Skip to content

«Ελευθερία του λόγου», «Δημοκρατία» και άλλα μεγαλόστομα!

07/02/2009

Το άκουσα τη Παρασκευή στο ραδιόφωνο, αλλά δεν το καλοάκουσα και δε του πολυέδωσα σημασία. Μετά όμως, μου ήρθε και με μέιλ, μπορεί να ήρθε και σε σας…Αυτά τα νέα κυκλοφορούν.

Ακούστε λοιπόν θέμα (δείτε το στο indymedia, μαζί με όλη τη συζήτηση που έγινε εκεί):

logokrisiaΠριν δυο βδομάδες περίπου τα 3 τμήματα της Γ’ Γυμνασίου σχολείου του κέντρου πραγματοποίησαν επίσκεψη στη βουλή με τη συνοδεία των καθηγητών τους. Στη ξενάγηση στη βουλή ακολουθούσε και μια αστυνομικός με πολιτικά. Φανερά επηρεασμένη από τα πρόσφατα γεγονότα της εξέγερσης, συμπεριφερόταν στους μικρούς μαθητές προκλητικά.

Στο τέλος της διδακτικής επίσκεψης μοιράστηκαν φόρμες αξιολόγησης οι οποίες έπρεπε να συμπληρωθούν ανώνυμα από τους μαθητές και αφορούσαν την κριτική αξιολόγηση της βουλής σαν σύστημα αντιπροσώπευσης, του συστήματος των τριών εξουσιών, των κτιριακών εγκαταστάσεων, και άλλα…

Στο τέλος υπήρχε ερώτηση κριτικής του συνοδού ασφάλειας της βουλής, όπου υπήρχε δυνατότητα προσθήκης συμπληρωματικού σχόλιου. Οι απαντήσεις που δόθηκαν στην αξιολόγηση ήταν σε μεγάλο ποσοστό απόλυτα αρνητικές στη κλίμακα 5 έως 1. Το ίδιο έγινε και με την κριτική στη φρουρό ασφαλείας και κάποια παιδιά συμπλήρωσαν το σχετικό παράθυρο για περισσότερα σχόλια που υπήρχε στο ερωτηματολόγιο που έπρεπε να συμπληρωθεί ανώνυμα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Τα αποτελέσματα των απαντήσεων της έρευνας φαίνεται δεν άρεσαν στους κρατούντες της βουλής και αποφάσισαν να παρέμβουν δυναμικά στην έρευνα που πραγματοποίησαν με το παρακάτω δημοκρατικό τρόπο.

Επικοινώνησαν με το σχολείο στο οποίο έκαναν σαφές ότι ευθύνεται για την άποψη των παιδιών για την βουλή, που είναι αρνητική. Ζήτησαν να δοθούν τα ονόματα των παιδιών που συμπλήρωσαν με αρνητικά σχόλια.

1. Με την πάροδο των ημερών τα ονόματα δεν δόθηκαν από τους μαθητές παρά τις πιέσεις.Οι απειλές μέσω του 15μελούς είναι συνεχείς ότι αν δεν πείτε τα ονόματα θα κοπούν όλες οι εκδρομές για να βρεθούν τυχόν καταδότες, αλλά μάταια.

2. Η βουλή έθεσε τους καθηγητές προ των ευθυνών τους και εμμέσως πλην σαφώς απειλεί με δευτεροβάθμιο πειθαρχικό.

3. Αποστέλλει λοιπόν τα ερωτηματολόγια για γραφολογικό (!!!) έλεγχο στο σχολείο να εξακριβωθεί στη πράξη, ποιοι συμπλήρωσαν το κουτάκι με τις παρατηρήσεις !!!

Η αστυνομικός ασφαλείας, που ήδη έτριζε η καρέκλα της από τα εσωτερικά μαχαιρώματα για την περίοπτη θέση με τα αναγκαία κονέ, βρήκε ευκαιρία για αποδιοπομπαίους τράγους και ζήτησε η ίδια να δοθούν τα ονόματα και να υπογράψουν δήλωση μετάνοιας και μεταμέλειας. Πήγε, μάλιστα,  η ίδια στο σχολείο να πάρει τα ονόματα και για να πιέσει.

ΔΗΛΑΔΗ

Η Βουλή, η οποία μέσα από τις διαδικασίες της έχει θεσμοθετήσει ανεξάρτητες αρχές για την προστασία προσωπικών δεδομένων, έρχεται τώρα που δεν της αρέσει η εικόνα της (προφανώς στο σύνολο των σχολείων) και παρεμβαίνει απρόκλητα και βάναυσα προσπαθώντας να τρομοκρατήσει δασκάλους και μαθητές, καταργώντας το απόρρητο της συνέντευξης μιας έρευνας και αλλοιώνοντας με αυτό το τρόπο τα αποτελέσματα της έρευνας την οποία πιθανά θα δημοσιεύσει και θα χρησιμοποιήσει κάποια στιγμή ή πιθανά και να την στείλει στην ΕΕ ή όπου αλλού.

