Skip to content

Σημεία των καιρών

29/10/2008

Είχα «παγώσει» την τελευταία βδομάδα. Δεν μου έβγαινε να γράψω τίποτα, ενώ σκεφτόμουν χιλιάδες πράγματα. Διαβάζω εφημερίδες, blogs, βιβλία, ακούω ειδήσεις, βλέπω σήριαλ (ειδικά χτες είδα και πρωινάδικα λόγω αργίας) και όλα αυτά με κάνουν να σκέφτομαι. Μέχρι και σημειώσεις κρατάω.

Αλλά μάλλον η πληροφορία είναι τόσο πολλή που με ξεπερνάει. Δεν αφομιώνω τίποτα. Εκεί που πάω να εκνευριστώ με όλα όσα ακούγονται, την ίδια στιγμή ενθουσιάζομαι με ένα άρθρο, με ένα ποστ, με την προοπτική ενός καλού έργου στο σινεμά.

Και ο χρόνος είναι αμείλικτος. Εκεί που είναι 3:30 το μεσημέρι και σχολάω, μέχρι να το καταλάβω έχει πάει 10:30 και δεν έχω προλάβει να κάνω τίποτα από αυτά που θα ήθελα.

Από την άλλη με εξουθενώνει η αίσθηση ότι με κοροϊδεύουν. Όχι προσωπικά, αλλά σαν πολίτισσα, σαν τηλεθεάτρια, σαν φορολογούμενη! Την ίδια στιγμή που τα δελτία ειδήσεων μιλάνε για την κατρακύλα των οικονομικών δεικτών, την ίδια ακριβώς στιγμή ο Dow Jones παίρνει τα πάνω του από το πουθενά και οι αυτοβιομηχανίες κερδίζουν…άπειρα! Και εκεί ακριβώς μας μιλάνε για νέα φορολόγηση για να σώσω εγώ αυτούς που τόσα χρόνια με κλέβουν.

Και ξανάρχεται στο νου μου η φράση της «μάνας» του Λαζόπουλου : «Παράάάλογο;…Δεν απαντάει». Ειδικά όταν το «έγκυρο και νεανικό δελτίο του STAR» με ενημερώνει ότι η Γωγώ Μαστροκώστα έχει κλείσει την προεδρική σουίτα σε γνωστο μαιευτήριο για να γεννήσει τον/την διάδοχο, σουίτα που κοστίζει 15.000 έουρα την μέρα! Πάμε καλά;

Και ακόμα και με τους στρεβλούς αριθμούς που εμφανίζονται για την ανεργία τόσα χρόνια, η αισιοδοξη εκτίμηση για το 2009 είναι να φτάσει στο 7,8 από 7 που είναι σήμερα!

Και δε βγαίνει ΕΝΑΣ, όχι όλοι, ΕΝΑΣ από αυτούς που μας κυβερνήσαν τα τελευταία 10 χρόνια να ζητήσουν συγγνώμη για τους μονοδρόμους που μας φλόμωναν τόσα χρόνια!

Στηρίζουν με τα δικά μου χρήματα τις τράπεζες και όχι την Ολυμπιακή. Και η Κομισιόν επικροτεί την ενίσχυση αυτή ενώ μας ρίχνει πρόστιμα επειδή στηρίξαμε οικονομικά την Ολυμπιακή. ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ;;;

Σκάνδαλα, σκάνδαλα, σκάνδαλα! Όχι μόνο τα πρόσφατα, του Βατοπεδίου ή της μονής Τοπλού, αλλά και τα δομημένα ομόλογα, οι αποχαρακτηρισμοί του ΚΑΣ και η βουτιά στο κενό του Ζαχόπουλου, οι παρακολουθήσεις των τηλεφώνων των πολιτικών, η SIEMENS, οι Αφγανοί…και άλλα πολλά! Και ούτε ένα ΣΥΓΓΝΩΜΗ!

Ακόμα και οι παραιτήσεις των golden boys-Ρουσόπουλου και Βουλγαράκη- έγιναν σαν να μας κάναν και χάρη. Σαν να πρέπει εμείς να τους ζητήσουμε συγγνώμη που τους παραίτησε ο Καραμανλής.

Και εμείς; Τι κάνουμε εμείς; Προσωπικά έχω πάθει αυτό που είπα στην αρχή: έχω μπλοκάρει! Θέλω να βγω στο μπαλκόνι και να ουρλιάξω, να βγω στο δρόμο και να αρχίσω να πετάω γκαζάκια. Προχτές ένας φίλος ήρθε από το σπίτι και ήταν έξαλλος με το σύμπαν, τους πλανήτες και την κοινωνία γενικότερα! Έβαλα τα γέλια! Όπως έβαλα και σήμερα τα γέλια μόνη μου στην είδηση ότι οργανώνεται ξανά ημερίδα κατά της διαφθοράς στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών! Αυτό καλέ του Λαμπράκη!!!Μας κάνουν πλάκα, δεν εξηγείται αλλιώς!

