Skip to content

Θραύσματα

29/11/2008
Van Gogh-La chambre de Van Gogh

Van Gogh-La chambre de Van Gogh à Arles

Πρώτη μέρα κοιμήθηκα σχετικά νωρίς και με προοπτικές για γερό ύπνο!

Φευ! Ο διπλανός αποφάσισε να ανακαινίσει το σπίτι του και ξεκίνησε εργασίες στις 7:30, ΣΑΒΒΑΤΙΑΤΙΚΑ!!!!

ΜΕ ΓΚΡΕΜΙΣΜΑΤΑ!!!!!! Τώρα, 11:30 πια, κάνει λιγότερο ηχογόνες εργασίες! Είπα να κάνω καβγά, απαγορεύεται να κάνεις το Σάββατο φασαρία πριν τις 9:00, αλλά τι θα κέρδιζα; Είχα πια ξυπνήσει!

1218-paulklee-redballoon

Red Balloon-1218-Paul Klee

Άμα λέω εγώ ότι θέλω να σηκωθώ να φύγω από τη βρωμοπόλη………..

Έφτιαξα καφέ και είπα να βάλω εδώ κάποια κείμενα που διάβασα την προηγούμενη εβδομάδα και θα ήθελα να σας τα δείξω! Κείμενα, το περιεχόμενο των οποίων σκεφτόμουν έντονα ή λιγότερο έντονα κι εγώ και το βρήκα γραμμένο τόσο καλά που δε βλέπω νόημα να τα γράψω κι εγώ!

Ξεκινάμε λοιπόν και η σειρά που θα ακολουθήσουμε είναι χρονολογική:

Cafe terrace on the Place du Forum-1888-Van Gogh

Cafe terrace on the Place du Forum-1888-Van Gogh

1. Ο Ματθαίος έγραψε ένα κείμενο για την σαπίλα του *Rosedick* και τον ομοίων του που προσπαθούν να μας πείσουν ότι όλοι στην πολιτική είναι ίδιοι και εξίσου σάπιοι! Κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια, λέω εγώ!!

Δε θα μπορούσα να το έχω γράψει καλύτερα!

2. Ο Μαύρος γάτος έκανε ανάρτηση για τη γύμνια, αυτή που αναδεικνύεται στην εικονική και στην πραγματική ζωή μας! Με πολύ ωραίες φωτογραφίες!

Προσμονή-Νικόλαος Λύτρας

Προσμονή-Νικόλαος Λύτρας

3. Η ανεπίδοτη μιλάει για μια άλλη γρίπη, που θεωρείται πολυτέλεια να την έχεις και έτσι αναγκάζεσαι να την περνάς μόνη σου! Μες στη ψυχή μου μίλησε!

4. Ο αντίδραση και σεξ έγραψε για τις φυλακές ένα κείμενο και το συνδύασε με κάτι που κι εγώ είχα ακούσει στο ραδιόφωνο και ήθελα να το γράψω. Μου είπε να γράψω κι εγώ αλλά προτιμώ να σας κάνω παραπομπή στο δικό του κείμενο.

schiele

Female Dancer-Egon Schiele

5. Η Daria τα πήρε κρανίο! Και καλά έκανε και τα πήρε κρανίο! Πρώτον γιατί φλομώσαμε με τους τραμπούκους στο διαδίκτυο και νισάφι πια και δεύτερον γιατί η τσαντίλα της μας έδωσε αυτό το υπέροχο κείμενο! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!

6. Η αλάθητη Τανίλα , απ’την άλλη, τα έχει γενικώς παρμένα!!!! Μάλλον γι’ αυτο τη γουστάρω και τη διαβάζω! Αλλά με αυτό το τελευταίο…εκτός ότι γέλαγα σε κάθε φράση, μου ερχόταν και συγκεκριμένη εικόνα κάποιου και κάποιας για κάθε περίπτωση που περιγράφει!

Ψάθινο καπ�λο-Νικόλαος Λύτρας

Ψάθινο καπέλο-Νικόλαος Λύτρας

Τώρα, πώς θα ήθελα και εγώ να πάρω το ψάθινο καπέλο μου και να την κάνω για κανα μέρος με ήλιο και χρώματα καλοκαιρινά. Όχι γιατί δεν μ’αρέσει η βροχή, το αντίθετο! Αλλά γιατί η καυμένη, και χρησιμότατη κατά τα άλλα, βροχή δεν ταιριάζει και τόσο με το «Don’t worry be happy» που θέλω να σιγομουρμουράω!

31 Σχόλια leave one →
  1. 29/11/2008 14:43

    Μπαλονάκι, δε μπορώ να μην επικροτήσω τόσο την επιλογή των κειμένων, όσο και των εικόνων που επέλεξες για συνοδεία, μιας και είναι από τους αγαπημένους μου έχω να πω και κάποιοι κοσμούν επίσης και την ταπηνή οικία μου. Ειδικά ο ι του Van Gogh είναι ασύληπτοι πραγματικά, φιλικά,

  2. 29/11/2008 18:48

    Α, δεν σας είπα! Κρύβει τεστ η ανάρτηση!
    Ποιος από όλους τους πίνακες είναι αυτός που πρωτοερωτευτηκα…;
    Άιντε να σας δω!

  3. 29/11/2008 22:49

    Για Paul Klee σε κόβω, μπαλονάκι, μολόγα τα, μολόγα τα!
    σ’ αρέσουν και τα παγωτά, τέλεια!
    η φίλη σου η ντάρια να μην σκάει! διάβασα και κατάλαβα!
    δυστυχώς, ό,τι έξω και στο διαδίκτυο, η καλύτερη άμυνα είναι οι φίλοι!
    καλό βράδυ, κοσμικιά μου!
    α, κι εγώ χθες, στα κοσμικά μου ήμουν, που να στα λέω!
    παπακαλιάτης, αλλά και σύμπλεγμα σπηλιωτόπουλου με τσουκάτοοοο!!

  4. 30/11/2008 00:14

    θέλουμε πίνακα αγαπητή, όχι καλλιτέχνη…
    σας παρακαλώ να γίνετε συγκεκριμένη! και δεν υποδεικνύω καλλιτέχνη…

  5. 30/11/2008 00:50

    @ανεπίδωτη……και τι έχετε να σχολιάσετε;Για τους κοσμικούς…
    Παρακαλώ κάντε το στο σντίστοιχο ποστ
    μη φοβάστε τον Belbo, μεταξύ μας είμαστε….
    το πολύ πολύ να τσαντιστεί και να μη μας μιλα για λίγο

  6. 30/11/2008 01:08

    Α, μπαλονι κλεβεις…. Τι παει να πει, ποιον πρωτοερωτευτηκα; Να μας ρωτήσεις με ποιον εισαι τώρα ερωτευμενη. Μπορεί να ήσουν αρχικά μκρή και παιδίσκη, και να πρωτοπεσες στον Λύτρα με την προσμονή, καποιο γειτονοπουλο να σου κλεψε το πρωτο φιλι, ας πουμε. Μετα σαν ψιλομεγάλωσες να αρχισες γαλλικα, πιανο, μπαλετο και να σε μαγνητισε ο Σίλε. Στην πορεία απόκτησες το δικό σου σπιτακι, φοιτητρια ούσα και να ταυτιστηκες με το απέριττο δωματιο του βαν γκονκ. Εκεί οι καλοκαιρινές βραδιες θα σε πηγαν σε μυστικά σοκακια με παρεες, μεζεδακια, ουσίες κι οινοπνευματα, και θα σε αγγγιξε ο νυχτρινος βινσετ. Ενω τώρα, μες στην χαρα της ζωής, νεα και δροσερή, απολαμβανεις σαν ηλιοποτης τα καλοκαιρια.

  7. 30/11/2008 01:31

    εσύ κλεβεις Συκοφάγε…….μπορει να έγιναν όλα αυτά όπως τα λες ή περίπου….αλλά η κάποια πρώτη αγάπη είναι και παντοτινή….για ξαναψάξτο λοιπόν

  8. 30/11/2008 01:39

    Δε με λες, θα το ξενυχτήσουμε, πάλι; Ε, αντε, εχω να σηκωθω πρωί να μοιρασω και το γαλα..

