι προτάσεις για το «2» θα βγουν μετά από συνέδριο, διαβούλευση και μπόλικο παρασκηνιο, για να τιμήσουμε και τις καταβολές μας!
    Αν αφήσεις το μπλε προτίνω το έντομο που έχει η σημαία της Κούβας!

    @Belbo
    Με τον Αντρέα δε βλέπω καμιά σχέση, πέρα από τον τρόπο επικοινωνίας ίσως. Ο Αντρέας ότι έφτιαξε το έφτιαξε με δανεικά, τα μισά από τα οποία τα διέθεσε για να βολέψει τον κομματικό στρατό του και τους… θυρωρούς των πολυκατοικιών των πρασινοφρουρών του. Ο Τσάβες και άλλοι ηγέτες στη Λατινική Αμερική επανέκτησαν το δημόσιο πλούτο των χωρών τους, που ήταν στα χέρια ξένων πολυεθνικών, ξεπλήρωσαν στο μεγαλύτερο μέρος το δημόσιο χρέος και πέτυχαν ουσιαστική βελτίωση στο βιοτικό επίπεδο των πολιτών τους.

  38. 14/05/2009 10:00

    @Χάρη
    Αν αρχίσω να απογοητεύομαι…άστα να πάνε!
    Αν θες, πήγαινε λίγο πίσω, σε ένα παλιό μου κείμενο…αυτό της 17 Νοέμβρη…και θα δεις γιατί δεν αφήνω τον εαυτό μου να απογοητευτεί.
    Αχ όχι πάλι μαυροκόκκινο…θέλω λίγο καλοκαίρι βρε παιδιά!
    @Συντροφο Τσαλ και Χάρη
    Ήθελα να βάλω και δυνατότητα αυθόρμητης απάντησης στο Poll…αλλά άντε μετά να συμμαζέψω όλα τα κουλά που θα μου γράφατε!
    Πάω να δοκιμάσω καινούριες κουρτίνες! Θα βρω το σωστό μπλέ…θα το βρω!
    ή μήπως πορτοκαλί;;; μπααα πολύ αναμενόμενος συνδιασμός με το κόκκινο-άρα βαρετός!

  39. 14/05/2009 10:50

    Τσαλαπετεινέ,
    Δε θέλω να ξεκινήσω ανταλλαγή μακριών emails (και στενοχωρήσω και το αγαπημένο Μπαλονάκι), απλά ένα σημείο που είναι καλό να κρατάει κάποιος στο μυαλό του για τον Τσάβες: όταν «μικραίνεις την πίτα» της οικονομίας στη χώρα σου (τη βάζεις σε ύφεση, διώχνεις τις επενδύσεις, κτλ) και την κάνεις παρεία στη διεθνή σκηνή, κάνεις κακό στο λαό σου. Το να δώσεις ένα μεγαλύτερο κομμάτι από μια συρικνούμενη πίτα στα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα είναι απλά ψηφοθηρία, γιατί τους παραπλανείς από το γεγονός ότι στην πράξη γίνονται φτωχότεροι. Είναι ο λόγος που όλες οι παρόμοιες προσεγγίσεις απέτυχαν στο παρελθόν, φιλικά,

  40. 14/05/2009 16:58

    κοκκινομπαλονίτσα

    κατά τη γνώμη μου βρήκες ένα π ο λ ύ ω ρ α ί ο μπλέ!
    😆
    (δος μου ένα παραπάνω στοιχείο για το ποστ – ίσως κατηγορία; – γιατί έψαξα (στα «πολιτικά» ας πούμε) και δεν το βρήκα…και
    θ έ λ ω να το διαβάσω!

    (αν είναι μόλις περσινό μάλλον το ξέρω, αλλά…:
    ν α τ ο ξ α ν α δ ώ !)

