Skip to content

βαλίτσες…checked, διαβατήριο…checked

09/05/2009

Έκλεισε η Βουλή εχτές, αιφνιδιαστικά!

Λόγω Ευρωεκλογών, ισχυρίστηκαν! 1η φορά γίνεται αυτό, απ’ όσο θυμάμαι!

Χώρια που όλα έγιναν χωρίς καμία προειδοποίηση προς τα κόμματα και ενώ η διάσκεψη των προέδρων είχε καθορίσει την ημερήσια διάταξη της προσεχούς εβδομάδας, και μάλιστα με εμβόλιμες συνεδριάσεις για να ψηφιστούν σημαντικά νομοσχέδια!

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου κάνει λόγο  για «θεσμική εκτροπή«.

Το ΚΚΕ : Ανεξάρτητα από το τι λέει το Σύνταγμα, το αιφνιδιαστικό κλείσιμο της Βουλής αφορά είτε στην παραγραφή των σκανδάλων είτε κρύβει άλλες σκοπιμότητες, είτε και τα δύο. […]

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ:
Η λήξη της Συνόδου της Βουλής με την έκδοση του σχετικού διατάγματος είναι πρωτοφανής ενέργεια στην πολιτική ζωή του τόπου.  Το αξιόποινο πράξεων υπουργών και υφυπουργών, οι οποίες άλλωστε βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της έρευνας εξαλείφεται.
Είναι προφανής η επιλογή συγκάλυψης όλων αυτών των υποθέσεων που βρίσκονται σε εκκρεμότητα.
Η πολιτική ευθύνη της κυβέρνησης είναι τεράστια.  Πρόκειται για μια πρωτοφανή ενέργεια, η οποία συνιστά θεσμική εκτροπή.

το Λ.Α.Ο.Σ αναφέρει σε δήλωσή του για «κουκούλωμα σκανδάλων«.

Φταίω εγω τώρα που δεν θα παραξενευτώ αν ξυπνήσω αύριο και δω τανκς στους δρόμους;

tank

Ανατρίχιασα!

Φτιάχνω βαλίτσες!

29 Σχόλια leave one →
  1. 09/05/2009 06:02

    Junta.

  2. 09/05/2009 15:15

    καλά, συγγνώμη, και δνε έχει κατέβει ο κόσμος στους δρόμους? ακόμα???

  3. 09/05/2009 15:32

    Τι να πω βρε Κροτ; Εγώ έχω ακόμα σκάρτο πόδι…αλλά δε βλέπω και κανένα να ανησυχεί ιδιαίτερα…κάνε μια βόλτα στα βλογς και πε μου!
    Τα μέιλ που μου έρχονται…άσχετα πλήρως! Φαντάστηκα ότι θα ξυπνήσω και θα έχω 100 μέιλ σήμερα!
    Η τηλεόραση έβαλε τον Καραμανλή στη Θεσ/νίκη να απευθύνει προεκλογικό λόγο και τον Παπανδρέου στο εθνικό συμβούλιο να ρητορεύει και …τέλος!!!!
    Το δε κανάλι της Βουλής δείχνει παλιές συνεδριάσεις επιτροπών…ΧΑΛΑΡΑΑΑΑ!!!

  4. 09/05/2009 18:30

    Έλα μου? 😯

    Τη ζωή χαλαρή στους δρόμους είδα εγώ σήμερα που περπάτησα κοντά στη γειτονιά σου (Νεάπολη).

  5. 09/05/2009 18:32

    Το κοκκινο-ροζάκι σου πάει. 😀

    (Κροτάκι μου, το δικό σου ήταν πολύ βαθύ κόκκινο! )

  6. 09/05/2009 18:58

    Βέβαια τώρα ακούγεται ένα επίμονο ελικόπτερο!
    Προφανώς για την πορεία!
    υ.γ. ακόμα τα φτιάχνω Ρενετάκι! Αφού δε μπορώ να βγω, είπα να κάνω πιο καλοκαιρινό το βλογ! Η μαυρίλα με είχε τσακίσει…και είχα και το συντροφο Τσαλ να γκρινιάζει για τη γραμματοσειρά…! Νομίζω πως στρώνει σιγά σιγά!

