Skip to content

Απογοήτευση VS Ελπίδα

27/01/2009

Ελλείψει άλλου πρασίνου, να μια πρόταση για το πρασίνισμα των γειτονιών…

image001

Πέρα από την πλάκα, η εικόνα αυτή έχει κολλήσει στο μυαλό μου, καιρό τώρα. Θα ήθελα να μένω εκεί αντί για τη γωνιά της Αθήνας που μένω.

Έχω απογοητευτεί από όλα, από το κράτος, από τις υπηρεσίες, από τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσές μου που, ενώ συμβαίνουν τα όργια, περί άλλων τυρβάζουν. Ο μικρόκοσμος του καθενός και της καθεμιάς είναι Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ.

Ζαλίζομαι από αυτά που ακούω γύρω μου στο γραφείο, τα χιλιάδες άσχετα πράγματα! Οπότε φοράω τα ακουστικά μου για να ακούω ραδιόφωνο. Και τότε έρχομαι και ταράζομαι με αυτά που ακούω να συμβαίνουν.

Τα αυτονόητα χρειάζονται επιχειρηματολογία για να σταθούν στον δημόσιο διάλογο.

Παράλογο;;; Δεν απαντάει

Παλιά, είχα γράψει πως είμαι το μπαλόνι και προτιμώ να πετώ ψηλά, παρά να βρίσκομαι εδώ κάτω. Σήμερα νιώθω το ίδιο. Θα το παλέψω όμως!

Μετέωρη, με μόνη απάντηση τη συλλογικότητα που τους τελευταίους 2 μήνες γίνεται πιο αισθητή παρά ποτέ. Στις πορείες του Δεκέμβρη, στη μάχη για τον Ελαιώνα, στις αντιδράσεις για το άλσος της Κύπρου και Πατησίων.

Δε θέλω να απογοητεύομαι από τους ανθρώπους. Γι’αυτό θαυμάζω τους ανθρώπους που ρισκάρουν, που πέφτουνε στη φωτιά, γνωρίζοντας πως μπορούν και να καούν, αλλά τραγουδούν «θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό».

Μια ζωή έπαιρνα ρίσκα, μικρότερα ή μεγαλύτερα. Άλλα μου βγαίνανε, άλλα όχι.

Ξέρω όμως πως είναι καλύτερα να μετανιώνεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν τόλμησες να κάνεις. Χώρια που μέχρι τώρα δεν έχω μετανιώσει για κάτι που έκανα…μπορεί εκ των υστέρων να σκέφτομαι ότι τώρα θα το έκανα κάπως αλλιώς αλλά σε κάθε περίπτωση θα το ξανάκανα.

Αυτό θα κάνω και τώρα.

Αυτό οφείλουμε όλες και όλοι να κάνουμε.

Κόντρα στο παράλογο!

Η ισχύς εν τη ενώσει αδέλφια!

8 Σχόλια leave one →
  1. 27/01/2009 16:09

    Πολύ όμορφη γειτονίτσα αυτή με τις γλαστρούλες!
    Έλεος πια με τις μαλακίες των δημάρχων, τα πάρκινγκ και τα mall τους!
    ε λε ος!
    είναι καλό να ρισκάρεις για το λογικό!
    σε φιλώ!

  2. 27/01/2009 20:50

    Μπαλόνι μου παντως αν έμενα κι εγώ εκεί μαζί σου υπόσχεσαι πως δεν θα μ’έβαζες να τις ποτίζω μία μία αυτές τις -ψυχαναγκαστικές αλλά κατά τα άλλα καλές- άπειρες γλαστρούλες;;;;

    ΥΓ πλάκα έχει, που είδα τον τίτλο του ποστ σοτ κι ένιωσα τόση ταύτιση… είχα γράψει κάτι πριν για «γκρι απαισιοδοξία και γαλάζια κρυφή ελπίδα»… μου θύμησε τον τίτλο σου…

  3. 27/01/2009 21:38

    Μένω σ’αυτό που γράφεις..»είναι καλύτερα να μετανιώνεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν τόλμησες να κάνεις. Χώρια που μέχρι τώρα δεν έχω μετανιώσει για κάτι που έκανα..»
    Είναι ένα από τα μότο μου,και γι’αυτό τόνοιωσα πολύ
    Ολα είναι πολύ απογοητευτικά γύρω,και αν κρίνουμε και από την ιστορία, ΄κάποια αλλάζουν στη νοοτροπία και στη πράξη με πολύ αργούς ρυθμούς
    Απ’την άλλη όμως πόσα θέματα δε γίναν γνωστά ή δε βελτιώθηκαν με το ξεκίνημα ενός/μιας
    και ακολουθώντας τους στη συνέχεια και άλλοι.

  4. 28/01/2009 13:28

    φιλενάδες μου,
    το μπαλόνι είναι λίγο απογοητευμένο τις τελευταίες μέρες.
    Αλλά η γη θα συνεχίσει να κινείται, χώρια που «έτσι κι αλλιώς η γη θα γίνει κόκκινη»
    Σας φιλώ

  5. 28/01/2009 15:35

    O εφησυχασμός δεν ωφέλησε ποτέ κανέναν….. Απίστευτη φωτογραφία πραγματικά, από ποιό μέρος είναι?

  6. 28/01/2009 18:15

    Μπαλόνι,
    πάρε τα πάνω σου! Η μπλογκοθεραπεία βοηθάει (το λένε και οι φίλοι μας τα πουλιά)!
    και πες μας, Please do tell, από που είναι αυτή η ψυχαναγκαστική αλλά ωραιώτατη φωτό με τις γλαστρούλες και τις γριούλες;
    Μην απαντήσεις «απ’το μέλλον» πορ φαβόρ!

  7. 29/01/2009 00:28

    Η γη θα γίνει κόκκινη ναι, μόνο έτσι θα ξαναγίνει πράσινη πάνω από το γκρίζο! Ήδη φαντάζομαι Κακλαμάνηδες, Βωβούς και δε συμμαζεύεται να γκρεμίζουν τα τσιμεντένια καρκινώματα και να κάνουν στη συνέχεια «εθελοντική» αναδάσωση σφυρίζοντας τη Διεθνή! Εγώ θα κάνω ευχαρίστως εθελοντική 24ωρη επιτήρηση των νέων «συντρόφων». Να μου φέρνετε μόνο μάτε και μαύρες σοκολάτες, από τις γνωστές κοοπερατίβες Λατ. Αμερικής και Αφρικής. Δεν καπνίζω ούτε πίνω ως γνωστόν.

  8. 29/01/2009 09:28

    @Ethan και Βουνίσια θάλασσα
    Ψάχνω από το πρωί να βρω που την είχα βρει αυτή τη φωτογραφία. Κοίταξα όλα τα παλιά μέιλ, ξανά και ξανά, αλλά τίποτα….μάλλον κάτι άλλο έψαχνα στον γούγλη και βγήκε αυτή. Μου άρεσε και την αποθήκευσα για το μέλλον. Νομίζω ότι ήταν κάτι στην Ισπανία αλλά δεν ορκίζομαι. Θα κάνω Flash back και θα μου ‘ρθει. Θα σας ενημερώσω.
    @Συντρ.Τσαλ
    Θα έρθω να σε βοηθήσω στην επιτήρηση. Θα φέρω όμως και τσιγάρα, καλά;

Σχολιάστε

