Skip to content

Ω, ναι! Χρωστάμε!

11/03/2009
pistotikes

η φωτό από το ελληνικό καφενείο

Όπως κάθε πρώην άνεργη που σέβεται τον εαυτό της, έχω μια κάρτα χρεωμένη! Που πλέον δε τη χρησιμοποιώ,ούτε για να βγάζω μετρητά για τα απαραίτητα τσιγάρα και έξοδα κίνησης – ούτε για αγορές, αλλά μόνο την πληρώνω!

Ο Φλεβάρης όμως ήταν δύσκολος μήνας, όπως είναι και ο Μάρτης…ελπίζω όχι και ο Απρίλης…και έτσι έχασα μία δόση και είμαστε στη 2η (μάλλον).

Μέρες τώρα εμφανίζεται τηλεφώνημα και στο κινητό και στο σταθερό με «απόκρυψη αριθμού» και ξέρω ότι είναι Αυτή! Η τράπεζα ντε! Το αγνοώ (όπως τελικά και όσες φίλες ή φίλοι με παίρνουν από απόκρυψη, το νου σας…δε σας φτύνω). Χτες όμως, μες στην γενικότερη ταπηροκρανίαση,  είπα να το σηκώσω!

Είναι, που λέτε, μια κυρία ευγενέστατη! Για μία ακόμα φορά λέει το επίθετό μου εντελώς λάθος…τη διορθώνω. Της συστήνω να το γράψει στην κατάσταση που έχει με πεζά, ώστε να βάλει και τον τόνο σωστά για να μη χρειάζεται να τη διορθώνω! Γέλασε, από αβρότητα φαντάζομαι και όχι από ηλιθιότητα!

Εκείνη:«Σας παίρνω να σας ενημερώσω για μία καθυστερούμενη δόση που έχετε»,

εγώ: «ναι το γνωρίζω, ευχαριστώ»

«Εεεε…» κολλημένη προφανώς από το ευχαριστώ «θα μπορούσε να γίνει αύριο η κατάθεση;»

«Δυστυχώς, δε νομίζω. Ήταν δύσκολος ο προηγούμενος μήνας και είναι και αυτός, οπότε μάλλον δε θα μπορέσω».

«Μέχρι την Παρασκευή ίσως;»

«Μπαααα, σας λέω είναι δύσκολος ο μήνας», απαντάω εγώ, πάντα με ηρεμία!

«Πάντως, αν δυσκολεύεστε, μπορείτε να κάνετε την πληρωμή και σε ATM, δε χρειάζεται να πάτε σε ταμείο.»

Κάγκελο εγώ…

«Αυτό καταλάβατε όταν σας λέω ότι δυσκολεύομαι αυτό το μήνα; Ότι δυσκολεύομαι να πάω το πρωί στην τράπεζα;»

«Αλλιώς τι; Το ποσό είναι πολύ μικρό, μόλις 15€ και άλλα 15€ αυτού του μήνα, σύνολο 30€ «

«Θέλετε να μου τα πληρώσετε εσείς;» πάντα σοβαρή και χαλαρή

«Χι, χι, χι…ε μα δε γίνεται να σας πληρώσει η τράπεζα αυτά που της χρωστάτε» δε το έπιασε το υποννοούμενο, άρα χαζή!

«Ναι, αλλά δε γίνεται να τα πληρώσω ούτε εγώ…σας λέω δυσκολεύομαι πολύ αυτό το μήνα, θα πρέπει να κόψω από αλλού για να σας τα δώσω και όλα τα άλλα δε κόβονται. Μπορείτε να δείτε ότι είμαι τυπική στις πληρωμές μου, ε…δε θα σκάσω και για 2 δόσεις», είναι προφανές…έχω αρχίσει να τα παίρνω!

«Μα είναι κρίμα, να τοκίζονται;» Το βιολί της αυτή…

«Αμα σας στεναχωρεί τόσο, γιατί δε μου τα πληρώνετε εσείς προσωπικά και να τα  χρωστάω μετά σε εσάς, θέλετε;» τρελά φουρκισμένη η δικιά σου!

«Μα τι μου λέτε κυρία μου;…σας λέω είναι κρίμα!»

Κρίμα είναι που δεν είχα μια βρεμμένη σανίδα και να σε έχω δίπλα μου, με τα επιτόκια που έχει η κωλοτράπεζά σου- πήγα να της πω…αλλά κρατήθηκα…από αλληλεγγύη περισσότερο μιας και είναι απλά μια εργαζόμενη και όχι ο Λάτσης…πανάθεμά με, έχω και ευαισθησίες!

«Κρίμα, ξεκρίμα, εγώ θα τα βάλω τον άλλο μήνα, και τον τόκο μαζί»

«Να σημειώσω δηλαδή ότι θα τα βάλετε τον άλλο μήνα;»

«Ναι λέμε…»

«Καλώς» Αυτό το «καλώς»…με βγάζει από τα ρούχα μου!

«Χάρηκα που τα είπαμε, στο καλό να πάτε…και μη χανόμαστε»

«Εεε…ναι»

Σε έναν άλλο, μια άλλη φορά, του είπα να μου κάνουν κατάσχεση, «θα τη δεχτώ» του λέω, «αλλά μη με πρήζετε για μία δόση»

ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ!!!!

Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΡΕΧΕΙ!!!

Ο κιμάς κόβεται παρουσία του πελάτου!

Μόλις με ξαναπήραν…η προϊσταμένη της χτεσινής…, πάλι με λάθος το όνομά μου, να με ρωτήσει ποιός είναι ο λόγος που αδυνατώ να πληρώσω!!!

«Τι εννοείται;» της λέω

«Τι πρόβλημα υπάρχει και δυσκολεύεστε;»

«Δεν είμαι υποχρεωμένη να σας απαντήσω, αυτά είναι προσωπικά δεδομένα»

«Ναι αλλά έχουμε μια συνεργασία και βλέπω πως είσαστε τυπική πελάτισσα, δε καταλαβαίνω γιατί δεν είστε υποχρεωμένη να μου απαντήσετε»

Έξαλλη εγώ : «Μου ξαναλέτε το όνομά σας σας παρακαλώ, να το καταγγείλω στην Αρχή Προστασίας προσωπικών δεδομένων».

Μου το λέει…«Και το μικρό σας;»

«Μισό λεπτό, μισό λεπτό…είμαι εκπρόσωπος της τράπεζας», χέστηκε λίγο…είναι προφανές…

«Ωραία, θα καταγγείλω στο πρόσωπό σας την τράπεζα λοιπόν, πείτε μου ολόκληρο το όνομά σας»

Μου το λέει και αρχίζει το ηθικό λογίδριο περί της σωστής συνεργασίας…μπλα μπλα μπλα… και το συμβόλαιο που υπογράψατε…μπλα μπλα μπλα…και η έγκαιρη καταβολή…μπλα μπλα μπλα…

«Το συμβόλαιο δεν έλεγε πουθενά για καθημερινή όχληση στο τηλέφωνο που θα μου κάνει τα νεύρα κρόσια»

«Μα λέει ότι πρέπει να βρείτε τρόπο να πληρώσετε και ότι η τράπεζα θα προβεί σε κάθε μέσο»

«Δεν έχετε κυρώσεις που μπορείτε να μου υποβάλλετε; Τόκους, κλείδωμα της κάρτας, εν ανάγκη κατάσχεση;»

«Ναι, αλλά γιατί να φτάσουμε εκεί; Θέλω να μας πείτε μια ημερομηνία που θα γίνει κατάθεση»

«Γιατί και εγώ θα φτάσω στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και στο συνήγορο του καταναλωτή αν συνεχίσετε να με παίρνετε ενώ σας είπα ότι θα κάνω κατάθεση αρχές Απρίλη, επειδή απλά δε σας αρέσει η ημερομηνία»

«Μα θα έχει βγει ο νέος λογαριασμός τότε»

«ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ»

«Ωραία κυρία Ταταδεινούλα…αλλά δε χρειάζεται να μιλάτε έτσι»

«Και εσείς θα πρέπει να μάθετε να λέτε και κανά όχι στα αφεντικά σας όταν σας λένε να κάνετε αυτά τα τηλεφωνήματα…οκ, να δεχθώ ότι είστε υπάλληλος, αλλά πρέπει να μάθετε να βάζετε και εσείς όρια, όχι ό,τι σας λένε, όσο παράλογο κι αν ακούγεται, να το κάνετε για να μη χάσετε τη δουλειά σας!» Έξαλλη πια εγώ…

«Δε μιλάμε προσωπικά εδώ»

«Δε καταλάβατε, εσείς μου μιλάτε άκρως προσωπικά, με ρωτάτε για προσωπικά μου θέματα…αλλά είστε η τράπεζα; Ε λοιπόν, είστε η κυρία Καπωσμελένε και «τσακίζετε» το δικαίωμα μου στη μεσημερινή ξεκούραση και την ηρεμία, χώρια που παραβαίνεται τον κώδικα περί προσωπικών δεδομένων, εσείς προσωπικά»

Ε, μετά από αυτό με χαιρέτησε…της είπα πως αν με ξαναπάρουν θα τους κάνω καταγγελία, ελπίζω να με πίστεψε!

ΕΞΑΛΛΗ ΜΕ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΛΙ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΟ!!!!

Ίσως μετά από αυτά τα δύο τελευταία ποστ να μη χρειάζεται να πάιξω το παιχνίδι με τα 5+1 (που σίγουρα θα γινόντουσαν 25+1) πράγματα που μου τη σπάνε!

Αφιερωμένο στο Μανιτάρι

22 Σχόλια leave one →
  1. 11/03/2009 19:55

    και προσοχή!
    Το μπαλούν έχει τα νεύρα του και δε θα ανεχθεί νουθεσίες περί ορθής χρήσεως των πιστωτικών και περί ορθής οικονομικής διαχείρισης. Εδώ άλλοι κι άλλοι με τρελά έσοδα και μας έχουν φτάσει στο χάλι που λέγεται «παγκόσμια οικονομική κρίση», εγώ φταίω για τις αφραγγίες μου;

  2. 11/03/2009 20:59

    Αααααα… έτσι εξηγείται που δεν σηκώνεις το τηλέφωνο όταν σε παίρνω… έχω απόκρυψη.. κι αυτό από μαλακία μου… και πληρώνω και 2 ολόκληρα ευράκια τον μήνα στον ΟΤΕ γι’ αυτή την υπηρεσία!
    άσε… έχω μοναξιές… κανείς δεν σηκώνει τα τηλέφωνα μου… όλοι οι φίλοι μου χρωστάνε στις τράπεζες… κι εγώ δεν σηκώνω απόκρυψη… χρωστάω κι εγώ..!
    Δράμα … αυτή η κρίση δεν παλεύεται… θα πάω Τερλέγκα το βράδυ να πνίξω τον πόνο μου!

    Ευχαριστώ για την αφιέρωση! Είμαι πολύ συγκινημένη… μ’ αρέσει που οι άνθρωποι σε τόσο προσωπικές τους στιγμές σκέφτονται έναν τόσο ψύχραιμο άνθρωπο (εμένα λέω βρε παιδιά.. κάντε λίγο φόκους επιτέλους!)

  3. 11/03/2009 21:14

    Δεν το κατάλαβα, αλήθεια λέω! Δήλαδή, σε παίρνουνε τηλέφωνο για να πληρώσεις τα 15 ευρώ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΤΑ ΤΟΚΙΣΟΥΝΕ;;; Είναι πολύ μπροστά ο κόσμος, δεν έχω πάρει χαμπάρι τίποτα.
    Άσχετο, είδα τώρα το λογότυπο της Γαλέρας και το θυμήθηκα: Πήγα στο πάρτυ τους στο Κύτταρο την περασμένη Πέμπτη και είδα πρώτη φορά την ασυναγώνιστη Άννα Γούλα. Αφιερωμένο, λοιπόν, εξαιρετικά: «Με 600 ευρώ, με 600 ευρώ πώς να τη βγάλω; Πήρα το μικρόφωνο, πήρα και το άλλο»!
    (Εγώ πάντως στο τσακ είμαι).

  4. 11/03/2009 21:15

    καλό μου μανιταρόπαιδο…σας συστείνω να με παίρνετε πρώτα από το κινητό σας για σήμα!
    Τερλέγκα ακούω, με μέτρο το λουλουδικό, έτσι; Δε θέλω σπατάλες.
    Εισαι ψύχραιμη όμως εσύ, δε σε φοβάμαι!
    Σμούτς!!!!!
    υ.γ. Θα σε παίρνω εγώ λοιπόν, από τη δουλειά, μη χρεωνόμαστε κιόλας τζάμπα και βερεσέ, να λέμε για τον Δ.Π. τα αίσχη!

