Skip to content

Χάθηκα λίγο, ε;

16/02/2009

ε, ναι! Χάθηκα! Αλλά είχα ένα γεμάτο ΣΚ και προηγήθηκε απρόσμενη βδομάδα! Έχω διάφορα να σας πω, αλλά σήμερα είμαι λίγο στο τρέξιμο. Το μόνο λοιπόν που θα σας πω σήμερα είναι ότι το Σάββατο την Κυριακή που μας έρχεται έχουμε

ΠΑΡΤΥ!!!!!!

Αποκριάτικο ΠΑΡΤΥ!

Βάλτε λοιπόν τα καρναβαλικά σας, οπλιστείτε με κέφι και ελάτε στη Δημοτική Αγορά της Κυψέλης, στο πάρτυ του Ξεμπλογκαρίσματος

apokries1

Τα λέμε αργότερα!

8 Σχόλια leave one →
  1. 16/02/2009 12:38

    Συγγνώμηηηη…Κυριακή είναι ή Σάββατο; Θα μας τρελλάνεις; Πόση σοκολάτα με πιπέρι έφαγες και μασάς τα λόγια σου;;; :ΡΡΡΡ
    Γμτ… θα λείπω σε βαφτίσια λέμεεε… (πάντα τα καλύτερα χάνω..φτου!)

    φιλάκια
    υ.γ. ωραία αφίσααααα!!!

  2. 16/02/2009 15:28

    Balonaki tha eimai kai egw ekei.Ti tha ditheis esi; Egw mia kseni lew na dithw dopia…(xixixi)

  3. 16/02/2009 21:55

    Πω πω!
    Πάρτυ αποκριάτικο, ότι καλύτερο για μας τους ντροπαλούς!
    Θα προλάβω όμως; Έχω δουλειά μέχρι τις 10 – 11 το βράδυ…
    άντε να γυρίσω σπίτι (πτώμα) να ντυθώ και να’ρθω…
    κι αν πέσω πτώμα;;
    ΥΓ @ manetarius,
    το κόκκινο μπαλόνι μπορεί και να μας τρελλάνει, αλλά το λέει η αφίσα, είναι Κυριακή.

    αχ, κι αν δεν έρθω??? πειράζει??? (αλήθεια, μόνο εγώ ντρέπομαι???)

  4. 16/02/2009 22:44

    Κατά πάσα πιθανότητα θα είμαι κι εγώ εκεί. Ακόμη, όμως δεν έχω σκεφτεί τι θα ντυθώ. Μάλλον Νομάρχης (και μη ρωτήσει κανείς ποιός Νομάρχης, γιατί στην Ελλάδα ένας είναι ο Νομάρχης).

  5. 17/02/2009 00:25

    Πραγματικά το αποκριάτικο πάρτυ είναι μια καλή ευκαιρία για δημόσια εμφάνιση ντροπαλών, παρανόμων και εκ φύσεως μασκαράδων. Εμένα με προβληματίζει περισσότερο… ο καιρός, αφού ο στρατηγός Χειμώνας έχει επιστρέψει δρυμύς και την άλλη φορα παρά λίγο να πάθω κρυοπαγήματα. Τελευταία όταν κάνει πολύ κρύο βγάζω εξανθήματα και με πιάνει φαγούρα… ίσως είναι το σημάδι που περιμένω για να αυτοεξοριστώ σε τροπικά κλίματα. Θα καταβάλω πάντως ειλικρινείς προσπάθειες να παραστώ, εφόσον το επιτρέψουν οι αντικειμενικές (καιρικές, εργοδοτικές κλπ) συνθήκες.

    @thalassa γιατί δε ντύνεσαι… πτώμα λοιπόν; Το κόνσεπτ είναι τελευταία της μόδας (βλ. Έκθεση Bodies).

  6. 17/02/2009 00:57

    ώχου μωρέ…Κυριακή είναι το πάρτυ…
    Ετοιμαστείτε όλες και όλοι…
    Θα τα πούμε αύριο το πρωί
    σας φιλώ

  7. 17/02/2009 12:07

    Μπαλονάκι,
    το πρόβλημα είναι ότι η Κυριακή είναι πριν τη Δευτέρα (άσε που εγώ μέχρι τις 11 το βράδυ θα είμαι σε κατάσταση off)… Πάντως θα προσπαθήσω να έρθω. Ινκόγκνιτο!!!

    Τσαλαπετεινέ,
    είναι δυνατόν να ντυθώ πτώμα παιδάκι μου???? Πρέπει να αλλάζουμε εμφάνιση στις απόκριες, όχι να επαναλαμβάνουμε την καθημερινότητά μας!!! Α, ναι… για ΠΟΙΟ κρύο μιλάς??????????

  8. 18/02/2009 01:26

    Κι για μένα είναι λίγο δύσκολο το βράδυ της Κυριακής, καθότι τη μέρα του θεού ακολουθεί η καταραμένη ημέρα του εργοδότη (τίποτα δεν είναι τυχαίο).

    @θάλασσα
    Καθημερινοτητα ε; Τόσι πολύ φαν της Fiesta de los Muertes είσαι; 🙂
    Κάτω από 20 βαθμούς είναι κρύο για μένα. Περιμένω πως και πως να μου χορηγηθεί άσυλο σε κάποια πιο θερμή χώρα, αν όχι πολιτικό έστω για λόγους υγείας.

Σχολιάστε