    καλημέρα σου (καλησπέρα σου) 🙂

  41. 14/05/2009 17:15

    Δες εδώ
    καλησπέρα Χάρη!!! 🙂

  42. 15/05/2009 01:00

    @Belbo
    Βλέπεις τα πράγματα με γυαλιά made in USA. Η ύφεση των πρώτων χρόνων Τσάβες οφειλόταν στον ανελέητο οικονομικό και πολιτικό πόλεμο που υπέστη από τους γιάνκηδες και τους δορυφόρους τους (τότε δεν υπήρχαν άλλες αριστερές κυβερνήσεις στην περιοχή εκτός από την Κούβα που ήταν σε ακόμα χειρότερη θέση), καθώς και τις χαμηλές τιμές του πετρελαίου που είναι το κύριο εξαγώγιμο προϊόν της Βενεζουέλας. Έκτοτε τα πράγματα βελτιώθηκαν πολύ. Ο βασικός μισθός ξεπέρασε τα 300 ευρώ (υψηλότερος στη Λατινική Αμερική) μετά την ανάκτηση των βιομηχανιών από τους ξένους «επενδυτές» (βλ. εκμεταλλευτές, απατεώνες), τις ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις σοσιαλιστικής κατεύθυνσης και τις συμμαχίες με άλλες γειτονικές χώρες, παρόλο που αυτό συνεπάγεται και σημαντική εκροή προς πιο φτωχές χώρες της περιοχής. Ακόμα και αν δεχόταν κανείς πως ο συνολικός πλούτος της χώρας μειώθηκε, η αναδιανομή του υπέρ των φτωχώτερων τάξεων είναι στη συνείδηση ενός προοδευτικού και έντιμου ανθρώπου πολύ πιο σημαντική από τους οικονομικούς δείχτες μιας οικονομίας που κατασκευάζονται και συνήθως εκφράζουν τα συμφέροντα της αριστοκρατείας. Ακόμα και ο… Αντρέας έλεγε πως όπου ευημερούν οι αριθμοί δυστυχούν οι άνθρωποι!

    Αν τύχει να σε ξανασυναντήσω να θυμηθώ να σου δωρίσω – συμβολικά – το βιβλίο που χάρισε ο πρόεδρος Τσάβες στον πρόεδρο Ομπάμα. Τις Ανοιχτές Φλέβες της Λατινικής Αμερικής του δον Εντουάρντο Γκαλεάνο. Αναθέτω στο μπαλόνι να φέρει ρεπόρτερ και εικονολήπτες να απαθανατίσουν την ιστορική στιγμή.
    Φιλικά ομοίως.

  43. 15/05/2009 10:53

    Τσαλαπετεινέ,

    Όχι δεν είναι! Προτιμάς το 50% από 10 ευρώ (άρα 5 ευρώ) ή το 20% από 50 ευρώ (άρα 10 ευρώ!). Δεν είμαι εναντίον της αναδιανομής του πλούτου, στη Λατινική Αμερική ειδικά, απλά το ζητούμενο είναι να αυξήσεις την ευημερία του λαού σου δεν είναι απλά η αναδιανομή. Αν τους δώσεις παροχές και διώξεις τις επενδύσεις, τους κάνεις φτωχότερους και υποθηκεύεις το μέλλον της χώρας σου. Αν αντίθετα αναπτύξεις την οικονομία σου φέρεις επενδύσεις και ανοίξεις δουλειές, τότε πραγματικά τους κάνεις πλουσιότερους.

    Επιφυλάσομαι επίσης, να δωρίσω σε μια σεμνή τελετή το βιβλίο-σταθμός «Πλούτος των Εθνών» του Σμιθ, καθώς επίσης και το «Τέλος της ιστορίας» (Φουκουγιάμα). Το Μπαλόνι μπορεί να ξεκινήσει τη διανομή δελτίων τύπου στα ΜΜΕ, θα ακολουθήσει ανοιχτή συζήτηση με συντονιστή γνωστό δημοσιογράφο. Το event θα καλύψει ο ΣΚΑΙ (ραδιόφωνο και τηλεόραση), ενώ κοινές συνεντεύξεις θα δωθούν σε Γαλέρα και στο περιοδικό Foreign Affairs αντίστοιχα.

  44. 15/05/2009 12:10

    @Belbo
    Ο Φουκουγιάμα χρυσέ μου είναι τρε μπανάλ…ξεπερασμένος. Ακούω μάλιστα πως θα αποσύρει το εν λόγω βιβλίο από την αγορά, αν δεν το έχει ήδη κάνει!
    Για τα υπόλοιπα, ξεκινώ την αποστολή δελτίων τύπου!
    @Belbo, σύντροφο Τσαλ.
    Κοινή εκδήλωση θα οργανώσω, σας το λέω! Είναι ακριβό το κέτερινγκ και είμαστε σε περίοδο κρίσης…δεν είμαστε για έξοδα!