    Θα επανελθω…

    Εδώ γυρω είμαι..

  9. 30/11/2008 01:59

    Κόκκινο Μπαλονάκι, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Έχω γίνει πιο κόκκινος από σένα (οκ, μωβ, γιατί είμαι και μαυριδερός!).
    Πάω να διαβάσω τα άλλα κείμενα και ξανάρχομαι… (Σε αυτή την κωλόπολη, είναι καλύτερα να σερφάρει στο δίκτυο σαββατόβραδο και να βγαίνεις έξω τις άλλες μέρες… Νόμιζα ότι είμαι ο μόνος…)

  10. tsalapeteinos permalink
    30/11/2008 02:04

    Πολύ ενδιαφέρουσες οι παραπομπές της μπλογκόσφαιρας (έγραψα κι εγώ σχόλια σε μερικές) και ωραίοι οι πίνακες… Θα ψηφίσω κι εγώ Βαν Γκογκ, και πως να κάνω διαφορετικά, άφού πέρα από την αδιαμφησβήτικη αξία του ήταν και φιλαράκι του αγαπημένου μου Γκωγκέν, έστω κι αν η φιλία τους τελείωσε με ολέθριο τρόπο εκείνο το φθινόπωρο στην Προβηγκία…

  11. 30/11/2008 02:06

    @ Τσαλ

    γεροντιο, είναι δυο οι βινσετ! Και μη φοβασαι, δεν τα βλέπεις διπλα, δεν εισαι σκνιπα, δυο διαφορετικοί είναι… Χαιντε!

  12. 30/11/2008 02:07

    ούτε εσείς είστε συγκεκριμένος αγαπητέ…
    απαντώ ότι απάντησα στην Ανεπίδοτη

  13. 30/11/2008 02:08

    @Συκοφάγο….εμ τα θέλει και σένα……η ουρά σου

  14. 30/11/2008 02:13

    Για σε τραγουδουν τα πουλιααααα!
    για σενα κουναν την ουραααααααα!

    [φιρουλι φιρουλι, ήχοι χαλασμενης φλογερας μικρου φαυνου!]

  15. 30/11/2008 02:19

    @ Συκοφάγε
    Δεν ξέρεις ρε, δε μπορείς να μαντέψεις…Μολόγα ρε, σε μπέρδεψα και αρχίζεις να τραγουδας (φάλτσα όπως πάντα) για να ξεφύγεις…

  16. 30/11/2008 02:24

    Εχω να μυστικο κρυμμενο στης καρδιας τα βάθηηηηηη
    κανεις δεν το χει μαθει και ποτε δε θα το πωωωωωωωω!

    ντριλιν ντριλιν , μεχρι το πρωίιιιιι!

  17. 30/11/2008 02:34

    α καλάάάά
    να και η Βουγιουκλάκη…
    κι έλεγα, ποια έλειπε-ποια έλειπε
    υ.γ. αυτό το «ντριλιν ντριλιν» με τρελαίνει όμως λέμε….

  18. 30/11/2008 02:34

    Sorry, αλλά ο πίνακας που πρωτοερωτεύτηκες είναι από αυτούς που έχει η ανάρτησα? Αν ναι, θα έκανα μια μαντεψιά για το… Red Balloon του Paul Klee…

  19. 30/11/2008 02:44

    Υπάρχει ένα… οππορτουνιστικό δόγμα που λέει καλύτερα να ποντάρεις σε 2 άλογα παρά σε 1! Με ξεσκεπάσατε όμως. Θα ακολουθήσω άλλη τζογαδόρικη ταχτική λοπόν, την «καλύτερα να κερδίσεις παίζοντας λάθος, παρά να χάσεις παίζοντας σωστά!» και, αν και προσωπικά μου αρέσει περισσότερο ο Βαν Γκογκ (ο δευτερος πίνακας) θα πω ότι ο πίνακας που πρωτοερωτεύτηκες και έδωσε τροφή στη φεμινιστική σου.. διάπλαση, ήταν η χορεύτρια του Σίλε. Αν έχασα παροριέμαι με τη σκέψη πως όποιος χάνει στα τυχερά παιχνίδια κερδίζει στην… αγαπη 🙂

  20. 30/11/2008 02:52

    @ Συντρ. Τσαλ.
    σε αγαπάει αυτό το βλογ και το ξέρεις, ό,τι και να γίνει!
    Δεν θα σου πω σήμερα αν απάντησες σωστά. Ας περιμένουμε άλλη μια μέρα να δούμε τι θα απαντήσουν και οι άλλοι-ες που ευλόγως κοιμούνται τέτοια ώρα, εκτός από τον Συκοφάγο που είναι ξύπνιος γιατί διαπληκτίζομαι μαζί του και σε άλλα σπίτια και απλά αρνείται να απαντήσει, ποιώντας την νήσσα!

  21. 30/11/2008 02:59

    ψιτ, όχι και νησσα κοτζαμ αρσενικος συκοφαγος! [εριξα μια οκταβα τη φωνή! Το αντελήφθης;]

    Λοιπόν εκτιθεμαι και λέω: είναι ο Λύτρας της προσμονης…

    [το λέω επειδή αρεσει και σε μενα πολύ, ο κρίνος επιμηκυνει τη μορφή, και η άνταση του περιμένω, διαστέλλεται…]

  22. 30/11/2008 03:01

    Ας είναι, θα περιμένω ως αύριο για την αναγγελία του νικητή, και πάω να αναπαυτώ – αν μπορέσω να κλείσω μάτι α΄πό την αγωνία – αφήνοντάς σας να μαλλιοτραβηχτείτε με την ησυχία σας… Καλό… αγώνα.

  23. 30/11/2008 08:20

    καλημέρα τρελοξενύχτηδες και άτακτοι, πουλιά και μπαλόνια!
    χάρηκε και η αντίδραση και σεξ, που να ξέρει σε τι λάκο έχει πέσει!
    αποφαίνομαι περι σπιτακίου, έτσι γλυκειά μπορώ να σε φανταστώ στα πρώτα σου βήματα, γλυκειά και χουχουλιάρα, μην κοιτάς πως κατάντησες…το μόνο που δεν θέλω να δω έιναι να κυνηγάς πίνακες με πουλιά (μπλιαχχχ…)
    δεύτερο βήμα, γλυκό μπαλόνι, σε κόβω για χορεύτρια, ένεκα…μεγαλομανίας παιδικής κι εφηβικής ηλικίας και μετά, άστα να πάνε, τόριξες στα μπαλόνια και στα…κόκκινα!
    γρήγορα κι οι άλλοι να δω τ’ αποτελέσματα!
    α, συγχρόνως στολίζομαι και φωτίζομαι για να…χορτάσω, κι άργησα φέτος..
    γιατί γιορτάζω με Αλβιονικό πνεύμα, ξεκινώ από αρχές Νοέμβρη!
    τραύματα παιδικής ηλικίας!
    σόρυ, για σεντόνι!!

  24. 30/11/2008 09:42

    Καλημέρα κι από εμένα. Ψηφίζω χορεύτρια για εσένα μπαλονάκι, εκεί νομίζω ότι απογειώθηκες και άρχισες να κάνεις περιστροφές γύρω από τον εαυτό σου και μικρά σάλτα ενίοτε όπως πρέπει σε μια σωστή μπαλαρίνα και έτσι εξηγείται τελικά που μεγαλώνοντας εξελίχθηκες σε ένα κόκκινο μπαλόνι τελικά. Για εμένα θα κρατήσω την καφετέρια που ζωγράφησε αυτός ο ερημίτης της τέχνης ο Βαν Γκόγκ και θα ευχόμουν να μπορούσα να έβλεπα κι εγώ έστω και μια φορά στη ζωή μου κάπως έτσι τον ουρανό και τη γη και τους ανθρώπους (με τόση ελπίδα και αγάπη και μαγεία συμπυκνωμένη δηλαδή πάνω σ’ ένα καμβά)…