  7. 09/05/2009 19:14

    Ποια πορεία? Στην Ομόνοια ήταν τίγκα στις κλούβες με τσάμπους στις 4μ.μ. που πέρασα!

    Έχεις αφιερωμένο άσμα στο νέο ποστ! 😉

  8. 09/05/2009 19:59

    μπαίνω κατευθείαν στο ζουμί… Για που το βαλες κοπελιάαααα;;;;

  9. 09/05/2009 21:19

    @Ρενετάκι
    Μία πορεία «αγανακτισμένων (με τους μετανάστες) πολιτών και 3-4 αντιπορείες, ανάλογα με το ποιος καλούσε! Ακόμα τα ψιλοκαίνε εδώ γύρω!
    βρε συ…ήσουν στη γειτονιά και δεν πέρασες για ένα καφέ;
    δε θα σου απαντήσω «σιγά μη κλάψω»… 😉
    @Μανιτάρι
    Δεν έχω αποφασίσει ακόμα κοπελιά. Μήπως να κάνω αίτημα πολιτικού ασύλου και να πάω προς Κούβα, σαν τον Τσαλ ή μήπως απλά να πάω Βερολίνο;

  10. 09/05/2009 21:33

    κάτσε εδώ, είπαμε. Εκτός αν εχεις τίποτα βαλιτσούλες Λουι Βιτον και με το κρύβεις…

  11. 09/05/2009 21:47

    κοκκινομπαλονίτσα δεν πρόλαβα χτες να σού πω «περαστικά»

    τα λέω σήμερα, πιάνουνε 🙂

    και με γεια το καινούργιο κόκκινο μπαλόνι. Πιο άνετο: μάς χωράει πιο καλά μού φαίνεται,ε; και θα΄χει και περισσότερο αέριο (ήλιον;;;) μέσα για να πηγαίνουμε ψηλότερα! Και το παγωτό – ναι καλοκαιράκι μύρισε – τον κακό τους τον καιρό οι άλλοι στη βολή. 👿

  12. 09/05/2009 21:55

    Μα ήταν εκτός προγράμματος η γειτονιά σας. Καφές κοντά στο μετρό στην Πανόρμου και βόλτα στα προσφυγικά έπαιζε.
    Κατακοκκίνισα απ΄τον ήλιο (κι είμαι και μελαχροινή). Θέλω να γίνω Ναπολιτάναααααααα! 😀 Την επόμενη φορά όμως θα ΄ρθω επί σκοπού. 🙂

    Υ.Γ.Παίζει να έχουμε ιδωθεί σε μια συνάντηση του ξεμπλογκαρίσματος (πριν το πάρτυ στην Κυψέλη), που ΄χα βοηθήσει τη φίλη μου να φέρουμε βιβλία.

  13. 09/05/2009 22:20

    @Ρίτσμας
    Μπααα…θυμάσαι εκείνες τις δερμάτινες βαλίτσες με τον σπάγγο; Τέτοιες έχω 😆
    Πού να πάω η κουτσή;
    @Χάρη
    Πιάνουνε-πιάνουνε, γιατί με ξανάπιασε σήμερα και γκρινιάζω!
    Καλό είναι βρε; Πέστε μου την αλήθεια…γιατί μόλις τώρα κάποιος άλλος μου έλεγε ότι προτιμάει το παλιό!
    Περίμενε Χάρη…έρχεται και το μοχίτο! 😉
    Πίνω για να ξεχνώ τον πόνο, του ποδιού και της βουλής 👿
    @Ρενάτα
    Καλάάά…σε συγχωρώ! Ωραία στα προσφυγικά; Μάλλον πια θα τα φτιάξουν μιας και τα έδωσαν στο ΤΕΕ ως αντάλλαγμα για το πάρκο της Ναυαρίνου!
    Αχ Νάπολι!!!!! (κατάλαβα τι εννοείς αλλά θυμήθηκα την Νάπολι-τέλεια πόλη, θα σου άρεσε πολύ)
    υ.γ. δεν ήμουν σε εκείνη τη συνάντηση 😦