Απλά δεν ξέρω που μπορεί να καταλήξει όλο αυτό! Θα καταφέρουμε να πείσουμε τον κόσμο οτι δεν αρκεί να τα παίρνει και να βρίζει αλλά να αλλάξει στάση απέναντι σε όλους αυτούς που σκουπίδια κάνουν τα όνειρα του, που έλεγε και ο Βασιλάκης παλιά;

Αλλοπρόσαλο ποστ, όπως αλλοπρόσαλες και ανακατεμένες είναι οι σκέψεις στο μυαλό μου!

8 Σχόλια leave one →
  1. 29/10/2008 15:46

    Είναι δυνατόν με όλα αυτά να μην τα έχουμε χαμένα; Και πώς να βγω να φωνάξω που ακόμα πέρσι ψήφισα αυτούς που έκαψαν την πατρίδα μου!!! Πως το γράφαμε παλιά στους τοίχους; Θα έκανα επανάσταση άλλα βαριεμ

  2. 29/10/2008 16:55

    εγώ πάλι δε βαριέμαι…αλλά θέλω παρέα! Όποιος και όποια θέλει, ας δηλώσει διαθεσιμότητα! Ακόμα και αυτοί και αυτές που ξαναψήφισαν αυτούς που κάψαν την Πάρνηθα και την Πελοπόννησο! Άντε Κηπουρούλη…γερά-γερά με τσαμπουκά!

  3. 29/10/2008 18:21

    Αλλοπρόσαλλα είναι ότι συμβαίνει γύρω μας,και καλά ονόμασες το ποστ»σημεία των καιρών.
    Με μια ελληνική πραγματικότητα γεμάτη σκάνδαλα επί των σκανδάλων ,διαψεύσεις, μεγάλη ακρίβεια,ανεργία και γενικά σε μια βαθιά πολιτική και κοινωνική κρίση,(παρακμή παντού).
    Και βέβαια όλα αυτά διαδραματίζονται μέσα σε μια παγκόσμια οικονομική κρίση που γεμίζει ακόμα μεγαλύτερη αγωνία και ανασφάλεια όλους/όλες μας για το τι μέλλει γενέσθαι,γιατί οπωσδήποτε ΄΄κάτι» θα γίνει……..δε ξέρω αλλά το όλο σκηνικό είναι οργουελικό γιατί μη ξεχνάμε και το περιβαντολογικό..δηλ μοιάζει το ένα νάναι καθρέφτης του άλλου.

    Υ.Γ. στο ποστ σου hello world άφησα την απάντηση μου στο μήνυμα σου,επειδή δε ξέρω τι συμβαίνει κ δεν αναγνωρίζει στο μπλογκ μου τον κωδικό μου ..μυστήρια πράγματα

  4. 29/10/2008 18:59

    Ναι απροσπέλαστη, το κατάλαβα! Το ‘χω πει εγώ ότι παλεύουμε με τα μηχανήματα του διαόλου, αλλά ποιός μ’ακούει. Κατά τα άλλα, συμφωνώ μαζί σου! Αν δεν πεθάνουμε από πείνα, θα πεθάνουμε λόγω έλλειψης οξυγόνου

  5. ethan permalink
    30/10/2008 09:13

    Δυστυχώς όλοι μας τελούμε υπό τρικυμία εν κρανίω και δεν γίνεται και διαφορετικά με όσα συμβαίνουν γύρω μας.

    ΥΓ: Και πάλι καλά να λες που τελειώνεις 3μιση, η καλύτερη του χωριού είσαι

  6. 30/10/2008 12:41

    Είμαι, είμαι Ethanακο! Απλά πρέπει να είμαι στις 8 το πρωί εκεί! Βάρβαρο! Άρα δεν υπάρχουν βραδινά ποτάκια κατά τη διάρκεια της εβδομάδας! Αλλά με την κρίση, αυτό είναι καλό. Γλιτώνουμε και έξοδα!

  7. 30/10/2008 18:37

    Λεπίδι χρειάζεται…

  8. 30/10/2008 19:03

    τι έγινε Κάβειρε; Θα βγούμε παγανιά;;;;
    Άντε βρε, δεν τους τα χαλαλίζω τα χρονάκια μου να τα φάω στη φυλακή!
    Κανά μπουρλότο; Εκλογικό ίσως;

Σχολιάστε

