Skip to content

Πάμε να φύγουμε

14/04/2009

Ή μήπως να έρθω εγώ;

Με έπιασε πάλι…

Ώχουουουυου, θέλω διακοπές…ή απλά μια στάση, διάλειμμα για διαφημίσεις βρε αδέρφια!

Να ακούω μόνο τα πουλιά ή τον αέρα στα δέντρα ή τη θάλασσα που τραγουδάει ο Χαρούλης…

να μυρίζω νερατζιές, γρασίδι, αλμύρα! Να βλέπω…να νιώθω με όλες μου τις αισθήσεις…την ομορφιά!

Δεμένα όμως τα πόδια εδώ, καρφωμένα στην άσφαλτο της πόλης, στο γκρίζο των Εξαρχείων, που εδώ και καιρό πια με πνίγει!

Αχ βρε Άνοιξη…τι μου κάνεις πάλι!

*το βίδεο δεν είναι της αισθητικής μου ακριβώς…το ομολογώ! Αλλά δεν υπήρχε άλλη εκτέλεση του φανταστικού αυτού άσματος που να μην είναι από Live και βαρέθηκα να το ανεβάσω με τον άλλο τρόπο, μόνο ως τραγούδι! Παίρνει παραπάνω ώρα! Ακούστε το άσμα χωρίς να κοιτάτε απαραιτήτως τις εικόνες!

18 Σχόλια leave one →
  1. 14/04/2009 11:39

    Σ’έπιασε για τα καλά μου φαίνεται.
    Η αποψινή βροχή θα είναι ένα προσωρινό κατευναστικό !

    προτείνεις ν’ακούμε το τραγούδι και να βλέπουμε ένα άλλο ποστ?

  2. 14/04/2009 11:46

    Μπονζουρ μον ενφαντ!
    εγώ πάντως από προχτές το έχω ακούσει 500 φορές κάνοντας άλλες δουλειές…το έβαλα στο repeat και διάβαζα τη βιβλιογραφία!

  3. 14/04/2009 11:52

    Μπαλονάκι,
    δε σε βλέπω καλά, το πάς για κατάρρευση μου φαίνεται !

  4. 14/04/2009 12:04

    Και πού είσαι ακόμα…
    δεν είναι όμως απίστευτο τραγούδι; Ταξιδιάρικο!
    Αν μη τι άλλο, ταξιδεύω με τα τραγούδια αυτόν τον καιρό!
    Πότε θα μου τη δώσει όμως και θα σηκωθώ πραγματικά να φύγω…εκεί να δεις!

  5. 14/04/2009 12:08

    Με απασχολεί η περίπτωσή σου :
    θα δώ τι μπορώ να κάνω για σένα !

  6. 14/04/2009 13:50

    Το λοιπόν, εγώ δεν βλέπω και δεν ακούω τίποτα από το βιντεάκια… κι όχι από άποψη αλλά γιατί είναι μια μαύρη (άσπρη) τρύπα στο σημείο της ανάρτησης!
    Τέλος πάντων, τις προάλλες έπινα καφεδάκι στο «Πωλείται» και πρότινα στον Λου να αφήσουμε τη μαγευτική μας συνοικία και να έρθουμε να μέινουμε δίπλα σας, τώρα που έγινε κι εκείνο το όμορφο πάρκο στη Χαριλάου Τρικούπη!
    Εκείνος με έβρισε και κατάλαβα οτι ούτε στον αιώνα τον άπαντα δεν θα μετακομίσουμε στο κέντρο της επανάστασης … καημένε Τσε Γκεβάρα…

    Σε φιλώ και ευχαριστώ για τα … ψάρια!! χαχαχααα..

  7. 14/04/2009 13:58

    @Μανιτάρι
    για κάνε βρε παιδί μου ένα refresh στη σελίδα! αλλιώς στο στέλνω ένα ωραίο μειλάκι μαζί με τα κουνέλια και τα ψάρια!
    Εγώ πάντως μανιτάρι μου πολύ θα ήθελα τώρα να μη μένω εδώ που μένω αλλά κάπου μακριά…με πρασινάδες, πολλές πρασινάδες! Να μυρίζει βροχή και όχι μπίχλα όπως τώρα που βρέχει στην Αθήνα.

  8. 14/04/2009 16:18

    Εγώ πάντως ακούω αυτό:
    http://www.birdsongradio.com

  9. 14/04/2009 16:22

    χαχαχαχχαχαχχαχχα
    πριν από λίγο το διάβασα στον «έντεκα» και το έβαλα και το άκουγα!!!!
    Μα κελ ταύτιση μεσιέ!!!
    ΤΕΛΕΙΟ;;;;;
    Αυτό θα ακούω τώρα συνέχεια!

  10. 14/04/2009 16:24

    α, εγώ το ακούω μια εβδομάδα τώρα! το είχα διαβάσει στην ελευθεροτυπία νομίζω.
    Το έχω βάλει και πάνω δεξιά στο λημέρι μου, αλλά δεν παίζει για κάποιο λόγο…

  11. 14/04/2009 17:32

    Μέ ταξιδέψατε ανοιξιάτικα καί τόχα ανάγκη ό καυμένος,κ’είμαι καί χειρου
    ργημένος.Θερμά Σάς ευχαριστώ απ’τή καρδιά μου.Καλή Ανάσταση-Ανάταση!!!!

  12. 14/04/2009 18:04

    Καλά, μιλάνε όλοι, μιλάνε και τα Μπαλόνια!!!!

    Που ακόμα καλά καλά δεν κρύωσαν οι κινητήρες των αεροπλάνων που τα έφεραν από τας Βιέννας!!!!!

    Τί να πούμε κι εμείς οι έρμοι γάτοι

    μια ζωή στα ίδια
    παλιοκεραμίδια

    (λέμε, τώρα…)

    Σ;ο))))

  13. 14/04/2009 18:33

    Λοιπόν, είμαι ήδη σπίτι και το ακούω!
    το τριχωτό μπαλούν έχει τρελαθεί, ψάχνει να βρειτα κοτσύφια σε όλο το σπίτι! Άρα το άκουσμα ενδείκνυται και για οικόσιτα γατιά (ακούς Chat Νoir?)
    @Χριστόδουλο Ζησάκη
    Περαστικά σας και σιδερένιος πάντα! Τα ταξίδια, έστω κι αν γίνονται με μουσικές, είναι πάντα ξεσηκωτικά! Ποτέ δε τα χορταίνεις. Με έχει πιάσει η Άνοιξη και όλο τέτοια θα ακούμε!
    Μη λησμονήσετε να πάτε και στο σάιτ που δίνει ο Αντιδρασέξ παραπάνω…το δάσος μέσα στο σπίτι μας!
    @Chat Noir
    Όχι μόνο κρύωσαν, παγάκια βγάζουν αγαπητέ. Γι’ αυτό σας λέω…ανάψτε τις μηχανές, προσδεθείτε και φύγαμε! Τι; όλο εδώ γύρω θα τη βγάζουμε!
    @ όλες/όλους
    Μπήκα μετά απο προτροπή φίλιου μπλοκ στο σάιτ του Πέτρου Γαϊτάνου (μέρες που είναι).
    Αν θέλετε να πεθάνετε στα γέλια, μπήτε κι εσείς (ψάχτε και λίγο, όλα έτοιμα τα θέτε) και πάτε στο τμήμα «σκέψεις» ή κάπως έτσι. Πχοιότητα όσο δε παίρνει άλλο!

  14. 14/04/2009 22:47

    Αισθητή η απουσία σας προχθές. Καλή Ανάσταση να έχουμε.

  15. 15/04/2009 01:07

    Ακόμα περιμένω το ιερόν βινυλοτεμάχιον της Ζωίτσας… Τις σαγιονάρες πάντως τις έκανα βούκινο! Μα είναι πράγματι υπαρκτό αυτό το ντιζάιν;;;

  16. 15/04/2009 01:17

    Ροζ μπαλόνι,

    Άργησες αλλά αναγνώρισες το μεγάλο όραμα του… Αντρέα για αποκέντρωση! Και επειδή μετακομίζοντας στα προάστια δε θα χαρούμε για πολύ, σε μερικά χρόνια τα ίδια γίδια θα χουν γίνει, καλύτερα να πάμε από τώρα ψηλά στη σιέρρα και να οργανώσουμε τη Νέα Λαϊκή Κυβέρνηση του Βουνού! Πριν προλάβουν και βάλουν το βουνό στο σχέδιο πόλεως ή χτίζουν κανένα καζίνο στην κορυφή…

  17. 15/04/2009 10:54

    @Κηπουρό
    Καλέ μου Τεό, αυτά που με κράτησαν μακριά σας ήταν από αυτά που δε μπορούσα να τα παραβλέψω και να το σκάσω…άλλη φορά σας τα λέω!
    @Πασταφλώρα
    Οι σαγιονάρες είναι υπαρκτόν τεμάχιον…μάλλον. Δε στέλνω φο δώρα εγώ!
    Το βινυλοτεμάχιον το έχω διπλό. Το ένα εκ των δύο αντιτύπων το τύλιξα με κόκκινη κορδέλα, έβαλα και ένα σοκολατένιο αυγουλάκι και είναι έτοιμο για παράδοση σε σας. Θα επικοινωνήσω αύριο μαζί σας για την τελετή παράδοσης-παραλαβής.
    @Τσαλ
    Με αυτό το «ροζ μπαλόνι» τι εννοείς;;;;Όχι τιποτα άλλο, αλλά το λες δεξιά κι αριστερά…ΚΟΚΚΙΝΟ είμαι!
    Σιγά μην εννοώ να πάω στα προάστια…εκτός λέω να φύγω, τελείως εκτός.
    Σε βουνό ε; Σε ποιο; Ακούω προτάσεις αγαπητέ!

  18. 16/04/2009 00:15

    Η φωνή του Χαρούλη πολύ καλή αλλά προτιμώ το original.
    Καλά να περάσεις μπαλούν.
    Π{ολλά φιλιά

Σχολιάστε