  45. 15/05/2009 12:11

    α…θα πω και στο TVXS και στο Κόκκινο. Μην είμαστε μονομερείς

  46. 15/05/2009 15:07

    @Belbo
    Εμένα όπως είπα και πριν με ενδιαφέρουν περισσότερο τα πραγματικά οικονομικά μεγέθη και όχι τα σχετικά, και είναι νομίζω γενικά αποδεκτό πως το βιοτικό επίπεδο στη Βενεζουέλα έχει βελτιωθεί αισθητά τα τελευταία χρόνια. Τον «Πλούτο των Εθνών» τον δέχομαι σαν βιβλίο ιστορικής αξίας. Χαριτολογώντας μάλιστα χρησιόποιώ κι εγώ την περίφημη φράση του για το «αόρατο χέρι που κινεί την οικονομία» ελαφρά παραποιημένη, προσθέτωντας κάτι στο λέξη «χέρι» – ο νοών νοείτω. Δέχομαι και την ανοιχτή συζήτηση υπό τη φιλοξενία του ΣΚΑΙ με τον όρο συντονίστρια να είναι η… Σία Κοσιώνη. Εναλλακτικά δέχομαι MEGA με Τσίμα, ίσως και ΝΕΤ με Χούκλη. Η υπόλοιπη στελέχωση του πάνελ καθώς και τα λοιπά ΜΜΕ θα καθοριστούν μετά από διαβουλεύσεις και διαπραγματεύσεις. Εγώ δεν είμαι του φαγητού και δε θα σας ξοδέψω. Θέλω μόνο άφθονα Βιετναμέζικα τσάγια και μάτε για τις δύσκολες ώρες.

    @μπαλόνι
    Τώρα βλεπω κι εγώ τα avatars δίπλα σε λάθος κάτοχο. Κάτι δεν πάει καλά… ξένοι δάχτυλοι!

  47. 15/05/2009 19:06

    κοκκινομπαλονάκι σ’ ευχαριστώ (για το λυγξ!), ναι το είχα διαβάσει, το ξαναδιάβασα (κι αυτό, και όλα (περίπου) τα σχόλια)

    σού απαντάω από δω όμως, δυο λόγια μόνο

    ότι σε καταλαβαίνω (αν έχει και καμιά σημασία) να μην έχεις πάντως αμφιβολία: πιο πολύ μάλιστα μ’ αγγίζει εκείνη η πρότασή σου περί τού «χωρίς συμπαγείς αναφορές…πέρα από τις αναμνήσεις άλλων»

    και κείνο το άλλο για την αξιοπρέπεια, που δίνεται μερικές φορές [θα έλεγα (με όλα τα προβλήματα που περικλείει αυτό) ευτυχώς] «κληρονομικώ δικαίω»

    με την αλλαγή τής αριστεράς (σε «πολυχρωμότερη») έχω κάποια προβλήματα…όπως ίσως έχεις καταλάβει…

    για το ότι «τίποτα δεν πάει χαμένο» (μεγάλη κουβέντα κι αυτή) δεν θα διαφωνούσα, καταρχάς για λόγους αρχής: μόνο που (προσωπικά) τη «συνέχεια», όλα αυτά τα χρόνια, εγώ την έβλεπα όχι στα κόμματα αλλά σε κάποια πρόσωπα – και τον δεκέμβρη που μάς πέρασε πάλι σε πρόσωπα την είδα

    αλλά: όλα παίζονται φυσικά…(δεν είμαι δα και καμιά ειδική – με τη διαίσθησή μου προχωράω)

    φιλάκια
    🙂

  48. 16/05/2009 17:28

    @σύντροφο Τσαλ
    εγώ δε βλέπω κανένα μπλεγμένο άβαταρ…θα το ελέγξω και θα σας ενημερώσω!
    @Ερασιτέχνες άνθρωποι καλή μου είμαστε σ’ αυτή τη ζωή. Όλες και όλοι με την διαίσθηση προχωράμε και στην πολιτική δεν υπάρχουν ειδικοί. Έτσι πιστεύω εγώ δηλαδή! Και αυτή την αριστερά υπερασπίζομαι, των μη-ειδικών περί της πολιτικής. Μεγάλη κουβέντα όντως…και δια ζώσης είναι πάντα καλύτερη. Θα το κανονίσουμε όμως, ε;
    φιλί και από μένα

  49. 16/05/2009 18:29

    βεβαίως κοκκινομπαλονίτσα…αφού είμαστε και γειτόνισσες! Καλό σ/κ 🙂
    (φιλάκια)

  50. 17/05/2009 01:44

    Σήμερα τα βλέπω κι εγώ τα άβαταρ στη φυσική τους θέση. Χθες στο γραφείο ήταν περίεργα. Ίσως έχει σχέση με έκδοση browser ή άλλο ηλεχτρονικό δαίμονα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: