Skip to content

δε μας έφταναν τα χύμα…ήρθανε και τσουβαλάτα

14/03/2009

Αυτόκλητοι Τιμωροί…

Πάνω που κάνουν οι άλλοι Ράμπο μ$#^%ίες και λες πως το αίτημα για αφοπλισμό της αστυνομίας θα βρει έρεισμα στην κοινωνία, πάνε οι «έξυπνοι» και τα κάνουν μπάχαλο. Μα πείτε μου…επίτηδες το κάνουν ή απλά είναι ανεγκέφαλοι;

Αν και βέβαια να πούμε πως οι διμοιρίες ήταν εκεί δίπλα…δεν λείπαν δηλαδή οι δυνάμεις καταστολής αλλά και που ήταν εκεί…δε κάναν και τίποτα! Ρε μπας και δεν τους χρειαζόμαστε καθόλου; Λέω εγώ τώρα.

Πάντως εγώ δε συμπαθώ κανένα Ράμπο και κανένα τιμωρό. Εγώ χρησιμοποιώ άλλα μέσα για να περάσω την άποψη μου στην κοινωνία.

Η τρομοκράτηση δεν ήταν ποτέ επιλογή μου και δε θα τη δεχτώ απ’όπου κι αν προέρχεται!

ΤΕΛΟΣ

υ.γ. Μετά την πολύτιμον βοήθεια του Σκύλου βρήκα τη φωτό που έλεγα σε σχόλιο του προηγούμενου ποστ και που σημάδευσε την παιδική μου ηλικία. Αν κλικάρετε πάνω της θα δείτε και ολίγον από Ιστορία.

Εμένα πάντως με τη φωτογραφία αυτή μου μάθανε να μην αγαπώ και να μη πλησιάζω τα όπλα. Καλό μάθημα!

cartaz25a

13 Σχόλια leave one →
  1. 14/03/2009 11:51

    Ανεβαινει το επιπεδο της βιας στην κοινωνια, μπαλουνη μου, και δεν θαχομε καλα ξεμπερδεματα.

  2. 14/03/2009 13:42

    όντως Σκυλούκο μου…πολύ ανησυχητικά όλα αυτά!
    Τι να λέμε, ελπίζω να μη μου τύχει να είμαι παρούσα σε καμμία ένοπλη ληστεία!

  3. 14/03/2009 17:26

    Άκουσα κι εγώ χθες το μεσημέρι πως γίνεται χαμός στο Κολωνάκι και νόμισα πως πλακώθηκε πάλι ο Κούγιας με το Βαλλιανάτο!

    Ενδιαφέρον και το σημερινό σχετικό άρθρο του Στέλιου Κούλογλου
    http://www.tvxs.gr/v7345

  4. 14/03/2009 23:29

    Εγώ πάντως νομίζω ότι πιθανά τα παιδιά απλά χάσανε το δρόμο για το Καραϊσκάκι, δεν είχαν και τίποτα βάζελους να βαρέσουν οπότε την έπεσαν στα καταστήματα 🙂 Από εκεί και πέρα θα είχε πλάκα αν οι πληγέντες έμποροι και ιδιώτες «απαλλοτριώναν» μερικά σπίτια «αγωνιστών» στα Βόρεια Προάστια κι αυτοί με τη σειρά τους – νομίζω το δικαιούνται! φιλικά,

    Belbo
    Υ.Γ. Τι αφοπλισμός, χρειαζόμαστε ισχυρότερη αστυνομία με περισσότερες αρμοδιότητες δεν τα είπαμε; Η καφρίλα μόνο έτσι αντιμετωπίζεται αγαπητή μου, δυστυχώς…

  5. 16/03/2009 15:37

    Αν λάβομε υπόψη μας ότι οι μισοί -τουλάχιστον- πυροβολισμοί του τελευταίου καιρού (τραυματισμός ιδιοκτήτη καφετέριας στην Πλάκα, δολοφονία νεαρής υπαλλήλου Γερμανού, δολοφονία αστυνομικού απο ληστές τράπεζας, αυτοτραυματισμός αστυνομικού στο 401, για να μην πώ για τη δολοφονία Γρηγορόπουλου) συνέβησαν επειδή οι αστυνομικοί τράβηξαν όπλο ενώ δεν έπρεπε (και δεν ήηεραν να το χειριστούν) καλό είναι να αφοπλιστεί η αστυνομία.
    Αλλωστε, ο Καραμανλής κάλεσε την Σκότλαντ Γιαρντ για βοήθεια. Και οι εγγλέζοι αστυνομικοί είναι συνήθως άοπλοι. Ασε που και οι ένοπλοι κάνουν θανάσιμες βλακείες, όπως τότε που σκότωσαν τον βραζιλιάνο ηλεκτρολόγο Μενέζες, επειδή τον πήραν για ισλαμιστή τρομοκράτη στο Μετρό του Λονδίνου.
    Αοπλοι, λοιπόν, για νάχομε το κεφάλι μας ήσυχο και να κινδυνεύομε μόνο απο ληστές. Μισός κινδυνος…

