Skip to content

Δημόσιες Νυχτερινές Συγκοινωνίες

09/02/2009

Μα δείτε ένα ωραίο πράγμα που έκανε την Κυριακή το απόγευμα η ομάδα Σφήνα στη Θεσσαλονίκη

Μπήκαν στο 3άρι που ξεκινάει από το ΙΚΕΑ και καταλήγει στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και το μετέτρεψαν σε κλαμπάκι.

Ντισκομπάλες, decks, μπαρ, κορδέλες «the party is here»….όλα τα είχε ο μπαξές.

Και με αυτό τον τροπο διαμαρτυρήθηκαν και διεκδίκησαν δημόσιες συγκοινωνίες την Παρασκευή και το Σάββατο τη νύχτα.

Το μποτιλιάρισμα στη Θεσσαλονίκη, ειδικά τα βράδια της μαζικής εξόδου, είναι αποκαρδιωτικό, ενώ τα ατυχήματα από μεθυσμένους οδηγούς δεν είναι λίγα.

«Η συγκεκριμένη δράση συνοδεύεται από ένα αίτημα κοινωνικού χαρακτήρα. Ζητάμε από τον ΟΑΣΘ να βάλει νυχτερινά δρομολόγια κάθε Παρασκευή και Σάββατο για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης. Κάτι που γίνεται σε κάθε ευρωπαϊκή πόλη που σέβεται τους κατοίκους της», λέει ο Μ. Σπύρογλου, σκηνοθέτης, δημιουργός της “Σφήνας”. «Τα Διασκεδαστικά Λεωφορεία είναι ένα φιλόδοξο σχέδιο της Σφήνας μας, με αρκετές παραμέτρους και κάποια φαινομενικά εμπόδια, που χρειάζονταν της θετικότητας και της καλής μας ενέργειας. Το χαμόγελο άνοιξε πόρτες!».

Πώς μ’ αρέσουν αυτά τα πράγματα!!!

Θυμάστε πόσο καιρό μας πήρε και πόσες αντιδράσεις συναντήσαμε προκειμένου να αποκτήσουμε νυκτερινά τραίνα στην Αθήνα.

Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, my ass!

Για να δούμε τι αντιδράσεις θα έχουμε από τον ΟΑΣΘ…

Το θέμα το βρήκα στον έντεκα

Advertisements
7 Σχόλια leave one →
  1. 10/02/2009 00:17

    Σούπερ!
    και δε φάνηκε να ενοχλήθηκε ο κόσμος!
    (την βότκα που χρησιμοποιήθηκε την αναγνώρισα! Potemkin! Πολύ καλή και φθηνή.

  2. 10/02/2009 00:35

    εγώ νομίζω ότι είδα και Pampero
    ωραίες είμαστε βρε…αλκοόλες του κερατά και προσέξαμε τα ποτά!!!
    Καληνύχτα σας φίλτατε (πάω να δω Πρετεντέρη…φτου σκατά στο στόμα μου….για να έχω αύριο να σχολιάζω)

  3. 10/02/2009 01:30

    Όμορφη πρωτοβουλία. Οι νυχτερινές αστικές συγκοινωνίες είναι ένα μεγάλο ζήτημα. Ασφαλώς και θα εξυπηρετούσαν πολύ, ιδιαιίτερα Σ/Κ και αργείες, αλλά παράλληλα πρέπει να ληφθούν υπόψη η επάρκεια και οι συνθήκες εργασίας του προσωπικού. Αν δεν απατόμαι ένας λόγος που καθυστέρησαν να ξεκινήσουν οι νυχτερινές διαδρομές του μετρό ήταν ότι δεν βγαίναν οι βάρδιες. Είπαμε, πρώτα πανεργατική αλληλεγγύη και μετά καταναλωτικός (επιβατικός έστω) ακτιβισμός.

  4. 10/02/2009 10:13

    Kala poli plaka exoun ta paidia. Mpravo tous pou tolmoun kai kanoun pragmata. Makari kai emeis na kaname kati tetoio stin Athina re balonaki mou. Makari.

  5. 10/02/2009 11:50

    @συντρ. Τσαλ.
    Μα προφανώς το αίτημα για νυκτερινές συγκοινωνίες συνοδεύεται με προσλήψεις νέων οδηγών και, φυσικά, υπερωριακά ή προσαυξημένα μισθά, λόγω νυκτοβάρδιας.
    Και ήταν αίτημα μας και στα τραίνα. Απλά κάποιοι δε δώσαν σημασία τότε, γιατί συνέφερε να μας φέρουν αντιμέτωπες με τους υπαλλήλους του ΗΣΑΠ και του ΜΕΤΡΟ.
    @ Ξένη
    Κάτι κάναμε πριν κανα χρονάκι, ίσως και 2, όταν ζητάγαμε νυκτερινή συγκοινωνία. Πάντως το επόμενο βήμα είναι να απαιτήσουμε κανονική είσοδο των ποδηλάτων στα τραίνα. Άντε…για να σκεφτούμε ιδέες και να οργανωθούμε….άντε, γιατί πολύ στο σορολόπ το έχουμε ρίξει…όλο φαγιά και τσίπουρα! Μπονζουρ Ξενούλα

  6. 12/02/2009 23:03

    Μπαλονάκι,
    το βίντεο no longer exists…
    ή είμαι εγώ άσχετη;;;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: