Skip to content

Διαδήλωση και styling Vol II

20/12/2008

Η Απροσπέλαστη πόλη μου έδωσε ιδέα! Και εμένα, όσοι με ξέρετε καλά μπορείτε να το βεβαιώσετε, είναι να μη μου μπει ιδέα. Οργανώθηκα λοιπόν και ετοίμασα έναν οδηγό styling για διαδηλώσεις, ως απάντηση στο προηγούμενο ποστ μου! Είμαι λίγο σχιζοφρενής, το γνωρίζω, ευχαριστώ!

Και επειδή είμαστε και αντισεξιστικό blog, δεν θα μείνω μόνο στο γυναικείο styling αλλά θα προχωρήσω ένα βήμα παρακάτω και θα κάνω προτάσεις unisex! *τώρα είδα ότι και ο Συντρ. Τσαλ το ζήτησε!

Πάμε λοιπόν:

Μαλλιά: είπα και στην Winnie, δεν πρέπει να έχεις λουστεί την ίδια μέρα. Τζάμπα τα σαμπουάν, τα προϊόντα styling, το νερό, τζάμπα ο κόπος. Τα φρεσκολουσμένα μαλλιά ,και ειδικά με ζελ ή αφρό, κρατάνε περισσότερο το χημικό. Χώρια που είναι εύφλεκτα. Άσε που μετά θα ξαναλουστείς…μα δύο φορές τη μέρα λούσιμο…πάνε τα μαλλιά.

Λοιπόν προτείνω σίγουρα μαντίλι ή σκουφάκι στα μαλλιά. Όχι κουκούλα, είναι δείγμα αποκλίνουσας συμπεριφοράς και τιμωρείται με εξοστρακισμένη σφαίρα.

Σίγουρα, αν δε θες μαντήλι ή σκουφάκι και έχεις μακριά μαλλιά, πιάσ’τα κότσο. Μη μπορέσει να σε πιάσει κανείς από τα μαλλιά (ιδίως μπάτσος).

Να τονίσω, εδώ, ότι το μπάνιο προ της πορείας απαιτείται. Στις πορείες ερχόμαστε πολύ κοντά, ειδικά στις αλυσίδες, και καλό είναι να μην έρχεται μπόχα από το μέρος μας γιατί κανείς δεν θα θέλει να μας βάλει στην αλυσίδα του! Απλά δεν χρειάζονται οι κρέμες σώματος.

Καλλυντικά: Αντενδείκνυται κάθε είδους καλλυντικό…ειδικά στα μάτια…

ίσως, αν βάλεις ενυδατική (άντρας ή γυναίκα, πάντα χρειάζεται) βαλτην νωρίς να έχει στεγνώσει. Έτσι κι αλλιώς, όλα θα καλυφθούν την κρίσιμη στιγμή με το Malox.

Η λογική λέει να αραιώνεις το Malox με νερό για να φτάσει για πολλούς. Αλλά σίγουρα στην πυκνή του μορφή θα είναι πολύ καλύτερο! Πιες και λίγο! Κάνει καλό! Αααα! Θεωρείται ενοχοποιητικό στοιχείο αν βρεθεί πάνω σου, γιαυτό και η αραίωση. Αλλά αν θέτε, βάλτε το σε μπουκαλάκι νερού, με ελάχιστο νερό!

Αγοράκια, καλύτερα να μην είστε φρεσκοξυρισμένα…ανοιχτοί πόροι, όχι καλό! Όπως και ο πρόσφατος καθαρισμός προσώπου, for both boys and girls!

Αποσμητικό μασχάλης απαραίτητο!

Στόμα και γενικός εξοπλισμός προσώπου: Μάσκα άνθρακα, ή έστω απλή, απαραίτητη επίσης. Πάντα όμως καλυμμένη με μαντήλι λαιμού. Αλλιώς έχει τα αντίστοιχα αποτελέσματα με την κουκούλα! Θεωρείται ενοχοποιητικό στοιχείο για αποκλίνουσα συμπεριφορά! Γυαλιά απαραίτητα, αν και επικίνδυνα στο τρέξιμο και το κυνηγητό. Καλύτερα να έχουμε γυαλάκια θάλασσας, αν έχουν και φακούς μυωπίας για τους γκαβούλιακες ακόμα καλύτερα!

Ρούχα: Βασικά πρέπει να είναι άνετα! Πολύ άνετα! Όχι βαριά παλτά, όχι πολλές μπλούζες! Και ΚΥΡΙΩΣ με ουδέτερα χρώματα! Δεν χρειάζονται τα άσπρα παλτά, τα κόκκινα, τα γενικώς φανταχτερά! Το λέω γιατί έχω φίλη, που μου ήρθε ντυμένη σαν την Πίπη Φακιδομύτη, με κοντή φουστίτσα και ριγέ κάλτσες. Μετά τα πράσινα παπούτσια, να έχω να υπερασπίζομαι και τις ριγέ κάλτσες, έλεος!

Μαύρα, καφέ, λαδιά…τέτοια πράγματα! Σεμνά και ταπεινά, μη δίνουμε και στόχο!

Παρατήρηση Μπρέζνιεβας: Ποτέ στενό βρακί ή στρινγκ! Σωβρακοφανέλες αν είναι δυνατό. Μη τρέχετε και σας κόβουν ή σας μπαίνουν στον κώλο! Χάλια!!!

Παπούτσια: Ίσια και ελαφρά! Σπορτεξάκια ας πούμε για να τρέχουμε κιόλας. Οι γόβες απαραίτητες, αλλά μέσα στην τσάντα, όπως υπέδειξε ο συντρ. Τσαλ στο προηγούμενο πόστ μου! Για τον λόγο που υπέδειξε πάλι ο συντρ.Τσαλ!

Τσάντα: Απαραίτητη για τα υλικά (μάσκες, έξτρα μαντήλια, χαρτομάντιλα, μαλόξ, ταυτότητα, λίγα λεφτά και τα τηλέφωνα της Κούρτοβικ ή κάποιου/κάποιας  άλλου/άλλης δικηγόρου). Καλό είναι να είναι ταχυδρομική ή πλάτης που θα είναι κρεμασμένη μπροστά όμως!

Να σημειώσουμε εδώ τα σχετικά με το κινητό τηλέφωνο. Αν συλληφθείς, μπορεί να σε αφήσουν να το χρησιμοποιήσεις για λίγο. Πάρε κάποιον που σίγουρα θα το ακούσει. Αν στο πάρουν, φρόντισε να το έχεις απενεργοποιήσει πριν και αν προλάβεις πάρε την κάρτα! Ζήτα απευθείας και δυνατά δικηγόρο!!!!

Δες και εδώ και για γενικές οδηγίες περί διαδηλώσεων, πέραν του Styling.

Αυτά, αγαπητά μου παιδιά!

Ελπίζω να σας κάλυψα. Αν όχι, ρωτήστε ό,τι θέτε στα σχόλια.

Σας δίνω και φωτό από τον σκυλούκο, το συντριβάνι στην πλατεία Αιγύπτου.

Όχι, δεν είναι χιόνια στην Αθήνα. Απλά, κάποιοι φρόντισαν για την «κάθαρση».

syntrivani1

ΤΕΛΕΙΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

17 Σχόλια leave one →
  1. 20/12/2008 23:03

    Τα μαύρα μήπως να τα αποφεύγαμε γι άλλο λόγο?

    Κατά τ’ άλλα μια χαρά τον βρίσκω τον οδηγό. 🙂

  2. 20/12/2008 23:47

    χαχαα:) καλόο! θέλουμε όμως και φώτο από επίδειξη όπου μοντέλα θα ..προτείνουν την νέα αντίπροταση μόδας -styling !!!!!!!!