  6. 16/03/2009 17:34

    @Σύντροφο Τσαλ.
    Πάλι καλά για τον ίδιο τον Κούγια που δεν ήταν κάπου εκεί γύρω…φαντάζεσαι τι θα γινόταν;
    @Belbo
    Δυστυχώς, επιμένεις σε μία άποψη που απέχει από αυτό που ονομάζουμε δημοκρατία. Η δημοκρατία και η κοινωνική ειρήνη δεν επιβάλλονται με όπλα, από κανέναν!
    σε παραπέμπω στο σχόλιο του Σκυλούκου, παρακάτω!
    @Σκυλούκο
    Μαζί σου καλέ μου, γουφ!

  7. 16/03/2009 23:20

    Προφανώς σε περιπτώσεις που η δημοκρατία ή η κοινωνική ειρήνη απειλείται από φασίστες (όπως η συγκεκριμένη) επιβάλεται η χρήση βίας – δε ζούμε στον ιδεατό κόσμο και σίγουρα δεν πρόκειται να αφήσουμε μια περιθωριακή μειοψηφία να κάνει άνω-κάτω την Αθήνα όποτε θέλει. Προσωπικά θα προτιμούσα όχι μόνο άοπλη αστυνομία αλλά καθόλου αστυνομία, αλλά προφανώς δεν είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο. Μέχρι τότε πρέπει να προστατέψουμε τη δημοκρατία μας και προσωπική αλλά και η άποψη μιας ευρύτερης πλειοψηφίας είναι ότι η καταστολή πρέπει να ενδυναμωθεί. Σε τέτοια πράγματα απλά δε ρισκάρεις, φιλικά,

  8. 18/03/2009 01:27

    Να ‘ξερες τί μου θύμισες, μ’ αυτή την αφίσσα που ανάρτησες…

    • 18/03/2009 09:11

      καλό μου Αναρχοκομμούνι, αν σου πω ότι φαντάζομαι θα το πιστέψεις; Αν δηλαδή είσαι εκεί στα πρώτα -άντα, κάτι μπορώ να καταλάβω…
      Για μένα είναι μέρος της παιδικής ηλικίας, σαν την αφίσα της Ντενεκεδούπολης ας πούμε. Και πάντα αυτή σκέφτομαι με το άκουσμα της λέξης «όπλο». Και με βοήθησε και ο Σκυλούκος να τη βρω!

  9. 26/04/2009 17:26

    Να μείνω στη φωτογραφία του παιδιού με το γαρύφαλλο ; Μπορώ ; Κι όμως, έχει περάσει τόσος καιρός πια…

  10. 26/04/2009 19:21

    Μείνε Ριτσ’μας, μείνε! Και γω σ’αυτό μένω. Αυτό συζήταγα σήμερα με τον μπαμπά μου!
    Πόσα λίγα ξέρω για αυτή την δικτατορία και πόσα πολλά μου δίδαξε αυτή η φωτογραφία!

  11. 26/04/2009 20:13

    κόκκινο μπαλονάκι πολλά θυμίζει η φωτογραφία (όσοι ήταν μεγαλύτεροί σου στη χούντα την είχαν την πορτογαλία – και την ισπανία – για … να παίρνουν το αντίθετο τού κουράγιου: εκτός δηλαδή από μερικούς νερόβραστους που παρηγοριόντουσαν με το «όπου να’ναι πέφτει», οι υπόλοιποι λέγανε «πενήντα ή τριάντα χρόνια έχουμε μπροστά – όσα ισπανία πορτογαλία» και (μεταξύ μας) αν δεν ήτανε η κύπρος (και κάτι – λίγα ψιλά)…

    όσο για το κολωνακιώτικο βίντεο – κι εγώ συντάσσομαι με τον Σκύλο βασικά: ούτως ή άλλως εκεί που θα μπορούσε να βοηθήσει (τούς αβοήθητους) αποδεδειγμένα λάμπει διά τής (απολύτως) εχθρικής αδιαφορίας της

Trackbacks

  1. Η Επανάσταση των Γαρυφάλλων « ΚΕΛΑΗΔΙΣΜΑΤΑ

Σχολιάστε

