Skip to content

Πολύ νύστα, λέμε…

17/02/2009

Σήμερα νυστάζω πάρα – μα πάρα – πολύ…yawn

Εμ, θα μου πείτε, αυτά παθαίνεις κοπελιά αν κάθεσαι μέχρι τις 1:30 το βράδυ για να δεις τον Πρετεντέρη, ειδικά αν έχεις ξυπνήσει στις 6:00 και δουλεύεις από τις 7:00…

Τώρα, γιατί έκατσα να τον δω; Απορώ, πάντα απορώ με τον εαυτό μου που κάθομαι και τον ανέχομαι. Και κυρίως που ανέχομαι το πόσο κακός συντονιστής (οικοδεσπότες τους λένε τώρα) είναι. Μόνο φασαρία και κακό…

Αλλά ήθελα να δω τον Αντρέα Καρίτζη, υπεύθυνο Τύπου του ΣΥΝασπισμού. Και μ’ άρεσε! Μπορεί να μην τον άφησαν να μιλήσει πολύ (κι αυτός μες στην ευγένεια ρε γαμώτο…πήρε θάρρητα από τη μέση της κουβέντας και άρχισε να πετάγεται λίγο), αλλά είχε ΥΦΟΣ! Και αυτό μου άρεσε πολύ…

Γιατί όταν σου λένε ότι πρέπει οι εργαζόμενες/οι να δεχθούν να δουλεύουν λιγοτερες μέρες και με λιγότερα και να πληρώνει και ο ΟΑΕΔ ένα μέρος του μισθού (δηλαδή οι εργαζόμενοι πάλι), το μόνο που μπορείς να πεις είναι αυτό που είπε ο Αντρέας : μήπως να μας δίνατε μόνο ένα συσσίτιο και να είμαστε και φχαριστημένοι;

Κατά τα άλλα, έφτιαξα και παστίτσιο χτες…1η φορά το έφτιαξα…ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑ! (μα τι θεά!!!). Με σπιτική μπεσαμέλ, έτσι;

Αλλά πολύ μπελάς βρε παιδί μου! Γενικώς η νοικοκυροσύνη είναι πολύς μπελάς…δε μου πάει!

Ε, με τούτα και με κείνα είμαι πτώμα!

Σας είπα, είχα και busy ΣΚ, πρέπει να βρω χρόνο για λίγο ύπνο ρε γαμώτο!

Λοιπόν, θα σας ενημερώσω για τα πολλά και τα τρανά που είδα και άκουσα μέσα στο ΣΚ και την προηγούμενη βδομάδα (μέχρι και Αγγελόπουλο είδα πανάθεμά με), αλλά δε μπορώ τώρα…νυστάζω…

Δεν απογοητεύομαι όμως. Στην άλλη κοινωνία που θα οικοδομήσουμε, ο ύπνος θα είναι σε περίοπτη θέση στο καθημερινό πρόγραμμα!

Και ΑΥΤΟ είναι ΔΕΣΜΕΥΣΗ!

ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΕ!

15 Σχόλια leave one →
  1. 17/02/2009 17:18

    Αυτό με τον Πρετεντέρη να το προσέξεις. Να το κουβεντιάσεις με έναν ειδικό, βρε παιδί μου!

    Τώρα, το άλλο με την περί ύπνου δέσμευση, κοίτα, scripta manent, προσωπικά το κρατάω!…

  2. 17/02/2009 18:10

    Καλά σου λένε, αυτό με τον Pretender να το προσέξεις κορίτσι μου!
    Αλήθεια τους είπε τέτοια ατάκα;;; Και τί απάντησαν;;; Μπράβο του πάντως και μόνο ου άντεξε να είναι εκεί το άτομο…
    Να μην ξενυχτάς να μην νυστάζεις!
    Κι επίσης, που ψηφίζουνε για τον ύπνο;;;;

  3. 17/02/2009 20:38

    Απαπαπά! Εϊδες Αγγελόπουλο κι επέζησες;;;; Γιατί παιδί μου; Τί αμαρτίες πλερώνεις;;;

    Τεσπά εγω΄για τη Βενεζουέλα ήρθα να ρωτήσω, πότε φεύγουμε Σ;ο))))))

    Νινανάι νάι, λέμε!

    Σ;ο))))

  4. 17/02/2009 20:38

    Απαπαπά! Εϊδες Αγγελόπουλο και Πρετεντέρη κι επέζησες;;;; Γιατί παιδί μου; Τί αμαρτίες πλερώνεις;;;

    Τεσπά εγω΄για τη Βενεζουέλα ήρθα να ρωτήσω, πότε φεύγουμε Σ;ο))))))

    Νινανάι νάι, λέμε!

    Σ;ο))))

  5. 17/02/2009 20:43

    Εγώ πάντως στο έχω ξαναπει : ΔΑΓΚΩΤΟ στο κόκκινο μπαλούν! Τα λες περίφημα!!!
    Μέσα στο 8ωρο της δουλειάς, παρακαλώ να κοιμόμαστε τις 6… σαν διάλλειμα βρε αδερφέ!
    (πάω για ύπνο τώρα… κι εγώ πτώμα είμαι)

  6. 17/02/2009 20:44

    Κορίτσια…ψυχραιμία!
    Μη λιθοβολείτε μία άρρωστη άθρωπα! Είμαι ολίγον μαζόχα αλλά εξετάζω το φαινόμενο Pretender ως ειδική συνομοταξία γυμνοσάλιακος! Θα σας κρατώ ενήμερες αν διαπιστώσω σοβαρή εξέλιξη.
    Ο Καρίτζης, λοιπόν, με πλήρη ψυχραιμία…και ολίγον μειδίαμα, είπε αυτό το πράγμα, όπως το ακούτε, αλλά κανένας δεν του απάντησε!
    Κατά τα άλλα…ετοιμάζω κείμενο-συμβολή στο διάλογο με το ΣΥΡΙΖΑ, για το σταθερό ωράριο ύπνου! Όπου οι ώρες ύπνου είναι μονίμως οι συμφωνημένες (αντικείμενο διαβούλευσης είναι αυτό) ανεξαρτήτου της ώρας κατάκλισης. Τουτέστιν: Είναι Κυριακή και έχεις να πας σε πάρτυ του Ξεμπλογκαρίσματος, αλλά δουλεύεις τη Δευτέρα; Πας κανονικά, περνάς σουπερ και ανάλογα με την ώρα που θα κοιμηθείς, ξυπνάς αφού συμπληρωθεί το συμφωνηθέν ωράριο. Φυσικά, ανάλογα ελαττώνονται οι ώρες εργασίας, ΦΥΣΙΚΑ χωρίς μείωση των αποδοχών…
    Θα το παρουσιάσω και θα ζητήσω τις υπογραφές σας για στήριξη…
    Venceremos

  7. 17/02/2009 20:48

    aaaaaaaaaaa
    ήρθαν κι άλλοι μέχρι να γράψω το σχόλιο….
    @Μαύρο Γάτο
    Καλέ, έστειλα μέιλ στον σύντροφο Τσάβες και θα πάμε προσκεκλημένες/οι του. Μετά τη περήφανη νίκη του, νομίζω ένα φοντανάκι θα μας κεράσει
    @Μανιτάρι
    Ετοίμασε βαφές και μπικουτί…έχουμε αγώνα λέμε
    νομίζω πως η πρόταση για το σταθερό ωράριο ύπνου θα σε καλύψει! Μαζεύουμε υπογραφές

  8. 17/02/2009 22:35

    Τον Αγγελόπουλο θέλω να τον δω κι εγώ! Επιτέλους μία ταινία της προκοπής μετά τις σούπες που μας σερβίρουν για Κινηματογράφο (Ράντου κτλ!). Είδα το «Λιβάδι» σε dvd το Σαββατοκύριακο και είμαι έτοιμος για τη συνέχεια. Για τα υπόλοιπα: ουδέν σχόλιον, φιλικά,

  9. 17/02/2009 22:47

    ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΩΡΑΡΙΟ ΥΠΝΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΣΩΒΡΑΚΑ ΛΕΜΕ!
    ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ 😉

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΦΑΚΟΣΑΛΑΤΑ !