  3. 21/12/2008 00:28

    Μμμμ…στο προηγούμενο πόστ ήρθα δεύτερη με τη γόβα στιλέτο και μόλις το πήρα χαμπάρι…άργησα βλέπεις να ενημερωθώ αλλά και να σχολιάσω..!
    Πάντως πάντα χρειάζεται κι ένα ομοιοπαθητικό σπρέι για τις κρίσεις πανικού όπως αυτή που έπαθα εγώ στην τελευταία πορεία… σούπερ ουάου!

  4. 21/12/2008 01:18

    Πω, πω, πω!
    Με τίποτα δεν ευχαριστιούνται τα πελατάκια μου…θέλουν και επαγγελματική φωτογράφιση!
    Ρενάτα μου, το μαύρο με τον κατάλληλο συνδιασμό δεν έχει σχέση με μπάχαλους! Δε λέω, δίκιο έχεις γενικά αλλά με το κατάλληλο χρωματικό συνδυασμό τα πάντα γίνονται φιλικά προς τον χρήστη.
    Απροσπέλαστη…τι να πω…ό,τι μπορώ κάνω! δεν έχω και χορηγούς βρε αδελφή να με στηρίξουν. Με τα πενιχρά μου μέσα παλεύω.
    Μανιτάρι, πάλι αδιάβαστη ήρθες;;; Κρίσεις πανικού; Δεν σε είχα!

  5. 21/12/2008 01:50

    ΠΟΛΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΠΟΣΤ

    ΦΙΛΙΑ

    Α ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ, ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΓΙΑ ΔΕΣ ΤΟ
    ΠΟΣΤ ΜΟΥ
    http://theoulini.blogspot.com/2008/12/blog-post_6939.html

  6. 21/12/2008 03:13

    Πολ’υ καλή και ουσιαστική η συμπλήρωση της στυλιστικής ντιρεκτίβας. Με προβλημάτισε λίγο η παρατήρηση της σ/σας Μπρέζνιεβας, εντάξει όχι ξέκωλα αλλά πια σωβρακοφανέλες… μας πάει πίσω σε προεμφυλιακές καταστάσεις! Να προσθέσω μόνο πως για τους διεθνιστάς συντρόφους διαδηλωτάς/τριας, χρήσιμα μπορεί να αποδειχτούν τυχόν ταξιδιωτικά έγγραφα και αιιτήσεις πολιτικού ασύλου σε χώρες όπως η Κούβα και η Βενεζουέλα. Ο μπάτσος ενδεχομένως να το ξανασκεφτεί να σας συλλάβει, φοβούμενος το μακρύ χέρι του συντρ. Ραούλ και τους νέους ρωσικούς βαλλιστικούς πυραύλους του.

  7. 21/12/2008 12:30

    Μπαλονάκι, μια λέξη μόνο: Έλειπε 🙂
    φιλικά, Belbo
    Υ.Γ. Η συντρόφισσα Breznieva καίρια πάντα.

  8. 22/12/2008 00:41

    Πολύ καλό αλλά μια παρατήρηση: Από ότι έχω διαβάσει, τα γυαλιά και πολύ περισσότερο τα γυαλιά θαλάσσης είναι όχι καλό… Πιθανότης αποκόλλησης του φακού του ματιού άμα πας να τα βγάλεις ή στα βγάλουν ή βγουν κατα λάθος σε περιβάλλον χημικών.
    Φακούς επαφής συστήνουν.
    Δεν έχω χρόνο να στο βρω τώρα, ψάχτο λίγο στο indymedia…

  9. 22/12/2008 13:11

    @ΑΤΗΕΝΑ
    Αθηνούλα συμφωνώ και το σκεφτόμουν κι εγώ! Απ’ότι είδα στο Ιντιμίντια, και στην wikipedia, υπάρχουν σχετικές μελέτες και παρεμβάσεις ακόμα και από το συνδικαλιστικό όργανο των αστυνομικών.
    @Συντρ. Τσαλ.
    Δεν πάμε σε καλλιστεία αγαπητέ! Και σωβρακοφανέλες να φορέσουμε δεν τρέχει μία. Ακόμα και αν ακολουθήσουν τρυφερές στιγμές με αγαπημένο πρόσωπο, ε…ένα μπάνιο προ του μοιραίου απαιτείται! Και τότε η σωβρακοφανέλα εξαφανίζεται με συνοπτικές διαδικασίες!
    @Belbo
    Χαίρομαι που σας φάνηκε χρήσιμο. Απορώ βέβαια για το που θα το χρησιμοποιήσετε, αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα! Φιλικά
    @ Αντιδρασεξ
    Έψαξα από εδώ, έψαξα από κει, δεν βρήκα αυτό στο οποίο αναφέρεσαι. Σίγουρα όμως οι φακοί επαφής πρέπει να αποφεύγονται! Αυτό το βρήκα σαφώς γραμμένο! Αν βρεις κάτι, ενημέρωσε μας…έρχονται δύσκολες μέρες, όπως όλα δείχνουν!

  10. 22/12/2008 15:27

    Όλα οκ ρε αγάπη αλλά εγώ που έχω πολύ λιπαρά μαλλιά να μην λουστώ και το πρωί? Καλός χρυσός ο αγώνας, αλλά δεν μπορώ τη μπίχλα στο κρανίο 😀 Ουφ, ας έχει, θα την κάνω τη θυσία!

  11. 22/12/2008 17:29

    Βρε καλέ μου Ethanάκο, αφού έδωσα και τη λύση του σκουφιού…..
    Άσε που το σκουφί είναι very very sexy look!
    Είμαι λοιπόν εγώ μεγαλόψυχη, αλλά είσαι και εσύ, μικρέ μου παρτιζάνε!!!!!!!

  12. thalassastovouno permalink
    22/12/2008 19:11

    Να που ήρθα στον δικό σου αχυρώνα…
    Δεν έχω προλάβει να δω όλο το κείμενό σου αλλά, έχω την εντύπωση ότι κάποιες-οι σ’αντιγράψανε στα σοβαρά!!!
    http://www.womenonly.gr/article.asp?catid=15298&subid=2&tag=10640&pubid=1582217

  13. thalassastovouno permalink
    22/12/2008 19:30

    Αχ, είμαι τελείως χαζή!
    Αυτό που σου έστειλα το είχες ακριβώς από κάτω….
    Ωραία εικόνα θα σχηματήσεις για μένα.
    ΦΤΟΥ!

  14. 22/12/2008 19:43

    Μπαλονάκι,

    Εγώ βρε, σε έβαλα και link στο καινούργιο μου άρθρο για τα must αναγνώσματα της φασαρίας, αλλά για κάποιο λόγο δε σου βγήκε αυτόματα κι εσένα, χμμμ, δάκτυλος 🙂

  15. 22/12/2008 21:12

    @thalassa
    Την καλύτερη έχω σχηματίσει ήδη, μη σε νοιάζει καθόλου!
    Καλώς μας ήρθες
    @Belbo
    Εγώ, πάλι, επειδή σε παρακολουθώ, το είδα ότι έκανες αναφορά, αλλά δεν πρόλαβα να μπω να σε ευχαριστήσω! Ανάγνωσμα της φασαρίας…πιφ! Ωραία εντύπωση θα σχηματίσουν οι αναγνώστες σου για μένα, βρε! φιλιά

  16. 11/01/2009 16:51

    μόλις έκοψα ένα σχόλιο γιατί ήταν ΣΕΞΙΣΤΙΚΟ
    όποιος και όποια θέλει να σχολιάσει, ακόμα και αν διαφωνώ πολιτικά με το σχόλιο, είναι ελεύθερος και ελεύθερη να το κάνει! Ο Σεξισμός όμως θα κόβεται μαχαίρι από την διαχείριση, έτσι για να είμαστε ξηγημένες!

Trackbacks

  1. Ενδιαφέρουσες αναγνώσεις για τις ταραχές « Η ζωή μόνο έτσι ειν’ ωραία by Belbo

Σχολιάστε

