Skip to content

Ίωση…με πιάνει ίωση!

20/02/2009

Κατά το «κρίση…με πιάνει κρίση»

kryologimaΑπό χτες δεν νιώθω και πολύ καλά…Κρυώνω, πονάνε τα αυτιά μου, ο λαιμός μου, τα κόκκαλά μου, έχω και λίγο πυρετό! Έχω δηλαδή όλα τα συμπτώματα του  κοινού κρυολογήματος, που είναι ιογενής λοίμωξη, μη γελιέστε.

Απλά, μιας και είναι ίωση, δεν παίρνει αντιβίωση (και καλά κάνει, έτσι κι αλλιώς παίρνω σπανίως αντιβίωση)!

Είμαι σαν να μη πω…μέχρι και το στομάχι μου δεν είναι στα καλά του! Ήρθα στη δουλειά γιατί είναι Παρασκευή, μια μέρα μόνο πριν το ΣΚ και δεν αξίζει τον κόπο να χάσω μέρες αναρρωτικής άδειας.

Αλλά από χτες που με ταλαιπωρεί έχω χάσει τους Locomondo και μισή ταινία (την υπόλοιπη πρόλαβα και την είδα πριν με πάρει ο ύπνος στον καναπέ).

Μα τι γκαντεμιά είναι αυτή πια! Τώρα που είναι όλα τα ραντεβού, όλα τα πάρτυ και όλα τα ωραία γενικώς το μπαλούν να είναι άρρωστο;

Ξεκινάω τις σούπες, τα τσάγια και την εχινάτσεα (για κάποιο λόγο αυτή η πρόταση χάθηκε πριν και είδα ανήσυχο και βοηθητικό μέιλ από μια φίλη…καλέ εννοείται ότι ξεκίνησα την εχινάτσεα, με σώζει!)

Κρατάω τις δυνάμεις μου λοιπόν για Κυριακή, που από το πρωί θα γίνονται ένα σωρό ωραία πράγματα.

elaiwnasΚυριακή πρωί: Ημέρα δράσης για τη νίκη στον Ελαιώνα Ραντεβού στο σταθμό του Κεραμικού στις 11.00.

Αν μάλιστα είστε ποδιλάτ-ισσ-ες μπορείτε να έρθετε με αυτές και αυτούς που θα έρθουν από το Πεδίο του Άρεως. Δείτε σχετικά πατώντας το ποδήλατο παρακάτω.acquia_marina-2_logo

και ΦΥΣΙΚΑ…το απόγευμα έχουμε μπαζαρ…στη Δημοτική αγορά της Κυψέλης, με το Ξεμπλογκάρισμα ντε, και το βράδυ…

ΜΠΑΛ ΜΑΣΚΕ

Ξεμπλογκαρίσματος

μη τα ξαναλέμε…μπείτε εδώ και δείτε. Μη το χάσετε πάντως!!!

Η Κοκκινομπαλόνη θα βάλει τα καλά της και θα πάει σε όλα…αν δεν ψήνεται στο πυρετό…

Και για όποια και όποιον ενδιαφέρεται έχει και το Σάββατο μπάλ-μασκέ στο στέκι Μεταναστών στην Τσαμαδού, ενώ σήμερα έχει γλεντάκι άνευ αλκοόλ με τίτλο «Ταξιδεύουμε«. Μάλλον δε με κόβω να πηγαίνω, λόγω ασθένειας!

Αν δε με δείτε να τριγυρνώ στη βλογόσφαιρα μέσα στο ΣΚ μην ανησυχήσετε και αρχίσετε τη γκρίνια και τα τηλέφωνα! Θα αναρρώνω για να είμαι δυνατή την Κυριακή.

Μη ξεχνάτε να υπογράφετε στο κείμενο-συμβολή του προηγούμενου ποστ…

12 Σχόλια leave one →
  1. 20/02/2009 14:36

    Ααααχ…καλό μου μπαλονάκι… τι σου μελλε να πάθεις; Εσύ ήσουν βρε άτιμο χθες το απόγευμα στο τελεφώνι; Φτου… και δεν το επιρόλαβα …έκαμνα μπάνιο για να πάω να τσικνιστώ καθαρή…!
    κάτσε να πάω να σε καταχωρήσω…

    …#@$%&*%$#@… εγώ που δεν θα είμαι άρρωστη αλλά θα τα χάσω όλα αυτά.;..φτου!

    Πάω να διαβάσω και το προηγούμενο απντεϊτιασμένο πόστ… τι υπογραφές λες;
    …για να ειδώ!

  2. 20/02/2009 21:07

    Αστα μπαλονακι κι μεένα με τσάκισε αυτό το κρυολόγημα, μόλις σήμερα επέστρεψε κάπως η όσφρηση και άνοιξε η μύτη! Τί σπαστικό! Να μη μπορείς ούτε να φας, ούτε να μιλήσεις καλά καλά! Και πέφτει και πάνω στην Τσικνοπέφτη!

    Αλλά πού θα πάει, θα έρθει η Άνοιξη! Θα έρθει!

    Φιλιά, καλό Σ-Κ

  3. 20/02/2009 23:17

    Γλυκό μου μπαλονάκι,

    Περαστικά,μέσα στα γιατροσόφια,πρόσθεσε και αναβράζοντα δισκία(βιταμίνης C και αν βρεις σαλέπι ζεστό.

    φιλάκια

  4. 21/02/2009 02:11

    Περαστικά και ταχύα επάνοδο στα καθήκοντά σου. Εγώ περιέργως δεν έχω κρυολογήσει φέτος, αλλά η επίδραση του στρατηγού χειμώνα είναι εμφανής, με κρυοπαγήματα και… φαγούρα σε πολλά σημεία του σώματος. Υπενθυμίζω πως εκκρεμεί ήδη αιτησή μου για πολιτικό άσυλο σε πιο θερμά κλίματα. Θα προσθέσω στην αίτηση και λόγους υγείας μπας και ξεπεράσει έτσι την παραδοσιακή κομματική γραφειοκρατία.

  5. 22/02/2009 09:25

    Άστα αυτά. Να εμφανιστείς παρ΄ αυτά στο party. Δεν γίνεται να λείπουμε και οι 2. Καλημέρα. Περαστικά και να περάσεις καλά.

  6. 22/02/2009 21:33

    Καλύτερα σήμερα ;
    Περαστικά !

  7. Zombie@blood permalink
    23/02/2009 00:29

    Το απουσιολογιο ηταν γεματο κοκκινα μπαλονια…
    Αδικαιολογητως απουσα αγαπητη μου…

  8. 23/02/2009 15:23

    Mπαλονι μου …
    Τι μαγικο ηταν αυτο που εκανες χθες και εγινες αορατη και δεν σε ειδα πουθενα!
    Ειπαμε να ντυθεις μαγισσα αλλα εσυ το παρακανες !
    Ο Χαρρυ Ποτερ και ο αορατος ανθρωπος της Κυψελης μαζι ησουνα …
    :-)))
    Σοβαρα τωρα για να μην με πειτε και αναισθητο κορμι περαστικα σας να ειναι και εμεις θα τα πουμε προσεχως….
    Φιλια….

  9. 23/02/2009 23:29

    Γλυκό μικρό κόκκινο μπαλόνι,
    να σου ευχηθούμε περαστικά ή σιδερένια???
    πάρε και τα δύο κι όποιο σε βολεύει κράτα το.
    Καληνύχτα

  10. 24/02/2009 09:27

    Ααααχχχ….συνεχίζει ακάθεκτη η ίωση! Με έχει γονατίσει αδέλφια!
    Πυρετός: 37,4 αλλά δε πέφτει κιόλας…Στομάχι: Άστα να πάνε, αυτό με ξενυχτάει! Και το μπούκωμα, μπούκωμα!
    Όπως καταλαβαίνετε, δεν ήρθα την Κυριακή γιατί δε με έπαιρνε! Ευχαριστώ Ιανούλη για την κατανόηση…Ζόμπι, είσαι σκληρός και αμείλικτος και αυτό είναι άδικο αδερφέ! Αρρωστήσαμε, τι να κάνουμε;

  11. 24/02/2009 14:08

    Άρρωστο μπαλόνι, υποπτεύομαι καπιταλιστικό εργοδοτικό δάχτυλο πίσω από την επίμονη ασθένειά σου. Συστείνω αναρρωτική άδεια σε επίγειο εργατικό παράδεισο και ιαματικά λουτρά σε πιο θερμά και υγιεινά κλίματα.

  12. 24/02/2009 14:15

    περαστικά σας αγαπητό μπαλονάκι!

Σχολιάστε