  5. 11/03/2009 21:17

    Καλέ elf…
    και γω εκεί ήμουν…δεν είδες προηγούμενη ανάρτηση;;;
    Τι λες τώρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Άννα γούλα, ρισπέκτ λέμε

  6. 11/03/2009 21:21

    Και για να το πούμε σωστά:
    «Μ’ εξακόσα, μ’εξακόσα, μ’εξακόσα ευρά πώς να τη βγάάάλω
    πήρα το μικρόφωνοοο, πήρα και…το άλλο!»

  7. 11/03/2009 23:19

    φαντάζεσαι να χρωστάς της μιχαλούς;;;;
    στις τράπεζες μια χαρά είναι!

    😉
    καλή οικονομία! όπως λέμε καλή κονόμα!

  8. 11/03/2009 23:49

    ΧΕ!ΧΕ!ΧΕ….
    ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ ΜΠΑΛΟΝΙ ΜΟΥ…
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΘΩΝ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ!!!
    ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑΞΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ!!!

  9. 12/03/2009 00:50

    Αν και δε θέλεις χρηματοπιστωτικές νουθεσίες, δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό να προβώ σε μερικές (με ινστρουχτορίστικο ύφος πάντα):

    – Ο καλύτερος πελάτης για τις τράπεζες είναι ο… «κακός» πελάτης! Δηλαδή αυτός που δυσκολεύεται να πληρώσει και χρεώνεται συνέχεια με τόκους και άλλα κερατιάτικα! Γι’ αυτόμ δανεισμός με φειδώ, ιδιαίτερα σε περιβάλλον υψηλών επιτοκίων.
    – Αφού ανέφερες το Λάτση υποθέτω πως είσαι πελάτισσα της Eurobank. Θυμιίζω την πρόταση του συντρόφου Δραγασάκη για δημιουργία πυλώνα από κρατικά ελεγχόμενες τραπεζες, αφού πρώτα ανακτηθούν προφανώς και καρατομηθούν τα golden boys (μελετώ τώρα τη λίστα των 82 του επαναστατικού Αγώνα μήπως ξέχασαν κανέναν).
    – Αγοράστε μετοχές! Ναι! τώρα είναι καιρός που είναι φτηνές! Οι περισσότερες είναι πιο φτηνές από… ένα καφέ. Όταν με το καλό ξεπεραστεί η κρίση και αρχίσουν να σηκώνονται οι δείχτες (μετά από 2 τουλάχιστο χρόνια κατά τον Ρουμπινί, 5 κατά τον Μπάφετ) με τα κέρδη σας μπορείτε να συμμετάσχετε σε κοινωνικές επιχειρήσεις σε αναδυόμενες αγοράς, εκτοπίζοντας ντόπιες κάστες αποικιοκρατών και τσιφλικάδων. Εγώ προσωπικά οραματίζομαι να ακολουθήσω παράλληλο βίο με τον πρώην χρηματιστή και μετέπειτα καλλιτέχνη Γκωγκέν, αναζητώντας την έμπνευση και τη γαλήνη σε κάποιο παρθένο επίγειο παράδεισο (προσέχοντας να μην κολλήσω κιν εγώ σύφιλη, εννοείται).

  10. 12/03/2009 12:02

    Μπαλόνι, καταλαβαίνω πως δεν θες νουθεσίες, αλλά ο Τσαλ έχει δίκιο! Δανεισμός με φειδω!

    Τσαλ, μου αρέσουν αυτές οι ιδέες, θες να γίνεις ο οικονομικός μου σύμβουλος?

  11. 12/03/2009 12:06

    Τελικά δεν παίρνουν απ’ τις Τράπεζες …
    Έχουν αναθέσει την ενόχληση σε εισπρακτικές εταιρείες …
    Για δεκαπέντε Ευρώπουλα μπορεί να στα τσακίσουν σα μύγδαλα ( για να μην πω καρύδια) …
    Βλέπεις τα 28 δις ακόμα δεν τα φάγανε και κυνηγάνε πενταροδεκάρες … ( οι πεινάλες ) !!!
    Κλείτο το ρημάδι και μην σηκώνεις με απόκρυψη αριθμού …
    Άσε που οι πιο πολλοί θέλουν να σου φορτώσουν κι άλλες κάρτες !!!
    Την καλημέρα μου …

  12. 12/03/2009 12:35

    @Ανεπίδοτη
    Και ποιος σου είπε καλή μου ότι δε χρωστάω και σ’αυτή; Σε τόσους χρωστάω, αυτή θα μου γλίτωνε;
    @Ιανό
    Ναι καλά…σιγά μη τους κάνω τη χάρη.Έτσι κι αλλιώς τώρα πια ξεχρεώνω και δεν κάνω καμμια άλλη κίνηση. Χώρια που βγάζω το άχτι μου να τους βρίζω!
    @Σύντροφο Τσαλ. και Κροτ
    Ρε, τι λέει το πρώτο σχόλιο;;;; Εεεεε;;;;
    ΔΕΝ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΙ ΠΙΑ ΑΠΟ ΚΑΡΤΕΣ. Μόνο από φίλους και γονείς…χε χε χε…το νου σας λοιπόν!
    Αλλά εκεί…μη δείτε ευκαιρία, αρχίζετε τα ιστρουχτούρικα…παλιοσταλινάκια και τα δυο σας! 😉
    Κατά τα άλλα, σύντροφε Τσαλ. έχεις δίκιο…και εμένα μου στοιχίζει που μου τα τρώει ο Λάτσης και όχι ο Φιλιππίδης…μα τι λες; Άμα τους φτιάξουμε τους πυλώνες, θα γίνω πελάτισσα τους, προς το παρόν τηρώ στάση αναμονής και αντίδρασης.
    Βλέπω παραδίδετε και μαθήματα οικονομίας σύντροφε…και η Βέλγα (που λέει κι ο Μούργος) έτοιμη είναι να κάνει βουτιά στη Χρηματιστηριακή αγορά.
    Οπορτουνισμούς διακρίνω;;;;;
    Μπονζουρ α τουτ!

  13. 12/03/2009 12:43

    @Side21
    Α…ναι ξέχασα να σας πω αυτό…το ποστ αποφάσισα να το γράψω όταν άκουσα στις ειδήσεις το μεσημέρι το σχέδιο νόμου για τις αλλαγές στις εισπρακτικές εταιρίες. Ε, όταν με πήρε η δεύτερη τύπισσα της το πέταξα για να φανώ μαγκίτισσα που το ξέρω ήδη…και καλά «το γνωρίζετε ότι είστε παράνομη με αυτό που κάνετε;» και ξανακόλλησε η τύπισσα…τη ρώτησα ψαρωτικά «είστε νομικός κυρία μου, συνδέστε με με το νομικό σας τμήμα» και άρχισε αυτή τα «δε χρειάζεται να φτάσουμε εκεί» και άλλα τέτοια…
    Γι’αυτό γουστάρω να τους τα χώνω…είναι άσχετοι και έχουν και τουπέ…ασταδγιάλα δηλαδίς.
    Καλημέρα στην Σάμο σας και σε σας, αγαπητέ!

  14. 12/03/2009 15:20

    Μπαλουνι μου,
    υπαρχει και μια αλλη λυση, λιγο προβοκατορικη, λιγο τρολλιαρικη αλλα δουλευει.
    Χτυπαει το κινητο, βλεπεις αποκυρψη και απαντας:
    «Εθνικη τραπεζα, τμημα πιστωτικων καρτων και χρεων, λεγετε!»
    Και ο ανωνυμος χρεωσυλλακτης παθαινει τιλτ διοτι πιστευει οτι πηρε συναδερφο!

  15. 12/03/2009 15:36

    Τρελό ιδεάκι!
    Σκυλούκο, σε ευγνωμονώ! Θα το δοκιμάσω και θα σου πω!
    υ.γ. χε χε χε…τρολλιάάάά, το αγαπημένο μου

  16. 12/03/2009 16:19

    @krotkaya
    Ευχαρίστως να φτιάξουμε τραστ (μαζί με τον Πέτρο, το Γιόχαν και τον Φράντς). First we take Manhattan, then we take Berlin που λέει και ο ποιητής.