    ΦΙΛΙΑ

  10. 18/02/2009 01:41

    Μπαλόνι μετά συντροφικής συγχωρήσεως δεν πας πολύ καλά τελευταία… τηλεθεάτρια του Πρετεντέρη, φερέφωνο του Καραμανλή, αστικές συνήθειες (νοικοκυριό και ύπνος), μάλλον έχεις εκτροχιαστεί εκ της ορθόδοξης επαναστατικής οδού. Λίγη αυτοκριτική όμως, φρεσκάρισμα της μααρξιστικής βιβλιοθήκης και εθελοντική εργασία θα σε επαναφέρουν στο σωστό δρόμο, αισιοδοξώ.

    Συμφωνώ βέβαια με όλους με τη μείωση των ωρών (μισθωτής) εργασίας, και αύξηση των ωρών εθελοντικής εργασίας στις φυτίες ζαχαροκάλαμου και μανιόκας, επαναστατικής επιμόρφωσης και περιπολιών περιφρούρησης κατά της λευκής, αστικής, εργοδοτικής και γκανγκστερικής τρομοκρατίας!

  11. ΘΗΡΙΑ ΕΝΗΜΕΡΑ permalink
    18/02/2009 03:23

    Καλημέρα:-)
    Όσον αφορά τον ύπνο αν πω πως δεν σε καταλαβαίνω θα ναι ψέμα! Η μέρα μου έχει γίνει χρόνος τους τελευταίους μήνες με το πολύ πρωϊνό ξύπνημα και ύπνο κατά τις 12 πολλές φορές…
    Ο Πρετεντέρης πάντως βοηθάει να πετέχεις τον στόχο σου…και κυριολεκτώ μ’ αυτό που λέω…κάθομαι απέναντι και του πετάω βελάκια με βεντούζα στο τέλος…εννοείς…
    καλά μαγειρέματα:-)

  12. 18/02/2009 03:42

    Εγώ θα λέω και θα επαναλαμβάνω την πρότασή μου.
    Υποχραιοτικά μέσα στά Δ.Σ. τών μεγάλων Α.Ε και όλων τών τραπεζών, να υπάρχει.
    Ενας οικονομολόγος ένας κοινονιολόγος και ένας ψυχίατρος εντεταλμένα όργανα του κράτους.
    Θ μέν οικονομολόγος θα ελένχει τα οικονομικά θέματα, ο κοινονιολόγοςτίς κοινωνικές επιπτώσεις τ΄ων αποφάσεων και ο ψυχείατρος θα έχει το δικαίομα να διατάξει τον άμεσο εγκλεισμό σε ίδριμα όσων έχουν περάσει τα όρια.
    Οσο για τον ύπνο που λές.
    μέσα. Σε ψυφίζω

  13. 18/02/2009 08:20

    Καλά, αυτό το μωρό στη φωτό μου προκαλεί κανιβαλιστικές τάσεις. Θέλω να το ΦΑΩ!

  14. 18/02/2009 10:43

    Kala ballonaki eisai kai poli mwro, stin foto exeis bgeia koukla…
    Ante kai kala ksipnitouria

  15. 18/02/2009 15:35

    @Belbo
    Τον είδα τον Αγγελόπουλο αλλά δε με ενθουσίασε…δυστυχώς! Έχω διάφορες αντιρρήσεις, άλλη φορά όμως αυτά!
    @Θεριό Α’
    Προχωράμε σε μεταρρυθμίσεις, ακόμα και για το 24ωρο…έχε υπομονή!
    Αυτό με τα βελάκια…δεν ειν’ κακό!!!! Πλάκα θα έχει τουλάχιστον!
    @Αλέξης Β.
    Φιλαράκι, οι ψυχολόγοι-ψυχίατροι μπήκαν στην ημερήσια διάταξη πια. Πρώτα οι μπάτσοι (λέμε τώρα) θα ψυχαναλύονται, μετά οι πολιτικοί (έχω συγκεκριμένες περιπτώσεις στο νου μου και το λέω), τώρα και τα golden boys! Έχει βάση η πρότασή σου, θα την εντάξω στις προτάσεις μας για μεταρρυθμίσεις.
    Για την πρόταση ύπνου…το επόμενο ποστ θα είναι η επίσημη πρόταση. Εκεί θα μπουν οι υπογραφές όλων μας.
    @Winnie και Ξένη
    Το ξέρω, είμαι ακαταμάχητη σε αυτή τη φωτό αλλά κορίτσια…με το μαλακό!
    Μήπως σας ξύπνησε και σε σας το μητρικό;;;;

Σχολιάστε