  25. 30/11/2008 09:44

    Καλημέρα κι από εμένα. Ψηφίζω χορεύτρια για εσένα μπαλονάκι, εκεί νομίζω ότι απογειώθηκες και άρχισες να κάνεις περιστροφές γύρω από τον εαυτό σου και μικρά σάλτα ενίοτε όπως πρέπει σε μια σωστή μπαλαρίνα και έτσι εξηγείται τελικά που μεγαλώνοντας εξελίχθηκες σε ένα κόκκινο μπαλόνι τελικά. Για εμένα θα κρατήσω την καφετέρια που ζωγράφησε αυτός ο ερημίτης της τέχνης ο Βαν Γκόγκ και θα ευχόμουν να μπορούσα να έβλεπα κι εγώ έστω και μια φορά στη ζωή μου κάπως έτσι τον ουρανό και τη γη και τους ανθρώπους (με τόση ελπίδα και αγάπη και μαγεία συμπυκνωμένη δηλαδή πάνω σ’ ένα καμβά)…

  26. 30/11/2008 10:59

    Κουράγιο με τον γείτονα, τα έχω περάσει. Αν συνεχίσει επ άπειρον με την ηχορύπανση μπορείς ωραιότατα να του πετάς για αντιπερισπασμό αμπούλες βρώμας στο μπαλκόνι μπας και πιάσει το νόημα

  27. 30/11/2008 12:04

    @ Αντιδραση+σεξ:
    πω πω….τι τρόπος από μέρους μου! Πέρασε η αντίδραση+σεξ χτες το βράδυ και εγώ δεν τον είδα (η έγκριση καλέ μου)! Είχα και το πουλί να με σκάει, πολλά θες; Υπόσχομαι να μη ξανασυμβεί!
    Ναι λοιπόν, το Σαββατόβραδο είναι για ύπνους και περιδίαβεμα στη μπλογκόσφαιρα (αρκεί να μη σου σκάσει τίποτα έκτακτο, όπως μου σκάνε εμένα τα Σάββατα). Οι υπόλοιπες μέρες είναι για εξόδους!
    @Φίλτατε Belbo:
    Η ψήφος σας καταμετρήθηκε. Μην ανησυχείτε, δεν θα θεωρηθεί άκυρη λόγω διπλοεγγραφής. Είμαστε δημοκρατικό μπλογκ εμείς. Με πρώτη ευκαιρία θα σας κρατήσω ένα τέτοιο ουρανό!
    @Ανεπίδοτη:
    Χαίρομαι αγαπητή που καταλήξατε κάπου και έτσι μπορώ να καταγράψω την ψήφο σας. Ακόμα περισσότερο όμως χαίρομαι που, όπως και εγώ, ξεκινάτε νωρίς τους εορταστικούς στολισμούς! Τα Χριστούγεννα μας αρέσουν ιδιαιτέρως πολύ και τα τιμούμε δεόντως! Για τα αποτελέσματα θα περιμένετε μέχρι το βράδυ στις 8 που θα μεταδώσουμε τα πρώτα exit polls. Δυστυχώς η ηλιόλουστη μέρα ως γνωστών δεν ενδείκνυται για εκλογές, μιας και οι περισσότεροι και οι περισσότερες προτιμούν τη βόλτα από το να ψηφίζουν. Ελπίζω σε ικανοποιητική συμμετοχή, ώστε το αποτέλεσμα να είναι έγκυρο!
    @Εthan:
    μα είδες το γελοίο; Ένα ΣΚ μας έχει μείνει και μας να ρίξουμε καναν υπνάκο και μας τα έκανε μαντάρα! Αμπούλες βρώμας ε;; Δεν ειν’ κακό! Σατανικό θα έλεγα! Σε φιλώ!
    υ.γ. δεν ψήφισες! Να σε βάλω στα λευκά;

  28. 30/11/2008 13:26

    Όλα ενδιαφέροντα!!