  14. 10/05/2009 13:39

    Το ότι τα αντανακλαστικά μας οδηγήθηκαν προς την ίδια κατεύθυνση είναι μάλλον τρομακτικό. Μαθαίνω ότι σύντομα θα απαγορευτούν και οι συναθροίσεις, ας βγούμε στον ήλιο τώρα που προλαβαίνουμε…

  15. 10/05/2009 14:02

    Άστα Silent, άστα-βράστα!
    Πήγαινε και στη Winnie να δεις εικόνα που έβαλε και αυτή!!!!
    υ.γ. Να βγω στο ήλιο θέλω κι εγώ…αλλά συνεχίζει η γκρίνια…πονάω…και σήμερα πονάω παντού, γιατί δε μου έφτανε το πόδι-όλα μαζί έρχονται…γκρίίίνιααα!!

  16. 10/05/2009 14:07

    Ωχ περαστικά σου βρε μπαλόνι!
    (αν αυτό δεν είναι μία σουρεαλιστική πρόταση, τι είναι;)
    Εγώ φεύγω για πικ νικ στο δάσος (χιχι!)

    υ.γ.1 πέρασα απ’ της γουίνις και αναρωτήθηκα που κρύβονταν όλα αυτά τα μπλογκς τόσο καιρό…
    υ.γ.2 το δικό μου διαβατήριο θα είναι έτοιμο τετάρτη πρωί (καλού κακού)

  17. 10/05/2009 14:59

    Πάντως, η βόλτα στο νετ δείχνει ησυχία, τάξη και ασφάλεια. Νάδα.
    Είμαστε για πολλές σφαλιάρες τελικά…

    (με γειά το καινούριο στυλ, είναι πολύ ωραίο!)

  18. 10/05/2009 16:09

    @Silent
    Όλο το μπαλόνι είναι σουρεαλισμός…το δεχόμαστε, το περηφανευόμαστε! 😆
    «ρουφήξαμε το ήλιον απ’όλο το μπαλόνι….ΜΓΔ»
    Πικ-νικ στο δάσος;;;;;;;;;;;;;; Γκριιιιιιιίνιααααααααααααααααααααα!!!!!! 😡
    Αν σ’άρεσε αυτό το κείμενο της Winnie που να δεις το αγαπημένο μου από τα δικά της.
    υ.γ. ετοιμάζω κι εγώ το δικό μου διαβατήριο!
    @Κροτ
    Από χτες, αυτό δε σου λέω;;; Με κάνει έξαλλη αυτό, πολύ έξαλλη!
    Μάλλον σημαίνει κάτι άλλο…ετοιμάζω ποστ σχετικά, θα δεις και θα μου πεις!
    (Αλήθεια Κροτ; Σ’αρέσει; Θέλει ακόμα φτιάξιμο πολύ αλλά το άλλο το είχα βαρεθεί πολύ…πολύ μαυρίλα ρε παιδί μου! Αυτό είναι πιο καλοκαιρινό! Ψάχνω ακόμα χρώμα για τις κουρτίνες στο πλάι! 😉 Άσε που δεν χωράνε και πολύ καλά τα έπιπλα του παλιού σπιτιού. Αχ, αυτά έχουν οι μετακομίσεις!)

  19. 10/05/2009 17:47

    @Πονεμένο μπαλόνι
    Και πάλι τα συγχαρίκια μου για την ανακαίνιση και την καινούρια αισθητική, πιο «αισιόδοξη» και λειτουργική… μια μεγάλη προσφορά στον τόπο, τη δημοκρατία και τους συμπολίτες μας με μειομένες αντιληπτικές ικανότητες (όπως η αφεντιά μου)…
    Περαστικά κιόλας… ασθένεια ή εργατικό ατύχημα; Λέω μήπως μπορούμε να το αξιοποιήσουμε επικοινωνιακά… οι καιροί είναι δύσκολοι και όλα επιτρέπονται!

    Επί της εισηγήσεως, μάλλον φταίει η συγκυρία… Άνοιξη, Σ/Κ, καλός καιρός, δύσκολο ο… συνέλληνας να ασχοληθεί με τα πολιτικά και να αντιδράσει ακόμα περισσότερο. Ρε λες να ήταν αφορμή το κλείσιμο της Βουλής για να κάνουν παρέλαση τα καινούρια τανκς που παραγγείλαμε από την ΟΜΔ; Για να ξέρουμε τι παίρνουμε κιόλας (μην πάει ο νους σας στο χυδαίο). Μια άλλη υπόθεση είναι να επικαλέστηκαν και οι υπόλοιποι 300… υπερκόπωση και να πήραν ένα μήνα άδεια! Αυτό δεν είναι και τόσο κακό… αν είναι και χωρίς αποδοχές!

    @Ναπολιτάνα
    Σινιορίτα, μήπως έχεις καμιά φιλενάδα… Σεβιγιάνα; Ωραία πόλη είναι η Νάπολη, χωρίς τη μαφία και τα υπόλοιπα σκουπίδια.

  20. 10/05/2009 18:16

    Ευχαριστώ για τη διαφήμιση και με γεια την καινούργια διακόσμηση, μόνο αυτά τα μπλε στο πλάι δε μου πολυαρέσουνε.

    Όσο για το κλείσιμο της Βουλής, ναι, δεν ίδρωσε κανενός το αυτί…
    Φαίνεται πως όλα τα συνηθίσαμε εκτός από τον θάνατο. Προσκυνώ, που έλεγε κι ο ποιητής.

  21. 10/05/2009 19:06

    σ.Τσαλ, δυστυχώς μόνο κατά φαντασίαν είμαι Ναπολιτάνα. 😐

  22. 10/05/2009 19:29

    Σε σκέφτομαι κοκκινομπαλονίτσα που πονάς… 😦

    κουράγιο κορίτσι μου (και μάς κάνεις και δωράκια – το είδα το μοχίτο! – πάνω-πάνω, μπορείς να μην το δεις;)

    τις κουρτίνες θα’λεγα κι εγώ να τις ξανακοιτάξεις (τις ξανακοίταξες από χτες, το είδα) αλλά πρόταση δεν μπορώ να κάνω, κι έτσι μ’ αρέσουν, αλλά ίσως κάτι ακόμα;..και δεν είμαι και σε φόρμα… Πάντως όλο το καινούργιο σπίτι είναι πολύ πιο αεράτο τώρα! 😛

    η winnie πολύ καλή, πήγα και θα ξαναπάω (συγχαρητήρια κυρία μου για τα περί παπούλια, αν και ήταν ο καλύτερος μέχρι τώρα (έχω στοιχεία!) … κρίμα γι’ αυτόν, ντροπή ενγένει 👿 )

    α υ τ ή η ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει 👿

  23. 10/05/2009 20:24

    Αν είναι δυνατόν!!! 👿 Σήμερα κατάλαβα τι εννοούσες κοκκινομπαλονίτσα με το κλείσιμο της Βουλής .Είχα στο μυαλό μου την μηνιαία προεκλογική περίοδο, που μένει η βουλή κλειστή. Βρε παιδιά, γιατί γμτ δε βγήκαμε σύσσωμοι να τους πάρουμε αμπάριζα?
    Αφήστε τα διαβατήρια κάτω ,γιατί οι υπόλοιποι τι θα κάνουμε μωρέ εδώ μόνοι μας? 🙄

    Υ.Γ. Σήμερα έχω βαρέσει μπιέλες και αντιλαμβάνομαι με χρονοκαθυστέρηση. Αυτή η γαμωπανσέληνος τα φταίει όλα. 😥

  24. 10/05/2009 21:02

    @Σύντροφο Τσαλ
    Χρυσέ μου, πήγε σήμερα ο ΣΕΒ να τους μαλώσει που την κλείσαν και έτσι δεν θα προχωρήσουν οι διαρθρωτικές αλλαγές που οαματίζεται…τι μου λες τώρα;;;;;; 👿
    εργατικό ατύχημα δεν το λες…θα περάσει μου λένε, υπομονή θέλει μόνο…όλο υπομονή μου ζητάνε να κάνω!
    υ.γ. εκεί εσύ, το χαβά σου με τις σεβιγιάνες!
    @Winnie
    Παρακαλώ φιλενάδα! Στο έχω πει οτι όταν τα παίρνεις γράφεις υπέροχα και το κείμενο για τον Δεκέμβρη και την Παπαρήγα ήταν απλά απολαυστικό.
    υ.γ. Μα δε φοηθάς και συ για την επιλογή κουρτινών…τι να κάνω κι εγώ μονάχη;
    @Χάρη
    Πονώ αλλά αντέχω…τα άλλα δεν αντέχω και πολύ και μου έρχεται να αρχίζω να πετάω βόμβες! Αλλά ας όψεται που είμαι και δημοκρατικών πεποιθήσεων!
    Για τις κουρτίνες σου λέω ό,τι είπα και στην Winnie παραπάνω!
    …μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει…
    υ.γ.Έχει και συνταγές πίσω από τα καλοκαιρινά εδέσματα (Just click)
    @Ρενάτα
    Αμ, έκανες βόλτες και δεν πήρες τίποτα χαμπάρι…δεν κυκλοφορούσαν και τα τανκ, ο ήλιος, η ζέστη, η πανσέληνος, τα λόγια του παπά…σε καταλαβαίνω 😆
    δεν φεύγω Ρενάτα, αν και ο Έλικας πολύ με δελεάζει με τις ατόλες!
    Δείτε και το άσμα στο καινούριο μου ποστ και θα καταλάβετε!

  25. 10/05/2009 21:21

    Σε λίγα χρόνια (το πολύ μια πενταετία μου δίνω περιθώριο) με βλέπω με μερικούς/ές τρελούς/ές να ρίχνω μολότοφ(το λιγότερο). Μα τους χίλιους κάκτους! 👿

  26. 11/05/2009 00:00

    @Ρενάτα
    Κι εγώ είμαι κατά φαντασία εξτρεμένιος…

    @κουτσό μπαλόνι
    Για άκου και το παρακάτω σουρεαλιστικό σενάριο. Η Βουλή έκλεισε για να ξεκινήσουν από νωρίς τα… μπάνια των βουλευτών, με την ελπίδα να συμπαρασύρουν και τους ψηφοφόρους τους σε πρώιμα μπάνια του λαού, να τονωθεί η τουριστική κίνηση και να ξεπεραστεί η κρίση! Όπως περιγράφει και το τελευταίο πόστο της chere enfant, πρέπει να γίνουν θυσίες!

    @κομμάντο μπαλόνι, ρενάτα κ.α.
    Χαίρομαι που υπάρχουν ήδη εθελόντριες για τη δύναμη κρούσης της Φράξιας Κόκκινος Στρατός #2! Δε θα είναι αυτή η τελική ονομασία βέβαια, θα βρούμε κάτι καλύτερο. Εγώ αναλαμβάνω ευχαρίστως την τιμητική υποχρέωση να γράφω τις… προκηρύξεις – σε 5 χρόνια υπολογίζω να έχει ολοκληρωθεί η μαθητεία μου στο μαέστρο Τόνι Νέγκρι – και να κάνω τις πολιτικές επαφές με φίλιες οργανώσεις και άλλες επαναστατικές δυνάμεις. Αν σας πιάσουν και σας βάλουν σε λευκά κελιά θα σας φέρνω τσιγάρα, αν δεν με έχουν σε κατ’ οίκον περιορισμό.

    Στάχτη και Burberry!

Trackbacks

  1. E, OXI! ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥΣ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ « ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΥΔΑΠ
  2. E, OXI! ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΧΑΡΗ ΣΤΟΥΣ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ « ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΥΔΑΠ

Σχολιάστε