    @χρεωκοπημένο μπαλόνι
    Α πα πα, ούτε εγώ δανείζω από τότε που τιτλοποιήσαμε τα τελευταία χρέη και έσκασε η φούσκα! Α πα πα πα. Δεν ξέρω για τη Βέλγα, εμένα μάλλον μου έχουν μείνει κατάλοιπα από τότε που ήμουν φαν του… Ανδρουλάκη, ο οποίος δήλωνε κομμουνιστής της αγοράς! Πλέον ακολουθούμε το μοντέλο σοσιαλκαπιταλισμού της Κίνας, του Βιετνάμ και τελευταία και της Κούβας του συντρόφου Ραούλ (σεμνά και ταπεινά πάντα).

  17. 12/03/2009 16:49

    Καλώς σας βρήκα…
    Μα καλά έχεις ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ με χρέωση κοντά στα 1.500 ευρώ ,από ότι καταλαβαίνω απο την ελάχιστη καταβολή, και δεν χαίρεσαι !!!

    Η αλήθεια όμως να λέγεται, τα τηλεφωνήματα τους είναι αισχος και για πολλές κλωτσιές.

  18. 12/03/2009 17:31

    Εγώ πάλι, τρελλαίνομαι όταν με παίρνουν, σε αντίστοιχες περιπτώσεις, μεσημέρι, μετά τις 2.30 και μέχρι τις 5.00. Η μόνιμη απάντησή μου είναι:

    – Κατ’ αρχήν, ενοχλείτε διότι είναι ώρα κοινής ησυχίας.

  19. pastaflora permalink
    12/03/2009 18:53

    Γι’ αυτο σου λέω, τα λεφτά στο στρώμα!

  20. 12/03/2009 21:11

    @Συντρ. Τσαλ.
    1.Πάντα μ’αρεσε η καλλιέργεια σου! Την αποδεικνύεις, δε, τις πιο απίθανες στιγμές!
    2.Μην ανησυχείς πουλί μου…δε θα δανειστώ άλλα χρήματα…με ότι έχουμε θα πορευτούμε. Κατα τα άλλα, έρχεσαι στα λόγια μου…οπορτουνισμός και ξερό ψωμί!
    @Thamnos
    Καλωσήρθατε, καλωσήρθατε 🙂
    έχω μια κάρτα με χρέος μόλις 450 ευρό!!! Ήταν 870-το έκανα 450, κάτι πάει κι έρχεται. Κατά τα άλλα χρωστάω πολλά-τύπου αγύριστα και αγχώνομαι.
    Κλωτσιές, μπουνιές, σανιδιές…και πολύ φτύσιμο!
    @Αναρχοκομμούνι
    Η τύπισσα χτες είχε πλάκα γιατί πήρε στις 5:32…μόλις είχε περάσει η ώρα κοινής ησυχίας («συγγνώμη για την ενόχληση» και άλλα έμορφα)
    @Μανδαμ Πασταφλωρ
    Μόλις εξασφαλίσω έστω και 5 ευρο περίσσευμα το μήνα, θα τα ράψω στο στρώμα, στο υπόσχομαι!

  21. 13/03/2009 00:16

    Καλλιέργεια; Ε ναι, είμαι παραδοσιακά υπέρ της αγροτικής μεταρρύθμισης, κατάργησης των λατιφουντίων και λυσσωδώς κατά των χημικών βιομηχανιών μεταλλαγμένων!

    Οι επιδόσεις σου κόκκινο μπαλόνι στην αποπληρωμή του ιδιωτικού χρέους σου κρίνονται πολύ θετικές (το μείωσες σχεδόν στο μισό σε περίοδο δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας), θα εισηγηθώ στον επίτροπο Μαμούνια και το Εκοφίν αναβάθμιση της πιστοληπτικής σου ικανότητας και δυνατότητα για νέες κάρτες, διακοποδάνεια και θαλασσοδάνεια με ευνοϊκούς όρους! Και να μη σε ενοχλούν οι ειισπραχτικές εταιρίες σε ώρες κοινής ησυχίας φυσικά.

Trackbacks

  1. Πόσες αντοχές να έχω, πέστε μου! « Το κόκκινο μπαλόνι

Σχολιάστε