  29. 30/11/2008 18:55

    @ Τσαλ

    Σ’ αγαπαει αυτό το βλογ, λέμε!
    Και το δικό μας σε αγαπάει, λέμε!
    Μην κοιτάς που σε βρίζω… Και σε αλλος βλογ να σε βρω, πάλι το ίδιο αγενής θα ήμουν (ναι, είναι γνωστόν, σ’ αγαπώ, και γιατί να στο δείξομε, αλλωστε;)

    @ άλικο αρερικό

    Ψες δεν είχα χρόνο, σήμερις που δεν πήγα εκκλησία, βρήκα, και διαβασα και τα τρια από τα 6 ποστ που παραθετεις (τα άλλα τρία, τα είχα διαβάσει ήδη.)

    Το λοιπόν:

    1. Μ.Τσ.: αν κι έχω καποιες μικροενστάσεις, συμφωνώ στον απόλυτο βαθμό. Βρισκομαστε ξανά σε φάση όπου ο τακτικός τους στρατός λειτουργεί ετσι:
    -Τελείωσαν τα πυρομαχικά, Στρατηγέ μου.
    -Δεν πειραζει. Σκύψτε και μαζέψτε από κατω χώμα. Πάρτε και τα παγούρια σας. Και να ‘ναι πηχτή η λάσπη…

    2. Μ. Γάτος: κι έντυναν, κι έντυναν, κι έφερναν ταφτάδες, μποκάρ, σατέν και σιφόν, κι έντυναν, κι έφερναν μουσελίνες, οργαντίνες και δαντέλες, κι έντυναν, κι έφερναν κρεπ, φιλέ και βελούδα, κι έντυναν… έντυναν…. έντυναν… μα η ανάγκη τους δεν ντύθηκε ποτέ…

    3. ανεπίδοτη: προσπάθησα να κεράσω παγωτό, με είπανε κρύο… Τους είπα: ναι, αλλά είμαι εντός κλίματος! Μου είπαν: ναι, αλλά είσαι εκτός θέματος… Τους είπα: αυτό που λέτε με καίει… Μου είπαν: τότε μπορεί να σε περιτριγυρίζει γρίπη…

    Υ.Γ. εν τέλει, δεν τους πιάνεις πουθενά…

    4 αντιδραση και σεξ: μάτια » διάπλατα» κλειστα…. αυτιά διπλωμένα σαν μαντηλι στην τσέπι… κι οι ζωές που περναν και χάνονται…

    5. Ντάρια: […] Δος μοι τούτον τον ξένον, ίνα κρύψω εν τάφω, ος ως ξένος, ουκ έχει την κεφαλή πού κλίνη… […]

    6. Τανιλα : αι αμ σοοοο παθετικ! σχεδόν για όλους τους λόγους… Θεε μου, αν υπάρχεις, σπάσε το καλούπι μου… Θέλεις κι αλλους να βγάλεις, ύστερα από αυτό;

    Υ.Γ. Αυριο είναι Δευτέρα, όοολη μέρα.
    Η δικια μου ατάκα θα ήτο: τουμόροου ιζ εναδερ ντέι.
    Κι η δικά σου: φρανκλι μάι ντίαρ, άι ντον’τ γκιβ α ντάαααμ!

    Ψιτ, τι ψάρια έπιασα σήμερα;

    ασπάζομαι την αριστερή σας (έχω τρόπους εγώ, αλλά ποίος με πιστέυει;)

  30. 30/11/2008 21:18

    @ Συκοφάγο
    χαίρομαι που σου άρεσαν τα κείμενα. Τώρα, για αυτό που λες για το κείμενο της Τανίλας, τι να πω; Μάλλον πρέπει να το κοιτάξεις, μάι φρεντ. Είσαι και σε κάποια προχωρημένη ηλικία…τι θα έχεις να θυμάσαι όταν θα πίνεις τα τίλια μπροστά στο τζάκι;
    Είχες πάει για ψάρεμα βρε;;; Τι ωραία:
    Τσάκω ένα Σαργό για μένα…ή μήπως ένα Κέφαλο;
    Κέφαλο, Κέφαλο!

  31. 30/11/2008 21:39

    Οταν λέτε κέφαλο; εννοείτε (κατα)κεφαλο;

    Ω, σκληρη η νεολαία σημερον! 😦

Σχολιάστε