Γιατί ύστερα από αυτό το γεγονός του κατατρεγμού, ποιο σχολείο θα τολμάει να πάει στη βουλή και να τολμήσει κάποιος μαθητής να γράψει αρνητικά σχόλια στο ανώνυμο ερωτηματολόγιο που του δίνει η βουλή, όσο και αν τα πιστεύει. Αφού απειλείται άμεσα και ο όποιος δάσκαλος να παραπεμφθεί σε δευτεροβάθμιο και ο όποιος μαθητής να του την έχουν στημένη σαν συνήθη ύποπτο για μια ολόκληρη ζωή.

Αν και το σχολείο είναι άσυλο, παρόλ’ αυτά η φρουρός ασφαλείας μπαίνει και απαιτεί ονόματα παιδιών να βγουν από γραφολογικό έλεγχο που απαιτεί να κάνει το ίδιο το σχολείο !!! και τα ονόματα τα οποία θα χρησιμοποιήσει όπως αυτή νομίζει !!! και προφανώς θα τα δώσει σε χρήση σε όποιον μηχανισμό αυτή εξυπηρετεί και μη τα είδατε τα παιδιά.

Χωρίς να έχει γίνει κάποια «παραβατική» κατά τον νόμο συμπεριφορά, πταίσμα, πλημμέλημα κάτι τέτοιο, αλλά απλά έχει κατατεθεί αίτηση από την ίδια την Βουλή για διατύπωση της κριτικής σκέψης των παιδιών την οποία συνήθως εκθειάζουν και παροτρύνουν οι διάφοροι πολιτικοί και πνευματικοί κύκλοι όταν τους βολεύει.

Γιατί, η διακίνηση ιδεών και κριτικής σκέψης είναι δικαίωμα του καθένα και από τα πρωταρχικά ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά αυτό διαφεύγει από τις υπηρεσίες της βουλής που παριστάνει και καλά τον οικοδεσπότη στην νεολαία, την οποία ταυτόχρονα φροντίζει να καθυποτάξει, να καταστείλει, να τρομοκρατήσει με κάθε τρόπο θεμιτό και αθέμιτο μικρά παιδιά και υπάλληλους δασκάλους.

Και ύστερα αναρωτιέται ο μηχανισμός της Βουλής για τα αρνητικά σχόλια των παιδιών για τις λειτουργίες της και για την εικόνα που παρουσιάζει και πως θα την βελτιώσει. Και με αυτές τις ενέργειες που δρομολόγησε, βρήκε τώρα η Βουλή τον τρόπο να πείσει όλους για τα δημοκρατικά ιδεώδη που υπηρετεί, πως τα υπηρετεί και πως σέβεται την όποια τυχόν αντίθετη άποψη και για αυτό πρέπει να απολαμβάνει του πλήρους και απόλυτου σεβασμού όλων ανεξαιρέτως (και των 11χρονων και των αγέννητων)…

…. ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ…..

….ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΕ ΟΛΟΥΣ…

Σκεφτείτε το αλλιώς: Έχω πάει σε ένα εστιατόριο και το φαΐ είναι σάπιο, το σέρβις είναι χάλια και τα πάντα είναι βρώμικα. Έχει φόρμα παραπόνων λοιπόν στη έξοδο και εγώ, φεύγοντας, τα σημειώνω όλα αυτά, ανώνυμα φυσικά. Έρχεται το υπουργείο Ανάπτυξης, παίρνει αυτά τα χαρτιά, τα αξιολογεί και σφραγίζει το μαγαζί. Μετά από αυτό, ο καταστηματάρχης ζητά γραφολογικό έλεγχο για να βρει ποιός τα έγραψε και να μου κάνει μήνυση. Παράνοια;;;

Ευτυχώς, λόγω της όλης κινητοποίησης και της δημοσιοποίησης που πήρε η υπόθεση (όχι βέβαια από τα «μεγάλα και έγκυρα»  δελτία ειδήσεων), το θέμα θεωρείται λήξαν, χωρίς καμιά, τελικά, απαίτηση από τη μεριά της Βουλής ή της αστυνομικίνας.

Για φανταστείτε όμως να μην υπήρχαν αυτές οι «άλλες» φωνές που κάναν γνωστή την υπόθεση.

Να μην υπήρχαν αυτοί οι γονείς που στηρίζουν τα παιδιά τους και, κυρίως, στηρίζουν το συνταγματικά θεμελιωμένο δικαίωμα όλων μας στην ελευθερία της έκφρασης και της διαφωνίας, δικαίωμα που και η ίδια η Βουλή φαίνεται να ξεχνά!

Όταν, κάποιοι από μας, λέγαμε πριν 2 μήνες ότι στην Ελλάδα του 2008 θεωρείται έγκλημα το να είσαι νέος, μας κατηγορούσαν για υποκινητές των μαθητικών κινητοποιήσεων και ότι στρατολογούμε αναρχικούς…

Τώρα; Τώρα τι να πούμε;

Καλό ε; Δείτε και τη συνέντευξη 2 γονιών, που τα παιδιά τους φοιτούν στο εν λόγω σχολείο, στο ΤVXS

Advertisements
6 Σχόλια leave one →
  1. 07/02/2009 01:31

    Η αστική κυνοβολευτική δημοκρατία πνέει τα λοίσθια… ας τη βοηθήσουμε να απαλλαχτεί από τη μιζέρια της!

    ΣΕΧΤΑ ΦΑΛΤΣΩΝ ΩΔΙΚΩΝ ΠΤΗΝΩΝ

  2. 07/02/2009 13:59

    Ντάξει, ειναι απίστευτη αυτή η ιστορία. Δεν καταλαβαίνω τίποτα πια. Πού θα μεταναστεύσουμε είπαμε;

  3. 07/02/2009 18:01

    θα παραβλέψω τη πρόσκληση για «ίδρυση» σέχτας, που μου κάνει ο συντρ. Τσαλ. και θα έρθω να συμφωνήσω με τη Winnie. Προτείνω θερμή και παραθαλάσσια χώρα της Λατ. Αμερικής, π.χ. Χιλή. Και δράττομαι της ευκαιρίας να καλέσω και την Θαλασσοβουνίτισσα, που φαίνεται να γνωρίζει τα της Λατ. Αμερικής, να έρθει μαζί μας…και φυσικά όποιον και όποια θέλει να φύγει από τούτο το βρωμότοπο. Θα οργανώσουμε την αντίσταση από εκεί…με μοχίτα όμως, πλάι στο κύμα! Μανιτάρι ακούς;;;;;

  4. 08/02/2009 03:39

    Η σέχτα θα είναι μπλόφα για να τρομάζει τους αστούς. Η Χιλή δεν είναι κακή επιλογή, αλλά για τα δικά μου γούστα και ιδιοτροπίες είναι πιο κατάλληλη χώρα πιο κοντά στους τροπικούς και με (ακόμα) πιο μελαχρινό πληθυσμό! Το μυλό μου είναι στις δύο χώρες που απομένουν για να συμπληρωθεί το «κοκκινο σάντουιτς» που έτρεμε ο Νιξον: το Περού και η Κολομβία. Νομίζω η Καρταχένα μου ταιριάζει γάντι, με τα αποικιακά τείχη που δέχονταν τις κανονιές των πειρατών, τους πειρατικούς θυσαυρούς στο βυθό της, την αύρα του Έρωτα στα Χρόνια της Χολέρας και πολύ κοντά και τη… Σάντα Μαλντίτα! Πρέπει βέβαια πρώτα να επικρατήσουν οι αντάρτες έναντι του στρατού και των εμπόρων ναρκοτικών. Στην επαναστατική κυβέρνηση προτείνω επίτιμο πρόεδρο τον Μάρκες και υπουργό Πολιτισμού τον Μποτέρο! Θα το σκεφτώ για καμιά θεσούλα και στη… Σακίρα, υπό τον όρο να χωρήσει το γιό του ανεκδιήγητου προέδρου Μένεμ!

  5. 13/02/2009 18:39

    Βολιβία! Χιλή! πΕΡΟΎ! Φ Υ Γ Α Μ Ε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Επειδή όμως ως Μαυρος Γάτος έχω προυπηρεσία ως δικηγόρος του Διαβόλου, οφείλω να πω πως η ιστορία αυτή, όπως παρουσιάζεται δεν με ικανοποιεί. Δεν βγάζει νόημα, Κάτι λείπει, κάτι σημαντικό δεν μάς λένε. Συγκεκριμένα, θα ήθελα να ξέρω ΤΙ έγραψαν οι συγκεκριμένοι μαθητές στη φόρμα. Λέω τώρα…

    Σ:ο)

  6. 17/02/2009 00:55

    @Μαύρο Γάτο
    Λοιπόν, αυτό που γράφτηκε από μαθητές, απ’όσο γνωρίζω από το ΤVXS, είναι σχόλια για την αστυνομικίνα (ότι τους στραβοκοίταζε και ότι τους την έλεγε, φυσικά με γλώσσα 16χρονου όπως φαντάζεσαι) και σχόλια σχετικά με το πόσο «μπουρδέλο» είναι η βουλή! «Όλοι είστε ίδιοι» και τέτοια, πάντα με γλώσσα 16χρονου.
    Τσέκαρε και το αντίστοιχο θέμα στο TVXS και τα σχόλια από κάτω για περαιτέρω πληροφόρηση.
    υ.γ. Κλείνω εισιτήρια, δηλώστε συμμετοχή!
    @Σύντροφο Τσαλ.
    Σακίρα και ξερό ψωμί σύντροφε! Και Μαντόνα σε ρόλο Εβίτας, τώρα που το θυμήθηκα!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: